/spanien/barcelona/forum/9945.aspx/spanien/barcelona/forum/9945.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2012-08-16 01:54
Okej då förstår jag. Ursäkta missförståndet grabbar/tjejer. Nu slutar vi kladda ner forumet med det här onödiga ämnet :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona koeman92
2012-08-16 01:50
@Gud är störst! - Pep el rei!:

Nej du, nu har du nog blandat ihop mig med någon annan. Det var inte jag som skrev det där om Göteborg, det var någon annan. Och dessutom så borde du väl förstå att jag skojar? Bara för att jag inte la till någon lustig smilie betyder det inte att jag menar allvar.
Barcelona Grimaldo
2012-08-16 01:45
Gud är störst! - Pep el rei!

Jag läste hans inlägg om zubi. Jag uppfattade inlägget som ett skämt, vilket jag tror andra också gjorde det. Det var bara en rolig grej han sa. Förlåt om mitt inlägg var provocerande, jag menade inte det. Tror du verkligen att han menar att hela affären kommer att genomföras pga honom? Även om du tror att han verkar seriös så är jag 110 % säker på att han inte var det.
Barcelona Grimaldo
2012-08-16 01:42
2012-08-16 01:26
Grimaldo Förlåt Einstein. Man skulle kunna tro att han är ironisk om han inte skrev ett liknande inlägg efter "supermatchen", där han var svor och var fullt seriös, så kom inte in hit provocera när du inte ens vet vad du pratar om. Men skicka gärna ett pm där du lär mig läsförståelse.
Barcelona Grimaldo
2012-08-16 01:20
Om man inte fattar ironin i Koeman92s inlägg så har man verkligen en skruv lös i huvudet.
2012-08-16 01:14
Så nej vi har inte dig och tacka om neymar nu kommer till Barca någon gång.
2012-08-16 01:09
koeman92 Är du seriös?! Häromdagen skrev du att om neymar kommer till Barca så är det tack vare mig pga att du skrek neymar till zubi i gbg och han "smålog tillbaka", du vet att miljoner fans skriker sånt till olika spelare redan och det betyder ingenting för spelarna, och du tror dessutom att han hörde just era röster av tusentals människor som skriker? Jag hoppas att det är med ironi du skrev sånt här annars, you better check yourself before...
Barcelona koeman92
2012-08-16 00:28
Bästa kvällen på länge! Var på plats i Råsunda och såg Neymar & co ha lekstuga med Sverige! :)

Edit: om Neymar kommer till Barca så har ni mig att tacka för för när Brasilien värmde upp på våran sida av läktaren så skrek jag och min kompis "Neymar, Barca!".
Barcelona The Reporter
2012-08-16 00:12
En supporter sprang in på plan och ville få en high five från Messi. Vad gjorde Messi? Han high five:a killen och skrattade
Vakterna på arenan behövde inte jaga killen, då han överlämnade sig till vakterna. Allt slutade med ett leende på läpparna hos alla parter :)
Barcelona Myrran
2012-08-16 00:07
Nu kom det fram att sidan som gjorde Llorente officiell för Juve är fejk. Flertalet journalister som blivit lurade, ser ut som deras sida och hat snarlik webbadress. Aja sorry för det :)
Barcelona ElTriplete
2012-08-16 00:01
Barcadinho.

Haha, lägg ner. Aldrig förstått storheten hos Modric. :p
Räds han inte ett dugg. Det är en bra spelare, men det är allt. Han kommer ruttna på bänken för bättre än Özil är han definitivt inte, inte Kaka heller för den delen. Vems plats är det kvar att ta? di Maria spelar fantastiskt just nu, och Khedira - Alonso är ett riktigt stabilt mittfält.

Det blir en Sahin-deal igen. Ruttna på bänken, bli tredjevalet bakom Marcelo och Coentrao som VB innan han skeppas iväg.
Barcelona Myrran
2012-08-16 00:00
Moura är i särklass värsta Värvningen hittills. Dock är det inte officiellt med Martinez och nu i efterhand så verkar Llorente infon vara diffus också. Men men allt tyder ju på att dem går. Vi kommer inte få en spelare under 20m€, speciellt ingen som har det där lilla extra. Marknadspriserna med alla shejker är insane.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-15 23:56
Myrran

Haha, det är galet! Fan vad Bilbao caschar in om priserna på Llorente/Martinez stämmer. Och tidigare har ännu sjukare affärer ägt rum, med "Moura tills PSG" i spetsen. Man undrar hur vi ska lyckas få hit en klasspelare till rimligt pris denna sommar.. :P
Barcelona The Reporter
2012-08-15 23:46
What are words if you really don't mean them when you say them?
Barcelona Myrran
2012-08-15 23:44
Länken glömde jag förstås
Barcelona Barcadinho.
2012-08-15 23:43
Verkar som att Modric ändå kommer att skriva för Madrid.
En riktigt dålig nyhet för oss om det stämmer.
Barcelona ElTriplete
Tycker fan synd om Arsene Wenger.. Som en kille sa på Arsenals forum, Wenger tar unga spelare under sina vingar och fostrar de. Som människor och fotbollsspelare, blir en fadersfigur för de men de bara lämnar. Fan vad jobbigt det måste vara för honom.

van Persie. Nasri. Adebayor. Fabregas. Clichy.
Barcelona Myrran
Och där gick Llorente till Juve för 35m€, vad händer i världen?! Någon som klagar på Sanchez och Cesc priser nu när två stycken spelare har gått för totalt 59 m€ och båda har ett år kvar och öppet sagt dem inte vill vara kvar? Shit pommes...
Barcelona ElTriplete
2012-08-15 23:31
"BREAKING NEWS

Robin van Persie is a cunt!"

Hahah. :D
Barcelona DM1982
2012-08-15 23:00
Jag brukar inte ha mycket till övers för folk som springer in på planen under en fotbollsmatch men killen som sprang in under Argentina-matchen var rätt skön. High five med Messi, sedan värsta win-skriket. Till och med ena vakten tyckte att killen var rolig.

Barcelona ElTriplete
2012-08-15 22:43
Tydligen vägrar Llorente att förnya med Athletic Bilbao samtidigt som Martinez verkar gå till Bayern Munchen. Synd, ett lag som hade ett stort projekt på gång.

Håller med en kille på goal.com som skrev att Malaga, Villarreal och Bilbao ser nu sina drömmar krossade. De som hade större planer för framtiden om att kunna utmana i ligan och bli ett topplag.
Barcelona ElTriplete
2012-08-15 22:43
Tydligen vägrar Llorente att förnya med Athletic Bilbao samtidigt som Martinez verkar gå till Bayern Munchen. Synd, ett lag som hade ett stort projekt på gång.

Håller med en kille på goal.com som skrev att Malaga, Villarreal och Bilbao ser nu sina drömmar krossade. De som hade större planer för framtiden om att kunna utmana i ligan och bli ett topplag.
Barcelona ElTriplete
2012-08-15 22:42

Barcelona ElTriplete
2012-08-15 22:41
Eto'09

Han high-fivade Messi. :)
Barcelona Eto'09
2012-08-15 22:40
vad gjorde supporters som sprang in.. såg bara att messi var glad
Barcelona Backís
2012-08-15 22:35
Bytt nick, f.d GerardPiqué3 ! Bara så ni vet :)
AndreD - General pardon
2012-08-15 22:33
Higuain e så jävla dålig
Barcelona NoGo™
2012-08-15 22:29
Det såg ut som Mascherano haltade när han blev utbytt, hoppas det inte är nån skada bara.

Snyggt mål av Götze.
Atlético addeh
2012-08-15 22:26
Messi har spelat ruggigt bra i landslaget under det här året. Även i VM-kvalmatcherna. Hoppas det håller i sig. Unnar han verkligen en framgång med landslaget. Ja, utöver OS-guldet då. En medalj i VM (gärna guld) och detsamma i Copa América 2015 (gärna guld där också) vore han så innerligt värd.
Annons: