/spanien/deportivo/forum/214.aspx/spanien/deportivo/forum/214.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo Ekholm
2004-01-23 22:10
Luque är ganska positiv till spel på söndag. 50/50 att han spelar kanske...

Han har problem med ryggen.
Deportivo Ekholm
2004-01-24 12:42
Luque kan spela imorgon!!! Underbart!! Även Tristán kan spela men Pandiani är skadad!!
KRYCKAN
2004-01-30 17:53
ser i alla frall bättre ut
Deportivo depo
2004-01-23 21:04
oj vad många gubbar vi har borta p.g.a. olika anledningar. Hoppas bara dem som får chansen spelar bra. Tänker främst på våra yttrar som är oerhört viktiga i vårt spel. Hoppas Fran och Munitis gör bra ifrån sig om de får spela.
Är det någon som vet vad det är för skada Luque dras med?
Deportivo depo
2004-01-23 21:04
oj vad många gubbar vi har borta p.g.a. olika anledningar. Hoppas bara dem som får chansen spelar bra. Tänker främst på våra yttrar som är oerhört viktiga i vårt spel. Hoppas Fran och Munitis gör bra ifrån sig om de får spela.
Är det någon som vet vad det är för skada Luque dras med?
Deportivo depo
2004-01-25 11:15
Gött med TV-sänd match ikväll. Känner att vi är i bra form. Tror på en knapp seger. Tristan 2 målsskytt!
Deportivo depo
2004-01-25 11:15
Gött med TV-sänd match ikväll. Känner att vi är i bra form. Tror på en knapp seger. Tristan 2 målsskytt!
KRYCKAN
2004-01-30 19:54
djalehima måste få spela nu tycker det är chansen

jag rekomenderar fifa 2004 OROLIGT kul!!! ;)
Deportivo ninho
2004-01-22 21:57
Jag har ett förslag som många har röstat på: Corazón Blanquíazul...vad sägs?
Deportivo -AsP-
2004-01-22 19:35
Mitt val låg mellan Jorge Andrade och Luque men blev tillslut Luque. Andrade har gjort en bra sesång hitills och är värd varenda öre sen han kom ifrån Porto. Men Luque har och andra sidan stått upp och gjort mål och spelat bra när Tristán har vikt ner sig. Men nu får man hoppas att det lossnar ordentligt för Tristán.
KRYCKAN
2004-01-22 16:25
eh....

valencia för.lora mot real med tre noll

första målet va snyggt
andra målet dunka man in
tredje va inte särskilt
KRYCKAN
2004-01-22 16:22
nino håller med
Deportivo -AsP-
2004-01-27 09:46
krille//

Håller med dig att Djhalmnija borde få mer speltid och Valerón borde få vila. Fast varför inte spela med båda från start?
Deportivo Ekholm
2004-01-26 16:42
Chanser saknades inte...

*Luque kom fri och passade(?)...
*Tristán gjorde mål, felaktigt bortdömt...
*Valeróns nick...
*Duschers chans i början av matchen...
*Tristáns vändning och skott i slutet, precis utanför...

Vi har tyvärr lite otur med domarna. Ett mål mot Real Madrid och ett igår bortdömda för offside. Båda felaktigt...

Djalminha och Fran visade att de vill spela och de spelade bra. När de kom in så började det hända saker. Djalminha måste få spela mer nu.

När Deportivo pressade i slutet så stod alla spelarna och bara väntade på att någon annan skulle hitta på något. De måste hjälpas åt. Inställningen och viljan att vinna måste förbättras.

Valerón hade en tung kväll igår. Han var inget vidare.
Molina borde tagit Yestes skott...

Iaf... stundtals så visade Deportivo sin kapacitet. Det kan bli bra om Irureta lyckas motivera spelarna. De ser nonchalanta ut.
Passningsspelet var katastrof igår. Planen var ifs dålig och blöt men ändå...

AUPA DEPOR!!
KRYCKAN
2004-01-26 18:12
molina inge vidare dom senaste matcherna
Deportivo -AsP-
2004-01-26 11:59
Nu känns det lite som att vi har chans att vinna och klättra i tabellen när Valencia förlorade men vi går ändå och torskar och sumpar chansen :-(

Aja vi kommer igen, ligan är inte avgjord än detta är inte skotskaligan;).

R.I.P. Miklos Feher
Deportivo Micke Bergstrand
2004-02-01 19:06
-AsP-: Läser man artikeln står det att Rubén kommer tillhöra Deportivo men vara utlånad till Las Palmas. I titeln står det dock att han kommer lånas ut till Deportivo. Lite förvirrande, men lita på att vi kommer bringa klarhet i frågan!
Deportivo Ekholm
2004-02-02 17:29
Tristán skulle gjort två mål i öppet mål om han bara fortsatt sina löpningar. Precis som mot Ahtletic så stannade han upp när Luque kom fran och spelade förbi målvakten.

Vart har hans spelsinne tagit vägen?? Jag kan säga direkt att Pandiani skulle varit där och stött in bollen alla dessa tre nämnda gånger!!
KRYCKAN
2004-02-02 15:58
GÖÖÖÖÖÖÖTTT
Deportivo -AsP-
2004-01-28 18:13
Snygg Design! Bra jobbat Nino:)

Ekholm//

Din start elva ser muy bien ut! Speciellt den andra med Djalmhina i laget.
Deportivo -AsP-
2004-02-02 15:01
Knapp men oerhört viktig seger! Länktar också efter att El Rifle ska komma tillbaka.
Barcelona JAG
2004-01-28 14:22
Snart är det dags och ta bort bilden till vänster=) Nej, men någon som har mer information eller det är som vanligt - lösa rykten!
Deportivo Ekholm
2004-01-28 18:26
JAG/

Ledsen, men Luque kan ni bara drömma om att få. Hans kontrakt sträcker sig till 2010 och har en minimiklausul på 50 miljoner Euro eller något i den stilen, vad jag vet.
Deportivo Ekholm
2004-01-28 19:59
Jag tror heller inte att Barca är villiga att betala 50 miljoner Euro för Luque. Han är bra men 50 miljoner Euro...

VI KAN LITA PÅ LENDOIRO!! Han måste vara en av världens absolut smartaste presidenter!!

Underbart jobbat Nino!! Det blev verkligen snyggt!
Deportivo depo
2004-01-28 15:39
JAG//

Tror faktist det är väldigt lösa rykten. Tror verkligen inte Deportivo skulle släppa Luque. Och speciellt inte till en annan klubb från samma liga. Men men allt har sitt pris....
Deportivo depo
2004-01-28 15:39
JAG//

Tror faktist det är väldigt lösa rykten. Tror verkligen inte Deportivo skulle släppa Luque. Och speciellt inte till en annan klubb från samma liga. Men men allt har sitt pris....
KRYCKAN
2004-02-02 16:00
oj ledsen kapslocket
KRYCKAN
2004-02-02 16:00
JAJA 1-0 PÅ STRAFF SÅG NÅN MATCHEN PÅ NÅT KONSTIGT SEETT?
Deportivo -AsP-
2004-01-28 19:24
Tycker verkligen att barca ( om det nu skulle finnas någon sanning i ryktet ) ska hålla fingrarna borta ifrån Luque. Dessutom så tror jag Luque vill spela i ett lag som har chans till ligatiteln.

Btw Luque är katalan, ellerhur!?
Deportivo Ekholm
2004-01-27 10:56
Det är svårt att säga om Valerón behöver vila. Han säger ju själv att han känner sig 100% frisk.
Men jag håller ABSOLUT med om att Djalminha borde få spela mer. Jag tycker att han var bra igår och när han kom in mot Sociedad så vände han matchen nästan helt själv!!
Men när Valerón spelar som han kan så är han bland de bästa i världen, tyvärr har han inte gjort det de senaste matcherna även om han var riktigt bra mot Zaragoza.

Min startelva mot Sevilla:

---------------Molina---------------
M.Pablo---Andrade--César---Capdevila
------Sergio---------M.Silva--------
Víctor-------Valerón-----------Luque
-------------Tristán----------------

Men det vore kul att prova det här:

---------------Molina---------------
Scaloni---Andrade--César---Capdevila
-------------M.Silva----------------
-----Djalminha-----Valerón----------
Víctor-------------------------Luque
--------------Tristán---------------

Även om jag tvekar på att Djalminha och Valerón fungerar så bra tillsammans.

Vad säger ni??
Annons: