/spanien/deportivo/forum/186.aspx/spanien/deportivo/forum/186.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo -AsP-
2004-03-20 23:01
andrade//

Matchen är slut men på startsidan kam man se att det står med stor bokstäver "En Directo" under där klickar du.
Länktips: www.marca.com
Deportivo -AsP-
2004-03-20 22:58
Andrade//

Prova soccerage.com

Skönt att det blev seger. Helt klart väntat. kan tyckas tråkigt att det "bara" blev 1-0 men vinst är vinst som sagt. Nu full koncentration på Milan!

Forca Depor
Las Palmas edvard
2004-03-21 00:51
Skönt för er med seger. Vad som oroar mig är att ni har "tagit" de bästa spelarna från oss. När ni nu ev. tar Rubén, då finns bara Momo kvar...

Jag sitter och väntar på att Manuel Pablo och Valerón ska flytta hem igen... Med dem i laget skulle vi nog vara tillbaka i Primera per omgående!

Lägg därtill talanger som Atletico Madrids Jorge Larena, Celtas Angel och Villarreals Guayre. Alla dessa kommer från vår ungdomsverksamhet. Fast det är ju så, åker man ur högsta serien får man ta konsekvenserna...

Lycka till i fortsättningen!
Deportivo André -AsP-
2004-04-04 19:10
Kom igen nu Depor!
Las Palmas edvard
2004-03-21 12:49
Nej, avancemanget ser långt borta ut. Nåt som värmer lite är iaf att vi ligger före Tenerife...
I väntan på att mitt riktiga lag går upp får jag glädja mig åt Real Mallorca, som jag alltid gillat. Där har vi en riktigt fin backtalang på gång, Ivan Ramis. Han kan bli rikigt bra!

Synd bara att laget går dåligt...Kanske får byta till Depor ;) ?
Deportivo -AsP-
2004-03-21 14:49
edvard//

Visst, du är välkommen! Ju fler desto bättre som man brukar säga;-)

Är det fler än jag som börjar bli en aning oroliga över Milan-matchen? Medtanke på deras äcklig bra form så kommer det inte bli lätt. Milan har ju också en så pass bred trupp att dom kan rotera den lätt. Dock har vi också en bred trupp men inte på samma sätt. Positivt för våran del är att inte Nesta medverkar, och kanske inte heller Maldini och Dida. Det kommer bli tufft men vi kan klara det!

Forca Depor
Deportivo Ekholm
2004-03-21 12:18
Med tanke på att Mauro Silva, Valerón, Romero, Naybet, Pandiani och Scaloni vilade så måste vi vara nöjda med en vinst.

edvard/
Jag måste erkänna att jag gillar Las Palmas starkt!! Jag har för övrigt en matchtröja från 2001 (tror jag) med dem. Deras förmåga att fostra talanger är häpnadsväckande. Vi har som sagt er att tacka för Manuel Pablo och Valerón även om de gått till Deportivo via andra klubbar.

Både Chelsea och Arsenal är intresserade av Momo. Så länge ni ligger i La Segunda så får ni nog räkna med att de flesta duktiga spelarna lämnar. Avancemang ser inte särkilt troligt ut den här säsongen. Lycka till i fortsättningen!
Deportivo Krille
2004-10-26 16:38
JAg tror att Irureta varit i depor i fem säsonger nu kanske till och med sex. HAns kontrakt gick ut förra säsongen och han förlängde då med ett år, alltså det gäller den här säsongen ut. Sen får vi väll se vad som händer.

Pesonligen ser jag honnom som en av världens bästa tränare och taktiker, som oftast fattar de rätta besluten vid rätt tidpunkt. Han känner sina spelare mycket väll och kan alltid mönstra ett slagkraftigt lag på planen.

Det enda som jag inte gillar med honnom är hans italienska deffensiva taktik på bortaplan, speciellt i europa och i toppmatcher i ligan. Tycker inte att man ska behöva spela så med spelare som Valeron, Victor & Luque som faaktiskt är ofensiva kvaliteer. Nå väl han vet väl vad han sysslar med.
chalar
2004-10-26 16:15
Underbart att Tristan nätar!!! Visst har det gått lite knackigt hittils men än tycker jag inte det finns anledning till oro! Väldigt många lag ligger på 13 poäng och kan vi bara vinna säg tre av de kommande fem ligger vi nog topp fyra skulle jag tro. I min värld är just topp fyra målet eftersom jag antar att det vore ett svårt ekonomiskt slag att missa CL nästa år. Blir det sedan något spännande nyförvärv i vinter, lite hemkallande av lån till nästa säsong tycker jag det känns riktigt bra.

Hur länge tror ni föresten irrureta stannar? När han väl går, hoppas inte inom de närmaste åren, hur tror ni det kommer gå. När polarna frågar vilken spelare i Depor jag gillar bäst brukar jag svara just "irrureta". Har det föresten någon gång under hans tid varit prat om hur länge han ska stanna? är det någon som vet hur hans kontrakt ser ut?
Deportivo Krille
2004-03-22 12:35
Jo det närmar sig Milan matchen och jag ser fram emot den. Förreten är det vi som börjar hemma eller? Om Maldini och Dida också är borta så har vi stora chanser. Maldini och Nesta bildar Milans försvrsblock och nu om de är borta så kan vi nog greja det här.
kryckan
2004-03-21 00:22
1-0bara dåligt
Deportivo Ekholm
2004-10-26 17:56
Irureta skriver aldrig kontrakt på längre än ett år.

Jag vill ha kvar honom. Att få en lika bra tränare som honom eller bättre är i princip omöjligt. Det finns bara ett fåtal...
Deportivo depo
2004-10-26 13:08
Jag har en parabol av märket Nokia hemma. En sådan som man kan köpa i dem flesta Electronik butiker. Med kortet jag har kan man söka fram dem flesta kanalerna som finns. Förutom vissa kanaler (canal+ paketet)
Deportivo depo
2004-10-26 13:08
Jag har en parabol av märket Nokia hemma. En sådan som man kan köpa i dem flesta Electronik butiker. Med kortet jag har kan man söka fram dem flesta kanalerna som finns. Förutom vissa kanaler (canal+ paketet)
Deportivo André -AsP-
2004-04-04 17:46
Har för mig att i Makaays kontrakt stod det att han kostade runt 50 miljoner euro att köpa loss men gick för "bara" 18-20 miljoner euro...
Valencia Valencianista
2004-03-23 21:51
oj då 2-1 efter 21 sekunder!! nu borde dom inte släppa till mer.
Deportivo Krille
2004-10-25 21:35
Allt ser så jävla mycket ljusare ut nu när Tristan är tillbaka. Han har mycket kvar till storformen, men det verkar som att han äntligen vill spela fotboll igen efter två säsonger i formsvacka.

Är mest orolig för Valeron och våra vingers. Det har inte presterat optimalt ännu och det är en orask varför vi inte vunnit fler matcher. Victor är inte uppe i normal standard, Luque kan bättre och Valeron kan mycket bättre. Pandiani har väll egentligen gjort vad han kunnat på topp men han är också på väg ner i en svacka nu, så det är lägligt att Diego är tillbaks. Deffensiva mittfältet är också lite oroande. Mauros kropp verkar inte längre hålla. Visst har vi Duscher som ersättare och sedan Sergio men vem ska vi sen slänga in om nån av dessa blir skadade. Jaime hade vart perffekt, Scaloni är inget bra allternativ där. HAn har svårt att kunna ta nån ordinarie plats i depor, är alltid en extraspelare, har inte de där rätta kvaliterna, men en jävla vinnarskalle. Hur som helst så har den senaste tiden varit positiv men man blir alltid lite osäker efter det senaste resultatet (1-1) mot Malaga. Ser fram emot nästa cl match där vi måste vinna!!!
Deportivo depo
2004-04-04 19:08
VAd händer från 2-0, till 2-2. Och Betis pressar....
Deportivo depo
2004-04-04 19:08
VAd händer från 2-0, till 2-2. Och Betis pressar....
Deportivo luque& co_depor
2004-10-25 18:29
Ämne: Kan man få in kanale....
ja det går
Deportivo Ekholm
2004-04-04 19:33
Slarv, slarv och åter slarv. Ett lag som Depor SKA INTE tappa en 2-0 ledning HEMMA mot Betis. Visserligen är Betis ett bra lag men det är Depor också.
Vart har all inställning tagit vägen?
Deportivo André -AsP-
2004-04-04 19:32
Tungt att tappa 2-0 till 2-2. Trodde det skulle bli relativt lätt i början. Längtar redan till nästa säsong! C U later.

Forca Depor
Barcelona Barca_91
2004-03-22 19:31
Pandiani måste bara starta i eran match mot Milan
Deportivo André -AsP-
2004-04-04 18:25
Jo jag vet;) men man tycker ju att Depor borde ha fått mer än 20 miljoner Euro för guldskovinnaren.
Deportivo Ekholm
2004-04-04 18:13
André/
Makaay såldes ju för att han vägrade skriva på ett nytt kontrakt. Lendoiro hade inget val. Hade han valt att inte sälja Makaay så hade vi inte fått några pengar överhuvudtaget eftersom han då skulle lämnat oss när hans kontrakt skulle gått ut efter den här säsongen.
Deportivo André -AsP-
2004-04-04 17:56
Ser bra ut, 2-0!:-)
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-22 17:55
Hoppas att ni vinner mot Milan och går vidare och vinner CL.
Litar på er;)
Deportivo Porat
2004-03-22 18:15
Jag skulle foredra Luque snabbhet pa topp istallet. Med tanke pa att Costacourta och Maldini inte ar dom snabbaste forsvararna. Hoppas inte Luque missar oppet mal fran 30 cm igen bara. Frans rutin kan behovas pa kanten, nu nar Victor ar avstangd. Vill aven se Duscher och Silva bilda defensivmittfalts par. Vi behover gubbar som kan springa over stora ytor.
Real Madrid Ike
2004-03-22 18:15
hoppas ni vinner CL
Deportivo Krille
2004-03-22 16:45
Luque måste utnytja sin speed imon på kanten till 100%, Valeron måste vara på spelhumör och Pandiani målhungrig. Backlinjen och paret Mauro & Sergio måste hålla tätt hem.
Annons: