/spanien/deportivo/forum/154.aspx/spanien/deportivo/forum/154.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo Ekholm
2005-08-22 10:46
Lennie/

Visst är man partisk. Jag skriver att vi har ett bättre lag, mycket grundat på våra två nyligen vunna matcher mot just er, men även de senaste säsongernas fram- resp. motgångar. Men som sagt, man är ju partisk. Mitt uttalande är väl knappast värre än: "dem enda som går att gemföra är Bowyer och Duscher, annars har vi bättre spelare på varje plats."

Med detta ifrågasätter jag även din kunskap vad gäller Depor och dess spelare. Duscher? Han är långt ifrån en nyckelspelare i Depor. Men men, partisk var det, ja! Ingen kan väl klandra någon för att se med ett extra gott öga till sina egna. Nu tycker jag vi avslutar den här diskussionen om vilket lag som är bäst då vi knappast lär komma nån vart med den.
Real Madrid Lennie
2005-08-22 09:06
Ekholm, Du har verkligen koncentrerat dig på hur mycket sämre vi är än er i en transfer karusell.

Är det så viktigt att påpeka och är du verkligen ärlig nu? ja ni vann hemma, fair trade, ni vann borta mot oss vilket va mycket dåligt av oss, dvs, att vi bara har Alan Shearer på topp, sen så fick ni ett mål av Elliot helt gratis.
Men jag ska bara säga att ett bättre lag har ni inte, dem enda som går att gemföra är Bowyer och Duscher, annars har vi bättre spelare på varje plats.

Bättre lag? får se om Luque håller med dig..

ps.Detta va det enda som va retligt med din notis, allt klagande på Newcastle, inte att affären inte är klar, alla kan göra misstag.
Deportivo Ekholm
2005-08-22 00:28
Ledsen om jag retat upp ngn vilket jag verkar ha gjort!
Jag har en källa ja, och Luque är NÄST INTILL klar för Newcastle. Från första början fattade jag på honom som att Luque var 100% klar men det visade sig vara felaktigt och vi missförstod varandra pga språkliga svårigheter.

Allt tyder på att Luque skriver på för Newcastle närsomhelst, men det är som sagt inte officiellt. Bl.a. är Luque inte uttagen till truppen som ska spela Intertoto cup-final mot Olympique Marseille.

Förlåt igen, och tack superdepor för ditt stöd.
Real Madrid El turco
2005-08-22 00:26
Han har ändrat i artikeln. Tidigare stod det att han var officiellt klar.
Deportivo superdepor
2005-08-22 00:19
softa ner lite gubbar ekholm anger tydligt i texten att det inte är officielt...... han däremot antyder starkt att det här är något asom kommer hända, alltså näst intill 100% och skulle det visa sig att det inte är sant så får ni gärna ifrågasätta det han skriver i framtiden. Men jag som är en deportivo supporter och besöker denna sida flitigt har läst texter tidigare från ekholm och uppskattar det han delar med sig. /tack ekholm
förövrigt hoppas jag att det här stämmer för personligen har jag inte gilar Luque sedan Barcelona hycklerierna och snacket i media om hans kärlek till barcelona, allt handlade om pengar för annars skulle han aldrig velat gå till atletico eller NEWCASTLE!!!!!!! alla busvislingar på riazor var han värd. ska han lämna så ska han lämna med stil!!! som Makaay gjorde den mannen uppskattar jag väldigt mycket och jag blir minst lika glad nu när han gör mål för bayern munchen som när han gjorde mål för oss.
Real Betis betis_macca
2005-08-21 23:50
riktigt illa då inte affären är i hamn.
Real Madrid El turco
2005-08-21 22:58
Jag håller med. Blev förvånad och besviken på hur skribenten har agerat i detta fall. Bara dagar efter att redaktionen fastslagit att

1) ALLTID ange källa och

2) ALDRIG skriva att nåt är officiellt förrän officiella hemsidan har bekräftat ärendet.

Ekholm har i Newcastles forum skrivit:

"Luque kommer med all säkerhet bli officiellt klar när som helst. Har ingen källa, bara fått 'inside information' av en, i mitt tycke, trovärdig källa.
Kolla www.canaldeportivo.com med jämna mellanrum för att hålla er uppdaterade."

Alltså är det ett skämt eller? Större majoriteten av våra besökare är ju icke-spansktalande som inte vill/orkar besöka alla lags officiella hemsidor.

Nu är det såklart irrelevant om han helt plötsligt blir klar. Vi måste ju hålla en högre nivå än så här!

Skärpning, du representerar oss alla på svenskafans.
Spanien peza
2005-08-21 22:40
"nästinitill klar" är inte samma sak sak som KLAR!

El fichaje de Albert Luque por el Newcastle es cuestión de horas. Joaquín Caparrós no ha incluido al delantero en la convocatoria para disputar la vuelta de la final de la Intertoto ante el Olympique de Marsella y todo hace indicar que en las próximas horas se podría cerrar su pase al club inglés. Marca 22.33

Jag är förvånad att se Svenskafans som första sajt in världen att förklara Luque "borta" från Depor, särskild med tanke på att Lendoiro sa för ett par timmar sedan "om priset som uppges i media stämde, skulle affären redan vara klar".

Hursomhelst, en källa hade varit på sin plats, eller Svenskafans depor redax kanske har information som resten av världe saknar för tillfället?!

ciao
Deportivo danne.e
2005-08-21 21:54
fy fan vad viktigt att få en en bra anfallare nu. jag litar på lendoiro och tror att vi kommer att göra ett klipp på sista transferdagen
Deportivo Krille
2005-08-21 21:16
Nu är Luque borta och detta var en mycket skum övergång. Ett sämre lag för Luque, men vi får fina pengar och samtidigt har det kännts som att den mannen inte fått ut sitt fulla kunnande i depor. Men får önska han lycka till och nu är det bara för lendoiro at värva dalesandro eller en striker av klass.
Deportivo Ekholm
2005-08-21 19:18
Håll utkik på www.canaldeportivo.com, Deportivos officiella hemsida. All info lär dyka upp där väldigt snart.
Deportivo Burnic
2005-08-21 18:17
ååh...nu blir de svårt att hänga på i striden när inte Luque e med. Tack för allt fina du har gjort för Depor Luque!

Forza Depor!
Valencia CFF
2005-08-21 17:46
Ställer samma fråga som Jools! Vad har du för källor Edvin Ekholm??
Las Palmas Jools
2005-08-21 16:36
Vilka e källorna på att det är klart med att han går till newcastle, Edvin Ekholm?
Deportivo André.
2005-08-21 16:04
El Guiri//

Du är alltid välkommen hit att diskutera... Depor! ;-)
Valencia El Guiri
2005-08-21 15:59
Ché ché ché, ni har det bra ni som har ett fungerande forum! Dönickar som jag som har forumitis får försöka hålla ett tag till ;D
Deportivo Fabian N
2005-08-21 12:44
Wohoo! Forumet funkar igen!
Luque ja, börjar faktiskt tro att han lämnar. Newcastle verkar angelägna och själv verkar han definitivt vara sugen (se länk).
Jag kommer givetvis att sakna honom men 15 mille skulle också sitta fint...
Deportivo Keane #14
2005-08-20 08:47
Luque stannar i klubben än så länge, tydligen verkar Lyons Sidney Govou vara aktuell för Newcastle...

Hoppas Depor får behålla Luque denna säsong, han behövs om vi ska ligga topp 5 i ligan...
Informer
2005-08-20 00:15
14m euro är en passande siffra - det var väl just en 14e plats som var Newcastles placering i ligan förra säsongen?

Bra pengar ändå för en spelare som börjar närma sig 30. Han är ingen favorit hos mig direkt; många säger att han är bra på allt - jag menar på att han inte är speciellt bra på någonting men hyfsad på det mesta...
Real Madrid Lennie
2005-08-19 19:03
kolla länk!
Real Madrid Lennie
2005-08-19 18:58
djlma, källa snälla?
Deportivo djalma
2005-08-19 18:43
Luque är i England nu med sin far och sin agent och förhandlar med newcastle! och lendoiro sägs kommer acceptera budet på 14 miljoner euro och han sägs vilja ersätta luque med andres d'alessandro från wolfsburg...aja jag tror nog att luque lämnar nu!
Deportivo Krille
2005-08-19 18:31
Nej, vi kan inte förlorq Luque. Hur kan han vilja gå till ett sämre lag? Det kallar jag då att svika om det stämmer att det redan är klart.

Detta känns mycket konstigt men kanske planerar Lendoiro på att köpa en ny klassanfallare då vilket Caparros viljat ha? Vi får se?

Men tycker ni inte att 14 milj € är för lite för Luque. 17 då släpper vi han men inte annars.
chalar
2005-08-19 17:50
Nu har jag också mejlat angående medlemskap i penan.

Jag tar till lipen om vi säljer luque och inte får något gott godis framåt som ersättning...

snyft.
Barcelona Kharles
2005-08-19 14:05
Fabian

Jag syftade på sättet han stöttade Messi när den tyska tandläkaren bestämde sig för att leka sensationell. Sen spelare de in lite att de båda heter Lionel och kommer från Rosario.

Ska säga att de skulle vara likt Lendoiro att sälja utan att ersätta. Visserligen har det gått bra utan Luque, men hans spetskvaliteter kan man inte förneka.
Deportivo ninho
2005-08-19 13:20
För busvisslingarna från Riazor...Om nu den här övergången inte blir klar, så lär de inte bli färre...
Deportivo André.
2005-08-19 12:04
Om vi säljer Luque känns det oroväckande att vi inte kommer hinna köpa en ersättare, och då blir truppen försvagad helt klart(trots att vi även har Munitis på den poisitonen). Jag hoppas Lendoiro vet vad han gör.

Förresten, varför vill Luque lämna ett lag som har chans på titlar för ett lag som inte har det?
Real Madrid i Hala Madrid !
2005-08-19 11:33
Han är nära Newcastle!
Real Madrid i Hala Madrid !
2005-08-19 11:33
Vem vinner den interna skytteligan?
Tristán

28%

Luque

36%

Rubén

33%

Någon annan

3%

61 röster

inte kommer Luque att vinna den ;)
Real Madrid Lennie
2005-08-19 11:29
Snälla hjälp oss nu, vi behöver honom.

Om han går till oss, tror ni han kommer lyckas?

Vill se han spela för oss som han spelade för er mot Milan i 4-0 matchen.. underbar.
Länktips: www.nufc.com -
Annons: