/spanien/deportivo/forum/158.aspx/spanien/deportivo/forum/158.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo danne.e
2005-08-02 18:31
det har varit mycket snack från capparos att vi behöver en ny anfallare vilket för övrigt är rätt. hoppas att vi slår till snart med ett nyförvärv de souza från bordeaux verkar inte helt fel
Deportivo Olis
2005-08-02 16:30
Sa var det dags for ett inlagg fran mig igen. De kommer inte ofta, och senaste, dar jag forsokte forklara att jag inte var ett Depor-fan, skrevs lite latt pa fyllan.. De senaste 2 veckorna har jag varit i Andalusien, Spanien, pluggat spanska och funderat.. For att ova min spanska slar jag mig i slang med vilken icke ont anande spanjor pa valfri krog, och borjar snacka fotboll.. Naturligtvis far jag direkt fragan vilket lag jag gillar. "Depor".. motfragan brukar bli "Allvarligt,vilket lag gillar du ? Vet du ens vilka som spelar dar", varpa jag drar deras forstauppstallning. Tystnad. Nar jag kommer hem skall jag forsoka fa ihop en gastkronika i amnet. Ikvall blir det iallafall premiar for mig for spansk fotboll live. Det lokala storlaget Almuñécar 77 mot FC Nerja.. I Andalusiens B-liga. Langt inlagg men lat mig avsluta med att skriva att aven om jag plockade mitt spanska favoritlag lite pa mafa, sa har "karleken" blivit sa stark att jag inte bara skulle kunna byta. Mer om det ien eventuell gastkronika, for ni har sakert trottnat pa detta inlagg nu :)
Deportivo danne.e
2005-08-02 19:54
tack för svaret. har helt missat det
Deportivo alejs
2005-08-01 22:50
Spelas det någon speciell låt när depors spelare går in på riazor?

Jag tror för övrigt att Capparos är rätt man att föra depor tillbaka till toppen av la liga.
Vi kanske inte vinner i år men depor hör hemma i toppen!
Real Madrid JRC
2005-08-01 21:47
Hej alla Depor-fans!

En fråga tll er:

Är JORGE ANDRADE höger- eller vänsterfotad?

Tacksam för svar!
Real Madrid Bobby_Raul
2005-08-01 15:03
superdepor- ett proffs som är mittback o spelar med nummer sju skulle vara äg, jag råkar nämligen själv vara mittback o ha nummer 7.
Real Madrid Robinho10/Baptista8/R9
2005-08-01 12:14
Bli medlemmar o skicka gratis sms
Deportivo Fabian N
2005-07-30 17:01
Forza//

Du har givetvis rätt, problemet är att de spelare vi har som är 28-29 borde prestera sin bästa fotboll någonsin men de gör det inte (Valeron, VictorM.fl.(, därför kan framtiden bli tung. Men denna säsong tror jag blir bra, Cappa har redan börjat få fart på saker och mot Newcastle spelade vi bättre än på länge.Dessutom har vi ju Ruben nu...;-)
Barcelona Forza
2005-07-30 15:44
Börjar inte medelåldern bli lite hög i Depor, de flesta spelarna är 27-30 år, alltså i sin bästa ålder, men vad händer när dessa spelare börjar tappa i kvalité och framförallt motivation. Jag håller på Barcelona men har alltid gillat Depor, blev dock mycket besviken på förra säsongens trötta upplaga. Personligen tycker jag att Depor skulle behöva lite talanger i åldern 20-23 år och kanske även en eller två spelare runt 25 år, någon som har åsikter om detta?
Deportivo superdepor
2005-07-30 18:12
jag tycker deportivo (lendoiro) ska räkna det här som ett mellan år inför nästkommande säsong då vi fyller år. tvärtom jag tycker vi ska behålla spelare som Luque och Duscher för jag tror vi har en bra trupp som kan gå helavägen i ligan och ta första placeringen. jag menar vi har Valeron Tristan och Ruben som krigar för två platsen sen om det ändå skulle låsa sig så kan man alltid slänga in xisco eller LUQUE. vidare har vi Munitis luque och victor samt scaloni som kör på yttrarna så vi kommer inte lida utav att vi har dåligform ute på kanterna, någon underpresterar/ reserven går in direkt. sedan på det DM har vi SERGIO Scaloni(captain) Duscher DeGuzman och Acuna och här har vi råd att släppa en spelare också ....deguzman eller acuna eftersom dom är de svagaste korten. sedan har vi ju en mittlås utav klass med ANDRAD och COLOCCINI. sedan har vi molina, munua och våra ytterbackar :D
Hala Deportivo vi går mot en hård och lång säsong med ett tufft gäng depor spelare!!!
Deportivo ninho
2005-07-30 15:12
En glad nyhet från oss på redaktionen:
Förmodligen ska vi lägga ut en artikel där man kan ladda ner höjdpunkter efter varje match, så kan alla ta del av dem, även de som inte förstår spanska och kan gå in på riazor.org!
Real Madrid Dream Team Gillete
2005-07-30 01:30
Louqe Kommer till oss :D

Hala Madrid !
Atlético Cabrón
2005-07-30 11:21
Lyssna inte på de där madristas, de har storhetsvansinne. Återigen värvar de på sig flera nya anfallare. Blir inget guld för dem i år heller.

Lycka till mot Newcastle.
Deportivo danne.e
2005-07-29 21:21
jag har en fråga till er alla. min brosa som för övrigt är en juve supporter menar på fullt allvar att del piero har bättre boll behandling än djalminha när han var som bäst.

naturligtvis har han helt fel eller vad säger ni?
Deportivo Fabian N
2005-07-22 01:52
Hoppla hoppla, Djalma är en viktig kugge i detta forum och ett synnerligen gott exempel på vikten av mångsidighet bland fansen...
Dessutom är Mazariner bland det bästa som finns, kommer i ett paket på 4 för knappa 20 spänn, mjuka och tuggvänliga så att man på mindre än en ordinär pausvila kan sätta sig i hela paketet. Mums... ;-)
Real Madrid _Puya_Arsenal
2005-07-29 20:10
När spelas returen mot Newcastle
Vilka kanaler visar matchen

Tror ni på samma startuppställning??

Också jag tyckte jag läste någonstans att Duscher var inte längre välkommen av klubben
Deportivo Fredrik
2005-07-29 13:46
Om man vill se gamla klipp på riazor.org ska man under rubriken "Descargas" välja "Especiales". Jag rekommenderar starkt ett 8-minuters klipp med mål av Bebeto.
Deportivo teoman
2005-07-29 13:06
var kan jag se andrades mål
Deportivo teoman
2005-07-29 13:06
var kan jag se andrades mål
Deportivo teoman
2005-07-29 12:57
kom matchen på tv? var kan jag se målet kan någon skicka en lenk
Deportivo teoman
2005-07-29 12:57
kom matchen på tv? var kan jag se målet kan någon skicka en lenk
Deportivo Fabian N
2005-07-29 13:15
Teoman

Målen hittar du här, suveränt ackompanjerade av Rednex... ;-)
Barcelona Kharles
2005-07-28 23:38
Riktigt snyggt mål av Andrade.
Real Madrid _Puya_Arsenal
2005-07-29 18:55
Skit fint mål av andrade.
killen sprang från egen planhalva ändå upp.

Jättesnyggt!

Skulle fråga Nu när Ruben Castro ska spela ska la coruna sälja Tristan eller?
Deportivo Fredrik
2005-07-29 10:19
Andrades mål var snyggt och Newcastlespelarna bara stod och såg förvånade ut. Synd bara att klippet innehöll dålig musik.
Real Madrid Hala Madrid !
2005-07-28 22:56
Vilket mål utav Andrade!!
Deportivo danne.e
2005-07-28 21:42
svårt att inte gilla duscher. han är ett riktigt kraft paket på mitten
Deportivo Krille
2005-07-28 19:23
Bra utgångsläge, men lite farligt resultat. Skönt att Caparros går in för att vinna på bortaplan också vilket inte Irureta kanske alltid var så bra på, det håller inte att åka och deffa, depor ska vinna om vi ska gå vidare och det tror jag vi gör.

Andrade hade gjort mål va? Någon som har nån länk med målen och höjdpunkterna?
Deportivo superdepor
2005-07-28 20:38
kolla in på riazor.org där finns alltid depors mål uppladdade dagen därpå, alla mål från 90 talet finns med och avskedsvideor på djalma irureta fran mauro m.m tyvärr är sidan på spanska men ändå
Sevilla larsbw
2005-07-22 01:37
Som Gnagare kan jag meddela att vi har ett namn för supporters som dig djalma. Råsundafetton.

Alltid massa gnäll om allt som går att gnälla om och hittar inget positivt någonstans. Plus att de vräker i sig 3-4 mazariner i pausen. Mazarinerna vet jag inget om men du är välkommen till Råsunda! ;-)
Annons: