/spanien/deportivo/forum/183.aspx/spanien/deportivo/forum/183.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo -AsP-
2004-03-13 21:10
Sådär ja Ekholm nu är det fixat, hade lite brottom när jag skrev den;-)
Deportivo -AsP-
2004-03-14 17:30
1-1 Munitis målskytt för Depor! Munitis har typ fått noll i speltid och nu gör han mål! Underbart :)
kryckan
2004-03-13 20:58
men det blir tufft

VIVA ZARAGOZA (för denna match)
Deportivo -AsP-
2004-03-13 21:07
oops sorry fixar det genast!
Deportivo Krille
2005-02-26 19:20
Synd att Coloccini haft problem på sistone iom trafikolyckan, tragist.

Det är ett stort avbräck för oss om han inte spelar. Många nackar om Tristan nu. Jag vet vad han har kunnat men jag tvivlar på hans kapacitet idagsläget. Men jag har nån konstig känsla av att jag tror att han kommer att göra en kanonmatch ikväll.

JAg tror depor vinner med 2-1. Mål Diego Tristan,Luque.
Deportivo Krille
2004-03-13 19:56
Vad är det för svammel som sker här. Varför skulle inte depor kunna jämföras med Milan, hahah, nästan roligt. Jag säger så här att alla 8 lag somk är kvar i cl kan jämföras med varandra för att de är de 8 bästa så är det bara. Det finns inget lag som är helt överlägset inte ens Real, så sluta svamla nu, tänk realistiskt. "Milan" tänk efter före du skriver, ska bli härligt att möta er va?
kryckan
2004-03-13 17:56
milan stäng av dom hela bunten
Deportivo Ekholm
2004-03-14 22:17
Såg förresten nyss highlightsen från matchen. Straffen Mallorca fick var helt sjuk. Värre än Valencias första straff mot oss. Pinsamt!!
Deportivo Ekholm
2004-03-14 22:13
Dagens match var inget annat än ett bevis på hur mycket Irureta prioriterar Champions League. Många spelare fick vila; Naybet(hela matchen), Luque (hela matchen), Valerón (en halvlek). Dessutom var ju en av våra bästa spelare det senaste, Mauro Silva, avstängd.

Det måste också vara en väckarklocka det här. Såhär dåligt kan vi inte prestera i ligan.
Visserligen hade vi inget flyt med domarna idag. Vi skulle haft MINST en straff. Vi fick ingen, Mallorca fick en. Men vi kan ändå inte skylla på domarna, vi gör en dålig match.
Inställningen var helt borta. Omställningen från CL till ligan var tydligen för stor.
Deportivo Ekholm
2004-03-14 18:55
4-2 detta är pinsamt!!
Hur lyckas vi??

De två senaste matcherna i CL har varit mot Juventus. Där höll vi nollan i båda. De tre senaste matcherna i La Primera har varit mot Barca, Valencia och Mallorca. Där har vi släppt in 10 mål.

Innan Barca-matchen hade vi släppt in 17 mål, nu har vi släppt in 27 mål bara tre matcher senare.

Vad hände med Andrade idag?? Han gav bort bollen vid 1-0 och orsakade en straff vid 3-1. Dessutom blev César utvisad nu på slutet.
kryckan
2004-03-14 20:01
jag vill INTE ha angel

vi kan ändå fortfarnade ta tredje plats
Deportivo -AsP-
2004-03-14 18:54
Varför kan vi INTE vinna emot Mallorca för!? Jag blir sååååå irriterad. Tredje raka förlusten nu och svackan är fulländad. Barca kommer nu också gå förbi oss i tabellen. Ända positiva med matchen är att Munits och Djalminha fick göra mål. Aja vi ses grabbar.

4-2...:-(
Deportivo -AsP-
2004-03-14 17:49
Faan 2-1 till Mallorca ;(
kryckan
2004-03-14 20:00
vad dyddlar vi med?
Real Madrid Ike
2004-03-14 21:09
Då ligger vi 3á i ligan då :)
Vem skulle kunna drömma om att barca skulle ta in såhär mycket poäng på ligatoppen efter jul. :)
Deportivo depo
2004-03-14 15:58
Hoppas det inte stämmer!! Angel och Luque spelar knappt på samma nivå. Skulle Luque gå till Villa är det som att börja om på nytt, i Mallorca. Angel var 2 målsskytt i dagens bortaseger mot Wolwes.
Deportivo depo
2004-03-14 15:58
Hoppas det inte stämmer!! Angel och Luque spelar knappt på samma nivå. Skulle Luque gå till Villa är det som att börja om på nytt, i Mallorca. Angel var 2 målsskytt i dagens bortaseger mot Wolwes.
Deportivo Krille
2004-03-14 19:59
Inte bra, verkar som att det bara är cl som gäller nu och då är det ju också bäst att vi lyckas där. Vi måste ta Milan för annar är säsongen förstör, och jag tror faktiskt att vi kommer att ta dem och spela cl final på våren.
Deportivo Ekholm
2004-03-13 22:17
Ingen fara André!! :)

Nu har vi återigen chansen att knappa in. Den här gången på Real Madrid, som vi troligtvis inte rår på i vilket fall men än finns den lilla chansen så låt oss ta den.

Hoppas att spelarna klarar av omställningen från en ruggigt viktig match på Delle Alpi mot Juventus till en mindre viktig, men ändå viktig, match på San Moix mot Mallorca.
Även Mallorca har ju spelat ute i Europa den gågna veckan. De förlorade med 4-1 i Newcastle. De borde vara revanchsugna nu medans vi är nöjda och stotlta över att ha slått ut Juve.
Jag hoppas att Fran eller Munitis får spela på vänsterkanten. Även Djalminha kan få chansen. Valerón har spelat väldigt mycket.
César skulle jag tippa från start tillsammans med Andrade.

Tips: 1-2
Tristán och Pandiani gör varsitt.
Deportivo Krille
2004-10-24 19:25
En poäng är inte bra. Vi ska vinna mot Malaga om vi ska kriga i toppen. Men säsongen är lång och det finns mycket kvar att spela om. Kul för Tristan att han fick näta det lovar gott.

Nu måste dock depor ta tag i cl och vinna nästa hemmamatch om man ska fundera på att gå vidare från gruppen.
Deportivo ninho
2004-03-15 20:45
Gabriel//
Är detta en lista på bästa spelare just nu eller förr i tiden? Jag blev ju rätt tveksam eftersom figo är med på listan och även ronaldo. Om det är spelare just nu ska figo och ronaldo bytas mot Luque, och Andrade..../Nino
Deportivo -AsP-
2004-03-15 21:11
Krille//

23 mars, nästa vecka ja!:)
Barcelona Gabriel
2004-03-15 20:57
ninho

haha ok att du är reporfan förklarar ju dina åsikter. Men att Luque och andrade ska ll tillhöra bland de 10 bästa i världen tror jag inte många håller med dig om, inte ens på deporforumet.

Ang. Figo

Figo håller än idag och är fortfarande världens bästa kantspelare. Han bessitter en otrolig teknik och kan slå perfekta inlägg med båda högern och vänster vilket är sällsynt. Han gör fortfarande mål och också dt imponerar för en höggermittfältare.

Ang.Ronaldo

Sedan sakdan har han tappat en del i sitt spel framför allt snabbheten. Men han har också utvecklats till en större målskytt. Han är alltid på rätt ställe vid rätt tillfälle och han gör mål på löpande band. Fortfarande bland de bästa i världen och kommer säket att vara det flera år.

Please kom inte nu med några kommentarer som att du skulle ifrågasätta ifall jag var barcafan eller realfan. Jag tar bara spelarna som jag tycker är bäst just nu och är inte partikst i något sammanhang.
Deportivo Krille
2004-03-15 20:07
Porat varför är du alltid så negativ till allt. Du säger att vi inte har kapacitet till att vinna varken ligan eller cl, men det stämmer ju int alls. Vad jag kommer ihåg så van vi ju ligan säsongen 99-00 och vi har lirat kvartsfilan i cl 3 gånger på fyra år och krigat om ligaguldet nästan varje år. Det säger ju vilken kapacitet laget besitter. Det är helt enkelt så att vi inte haft den där riktiga turen och flytet med oss i cl tidigare och även formen för den delen också. Dessutom så tror jag inte att dessa spelar som du nämner skulle göra depor särskilt mycket bättre, för jag tror att de är ungefär jämnbördiga med de vi har. Pandiani är minst lika bra som Kezman tex.

Men givetvis är jag också jävligt besviken över att vi förlorar mot Mallorca. Det ska vi inte göra även om halva våran startelva får vila. Man tycker ju att de spelare som får chansen borde vara mer hungriga och prestera bättre än de gör.
Då är rotationen väldigt nyttig.

Helt klart är det iaf att cl prioriteras först nu.

Vi ska Krossa Milan!!!
Deportivo Krille
2004-03-15 21:22
Gabriel, kanske inte Luque men Andrade och Valeron kan faktiskt diskuteras. Andrade är minst lika bra som Maldini, och Valeron är nog bättre än figo idag, i klass med Zidane.
Deportivo Krille
2004-03-15 21:00
När börjar cl kvartsfinalerna? Nästa vecka eller?
Hoppas tv 3 visar depor!!!
Barcelona Gabriel
2004-03-15 20:24
Hola aficionados!

Jag håller på med en omröstning vad gäller världens bästa spelare. Jag skulle bli otroligt tacksam ifall ni ville vara en del av min röstning och att ni tog detta på allvar.
Här kommer alternativen.

*Ronaldinho
*Zidane
*Totti
*Figo
*Henry
*Shevchenko
*Ronaldo
*Maldini
*Nedved
*Raul

Otroligt tacksam för svar.
ps. Ni kan bara medföra en röst per person!
kryckan
2004-03-20 21:56
jaaaa
Deportivo Krille
2004-03-19 16:00
Jag har bara cl matchen i tankarna, vi ska gå till final och vinna cl. Tänk hur fantastiskt det vore. Ingen skulle kunna ha tänkt sig depor som cl mästare. Vi fick verkligen svåraste möjliga motståndare men samtidigt så måste man kunna slå även de aldra bästa lagen om man ska kunna gå hela vägen.
Deportivo -AsP-
2004-03-19 16:43
depo//

Nja jag vet inte riktigt men jag håller med honom om att: "Beckham är inte så bra" ;-)

Forca Depor
Annons: