/spanien/deportivo/forum/164.aspx/spanien/deportivo/forum/164.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo danne.e
2005-02-07 16:35
gå gärna in och läs bilbaos grymt vinklade matchrapport. står bland annat att de blev bestulna på segern.

klart jag kan förstå att dom är besvikna men låt oss inte glömma att det var straff.
Deportivo danne.e
2005-02-07 17:25
Kuba// har helt missat det citatet i matchrapporten. står det verkligen där?
Deportivo Krille
2005-02-07 11:18
Coloccini var bra, en fult godkänd debut. Jag är övertygad om att han hade lyckats i Milan också om han hade fåt en riktig chans. Men med dem mittbackarna som finns i Milan så är det inte så lätt. Hur som helst så känns det skönt att ha Fabrizio i deportröjan nu. Och vi har ett nytt super mittbackspar i form av Andrade och Coloccini.
Barcelona Pizzamatte
2004-11-28 14:20
jag tycker deportivo ska göra någon varvning när transferfönstret öppnar man har alldeles för tunn trupp
Deportivo André -AsP-
2004-11-28 14:34
Pizzamatte//

Precis som superdepor påpekar; har du ens sett någon match med Deportivo i år?

Eller är du bara förblindad i ditt eget lags stora framgångar?
chalar
2004-11-29 17:40
Ni som såg matchen, hur kunde vi tappa tvåmålsöverläge, var vi dåliga eller var dom bra?
Hur var valeron?
Deportivo superdepor
2004-11-28 14:24
hehehehe faktist den där var bra Pizzamatte, men ärligt har man följt depors matcher den neaste tiden så kan man säga att Munitis spelat jävligt bra och vart en utav dom bättre i depor offensivt sätt, han och Luque samt Tristan som är trist skadad egen.
Deportivo André -AsP-
2004-11-28 13:55
Läge för Munitis att ha lekstuga på högerkanten.
Barcelona Pizzamatte
2004-11-28 14:21
Ämne: Läge för Munitis att....
du kan ju alltid hoppas
Deportivo Krille
2004-11-29 19:42
Säger det samma. Ett lag som depor ska kunna hålla en två noll ledning mot Sociedad. Det var väll ännu på hemmaplan. Det är inte bra, jag är inte nöjd med en poäng, det ska vara seger i en sån här match.

Det ser väl iaf lite bättre ut i tabbelläget. Det är en mycket jämn tabbell så här långt. Återstår att se om spaniens fyra stora kommer att ligga bland topp fyra i år. Tror nästan inte det.
Deportivo André -AsP-
2004-12-01 16:05
Appropå Bayer Munchen...
Om Bayern skulle vinna bundesliga blir vi en halv miljon euros rikare. Om dom skulle gå och vinna Champions League får vi en hel miljon, allt p.g.a. Makaay-affären.
Deportivo superdepor
2005-02-06 21:59

---------------Molina-----------------

---------Coloccini - Andrade----------
Scaloni----------------------Capdevila
---------Sergio-SOME ONE NEW----------

Munitis--------------------------Luque
---------------Valeron----------------

---------------Tristan----------------
sedan ska bänken vara Manua,Pablo A,Manuel P,victor Cesar, romero, duscher
Deportivo Porat
2004-12-01 13:59
Hhmm återigen depos försvar är inte bra krille o alla andra som starkt hävdade att det var stabilt... Som jag har påpekat 1000 gånger så är depos problem det central mittfältet. O återigen så säger jag bestämt att om depo vill vinna något överhuvudtaget så borde vissa spelar värvas som t.ex. Ali Karim.

Jag lyckades hitta lite Karimi high-lights på ROMAS internationella forum som för övrigt håller en mycket hög intellektuell nivå (som jag vid flertal gånger har försökt instifta på detta forumet men tyvärr så har den lilla intellektuella debatten gång på gång kvävts av element som andrade, tyvärr). Depo måste i alla fall försöka köpa honom innan t.ex. Roma o München hinner före snällaaaaaaa.....

Gå in på: http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=153438&page=1&pp=15

andrade
Nej, jag tycker du är skit en, stor sådan, gnäll lagom mycket, dessa grabbarna tjänar inte en cent på det dom gör. Allvarligt, så tar det lång tid att skriva en inför o match rapport, med andra ord dom har ett liv vid sidan om detta forum, till skillnad från dig. Jag är övertygad om att dom flesta på detta forumet själv kan gå in på la corunas hemsida o läsa de senaste nyheterna, SÅ SLUTA LÄGG UPP DOM PÅ DETTA FORUMET OKI.
Deportivo superdepor
2005-02-06 21:45
Coloccini var grym!!!!!!!!!!! vilken ovation från publiken när han körde lokomotiv över 3 Atletic spelare..... sedan tycker jag man sk aköra med scaloni på högerbacken och ha munitis på höger ytter, han var inte fullt så bra på den vänstra sidan...FORZA DEPOR vi kommer, om inte iår så nästa år!!
Deportivo André.
2005-02-06 22:05
Trots ännu ett kryss i raden av många fanns det positiva saker med dagens match.

* Coloccinis debut. Gjorde en minst sagt klanderfri insats och kommer bilda ett grymt mittlås.
* Valerón. Grym bollbehandling, teknik och geniala passningar. Som det ska vara!
* Motivationen hos spelarna. Trots underläge var spelarna motiverade nog att försöka vända på steken, vilket man lyckades med och sånär på lite till.

Förövrigt anser jag att det var straff, det var sättet som den dömdes på som var fel.

FORCA DEPOR!
Deportivo Fredrik
2005-02-06 20:58
Fan vad nära Deportivo var att vinna. Världens lägen i slutet. Och Coloccini är verkligen ett bra köp.
Deportivo Krille
2005-02-06 21:55
Så här ska vi spela om 4-2-3-1 är ett måste vilket det verkar vara för JAbo.

---------------Molina-----------------

---------Coloccini - Andrade----------
Scaloni----------------------Capdevila
------------Sergio-Munitis------------

Victor---------------------------Luque
---------------Valeron----------------

---------------Tristan----------------

Ser rätt Munitis som DM. Anledningen att jag vill ha honom där är att det inte finns nå alternativ. Han orkar jobba mycket hårdare än Duscher som jag inte als litar på.

Så här vill jag spela:

---------------Molina----------------

----------Coloccini-Andrade----------
Scaloni---------------------Capdevila
---------------Sergio----------------

Victor------------------------Munitis
---------------Valeron---------------
--------------------------Luque------
------------Tristan------------------

En 4-1-3-2 variant. Vi behöver få mer tryck framåt.
Deportivo superdepor
2004-12-09 21:02
OBS bara för att jag vill ha riquellme eller d allesandro betyder det inte att Valeron ska gå, endast att dom ska fightas med Valeron om platsen.
Deportivo Krille
2005-02-06 21:17
Asså depor är inte riktigt att känna igen. Det är inte alls samma speed och spel som ifjol. Men jag är ändå nöjd med sista kvarten och poängen som togs. JAg vet inte men det ser segt och trögt ut. Sen förstår jag inte Irureta som inte spelar med Munitis. Han är mycket bättre än Scaloni och Duscher. Starta med honom som dm fast. Visst är det en mellansäsong men man vill att depor ska spela så mycket bättre. Andrade var bra likaså nyförvärvet Coloccini som får fult godkänt. Anars kan laget bättre.
Deportivo Olis
2005-02-06 21:01
Bara att gratulera till en bra avslutning. En jäkla kämpaglöd i laget. 0-1 målet var gudomligt snyggt. Nåja, man får väl rikta in sig på en "mellansäsong".
Athletic Kuba
2005-02-06 16:33
Inte Linné. Olskroken, däremot.
Deportivo Porat
2005-02-06 16:21
Kuba
Är du Linné pojke eller???? Ser du en kille med "hata andrade på svenskafans" t-shirt så vet du att det är jag :-) o det blir seger till depo idag, tyvärr Kuba...
Deportivo Krille
2005-02-06 17:03
Jajemen!!! Deportröjan åker på fast det står Makaay bakom ryggen och det blir seger idag. Tror på ett riktigt taggat depor ikväll nu med nyförvärvet Coloccini som till 75 % spelar från start. Men det blir absolut ingen lätt uppgift, hoppas och tror att matchen kommer att hålla bra klass, och må bästa lag vinna.

Kuba synd att man inte bor vid gbg trakten, hade ju vart kul att fara tillsammans och se matchen.

Kom igen nu depor, ikväll vänder det.
Deportivo Olis
2005-02-06 18:28
Här blir det också Depor-tröja på, och en pilsner i TV-soffan. Det enda som stör mig är att den ser ut som ICAborgs tröjor så man vågar knappt ha på den utomhus..

Laddar upp med att lyssna på "Himno del Deportivo La Coruña". Finns i två versioner, en rock-version med text och en som är gjord av Galiciens symfoniorketser. Utan text, men väldigt pampig.

Forza Depor!
Deportivo Ekholm
2005-02-06 12:22
Tror också på en bra match!! Låter kanon det där med att se matchen tillsammans... synd bara att man inte bor i, eller i närheten av, Göteborg. :)

Hoppas att Romero kan hålla koll på Etxe ikväll, är lite, eller mycket, orolig faktiskt. Dessutom är Yeste tillbaka, ännu ett orosmoln. Men jag tror på vinst! VAMOS DEPOR!
Deportivo skånepåg
2005-02-07 11:39
Enligt tv4- hemsida så visas matchen Valencia- Depor på tv. Speltid: Lördag kl 22.00. Det kan bli en bra kamp.
Heja Depor.
Barcelona Pizzamatte
2004-12-07 14:39
Ämne: Ämne: Hur var....
såg den ej
Deportivo danne.e
2005-02-06 23:12
Jag tycker att vi gör en bra match. synd bara att vi inte kunde ta alla poängen.

Det som dock är oroande är D.Tristan. Det är alldeles för mycket fumlande när han väl får läge. han ser alldeles för tung ut och jag börjar undra och vi inte ska flytta upp Luque och in med Munitis på vänsterkanten
Deportivo Ekholm
2004-12-02 19:09
Ramtin/
Vad Porat vill ha är uppmärksamhet. Han vet vad vi tycker om hans åsikter och sketna spelare så vi behöver inte skriva det igen. Ignorerar vi honom så tröttnar han nog snart.
Deportivo André -AsP-
2004-12-04 15:21
Pizzamatte//

För en vecka sen var du Barcafan. Hur kommer det sig att du har bytt?
Annons: