/spanien/deportivo/forum/172.aspx/spanien/deportivo/forum/172.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo danne.e
2005-01-27 20:52
tycker att deportivo borde slå en signal till del bosque nu när han fått sparken från besiktas.
Deportivo André.
2005-01-28 10:08
Ali Karimi är väl typexemplet på en spelare som har nått sitt bäst-före-datum för ett tag tillbaka?!
Deportivo Fabian
2005-01-16 21:10
Jaha, ytterligare en totalt meningslös match, har de glömt hur man vinner?
Att spela 0-0 vore en sak, men hur kan man tappa ledning mot ligans sämsta lag, vad har hänt med defensiven. Cesars tid har runnit ut nu, det får inte ta ett halvår att "spela in sig", inte bara han naturligtvis men jag vill ändå hävda att vi hade haft mycket fler poäng med Naybet.

Jag har hela tiden tänkt att våra problem låg på centrala mittfältet men en mittback måste trollas fram, detta håller inte.
Deportivo Ekholm
2005-01-16 23:07
Får gratulera Numancia som idag tog sin första poäng för säsongen på bortaplan. Jag skäms!!

César nä, han har inte varit lyckad. Blev utvisad idag vid ställningen 0-0. Pandianis mål var riktigt snyggt och inte trodde man att ligans sämsta lag skulle kunna kvittera på Riazor ens med en man mer, snarare trodde man att det var proppen ur och att Depor av bara farten skulle näta ett par gånger till. Men ack så fel man hade... igen!

Valerón var enligt rapporter bra idag. Han är grymt viktig. Hoppas han kan nå den höga standard han har i sig!!
Deportivo Beat Takeshi
2005-02-16 19:16
alejs: det är en real media-fil så du måste ladda ner det programmet
Deportivo teoman
2005-01-16 20:39
fy fan man ska ni stinker svik enda hit depor kommer tillbaks nästa säsong dom har generations byte dom behöver bara några nya spelare
Deportivo teoman
2005-01-16 20:39
fy fan man ska ni stinker svik enda hit depor kommer tillbaks nästa säsong dom har generations byte dom behöver bara några nya spelare
Deportivo alejs
2005-02-16 19:13
Beat Takeshi/ När jag laddat ner matchen går det inte att få den till Windows Media Player, hur ska jag göra?

Personligen tror jag att depor nu på slutet kommer komma med en spurt a la Barca.
Jag hoppas också att Valeron börjar visa sin gudomliga teknik.
Vamos depor!!
Deportivo Fredrik
2005-01-16 19:13
Allt är kört i allt.
Deportivo Fredrik
2005-01-16 19:04
Varför lyckas Deportivo aldrig hålla uddamålsledningar? Jag hoppar snart ut genom fönstret av ilska...
Levante Canary
2005-01-16 18:47
1-1!!! Skräll på gång?
Deportivo André.
2005-01-16 19:05
Nu har jag verkligen fått bekräftning på hur usla vi är när ligans sämsta lag lyckas med konsten att spela oavgjort på Riazor!

Nu kan till och med inte Valerón förneka att det är kris.

K R I S

/En ledsen Deportivista...
Deportivo Beat Takeshi
2005-02-16 12:52
alejs: om du har BitComet kan du ladda ner matchen mot Valencia från Piratebay

Vilken match av Munua i lördags hans räddningar var helt otroliga var säker på att Valencia skule göra mål flera gånger. Nu får Molina svårt att ta tillbaka förstaplatsen för inte petar väl Irureta Munua så länge han spelar så här bra.
Deportivo danne.e
2005-01-19 23:54
sälj för fan inte pandiani. all respekt för irureta men nu börjar det faktiskt bli pinsamt att han inte avgår.
Deportivo Fabian N
2005-01-27 14:11
Om detta rykte har jag ingenting hört, om en affär är avslutat borde ju någonting stå på officiella kanaler, har ni ngn källa?
Levante Canary
2005-01-19 20:14
Helt obegirpligt att Pandiani bänkas. Han jobbar mycket hårdare än Tristán.
Deportivo Krille
2005-01-19 20:27
JAg är nog på Pandianis sida i det här fallet. Det är rätt att kritisera när det inte blir resultat. Men faktum är att Pandiani inte själv har levererat så mycket dem chanser han tidigare fått vilket vi förväntat oss. Att 6 - 7 spelare jobbar kan jag också hålla med om. Det är bara att kolla när depor spelar. De enda som jobbar hårt nog är Sergio, Pandiani, Scaloni, Munitis, Andrade, Duscher, Molina och ev. nån till men....

Någott måste göras nu, jag ser ingen annan lösning än att sparka Irureta, för han sköter inte sitt jobb just nu. Vi kan inte skylla på spelarna för Iruretas uppgift är att se till att spelarna är i toppform inför match och det har inte depor varit under hela säsongen så kanske dags för Jabo att lämna. Jag är mycket besviken på honom och de övriga killarna just nu. Att spela oavgjort mot Numancia hemma borde vara nog!?
Deportivo Krille
2005-02-18 19:11
Så här vill jag spela på söndag. Hoppas Coloccini finns med.

------------------Munua---------------

------------Coloccini-Andrade---------
Manuel Pablo-----------------Capdevila
--------------Sergio-Duscher----------

Victor-------------------------Munitis
----------------Valeron---------------

-------------------LUQUE--------------
Deportivo Krille
2005-02-18 19:05
Hur tippar ni att vi kommer att spela mot Betis. Coloccini är ett osäkert kort då han ligger i feber. Annars har Irureta en näst intil ordinarie trupp att jobba med nu.
Deportivo Fabian
2005-01-22 17:12
depo// Var har du hört om Mascerano?

Krille// Acuna är tillbaka efter lån, registrerades efter Mauros skada.
Deportivo depo
2005-01-22 16:55
Krille//

Mascherano ee klar för en brasiliansk klubb(Corhintias?).
Deportivo depo
2005-01-22 16:55
Krille//

Mascherano ee klar för en brasiliansk klubb(Corhintias?).
Deportivo Krille
2005-01-22 16:50
colocini nära spel med depor. Det vore kanon, sen ännu Mascherano som deffensiv mittfältare, och så en ny anfallare till nästa säsong. JAg skulle kanske ha släpt Pandiani för 8 miljoner euro. Det är inte så dåligt, även om jag gillar geväret och speciellt den säsongen han gjorde ifjol men han har inte vart sig lik. Och är han osams med många så är det lika att han går men jag litar inte heller på Tristan på topp. Då skulle jag flytta u9pp Luque, och låta Victor och Munitis, ev Fran täcka kanterna m. Valeron i mitten.

Så här skulle jag vilja se depor förändras:

------------------Molina--------------

-------------Andrade - Colocini-------
Manuel Pablo---------------------Romero

-------------Sergio - Mascerano--------

Victor----------------------------Luque
----------------Valeron----------------

--------------Ny anfallare?------------

Jag skulle nästan föredra att sälja Pandiani, och ev. Tristan eller iaf låna ut nån av dem. Ta tillbaks Ruben från Albacete och köp en klass anfallare. Tristan är inte samma spelare som han var för 3 - 4 år sedan, det har man märkt. Pandiani ska säljas pga. hans senaste utalanden mm, för det är ju skandal att gå ut offentligt med kritik mot Klubben mm.

Men egentligen borde man byta taktik helt till 4-4-2 spel med diamant i mitten. Förslag på nya anfallare?
Deportivo Fabian
2005-01-23 11:52
Depo//
Eller hur, han känns som precis rätt sorts spelare, ung, meriter från spanska ligan, landslagsmässig, sympatisk, kan spanska...

Just därför vågar jag inte hoppas på ngt alls. :)
Deportivo Fabian N
2005-01-29 13:08
Länken...
Deportivo superdepor
2005-01-20 23:23
hmm jag tror Lendoiro aldrig vill kicka Irureta, tex nu försöker lendoiro få in Colocini som förstärkning och ett försök att vända det för depor och Irureta.
ett desperat försök utav lendoiro för att inte behöva kicka irureta. men jag tycker det här är ett bra försök och jag hoppas på det bästa nu
Deportivo skånepåg
2005-01-23 13:22
Enligt rykten från en säker källa, så finns Abromivitj med i Corinthians (stavning) bakgrund. Enligt källan handlar det om pengatvätt alternativt knarkpengar.
/Porat
Hur tror du att Abromvich blivit rik?

Heja Depor
Barcelona SIA
2005-01-23 19:57
det var på tiden
Spanien Sorro med s
2005-01-29 03:44
Läste i lördagens the Sun att Coloccini skulle gå till Tottenham. Men å andra sidan är the Sun the Sun...
Deportivo superdepor
2005-02-18 01:12
en liten fundering som jag har bara, tror ni laget kan se ut så här nästa säsong och tror ni vi kommer vara bra ifall det ser ut så här.

Saviola
munitis valeron victor
duscher sergio
capdevilla Andrade Coloccini M Pablo
molina
----------------------------------------
tristan
momo riquelme scaloni
deguz NEW
romero pablo amo NEW hector
manua
-------------------------------------
jag har tänkt mig att dessa skulle vara spelarna men startelvan behöver inte se ut som följande, Tristan kan tillexempel peta saviola och scaloni victor osv.
personligen tror jag vi kommer se något liknande men det lär finnas chanser att vi får se lucio också men då måste victor lämna.
alltså ut går pandiani, cesar och kanske victor.
sedan tror jag ruben kommer vara på lån i en säsong till. ifall han kommer tillbaka så tror jag tristan kommer få lämna och det vill vi inte.....

Annons: