/spanien/bilbao/forum/265.aspx/spanien/bilbao/forum/265.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic PedroYeste
2010-02-18 21:32
Har någon sett nåt Athletic spel över huvud taget?
Athletic PedroYeste
2010-02-18 21:32
2 bästa chanserna har gått till Anderlecht så här långt, men vi håller ju nollan det verkar ju vara Caparros huvuduppgift!
Athletic Trumoi
2010-02-18 21:31
Vad har hänt med vår vänsterkant ? ... försvunnen ... har någon sett den?
Athletic PedroYeste
2010-02-18 21:26
Hahah årets sämsta filmning av en Anderlechspelare... helt rätt att han blev varanad!
Athletic PedroYeste
2010-02-18 21:23
Gurpegi som höger mittfältare... fullstädnigt obegripligt igen!
Athletic Trumoi
2010-02-18 21:16
Kommentarerna för mig en klassisk i Bilbao ... Radio Popular, om ni kan spanska hög rekommenderat
Athletic Trumoi
2010-02-18 21:12
Ämne: Stream med Arabiska ....
Vad som helst just nu
TACK YESTE!
Athletic PedroYeste
2010-02-18 21:11
Stream med Arabiska kommentatorer, ganska kul faktikst :)
Athletic Trumoi
2010-02-18 21:07
Vi får se vad kommer ut ut den här ... inte lovande i alla fall
Athletic PedroYeste
2010-02-18 21:06
Caparros = Idiot!

Kan vi få det bekräftat nu?

3 defensiva mittfältare...

Hatar den jä...
Athletic SH
2010-02-18 20:59
Iraizoz; Iraola, San Jose, Ustaritz, Castillo; Gurpegi, Orbaiz, Javi Martinez, Yeste; De Marcos and Llorente. On the bench Armando, Toquero, Koikili, Susaeta, Etxeberria, Iturraspe and Muniain.

Defensivt så det förslår, vilket är föga förvånad. Annars konstigt med Amorebietas frånvaro...

Trumoi//

Hittar heller ingen bra stream! Mitt internet är nog inte tillräckligt bra heller för den delen.
Athletic Trumoi
2010-02-18 20:55
Jag behöver en stream!!! Någon som hittar nåt?
Athletic SH
2010-02-18 20:40
Snart smäller det! Blir till att följa matchen via målservice för min del.

Aupa!
Iraizoz
2010-02-18 12:29
Förmodligen har han redat varit inne på den. Eller det är väl det första man går in på om man vill beställa athletic prylar. men jag vet inte.
Athletic Trumoi
2010-02-18 11:53
Ämne: Har letat runt en de....
Självklart i Athletics oficiella websida. Du kan hitta den i länken som jag bifogar. Där kan du hitta ALLT som finns om Athletic ... oficielt så klart. Sidan är "översatt" till engelska, halvvägs bara, men jag tror du hittar det som du vill om du probar dig fram.
Det finns bara en liten problem, det verkar som de vill ha 90 euro (!!!!) för att skicka varorna till Sverige.
Athletic PedroYeste
2010-02-18 00:32
Inför Athletic-Anderlecht ligger nu uppe!
Iraizoz
2010-02-17 19:42
//ericcarlsson.
denna sida har inte jag beställt på men den vekar ju vara ok.
http://www.uksoccershop.com/categories/3_112.html
Iraizoz
2010-02-17 19:36
Som jag alltid brukar säga, det är inte samma sak att spela borta som hemma. Det är en stor skillnad, större än vad de flesta tror. Håller med dig Trumoi, det gäller att vara starka hemma. Vi vann med nöd och näppe mot xerez som är ett bottenlag. När vi sedan torskade mot de gula ubåtarna med 2-1. Formen har varit svag under vintern minst sagt. Sorry om man är negativ men europlats känns inte möjligt i dagsläget. Vi måste prestera både hemma och borta för att nå en sådan. På san mamés kan vi slå vilket lag som helst. Men borta är det inte riktigt så. Btw så slår vi tenneriffe hemma med 2-0 :)
Aupa!
ericcarlsson
2010-02-17 19:34
Har letat runt en del på nätet men hittar ingen bra sida, är det någon som har tips på sidor där man kan beställa matchtröjor(athletic)etc. till sverige? Måste ju ha en tröja om det nu blir så att Athletic får möta Hamburg!!!! Då ses vi där hoppas jag! Tack på förhand! MVH Eric
Athletic Trumoi
2010-02-17 15:19
Ämne: Bra. Tenerife-Mallor....
Vi måste vara starka hemma ... Sedan vi för se vad de andra lag gör där uppe. För 3-4 matcher sedan det såg ganska svart ut också att nå Europaplatserna och titta vi är fortfarande i kampen.
Det som oroar mig är i vilken kondition Athletic kommer att vara i de sista 5 ligamatcher. Vi började sasöngen tidigare än de flesta lag (pga av Europacup) och vi kommer att ha spelat mer matcher än t.ex. Deportivo. Har vi än så bred trupp som håller hela sasöngen ? ... jag tvekar över det, tyvärr
Athletic Trumoi
2010-02-17 15:12
Oskar//
Det gick inte att tacka dig i din sista articklen. Jag tackar så mycket för de rapporter, info, ect som du har levererat till oss.
Kommer att sakna dina artiklar!
Ha det gott!
Aupa Athletic
Iraizoz
2010-02-17 12:44
Instämmer,! Välkommen Iker ;)
IkerMuniain
2010-02-16 16:01
Hej, jag kan inte direkt säga att mitt favoritlag är Bilbao ute i Europa, men i Spanien så finns det inget mer underbart lag!
Athletic JayQue
2010-02-16 14:13
Tycker det känns lite svårare med att ta förlusten när två ordinarie mittfältare riskerar avstängningar. Det känns inte bra. Okej att man är frustrerad över att man missat straff och fula grejer från motståndarna men man får inte sjunka så lågt att man låter ilskan förstöra för hela laget. Nu verkar Orbaiz ångra sig ordentligt och det är väl inte alltid lätt att hålla humöret i styr, men inga bra signaler från en kapten. Inget mer sånt där Orbaiz! Nu får väl Iturraspe och Gurpegi sköta innermitten. Intressant i och för sig...
Athletic SH
2010-02-15 23:01
Bra. Tenerife-Mallorca 1-0.

Så som det har sett ut på sistone får vi dock vara nöjda med en plats på övre halvan, att nå europaspel blir jäkligt svårt.

Iraizoz//

Jo. Typ; "Vad är det som skiljer stadens stora fotbollsklubb, Athletic, mot alla andra klubbar i Europas storligor?" Tyyyyp, är för trött för att göra Luuks jobb för tillfället.
Iraizoz
2010-02-15 20:40
Jag måste säga att jag inte tog det på 10 poäng. Tolkien, hmm, min första tanke var Nya Zeeland. Tog väl det på 6-8 poäng där. De borde visat något Athletic inslag, typ san mamés lr nåt? :D
Athletic SH
2010-02-15 19:28
Iraizoz//

Tror helt enkelt att Athletic inte är en tillräckligt stor klubb i Sverige för att kunna generera en kontinuerlig strid ström av inlägg. Tyvärr.

Annars kul med På Spåret. Bara jag som tog Bilbao på 10 poäng? Är en Tolkienfantast, varför det blev ganska enkelt för mig. Fredrik Lindström tycker jag annars borde ha lagt ut texten lite om språket, och dessutom nämnt att staden ju heter just Bilbo på baskiska. Trist med metaller och Guggenheimmuséet också... :)
Iraizoz
2010-02-15 14:29
Känns som det är väldigt dött här på forumet förutom när det är matchdag. Hänger alla på "La Catedral" eller ^^ ??
Athletic SH
2010-02-15 14:08
Väldigt synd att du lägger av Oskar. Hoppas och tror att du får suget tillbaka!

Har inte så jättemycket att tillägga om matchen. Tycker lätt att vi var värda minst en poäng åtminstone. Förlusten känns också lättare att ta efter utvisningarna och Orbaiz'/bänkens ilska på slutet. Vi tog fighten helt enkelt.

Vi Toquerofans fick oss annars en liten boost, de Marcos var verkligen bedrövlig måste jag säga. Vet inte om han hade ett enda rätt.
Iraizoz
2010-02-15 12:25
Ngn som har en länk till Gabilondos "drömmål" ? :D
Annons: