/spanien/deportivo/forum/151.aspx/spanien/deportivo/forum/151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo Kaffemannen
2005-08-30 00:29
Länken ovan för att ladda hem målet mot Mallorca
Deportivo Kaffemannen
2005-08-29 22:45
Ruben & Xisco i all ära.......och vinsten i all ära(!), men visst behöver vi en striker. Kommer förmodligen inte förrän fönstret öppnar nästa gång igen....men jag har haft fel förr.
0-1 !!!! Vamos Depor!
Deportivo Mitro
2005-08-29 22:37
Hola!Säsången kunde inte ha börjat bättre!
vi har alrig lyckats vinna mot mallorca på deras hemmaplan förut men nu gjorde vi det :D"
vi har redan alla spelare vi behöver..RubenCastro o Xisco på topp! (=
FORZZA DEPOR!
Real Madrid C.Diogo
2005-08-29 21:36
Depor mot ett nytt flopp? Hoppas värkligen inte :-( En anfallare av klass behöver ni!

:-( gillar depor!
Deportivo Krille
2005-08-29 19:58
Ja, kunde inte börajat bättre. Det måste ha varit en riktigt bra insats av depor med tanke på att vi saknade många ordinarie spelare och så. Och så lyckades vi ju besegra spöket Mallorca, och det var minsan på tiden.

Asså jag vill ändå ha förstärkning i anfallet. Man kan inte bli annat än mycket besviken om Lendoiro inte gör någott vettigt med pengarna nu. Han har sålt två kanon bra fotbollspelare och då måste han skaffa fram en ny bra ersättare innan fönstret stänger. Gör gubben inte det så måste han vara helt rubbad!!!
Deportivo André.
2005-08-28 21:53
Jaa, spöket är slaget, trenden är bruten och förbannelsen är upphävd!:-) Tre poäng är alltid härligt och roligt för Juanma!

Força Depor!
Deportivo Bebeto
2005-08-28 20:57
... och Villareal, Malaga (Grattis Celta - en fin dag för Galicien!) + Espanol förlorade, medan Atletico kryssade...
Deportivo Bebeto
2005-08-28 20:55
20:55. Matchen är slut: Mallorca 0 - Depor 1; minsta möjliga marginal - javisst, men vi har tagit vår första trepoängare!!!
Barcelona Gabriel
2005-08-28 19:58
Guess what time it is ;) ? Hehe, nu kommer ni alla hoppa av glädje :D ne skämtåsido, men jag hade tänkt att lägga upp en omröstning av la ligas bästa start 11 i form av 5 olika kandidader (dock 10 på dom 2 mittbackspositionerna). Det kan anses vara anningen tidigt in i säsongen för detta men jag tänkte att det skulle vara roligt. Alla åsikter är välkomna, ni FÅR bara rösta en gång var(snälla ta detta i hänsyn om det roliga inte ska förstöras) och det gör ni genom att skicka ett medelande till mig här på svenskafans.

För övrigt är det helt varlfritt i vilken formation ni vill göra laget(och den formation som används mest kommer jag att använda som slut 11), MEN ni får bara använda er utav spelare som jag gett som kandidater. Dock, om ni tycker att mina val utav spelare varit helt otroligt dumma så kan ni skriva in ett sk önskemål av en extraspelare och förmedla argumentation till att han ska vara med som en kandidat. Ifall jag anser han vara värdig en plats kommer jag att förmedla detta mitt under omröstningen och då har ni möjlighet att göra en sk 2röst, alltså ni får byta ut en spelare mot en annan.

Kandidaterna kommer att läggas upp nu efter detta medelande.

Jag kommer att skicka detta inlägget till alla forumssidor från spanska ligan, så omröstningen blir helt rättvis.

Hoppas vi alla kan se detta som en rolig sak och inget personligt :)

Röstningen kommer att pågå från och med det att jag lagt upp kandidaterna till kl 24-00 imorgon kväll.

Viva España y Visca El Barça !
Deportivo Bebeto
2005-08-28 19:54
YES! Halvtidsledning för Depor, målskytt Juanma i 18:e minuten (vilken La LIga debut för Juanma i Depor alltså!). Oroväckande bara att både Sergio och Carril dragit på sig varsitt gult kort. Måtte bara inte Marseille upprepa sig...
Deportivo Krille
2005-08-28 17:01
Ja vi får se hur vi lyckas med Mallorca nu. Tror vi kan slå dem nu äntligen, det är inget märkvärdigt lag men vi har ändå alltid svårt mot dem. Dags att slå dem nu.

Någon som vet om depor har nån värvning på gång? Jag ser inget annat än att fortsätta tracka Lendoiro! Han gör oss fans besvikna, han får ta och skärpa sig, vi behöver en bra anfallare.
Real Madrid El turco
2005-08-27 22:51
Vad har hänt med er införrapport?
Real Madrid _Puya_Arsenal
2005-08-27 15:33
Asså han behövs i Deportivo hoppas verkligen han VILL komma tillbaka och börja spela med Tristan och Valeron igen
Deportivo André.
2005-08-27 15:27
Han återvänder till oss på freetransfer. ;-)
2005-08-27 15:14
Om Luque gör en Kluivert i PL och återvänder till La Liga vilket klubb kommer han till då tror ni?
NUFCaS
2005-08-27 14:28
Ämne: Avguda Shearer//

....
Tack så mycket! fina mål. Roberts frisparkar är ersatta nu också:)
Deportivo ninho
2005-08-27 14:11
Avguda Shearer//

Ja, minsann!
Websajten riazor.org släppte så sent som idag, en Luque-special där man fick se det bästa av Luque. Jag garanterar dig att du kommer få njuta av flera fantastiska mål - inte minst det allra första! länken är den här: http://www.riazor.org/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=97
Deportivo riazor_lover
2005-08-27 13:26
djalma//
185 miljoner euro för Luque, historiens dyraste spelare, ironi,
avgudaShearer
2005-08-27 11:07
Hejsan svejsan!

Tänkte fråga om någon här har några klipp med Luques mål eller dyrligt? Vore kul att se på. Om så är fallet lägg till mig på msn:Peterholm@hotmail.com och skicka om ni har tid.

Tack så mycket för Luque:)
Deportivo Kaffemannen
2005-08-26 23:04
Lustigt att så många dömmer ut oss (ink många av "våra egna") innan ens ligan har börjat (ja, jag har sagt det tidigare). Visst Marseille kunde vi allt vunnit mot, men det var ju knappast våra spelares fel (med tanke på dommaren och att vi bara hade 8 spelare på plan). Nä, kommentarer som "Va fan har hänt med er nu" undanbedes......ivarjefall tills ligan har varit igång ett tag, kan bli lite pinsamt för många när det visar sig att vi i slutändan vinner mot storlagen med en från början ned-värderad trupp.
Vamos!
Real Madrid REAL FAN###1
2005-08-26 22:33
asså ni var ju så jäkla bra i cl 03-04 och den där vändningen mot milan var ju helt otrolig.
men va fan har hänt me er nu???
Deportivo Bebeto
2005-08-26 21:55
Har ni sett UEFA-cup-lottningen?
Germinal Beerschot (Belgien) - Marseille
Vilka är de (har aldrig hört om dem tidigare)???
OK, Antwerpen (uppdaterat)...
Men i alla fall, där slarvade vi minsann bort en gratischans till avancemang och feta gruppspelsstålar...

Tack förresten Luque för allt (men "allt" har ju som bekant sin tid...)!

Märkligt annars att vi med våra uppenbara scorer-problem ifjol (0 mål på sex matcher i CL!!! + fiaskot i ligan) plötsligt anser oss ha råd att göra oss av med just de senaste årens två målgiganter till Premier League: Pandiani & Luque (till sämre klubbar dessutom). Jojo, Lendoiro, president i all ära - envåldshärskare skulle jag kalla det (har han möjligen fått kronisk hjärnblödning). Men nåväl, om man som Pandiani och Luque inte längre har hjärtat med i laget så kanske det är dags att bryta upp (jag är mycket tveksam till att deras värde på spelarmarknaden nånsin kommer att bli högre än så här) och ju mera speltid Ruben, Xisco och Ivan Carrill får och ju tidigare de får det, desto bättre. Kanske presidenten ändå med ren bonntur och en skicklig tränare får rätsida på skeppet - och då grabbar!
2005-08-26 18:46
Fattar inte hur han kunde lämna asså!
2005-08-26 18:46
CFF//

Den ända chans på en titel Newcastle har är ligacupen vilket är en kalle anka cup!

PL kan de aldrig vinna, FA-cupen ? tveksamt!! resten av turneringarna i Europa har de ingen chans!
Barcelona Kharles
2005-08-26 18:16
Håller med djalma. Vad ska Lendoiro göra med de resterande 15,5 miljonerna? Visst Caparros kan få ut en del av de spelarna som finns, men det behövs en riktigt pålitlig målskytt i Roy Makaay-stil. Talanger har ni gott om på anfallssidan, Ruben, Xisco osv.
Deportivo André.
2005-08-26 17:58
Om man tittar på hur laget spelar, resultatet samt mest anmärkninsgvärt av allt: tränare Graeme Souness.

Du får dock gärna komma hit och sätta mig på plats om Depor floppar i år igen!
Valencia CFF
2005-08-26 17:34
ANDRÉ SAO PEDRO //

Hur kan du påstå att Depor har chans till titlar men inte Newcastle???
Deportivo André.
2005-08-26 17:33
Lennie//

Varsågod. Vi får se om han kan hjälpa er ur krisen...
Real Madrid Lennie
2005-08-26 16:59
Tack för affären, nu är jag i himlen.

Kolla länk, så vackert! [Luque 20]
Deportivo djalma
2005-08-26 16:55
riazor_lover// aa men jag menade 30 miljoner, fast jag skrev 3 miljoner, jag menade euro och det e samma sak som 30 miljoner, så jag tycker du borde en extra kurs i matte, för det verkar vara en bristning hos dig!!
Annons: