/spanien/deportivo/forum/221.aspx/spanien/deportivo/forum/221.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo -AsP-
2004-02-26 21:30
Japp Porto lekte verkligen stundtals med Man U, en fröjd att se. Deco skulle vara underbart men det är och förblir en dröm. Det kommer bli svårt att ta sig vidare eftersom det kommer bli en s.k.a måste-match för Juve och då vet vi alla vad som kan hända. Viktigt att vi får ett snabbt
inledningsmål, då ska nog allt gå våran väg!
Deportivo depo
2004-04-18 20:42
Ett bra resultat att ta med sig från Porto skulle vara en 2-1 vinst. 2-2 skulle heller inte vara dumt. Men det är inte hela världen om vi losar med uddamålet. Men det är viktigt att vi spräcker deras nolla på bortaplan.
Deportivo depo
2004-04-18 20:42
Ett bra resultat att ta med sig från Porto skulle vara en 2-1 vinst. 2-2 skulle heller inte vara dumt. Men det är inte hela världen om vi losar med uddamålet. Men det är viktigt att vi spräcker deras nolla på bortaplan.
Deportivo -AsP-
2004-02-27 19:58
Luque har gjort 4! mål i CL, interna skytteligan (han gjorde ett mål i CL-kvalet emot rosenborg),

Tristán 3 mål

Pandiani 3 mål

Valerón 1 mål

Héctor 1 mål

Scaloni 1 mål

Sergio 1 mål

Forca Depor
kryckan
2004-02-26 19:31
ähm porat vad var det jag sa dom tog ditt namn
Deportivo -AsP-
2004-02-26 20:26
Vad avis jag är* ska det vara
kryckan
2004-02-26 19:31
i morron åker jag till spanien för att se depo mot barca kommer att kosta skjortan för mig
men jag och min sambo är det bara ju men ändå
Deportivo -AsP-
2004-02-26 19:57
Porat//

Det är lungt:) ingen skada skedd! När man tänker efter så ser man klart och tydligt att det inte var du som skrev det eftersom du inte har tillgång till å,ä och ö-knapparna. Han är spärrad nu också.

Kryckan//

Va avis ja på dig nu:-)Ha det så kul!
Deportivo Luque
2004-02-26 16:10
Fy satan vad Deportivo spelade ut Juventus igår...
Otroligt bra...härligt att se
Deportivo Ekholm
2004-02-26 14:31
vi var mycket bra igår Porat. Visst missade vi chanser som t.ex. Tristán och Victórs frilägen men även Valerón hade ett bra nickläge.

Men Porat, du behöver inte hetsa upp dig så mycket. AsP tyckte ju bara att Thuram inte hade det så lätt, vilket han har helt rätt i. Han hade Luque emot sig ända tills Birindelli kom in och det är ingen drömuppgift för en försvarare. Stackars Birindelli blev ju uppsnurrad gång på gång.
Deportivo Ekholm
2004-02-26 11:40
Vi spelade otroligt bra och disiplinerat som lag igår. Spelare som utmärkte sig var: Molina, Scaloni, Andrade, Mauro Silva, Valerón och Luque.
Jag är däremot ganska besviken på Víctor och Tristán.

Om vår backlinje spelar lika bra i Turin så kommer Juve få mycket svårt att göra mål. Jag hoppas att vi ändå försöker offensivt för att få in ett mål för då måste Juve göra 3, vilket inte ska gå mot oss.

Det var underbart att se spelarnas inställning igår. Tänk om de kunde ha samma inställning i varje match...
Deportivo -AsP-
2004-02-26 00:38
Porat//

Måste tilläga att din favvo Thuram;) inte hade det så lätt idag.
Barcelona Robinho
2004-02-26 11:59
Fy fan vad bra det fick igår jäkla skönt asså. Nu måste vi bara göra ettsnabbt mål på Juve i returen. Då får de jävligt svårt att slå oss-
Spanien Robinho
2004-02-26 11:59
Fy fan vad bra det fick igår jäkla skönt asså. Nu måste vi bara göra ettsnabbt mål på Juve i returen. Då får de jävligt svårt att slå oss-
Deportivo -AsP-
2004-02-25 23:51
Jaaa! Fy fan vilken skön seger! Luque kommer bli hur bra som helst!
Barcelona Barca_91
2004-02-29 22:51
Vilken miss av Luque!
Den tackar vi för!
Deportivo Ekholm
2004-02-26 23:15
Porat/ Jag förstår... jag tycker att du ska regga dig så slipper vi sånt här.

Porto var mycket bra igår men jag vet inte om det är en spelare som Deco vi behöver. Vi har ju trots allt Valerón och Djalminha på den positionen och dessutom är både Fran och Munitis bra där.
Den spelare i Porto som imponerade mest på mig var Alberto. Han vore något på högerkanten! Men troligtvis så är alla storklubbar intresserade av honom efter matchen igår.
Deportivo Ekholm
2004-02-29 23:10
Det är sjukt att inte mer än 4 minuter spelades som övertid.

HUR KAN LUQUE MISSA??? Två öppna mål.
Tristán har bevisat att han bör lånas ut till en svensk div.7 klubb för att få lite självförtroende. Nån som såg honom springa idag??

Johnston/ Kul sport?? Vad menar du?
IMG
2004-03-03 18:04
ni har tyvärr haft er tur nu... mot juventus så kommer de knäcka era ben!
Deportivo Ekholm
2004-03-03 18:47
Porat/
Luque är nog ingen svikare. Han har sagt "om jag någon gång måste lämna Deportivo så är Barcelona den enda klubben som är aktuell".
Dessutom har han sagt: "Jag trivs mycket bra i Deportivo och hoppas få stanna här i många år". Det senaste sa han så sent som idag eller igår. Iaf efter att Barcelona visat intresse så han kommer nog inte att gå.
Real Betis Johnston
2004-02-29 22:46

Personligen anser jag att Ronaldinho skulle haft två varningar på raken för protest. Förvisso skicklig spelare men mycket gnäll på honom i den här matchen!
Real Betis Johnston
2004-02-29 22:41

Jag har bara en enkel fråga: hur kunde Luque missa??
Real Madrid carlos
2004-02-29 22:14
Vengaaaaaaaaaaaaa Depooooooooooor
Real Betis Johnston
2004-02-29 22:45

Inte lätt för domaren i den där situationen utanför Barcas straffområde. Kanske att han varnade fel kille i samband med frisparken men i den där kalabaliken som följer är det inte lätt att varna rätt kille. Däremot tycker jag domaren visade svag pondus. När alla spelare står runt och bara gapar är det bara att börja varna! Nu tyckte jag de lät Barcelonaspelarna köra med honom.

Hade fler spelare blivit varnade hade matchen lugnat ner sig rejält
Real Betis Johnston
2004-02-29 22:14

Vilken j---a match! Ni hör väl publiken!? Kom igen nu Depor, kämpa så går detta säkert vägen!

De svenska kommentatorerna utmärker sig verkligen igen som briljanta fotbollsanalytiker. NOT! Härenstam, snälla, allt är förlåtet...!

Ekholm: Kul sport, vad heter det?
Real Betis Johnston
2004-02-29 22:47

Depor missade öppet mål igen...
Deportivo -AsP-
2004-02-29 18:00
Porat//

Har du någon länk som ger info om Mahdavikia? Vore shysst.

Jag tror Victor stannar. Han är en väldigt viktig spelare för oss.
Deportivo -AsP-
2004-02-29 14:45
Tycker att Valerón självklart ska spela ifrån start idag precis som Ekholm säger låg Valerón bakom mycket emot Juventus. Förhoppnings vis kommer han göra det idag också. Ronaldinho är helt klart det största hotet emot oss.
Real Madrid Ike
2004-02-29 13:51
Även om jag tror att Barcelona kommer ha det svårare mot deportiva än vi hade mot valencia, så tror ja på vinnst för barca.
1-2
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-29 22:08
Ni kan säkert gå lång i CL. Barca är ju inte med.
Just nu kan inget lag i världen slå oss.
Vi njuter av det så länge det varar men synd att det sker nu när ni ska tampas med Real Money.
Annons: