/spanien/deportivo/forum/222.aspx/spanien/deportivo/forum/222.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_91
2004-02-29 21:47
hmm 2-0 till oss
Real Betis Johnston
2004-02-29 22:12

2-3 nu! Är ni glada nu!?? :-D
Deportivo depo
2004-02-29 12:01
Gött med toppmatch ikväll. Tror på en jämn och intensivt match som vi vinner till slut med 3-0.

Jag hoppas Valeron får börja på bänken ikväll. Han har startat SAMTLIGA liga matcher den här säsongen. Han säger att han känner sig 100%. Men skulle helst se honom på bänken och kanske komma in senare i matchen om det behövs. Tror Djalminha skulle sköta sig utmärkt i en sådan toppmatch.

Men som tur är så tar Irureta ut laget. Och han känner spelarna bäst. Hoppas vi har hunnit ladda krafterna efter den eminenta matchen mot Juventus. Vinner vi mot barca så har vi goda chanser att gå förbi Valencia som spelar en svår match borta mot Espanyol. Som krigar för sin existens i La liga.
Deportivo depo
2004-02-29 12:01
Gött med toppmatch ikväll. Tror på en jämn och intensivt match som vi vinner till slut med 3-0.

Jag hoppas Valeron får börja på bänken ikväll. Han har startat SAMTLIGA liga matcher den här säsongen. Han säger att han känner sig 100%. Men skulle helst se honom på bänken och kanske komma in senare i matchen om det behövs. Tror Djalminha skulle sköta sig utmärkt i en sådan toppmatch.

Men som tur är så tar Irureta ut laget. Och han känner spelarna bäst. Hoppas vi har hunnit ladda krafterna efter den eminenta matchen mot Juventus. Vinner vi mot barca så har vi goda chanser att gå förbi Valencia som spelar en svår match borta mot Espanyol. Som krigar för sin existens i La liga.
Deportivo Ekholm
2004-02-29 12:04
depo/
Valerón var mycket bra mot Juventus och jag skulle bli väldigt förvånad om han inte startar ikväll. Valerón låg bakom i princip ALLT vi skapade framåt mot Juventus, precis som han alltid gör.
Cádiz Lieutenant_Savard
2004-02-29 12:03
Hoppas ni vinner över Barca ikväll. Jag tror ni har en stor chans att ändra deras positiva trend. I övrigt har er sida blivit snyggare, var ett tag sen jag besökte den.
Deportivo Ekholm
2004-02-29 12:03
Nino/
Jag förstår. Jag bara undrade om det verkligen var så eftersom det låter ganska otroligt.

Depor/
De Pedro är knappast klar för Deportivo. Vart har du sett/hört det? Jag har kollat Marca och Soccerage men där står ingenting om det förutom att Sociedad inte ska förnya hans kontrakt. Jag vet att Deportivo är intresserade men det är också Southampton och Blackburn bl.a.
Personligen så undrar jag lite vad vi ska ha honom till... visst är han mycket bra men på vänsterkanten har vi redan Munitis, Fran och Luque. Även Amavisca pch Djalminha kan spela där.
Deportivo Ekholm
2004-02-29 19:19
Vi ser ut att få resultaten med oss idag.

Valencia förlorade och Real Madrid ligger under med 1-0 mot Celta!!
Deportivo Ekholm
2004-02-29 19:14
Lendoiro verkar väldigt gärna vilja ha kvar Víctor och då tror jag att det krävs väldigt mycket av Bayern för att de ska locka honom till sig.

Konstigt dessutom att Bayern vill göra affärer med Deportivo igen efter att de varit så otroligt sura på Deportivo och Lendoiro under Makaay-affären...
Deportivo André -AsP-
2004-04-19 20:06
Aimar#21//

Jag med :D

Barca Barca//

Har också tänk lite på det som du är inne på, fast det är ju ingen självklarhet att vi vinner CL, men ändå. Men helst vill jag nog inte tappa fjärdeplatsen eftersom den är mer eller mindre är en garanti för CL-spel till nästa säsong...

Forca Depor
Deportivo depo
2004-03-03 06:59
Nu visar barca sitt intresse officielt.
Deportivo depo
2004-03-03 06:59
Nu visar barca sitt intresse officielt.
Deportivo -AsP-
2004-03-01 21:08
Porat//
Shysst! Alltid kul när du tippsar mig (oss) om nya, bra spelare:-) Ali karimi måste vara min personliga favorit av Persiskaspelare:-).

Ps. Fan va grym EL RIFLE var igår.
Valencia Benni Tess
2004-03-01 18:32
Valencia har också skulder, allt mellan 300 miljoner till 1 miljard är det sagt att vi ligger back. Dock är Lazio skyldiga oss pengar för Mendieta (fortfarande!). Frågan är om vi nånsin får dem pengarna..
Deportivo Ekholm
2004-03-03 16:52
kryckan/
Det vore väldigt intressant att höra hur du hade det... har du lust att berätta lite??
Deportivo Ekholm
2004-02-28 23:35
Nino/
Är du säker på att Víctor ska spela defensiv innermittfältare och Sergio yttermittfältare?? Det borde väl vara tvärtom...??
Barcelona fc_2002
2004-03-02 20:21
ok.. för tusende gången måste ja blanda mej in i leken heheh

till alla subjektiva personer!!!
Barca vann matchen helt rättvist!!!!!!!!!!!!!!!

Varför d då.. jo..

- Barca gjorde flera mål :)

Visst hade depo chanser. Syftar mest på Luqes, men Gabri hade två friläge å Xavi en lobb i ribban.. så de kunde lika gärna blivit 6 mål till Barca..

Det är alltid lätt att säga efteråt men tänk om han grot det .. tänk om om dom .. blabla
ni tänker bara på hur Deportvo va nära oavgjort.. jag säger i stället THINk AGAIN!!!!
kryckan
2004-03-03 09:23
fy vad depo svek när jag va där minst sagt luque han var en sån ididot där

hemmaplan och allt

är hemma till trsita sverige
kryckan
2004-03-05 14:46
det var kul att bara se matchem men ändå berättar mer senare
Deportivo Ekholm
2004-02-28 22:59
jag kollade helt enkelt på internationella Deportivo-sidan.
Deportivo Ekholm
2004-02-28 21:29
De senaste mötena mellan Deportivo och Barcelona på Riazor:

02/03 Deportivo-Barcelona 2-0
01/02 Deportivo-Barcelona 2-1
00/01 Deportivo-Barcelona 2-0
99/00 Deportivo-Barcelona 2-1
98/99 Deportivo-Barcelona 2-0
97/98 Deportivo-Barcelona 3-1
Deportivo Ekholm
2004-03-01 17:38
T.ex. så är Bayern skyldiga oss pengar för Makaay skulle jag tro. Vi lyckas otroligt bra för att inte ha så mycket pengar som Barca, Real Madrid och Valencia. Lendoiro är inte den rikaste presidenten men absolut den smartaste.
Deportivo Ekholm
2004-03-01 17:35
Andrade/
Deportivo har skulder på 178 miljoner EURO. Anledningen till att man inte betalar tillbaka så mycket är att andra är skyldiga Deportivo pengar.
Barcelona Kim
2004-03-01 12:41
Om du anser att Valerón slänger sig så långt som möjligt så är vi nog överens om situationen. För övrigt ska sägas att jag också gillar Valerón rakt igenom. En ärlig spelare som allt som oftast spelar schysst, men det är klart att han tar chansen att förbättra lagets chanser genom att kasta sig lite, speciellt när det gällde så mycket som det trots allt gjorde igår.

Jag vet faktiskt egentligen inte vad som hände, detta beroende på att domaren helt tappade greppet. På LFP:s sida och matchrapporten så finns detta att läsa.

44' Davids Tarj. A
52' Motta Tarj. A
53' Saviola Tarj. A
66' Puyol Tarj. A
75' Ronaldinho Tarj. A
75' Motta Doble A

Oleguer finns alltså inte med här, utan det var Motta och Ronaldinho som fick sina varningar vid den situationen.
Barcelona Der Afro
2004-03-01 15:26
Vet någon här vad som stod på tröjorna som Deportivos spelare hade på sig precis innan matchen?

Håller med om att Valeron är genomsympatisk!
Barcelona Der Afro
2004-03-01 15:26
Vet någon här vad som stod på tröjorna som Deportivos spelare hade på sig precis innan matchen?

Håller med om att Valeron är genomsympatisk!
Deportivo ninho
2004-03-01 16:21
okey, vi förlorade och vi gjorde en fantastiskt andra halvlek och borde ha vunnit matchen med minst 4-3...positivt: håller ni med om att det här var den bästa matchen som spelats i årets la liga? det tycker jag att det var i alla fall...
Deportivo -AsP-
2004-03-01 15:03
Match-rapport kommer snarast.
Deportivo Ekholm
2004-03-01 11:31
Depor/
Jag är ledsen men det är inget skitsnack. Deportivo har skulder, så mycket kan jag säga. Det är därför de lägger mer fokus på Champions League, det är där pengarna finns. Dessutom värvar de för framtiden nu. Rubén har värvats och nya kontrakt skrivs med viktiga spelare som Valerón.

Vi har ett mycket bra lag. Spelet vi presterar är stundtals magnifikt och det enda som saknades igår var en effektiv målskytt. Vi har en sådan som heter Pandiani men det är svårt för honom att göra tre mål på en halvlek, att han lyckades med två är otroligt bra. Luque måste göra mål. Minst två stycken!! Men alla kan göra misstag.

Om Tristán skulle fått straff eller inte är svårt att säga. Jag tror att Cocu är på honom men han ramlar kanske lite väl lätt.

Att Motta blev utvisad är pga att han tjatade på domaren, inte att domaren ansåg att han fällde Valerón i andra läget. Barcas rapport om matchen är ett SKÄMT!! Valerón filmar INTE, han blir kraftigt dragen i armen. Och vilken idiot tror att han slänger sig när han har ett mycket bra läge.

Krille/
Jo, jag har MSN.
Barcelona Kim
2004-03-01 11:54
Kul att min matchrapport har väckt reaktioner, det var poängen med den. Visst blir Valerón dragen i armen, men lika stort faktum är att han hjälper till i fallet. Han känner att han är på väg att ramla och hjälper till. Jag har aldrig påstått att han kastade sig utan anledning, vilket jag tycker framkommer med all tydlighet när jag skriver att en varning på Oleguer är helt rätt.
Annons: