/spanien/deportivo/forum/113.aspx/spanien/deportivo/forum/113.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Deportivo
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Senoo
2006-10-22 00:03
Grattis till segern även att ni absolut inte förtjänade en pinne idag, men eran målvakt gör strålande räddningar and thats the way it is..
Atlético Elwis
2006-10-21 23:58
Grattis alla blanquiazules. En grej som sticker mig i ögat är att Atletico-produkten Arizmendi avgjorde...
Julia
2006-10-21 23:53
Grattis till segern. Kanske inte så välförtjänt direkt men ni har ett väldigt spännande lag även fast ni inte visade upp det ikväll.
Barcelona ramlarut
2006-10-21 19:31
stream till Deportivo – Atlético
Deportivo André.
2006-10-21 18:59
Kommer med största sannolikhet att se matchen på O'learys i Sundbyberg. Om det finns några Deportivistas som bor i närheten och vill/kan dra dit vore det skoj! :)

Forza Depor!

Btw, 900:e inlägget är ett faktum!
Atlético Andero
2006-10-21 11:21
Väl mött!
Deportivo depo
2006-10-18 16:48
Depor matchen ska sändas på TV4-(snart+). Det blir den tredje raka depor matchen på svenska tv (RS,Betis,AM).

Jag tycker Barrgaan ska fortsätta. Ut med Felipe och in med den mer offensiva Cristian. Jag håller med Fabian om Rodriguez, tycker vi ska spela med en lite mer offensiv spelare på hemmaplan. På bortplan är Rodriguez guld värd. Han jobbar som en häst. Kanske in med Taborda och låta Riki falla tillbaka som playmaker. Han var grymm där i Getafe.
Oavsett uppstälning tror jag på en tajt match där vi går segrande med en uddamåls vinst.
Deportivo Fabian N
2006-10-17 19:25
Om inte 4+ och/eller Lfp överträffar sig själva i oberäknelighet kommer vi att få se Depor i rutan på lördag. Matchen ska som enda match spelas kl. 10, samma tid som 4+ påstår att de ska visa La Liga. Tjoho!

Anser inte heller att vi behöver två anfallare, däremot vill jag se en annan playmaker än Rodriguez. Som det ser ut nu är det som att vi spelar med tre Pivotes, in istället med Iago eller Verdú!
Deportivo André.
2006-10-17 17:00
Jag hoppas att Cappa rör om en aning i startelvan mot Atlético. Barragán var blek senast och kanske petar Manuel Pablo honom på högerbacken. Ska bli intressant att se i fall Andrade och Juanma gör comeback, och i så fall, på vems bekostnad.

Duscher bör enligt mig få chansen mot Atlétic och på Coloccinis bekostnad som inte var lyckad senast. Felipe är som bekant avstängd och det bäddar för en skadefri Christian.
Deportivo Samevik
2006-10-17 16:31
Hoppas Cappa låter Christian spela mot A.Mad på Lörda Tycker inte att filipe gjorde en tillräckligt bra match för att få starta igen
Deportivo danne.e
2006-10-16 23:37
Tycker Cappa gör helt rätt då han väljer att spela men endast en anfallare. Deportivo idag är inte tillräckligt bra för att försöka spela ut motståndarna på bortaplan utan då är det bättre att säkra minst oavgjort. Dessutom nu när Bodipo är skadad ser jag ingen anledning till 2 anfallare.
Deportivo McLaren
2006-10-16 14:39
Det här var verkligen en besvikelse,och då är det främst spelet jag syftar på.Deportivo får skylla sig själva när dom lägger av att spela fotboll och bara inriktar sig på att försvara.Det håller ju inte när man får tag på bollen i backlinjen att bara skuta upp bollen till betis försvarare så att dom kan anfalla igen.

Och jag håller med Kåmark varför spela med både Coloccini och Segio som libro? riki behöver avlastning i anfallet.

Aja det är bara att blicka framåt nästa match mot A.Madrid blir riktigt tuff men utan Maxi,Petrov och kanske Agüro med tanke på hans mål som han slog in med handen bör få några matchers avstäning så ser det inte otänkbart ut med en seger då.
Deportivo danne.e
2006-10-15 23:02
För helvete Lopo!! Så jävla onödigt att tappa vinsten på de sättet. Litar på att Juanma är skadefri till nästa match och således ny mittback
Deportivo Fabian N
2006-10-15 17:13
Riktigt svårt att veta vad man ska förvänta sig av kvällen. Betis med Jabo borde ju vara mycket bättre än vad man visat hittills (trots Romero i backlinjen) samtidigt som vårt bortaspel - samt åttio minuter av sociedad-matchen - har varit riktigt dåligt. Kan sluta precis hur som helst, även om jag anar en synnerligen tilltäppt match.

depo//

Håller med, begriper inte riktigt vad han måste bevisa för att få en ordentlig chans, samtidigt som jag inte förstår vad Arizmendi gjort för att bli så väldigt ordinarie som han är. Överhuvudtaget anar jag problem på vår högerkant i framtiden. Lolo, Arizmendi, Christian (även om han kan spela till vänster också) och snart även Alvarez känns alla tillräckligt bra för att kunna slåss om en startplats..

Däremot är jag spänd på att få se Filipe igen, han var en av de bästa mot Sociedad och vräker in mål i träningsmatcherna.

Kaffemannen//
Men titta, alltid trevligt att höra dina positiva tankar, välkommen tillbaka!

Pontus_depor//
Är väl bara Alvarez, Bodipo och Valeron som har regelrätta skador, men Juanma och Christian ska tydligen också dras med smärre skavanker - dock inte värre än att de är med på bänken ikväll.
Deportivo depo
2006-10-15 09:07
Fiint med TV-sänd match idag! Tror våra grabbar får det väldigt tufft där nere. Tydligen ska Capa starta med Felipe och Ariz på kanterna. Varför får aldrig lolo chansen från start. De skulle vara superbt med en snabb spelare på kanten när vi använder oss av kontring spel på bortaplan.
Deportivo Kaffemannen
2006-10-15 05:19
Inga problem vi vinner... Och ja, jag vet att jag inte varit här på ett tag, men nu måste jag skriva.... 3-1. Nemas probemas...
Deportivo André.
2006-10-14 13:35
Ämne: Någon som vet om vi ....
Det hoppas man, och hoppas verkligen att bortaplan inte påverkar!
Deportivo Pontus_depor
2006-10-13 23:24
Någon som vet om vi har några skador inför söndag förutom de långtidsskadade, och de som nyss tillfrisknat? Grymt att matchen tv-sänds! Hoppas på ett lika bra intryck på tv4+ som mot Villareal!
Deportivo McLaren
2006-10-13 23:17
Tack trevligt besked Fabian,hoppas vi får se deportivo brilljera nu på söndag med sin rosa uppsättning.
Deportivo Fabian N
2006-10-13 14:41
Andrade spelade 20 minuter i träningsmatchen och gjorde det, så vitt jag förstått, klanderfritt. Tvivlar dock på att vi får se honom nu i helgen, han har trots allt inte lirat på ett halvår. Men till nästa helg borde han vara tillbaka. :-)

Depor vann matchen med 4-0, mål av Filipe, Sergio, Adrián och Juanma. Målen, och Andrades återkomst, finns på länktipset. Klicka på "descargar".
Deportivo McLaren
2006-10-13 11:06
Ja det är jag också nyfiken på.

fabian N/

Hur gick det för Deportivo i träningsmatchen och hur gick det för Andrade?
Deportivo Samevik
2006-10-12 20:56
Nån som vet om Andrade kommer att göra comeback på Söndag ?
Deportivo danne.e
2006-10-12 00:18
Oj det var verkligen goda nyheter. Hade inte ens funderat på att matchen kanske skulle sändas. Det är väl bara att tack och ta emot.

Kommentatorer: Daniel Kristiansson och Pontus Kåmark. Kom igen nu Kåmark det är dags för ditt stora genombrott.
Real Madrid Rεal Madrîd Lovεr
2006-10-11 23:34
Spärrad, du har en hel vecka på dig att läsa reglerna // RED

Deportivo Fabian N
2006-10-11 22:03
Jag kommer med goda nyheter och och goda nyheter, vi tar de goda först: Andrade är uttagen i truppen som splear träningsmatch imorgon! :D :D :D

Och så de goda nyheterna; Tv4+ visar matchen på söndag! Jippii! :D

André//

Verkar som att matchen levde upp tilll cirkusepitetet den förtjänar.. ;-)
Deportivo André.
2006-10-10 23:33
Fabian N//

Tack. Grym stämning på matchen - vågen fyra, fem varv! :) Det var en ful "vänskapslandskamp"(4 gula och ett rött kort), men underhållande främst i den andra halvleken när Dinho kom in. Killen hann med en assist och två ribbträffar(!). Dessutom var säkerheten på matchen snarlik den säkerhet som råder på Bagdads gator...

Det blir nog svårt att hålla kvar Sobis i källaren, men efter kvällens inhopp får han gärna komma ut där ifrån.
Deportivo Fabian N
2006-10-10 18:37
Usch, börjar bli lite väl mycket "respekt"-skyltar härinne, man får akta sig för vad man skriver.. ;-)

Racing ja, blir väldigt intressant att se vilket mottagande våra ex-spelare får. Å ena sidan Scaloni, som väl förmodligen kommer att överösas med burop, å andra sidan Munitis som definitivt förtjänar all hyllning han kan få. Riazor blues kommer att få arbeta hårt..

André//

Ha det så kul på matchen, och glöm inte att låsa in Sobis i källaren till på måndag..
Deportivo danne.e
2006-10-10 01:59
Racing Santander i cupen. Känns som en relativt bra lottning och något annat än avancemang är ett stort misslyckande. Intressant att se om Scaloni spelar och vilket mottagande han i så fall får på Riazor
Deportivo André.
2006-10-07 14:17
Det vore inte likt Lendoiro att sälja spelare i januari, och speciellt inte spelare av Andrades kaliber. Jag hoppas att han stannar i alla fall till sommaren, men jag förstår honom om han vill söka nya utmaningar...

Ett mål idag av Joan "pichichi" Capdevila skulle inte sitta helt fel! ;)
Deportivo danne.e
2006-10-07 00:20
Riktigt skönt att Andrade snart är tillbaka. Ska bli intressant att se ligans bästa mittback i action igen. Lendoiro funderar på att sälja honom. Fyfan

Kom igen Capdevila sänk Ljungberg.
Annons: