/spanien/deportivo/forum/134.aspx/spanien/deportivo/forum/134.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga 2 - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo Fabian N
2006-01-25 23:22
Amunt!//

Nu ska vi väl inte gräva ned oss i en sån här diskussion men som jag minns det så var det för det första en olyckshändelse, sen hann inte Capdevila göra nånting, Aimar var över honom innan han knappt hunnit resa sig.
Valencia Amunt!
2006-01-25 23:16
Våra fans kan vara extremt löjliga ibland, de skrek väldigt ofta BURRO till domaren och det var allmänt oroligt på planen...

Aimars spottloska var väldigt idiotisk men vafan Capdevila krossade hans näsa och bad inte ens om ursäkt för det och det kan ibland bli snedtändning för Aimar och det blev det där...
Deportivo Fabian N
2006-01-25 23:10
MATCHEN ÄR AVBRUTEN!

Ekholm// Hehe, jo, åtmisntone alla dåliga grejer. Men det blir alltid matcher man minns, som 1-5 förlusten eller bortamötet i ligan med konstiga utvisningar dubbla straffar, turmål, drömmål och fan vet allt. Det blir aldrig "en dag på jobbet"...
Deportivo Ekholm
2006-01-25 23:08
Matchen avbruten!
Deportivo Ekholm
2006-01-25 23:07
Skulle, utan att vara det minsta subjektiv ;), tippa på att det till största delen beror på våra motståndare.
I årets första match spottades det av Aimar, vilket ledde till bråk. I förra matchen knockades Valerón flera gånger och fick byta tröja för att hans första var alldeles för nerblodad. Och nu detta...
Deportivo Fabian N
2006-01-25 23:00
Det verkar vara helt vansinnigt på Mestallla, de överväger just nu huruvida de ska bryta matchen helt.

Varför blir det alltid helt sjuka matcher när vi möter Valencia?
Deportivo Ekholm
2006-01-25 22:52
1-0 till Valencia. David Villa gör ett skitmål precis innan halvtid. Nu har linjemannen träffats av ett objekt inkastat från läktaren och matchen är bruten för tillfället.
Deportivo Ekholm
2006-01-25 22:22
Bra start med några chanser, ett ribbskott och utvisning på Marchena efter en knock-out av Arizmendi.
Deportivo Fabian N
2006-01-25 22:15
Han är fortfarande skadad, i minst två veckor till. Tycker egentligen att han spelat för lite för att än kunna kallas flopp men köpet av Arizmnedi talar väl inte direkt till hans fördel.

Capdevila har redan pangat en i ribban, här går det undan!

Edit; och rött kort för Marchena! Shit!
Deportivo Samevik
2006-01-25 22:09
På tal om egentligen ingenting men... vart håller Floppen Taborda hus ???
Tristán 2 mål och Arizmendi 1 mål
Deportivo Fabian N
2006-01-25 20:32
riazor//

Haha, I wish, uppe sent är tyvärr en bättre benämning. ;-)
Deportivo riazor
2006-01-25 18:28
fabian är uppe tidigt ser jag :)
Deportivo André.
2006-01-25 16:58
Nu finns äntligen Arizmendis profil tillgänglig. Klicka på länken eller på "truppen".
Deportivo coloccini& co_depor
2006-01-25 16:51
aa det blir tufft mot valencia!!
men jag tror vi vinner med 2-1
arizmendi gör 1 mål o diegool gör också 1
Deportivo André.
2006-01-25 15:28
Crap, sportexpressen struntar i att visa returen, dem visar RM-Betis istället. Dock får vi ändå dra på smilebanden när TV4+ visar våra hjältar mot Atlético på lördag.
Deportivo danne.e
2006-01-25 14:57
vilket mittfält vi spelar med. fan det kommer bli en riktigt tuff match. tror dock att vi klarar det
Deportivo Fabian N
2006-01-25 13:29
Esteban Santiago//

Han gick till América i Mexico efter att han lämnat oss, efter en hygglig säsong där lade han skorna på hyllan inför den här säsongen.
Barcelona Esteban Santiago
2006-01-25 00:38
Tjenare,

Någon som vet vart Djalminha stack till för klubb efter att kontraktet med Deportivo avslutades i maj 2004 ???
Deportivo André.
2006-01-24 08:54
Jag ber om ursäkt för den uteblivna matchrapporten men mitt internet låg nere hela dagen igår. Jag ska försöka skriva en idag på eftermiddagen.
Barcelona Gabriel
2006-01-24 01:07
Omröstningen om la ligas mest hatade spelare här på svenskafans är nu avgjord. Jag kommer att publicera listan där alla spelare står, dessutom står det vem som har röstat på vem. Om det är någon som hemskt gärna velat vara anonym så beklagar jag det och hoppas ni har förståelse till att det inte är möjligt. Orsak till detta är att ifall jag inte skulle visat vem som röstat på vem utan bara lagt upp listan utan visat några "bevis" så skulle hela saken ifrågasättas och vissa även säga att jag ljuger.

Jag har valt att publicera den på el vestuario för att inte störa i nått lags forum eftersom detta egentligen inte har någonting med Barcelona, real madrid, valencia osv att göra med - vill inte störa forumen.
Deportivo Fabian N
2006-01-24 00:33
danne.e//
Har inte hört något annat än rena spekulationer. Tror vi får vänta ett tag innan något glödhett dyker upp.
Själv tror jag det bästa vore ett lån, hitta någon som för tillfället inte får spela elller av någon annan anledning vill bort, (har inte en susning om vem) och spela honom till sommaren. Då borde man veta mer om JCV's framtid och huruvida den inlånade spelaren funkade i Depor och handla efter det.

Deportivo danne.e
2006-01-24 00:19
vet du något namn som är extra intressant eller är det ännu för tidigt att säga
Deportivo Fabian N
2006-01-24 00:11
danne.e//

Tror faktiskt också att klubben kommer rida ut det här, på Cappa låter det som ett nyförvärv inte är helt otroligt, dessutom har vi många alternativ för andra spelmodeller.
Deportivo danne.e
2006-01-24 00:01
har ingen riktig fakta att bygga upp detta på men visst klarade väl sig villareal ganska bra även utan riquelme. kanske en långsökt parallel att dra men jag tror inte att vårt spel kommer att falla sönder helt och samman. om det är någon som ska fixa detta så är det caparros
Deportivo Fabian N
2006-01-23 23:49
Usch, det är verkligen för jävligt det här. Hoppas (och tror) verkligen att han kommer tillbaka, det vore ytterst tråkigt om det skulle sluta så här. Tror dock att det var "rätt" tidpunkt för det här, hade det hänt förra säsongen då han verkade mycket mindre motiverad så är jag osäker på hur han skulle reagera.

Deportivo Krille
2006-01-23 19:33
Så här borde vi köra:

----------------Molina----------------

Coloccini - Juanma-Andrade - Capdevila

-----------Sergio - Duscher-----------
Victor-------------------------Munitis

-------------Ruben - Arizmendi-------

Ingen Tristan på plan, han gör en bara besviken. Saknas väll nån i laget, ja klart det ser inte bra ut utan Valeron. Nu måste ju Ruben fan få chansen snart. jag ser inget som Tristan i dagsläget kan göra bättre än han, men det ser tydligen Caparros!? Det saknas ett spelgeni nu, vem ska slå passningarna/framspelningarna? Där bak ser det riktigt tryggt ut iaf!!!
Deportivo Krille
2006-01-23 19:26
Detta kan ju fan inte vara sant. Det är ju helt otroligt att det justy händer Valeron, vem som helst anars men inte Valeron, det ser inte bra ut för oss det här. Har man vart osäker på depor så blir man det än mer nu. Det stämmer, vi har inget anfallsspel utan Juan. Han har ju vart den gammla Valeron på sistone och gjort en hel del mål. Nu får vi se vad Caparros hittar på, intressant!
Deportivo Fredrik
2006-01-23 18:31
Allt är kört..........
Deportivo danne.e
2006-01-23 14:21
vi kommer antagligen inte att värva någon ersättare så jag tror att jag också föredrar carril som ersättare men är inte han också skadad just nu?
Barcelona Gabriel
2006-01-23 13:45
Eftersom jag är nyfiken så drar jag igång en omröstning angående vem som är ligans mest hatade spelare, dvs vem hatar/ogillar DU mest i la liga. Kandidater kommer inte tas upp, ni får själva välja eran kandidat till vinnaren. Skicka privat pm till mig. Min egna kandidat till vem jag hatar mest är Guti, det är ett självklart val för mig! klockan 24.00 ikväll kommer jag börja räkna rösterna - sen får vi se.

Som ni ser så har jag mycket fritid över men det är ointressant.
Annons: