/spanien/deportivo/forum/171.aspx/spanien/deportivo/forum/171.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo Krille
2005-01-08 15:54
HAr ni lirat fifa, fan vad skoj att spela med depor. Men just nu håller jag på med en kariär och spelar andra året med Cordoba. Gick upp till La Liga, jävligt roligt.

Men iaf, så hoppas man ju på seger imon mot Mallorca, och det är inget annat som räknas. MEn faktum är att vi haft oerhört svårt mot just Mallorca det senaste åren. Jag kan helt enkelt inte förstå det då Mallorca i mina ögon är ett klart bottengäng. Men deras spel har tydligen inte passat oss. Men nu får det vara slut på det. Tror på en 2 - 0 seger. Valeron, och Luque nätar.
Deportivo André -AsP-
2005-01-09 19:02
2-2. Någon som känner igen det resultatet?! Pinsamt att tappa ledningen två gånger!
hinge
2005-01-09 01:59
Nina // Jag håller med dig absolut. Jag orkar inte ens disskutera något på Juventus forum p.g.a. enormt störiga småglin! (ursäkta mig om jag har fel, det kan finnas även äldre mindre störda personer oxå).

Det inlägget var en aning OT och jag hoppas ni överseende. Lycka till imorgon!
Deportivo superdepor
2005-01-15 14:37
ärligt nu inriktar jag mig på att depor ska hamna över religerings strecket. det är ett mellan år för oss och det viktigaste är att vi inte hamnar untan för primera division. sedan tar vi nya tag nästa år och spelar bra med alla våra nya spelarevid sidan av våra gammla spelare
Deportivo teoman
2005-01-10 19:37
synd att deportivo inte vinner så mycket men det går nog bätre om ett tag
Deportivo teoman
2005-01-10 19:37
synd att deportivo inte vinner så mycket men det går nog bätre om ett tag
Deportivo depo
2005-01-10 12:50
André -AsP-//

Japp jag såg matchen. TV sport, dem visar 3-4 matcher per omgång och inte bara barca o RM. Har sett ca: 8 depor matcher på den kanalen.

Enligt senaste nyheterna ska Mauro Silvas skada vara groov. Det snackas om nyförvärv(lån)!
Deportivo depo
2005-01-10 12:50
André -AsP-//

Japp jag såg matchen. TV sport, dem visar 3-4 matcher per omgång och inte bara barca o RM. Har sett ca: 8 depor matcher på den kanalen.

Enligt senaste nyheterna ska Mauro Silvas skada vara groov. Det snackas om nyförvärv(lån)!
Spanien Pedro T
2005-01-10 18:10
Usch va tråkigt :(
Deportivo Fabian N
2005-02-15 17:51
Underbart att Duscher gor en bra match, har alltid tyckt att han har potentialen att bli en dunder-pivote. Han kan tackla och springa fantastiskt, lar han sig bara att passa med sa blir han livsfarlig.
Deportivo skånepåg
2005-01-10 13:30
Jag är djupt bekymmrad. Jag har följt deportivo sen 97, men frågan är om de nån gång varit sämre.
Jag såg ett sammandrag på 20 minuter på TV Galicia. Det man fick se:
-lagdelar som inte höll ihop,
-inlägg som inte Romero, Manuel Pablo, ytter-backarna, blockerade. De fick inget understöd från mittfältet,
-mittbackarna gjorde markeringsfel
-missförstånd mellan Molina och backlinjen

De "tre" däruppe, Munitis, Tristan och Luque spelade bra men var för ensamma, var är ytterbackarna? De "tre" gjorde 2 mål, men vad hjälper det.

Det Deportivo som jag kom att älska, följa och bekymmra mig över finns inte. Det var den taktiskt skickliga defensiven, bollar in i straffområdet och ett kämpande lag.

Det jag såg igår påminner om de smärtor som BoIS gav mig i somras. Man måste bygga ett lag bakifrån! Har Depor hållit nollan nån gång i år?

Åtgärd:
Byt tränare. Varför inte Bielsa?
Få dem att inse att iår handlar det om kontraktet!
Spel i Europa blir det inte.
Heja Depor
Deportivo Krille
2005-02-14 20:43
Alejs/ Vet inte exakt men tror det finns nån norsk sida där man kan köpa matcher.

Luque kan kommat att säljas till sommaren men inte billigt det kan jag lova. Nog får man slanta upp stålar okm man vill ha honom. Angående Pandiani så är jag glad för hans skull att det går bra för honom nu. Han hade inte så mycket lycka under sin tid i depor, bla, tränarbåk, konflikter mm. Men jag kommer iaf alltid att älska det han gjort för klubben. Man glömmer aldrig cl matchen mot PSG och Cl ifjol mm.

Men hoppas iaf att Lendoiro kan kräva lite stålar för geväret om han säljes så att vi kan inhandla en ny striker. Saknar verkligen Roy Makaay. Skulle vi ha kvar honom skulle vi ligga topp 4 nu var så säkra. MEn, men vi har ju inte det tyvär och han fick gå för billigt, men, men.....!?

Undrar vilka lag som sänds nästa vecka hoppas givetvis på depors match, men kan 4+ sända depor 3 gånger i rad, knapast, men man får ju se.

Vi är på väg uppåt i tabellen nu och formen pekar spikrakt uppåt.
Real Madrid King_raul
2005-01-11 19:47
Krille, Lirar du FIFA online med? Isåfall kan vi mötas!
Osasuna Mohamed(moha)
2005-01-14 15:43
läste det på den marockanska hemsidan www.theatlaslions.com han rycktas vara på väg för en summa på 10 miljoner euro han leder nästan skytteligan i frankrike..även man u arsenal villareal .och ajax rycker i marockanen marouane chamakh
Real Betis Johnston
2005-01-13 01:06
Hej på er, glada fulurer!

Hej på dig igen, Ekholm. Länge sen sist...
Osasuna Mohamed(moha)
2005-01-12 20:42
marockanen marouane chamakh ryktas vara på väg till La coruna
Deportivo Krille
2005-01-11 22:23
Nää, har tyvärr inte gjort det än. Ska nog börja testa det snart när man får tid.

Det här är en märklig säsong, när kommer vändningen egentligen?
Deportivo Fabian
2005-01-14 09:52
Jag tror intresset är mer eller mindre bekräftat men de får nog slanta upp rejält för honom. Vad han själv vill har jag ingen aning om.
Deportivo Ekholm
2005-01-11 19:40
Grejen är ju att det inte är vårt defensiva mittfält som inte fungerar.

Våra problem är att vi skapar få chanser (detta kompenseras dock med att vi är hyfsat effektiva nu jämfört med förra säsongen) och att vi slarvar mycket i backlinjen.
Kommunikationen brister väldigt ofta, något som Naybet skött om i vanliga fall. Visst var det väntat att det skulle ta ett tag innan den nykomponerade backlinjen skulle fungera bra men att den fortfarande när nästan halva serien är spelad inte kan hålla ihop är inte acceptabelt. Andrade och César borde passa perfekt tillsammans i mittlåset. César med sin styrka, både i luften och på marken och Andrade med sin snabbhet, sina vältajmade tacklingar och fina uppspel. Märkligt att det inte klaffar. Manuel Pablo har gjort en bra säsong precis som Romero/Capdevila på vänsterbacken men för alla dessa tre brister koncentrationen då och då vilket leder till brutala missar som kan kosta oss baklängesmål.
Molina i målet har vart vår överlägset bästa spelare i år. Missade grovt mot Mallorca men brukar vara säkerheten själv och briljera med sina parader. Tack Gud för honom, det skulle sett ännu värre ut utan honom.

Vad jag vill se nytt i Depor är unga, fräscha, respektlösa spelare som kan röra om, komma med nya idéer och kämpa stenhårt för att förtjäna en chans. Detta skulle onekligen tända de övriga spelarna som nuförtiden joggar runt på planen säkra på sin plats i laget.
Deportivo DepoRRR
2005-01-11 15:12
Desamma hände barca fijol! o nu är dom kanske världens bästa lag. vem vet, nästa säsong kanske vi är världens bästa lag!
Deportivo André -AsP-
2005-01-11 16:39
Att ta tillbaka Toro Acuña må kanske vara ett smart drag, men speglar samtidigt sparsamhet och en snål-stämpel på Lendoiro.

Men ärligt talat så borde vi förstärka istället för att ta tillbaka en redan avdankad spelare. Vi har redan spelare på dekis! Att ta tillbaka Acuña kanske rör sig om en temporär förstärkning men öppna istället plånboken nu Lendoiro och köp t.ex. Mascherano.
Deportivo Fabian
2005-01-13 22:42
Bianchi tycker jag känns som ett bra alternativ, har alltid gillat sydamerikanska tränare.

Dessutom har han bra kontakt med Tevez...

Deportivo Ekholm
2005-02-15 17:14
Vad trött man blir...
I nästa omgång möter Depor Betis i en väldigt viktig match i kampen om Europaspel. Deportivo är målglada och spelar ofta riktigt attraktiv fotboll (även om jag till fullo håller med Billy Olsson om att Depor är snuskigt ojämna). Betis är också de väldigt roliga att se och mycket målglada (4-4 senast säger en del)

I alla fall, matchen kommer vi inte få se. Istället får vi se booooring-Valencia mot usla Racing som slåss för att hänga kvar. Klasskillnad på lagen men de har gemensamt att de är tråkiga att kolla på. Synd! Men man har väl vant sig antar jag. Jag har slutat bli förvånad... men kan man förvänta sig Depor i rutan mot Real Madrid omgången efteråt?
Deportivo Ekholm
2005-01-19 19:51
Han slutade ösa in mål helt enkelt plus att han drog på sig en skada. Dessutom kom Tristán tillbaka från sin skada och gjorde ett par lyckade matcher i början.
Deportivo DepoRRR
2005-01-13 16:47
Mohamed(moha)///
vart har du läst det?
Deportivo André.
2005-01-19 13:08
Förresten, Pandiani riktar skarp kritik mot Irureta vilket kan tyckas vara rätt men samtidigt fel då han går ut i media med sina åsikter.

Hoppas bara inte att El Rifles åsikter håller honom utanför laget nu. Han behövs!
Deportivo André.
2005-01-16 18:40
Jaaaa 1-0 El Rifle!!!!
Deportivo Krille
2005-01-15 21:54
En seger imon är ett måste. Blir det inte det så är det absolut stor kris. Irureta får lämna om det blir förlust imon, det är oacceptabelt imon, men man ska inte förvånas så dåligt som det gått.
Deportivo André.
2005-01-19 12:17
Jag skulle verkigen inte heller tacka nej till nya fräsha miljoner som klirrar i kassakistan. Men att Depor skulle bli som Chelsea, dvs ett själlöst lag vill jag absolut inte.

Nya miljoner= nytt blod, men kommer troligtvis inte hända...
Deportivo Ekholm
2005-01-15 21:12
Ny fråga uppe! Gå till startsidan och lägg din röst!

Hej på dig Johnston! ;)
Annons: