/spanien/deportivo/forum/200.aspx/spanien/deportivo/forum/200.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo André -AsP-
2004-04-11 21:29
Formkurvan pekar starkt uppåt och allt tack vare bragden emot Milan. Underbara tider för oss Deportivistas. Spelarna vet att det dom är väldigt nära en stor titel i år och det sporrar dom, gör dom extra taggade och vet att dom kan. Det måste vara en skön känsla för dom.

Forca Depor
Deportivo Krille
2004-04-11 20:39
Jo det vore ju jävligt bra.
Deportivo Ekholm
2004-04-11 21:11
Las Palmas har en grym otur just nu!! 2-1 till Alaves i slutminuten.
Las Palmas edvard
2004-04-11 20:16
Måste vända nu, 0-1 är inte bra. Har spelats dryga 55 min
super depo fan
2004-04-11 20:35
skööönt med en bortavinst...
Deportivo Krille
2004-04-11 20:32
Ja annars är det illa!!!
Deportivo Krille
2004-04-11 18:23
Edvard, asså Las Palmas är fan piskade att vinna nu för att undvika nedflytning.
Real Madrid Rille
2004-04-11 19:00
Haha, jag menar orange.
Deportivo Krille
2004-04-11 20:04
Tristan verkar börja komma tillbaka til gammal god form, på tide skulle jag vilja säga!!!
Deportivo Ekholm
2004-04-11 18:28
här har du länken, Krille!
Real Madrid Rille
Haha, jag menar orange.
Deportivo Krille
2004-04-11 19:03
Djalminha in istället för Fran!!!
Real Madrid Rille
Haha, jag menar orange.
Real Madrid Rille
Haha, jag menar orange.
Deportivo Fredrik
2004-10-31 10:46
Jag såg Liverpoolmatchen igår och Cissés ben såg ut som Manuel Pablos när han bröt benet.
Las Palmas edvard
2004-04-11 18:22
Mallis verkar leda med 1-0, kul. Las Palmas möter Alavés hemma ikväll, där är tre poäng jävligt vitalt, vi ligger redan rätt risigt till. Rubén och Momo gör varsitt!
Deportivo Krille
2004-04-11 18:18
Fan asså Irureta är feg när han inte vilar vissa spelare. Djalminha verkar aldrig få starta. Hade också velta att Naybet, Pandiani och Valeron hade fått vila. Nu är det bara Romero, Victor och Luque som gör det, men men hoppas vi vinner iaf, för en sak är säker matcher sliter och hårt.
Deportivo Ekholm
2004-04-11 18:21
Jag tror att spelarna har mycket att säga till om. Jag tror att dessa spelare som får "dubblera" helt enkelt har sagt att de är pigga nog för det. Detta är en svår match som behöver vinnas så det är viktigt att inte byta ut hela laget. Jag tror att Djalma och Tristán får chansen nästa vecka då vi möter enklare motstånd.

0-1 i halvtid. Målskytt: Pandiani!!
Deportivo Ekholm
2004-04-11 17:48
Pandiani missade straff!!!
Deportivo Krille
2004-10-30 15:17
Ett rykte likaså Mascherano, men det verkar som att depor är mer ute eftrr Masheranos namnteckning. Det vore ett kanonnyförvärv. Återstår att se hur det blir med den saken, real är ju som sagt också intresserade.

Luque vill spela med Tristan och Valeron på planen samtidigt. HAn anser att det är den absolut bästa depor kan bidra med i anfallet. Inte tokigt alls. Tristan är bra, grymt bra men han måste ta fram det igän. Helt otroligt att han inte blev uppköpt för 2-3 säsonger sedan!? Men skönt att ha honnom kvar, jobba på nu Tristan och visa vad du går för.
Deportivo Fredrik
2004-11-01 16:43
Vidare från klubben?
Deportivo Ekholm
2004-11-01 16:44
Jag tror tyvärr att fler och fler lag lär sig hur man ska spela mot Depor. Albacete igår spelade oerhört fult. Valerón blev bokstavligt talat nersparkad i princip så fort han fick bollen. Det är inte lätt för ett bollgeni som han att leverera då! Att sen domaren vägrade ge rött kort är en annan sak. 6 gula kort fick nog Albacete tror jag.
Att Valerón har mycket hårdare bevakning i år är solklart. Det har stått i tidningar hur många frisparkar Valerón får varje match. Jag kan inte siffran i huvudet men det är många det vet jag.

Detta betyder att någon annan måste kliva fram och stå för kreativiteten. Att Valerón drar på sig så mycket bevakning måste ju betyda att någon annan får mer fria ytor. Jag trodde att Fran skulle fixa detta igår men det gjorde han tyvärr inte. Munitis däremot var pigg när han kom in.

Liverpool hemma på onsdag, sen Barca borta på Camp Nou på lördag... inte lätt!!
Barcelona barcjugg
2005-03-06 22:48
Grattis till segern. Men fy vilket dåligt underhållningsvärde ni bjuder på......
Deportivo Fredrik
2004-04-13 14:43
Det känns farligt att vara alltför optimistisk inför Portomatcherna. Det hjälpte i alla fall att vara pessimistisk inför senaste Champions League matchen mot Milan. Så jag har låga förväntningar men jag känner ändå på mig att det blir final. Mot Monaco förhoppningsvis.
Deportivo Krille
2004-04-12 23:50
Jag är också orolig inför Porto matcherna. Jag ska säga att vi inte går vidare för då gör vi säkert det men man vet ju aldrig. Det kommer som sagt att bli väldigt tufft. Jag är ändå säker på att Andrade och Naybet kommer att spela stabilt och tajt även Mauro och Sergio. Vi måste verkligen utnytja våra kontringar. Det är det vi är så ruskigt bra på att ställa om snabbt från försvar till anfall och där kommer Luque och Valeron ha en avgörande betydelse. Valeron får slå passningen till Luque som kommer in från kanten och sedan till en framrusande glödhet Pandiani. För visst fan är han het, har nog aldrig varit hetare. Känns som att han bara behöver en riktig målchans så är det mål. Han är verkligen bäst när det gäller, så också Deportivo. Vi brukar vara bäst då det gäller som mest, ett bevis på det var mot Milan, men vi har ju också tidigar åkt ut då det varit de viktigaste matcherna men i år känns det som att det är vår turnering. Champions League GULD till La Coruna, men först Porto!!!
Deportivo Ekholm
2005-03-06 18:27
Återigen har vi chansen att knappa in på lagen ovanför oss i tabellen.

Atlético - Sevilla 3-0 (Spelades igår. Ganska bra resultat för oss men oavgjort hade nog varit bättre)
Valencia - Real Madrid 1-1 (Bra för oss att Valencia tappade poäng)

Betis - Getafe 2-2 (Återstår ca 20 min. Bra om Betis tappar poäng)
Espanyol - Levante 2-1 (ca 20 min kvar. Espanyol gjorde nyss 2-1. Hoppas Levante kan knipa en pinne)
Numancia - Villarreal 1-1 (Ca 20 min kvar. Hoppas Villarreal tappar poäng)
kryckan
2004-03-06 14:51
porat hur kan du va det när du har ditt namn nick name och vanligt går inte ihop

exempel är jag reggad kanja inte heta det när jag inte är reggad så dukan inte va reggad eller medlem
Deportivo skånepåg
2005-03-06 20:49
Heja Depor!, vi klättrar i tabellen! Visa samma inställning som mot Madrid! Två snabba mål om jag får be
Lite nervöst nu!!!
Deportivo Krille
2005-03-06 20:29
Helvete bilbao tog ledningen!!!! Nå väl, vi har iaf världens chans nu att ta in på lagen ovanför oss, tror inte att Malaga ska vara några som helst problem ikväll, vi får se ett taggat depor var så säkra.
Deportivo Krille
2004-11-01 10:06
Oerhört tungt. Det som fattas är Roy Makaay. Det finns ingen anfallare i depor idag som är precis lika bra som Roy. Vi vet alla hur bra han var, hur han löpte sköt mm. Han gjorde dessutom Valeron bättre då han fick slå sina djupledspassningar oftare. Pandiani har inte hittat samma form och tändning som ifjol. Jag litar på Tristan, han måste höja sig och visa vägen annars blir vi inget topplag. Denna trend måste brytas snarast. In med två anfallare. Luque och Tristan. Sen Victor och munitis på kanterna och Valeron i mitten. Det skulle ge nya krafter åt offensiven för det är uppenbarligen där vi har problem, vi gör helt enkelt för lite mål. Värva nu Mascherano!!! Nytt blod.
Annons: