/spanien/barcelona/forum/9925.aspx/spanien/barcelona/forum/9925.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bästelona
2012-08-26 18:34
@ThiagoAlcantara#11:

Hahaha jaa precis!
Barcelona ThiagoAlcantara#11
2012-08-26 18:32
Bästelona

Lite kul att det står att Valdes gjorde självmål haha.
Barcelona Vampíro
2012-08-26 18:27
Ännu en gång får Afellay inte plats på bänken, det ser inte ljust ut för honom.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona koeman92
2012-08-26 18:26
OT

Kom precis hem till Stockholm igen. Upplevde bästa kvällen i mitt liv på Camp Nou i torsdags! Synd att eftersmaken dock inte smakade lika bra om ni förstår vad jag menar... Men jag svär att om Camp Nou vore en kvinna skulle jag gifta mig med henne på en gång!

Ne skämt åsido, men mitt första besök på Camp Nou var magiskt, måste åka dit snart igen! Världens mäktigaste arena med världens bästa fans!

Visca Barca y Visca Camp Nou!
Barcelona Blaugrana91
2012-08-26 18:24
Som sagt man kan återigen konstatera att vår bänk är helt galen, och Realfansen påstår att deras bänk är världens bästa...
Barcelona Bästelona
2012-08-26 18:23
Spelade nyss El-Clasico på FM.. Gick väl bra!
Barcelona Andresito
2012-08-26 18:22
Kopiera och klistra in: sop://broker.sopcast.com:3912/134160
Bättre stream hittar du inte
LionelMessiTheHandOfGod
2012-08-26 18:20
Andresito

Hittade flera st, bland annat den du länka men kommer inte upp någon kanal :S
Barcelona Andresito
2012-08-26 18:20
Valdes - Alves Pique Puyol Alba - Cesc Busquets Iniesta - Alexis Messi Tello

Pinto, Mascherano, Adriano, Song, Xavi, Pedro, Villa
Barcelona Andresito
2012-08-26 18:19
@LionelMessiTheHandOfGod:

Google är din vän :)
LionelMessiTheHandOfGod
2012-08-26 18:17

Någon som kan hjälpa mig med att hitta nedladdning till sopcast?

Har mac dator
Barcelona R85
2012-08-26 18:12
Snart är det Dax igen!! Hoppas min landsman Alexis blir bänkad ikväll , han har underpresterat väldigt mycket , påminner mycket om afellay nu , vågar aldrig utmana när de har sånna kvaliter för att göra det
Barcelona Éluc
2012-08-26 18:12
Hade hellre velat se Pedro istället för Tello, men låt oss hoppas att den sistnämnde gör en lika bra match som senast.
Barcelona den närkingska älgen
2012-08-26 18:09
Valdes - Alves Pique Puyol Alba - Cesc Busquets Iniesta - Alexis Messi Tello

Song på bänken.
Barcelona Corazon
2012-08-26 17:26
Jävlar va sopcast är bra tittar å liv man city nu sjuk kvalité man kan fan säga upp alla dyra kanaler å koppla datorn till tvn
Barcelona barcetia - ¡Javi Martinez, por favor!
2012-08-26 16:46
zick9

Ett sånt defensivt mittfält har vi redan testat innan och det är dåligt. Busi-Keita-Touré spelades mycket under 09/10 säsongen.
BARCA-més que un club
2012-08-26 16:36
Hoppas på en trevlig och underhållande fotboll idag från grabbarna , att dom våga utmana mer och spela lite rakare fotboll och inte rulla så mkt boll bakåt våga kontra direkt när vi snor åt oss bollen,

Hoppas killarna e hungriga och taggade till 110% Osasuna borta e inte lätt , det såg vi förra säsongen ju.!!

Visca el Barca!!

Barcelona Barcelona10Messi
2012-08-26 16:02
Det var längesen jag kände mig så här positiv inför en sådan tuff bortamatch, som det ändå är, ikväll i Pamplona. Försäsongsmatcherna samt mötena med Sociedad och Madrid hittils i ligaspelet påminner mig om det hungriga Barcelona i inledningen på Peps era. Nä, ikväll befäster Barca förstaplatsen. Tror på en 1-3 seger där Messi, Alexis och Xavi nätar! :) viscaaa
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-08-26 15:53
Barca har det alltid svårt Osasuna. Tror inte att det kommer bli någon dans som föregående matchen. Osasuna är tuffa deras kontringar och huvudspel är livsfarliga. Försvaret måste hänga med ikväll. Så skulle jag vilja se Titos manskap startar... Alves Piqué Macherano Adriano ------------ Busquets ----- Cesc--------------Iniesta Pedro-------- Messi----- Tello Alba, Xavi och Putol får vila. Sanchez bänkas efter sina tidigare dåliga insatser. För tillfället är Tello hästlängder hetare än Alexis.
Barcelona LeoMessi
2012-08-26 15:46
petersays Nej men dom behöver väl inte innehålla en massa skitsnack om motståndarlaget? Jag skulle tycka att det var minst lika irriterande om artiklarna på vår sida innehöll en massa trashtalk om motståndaren. Det är tur att artiklarna här jävligt bra och så objektiva som möjligt.
Barcelona xoro international
2012-08-26 15:37
------------valdes----------- Alves----macheranno--puyol---adriano -----------bousquet-------- ---------xavi----iniesta------- Alexis------Messi-------pedro--- Inhopp : xavi ----> cesc Sanchez ---> song (går in i iniestas plats så tar iniesta pedros plats samtidigt som pedro flyttas till höger ) Adriano ---> Alba Va tror ni? 0-5 till oss :)
Barcelona petersays
2012-08-26 15:08
@LeoMessi:

Det är en fansida du sitter och skriver på, klart som fan att artiklarna och matchrapporterna är subjektiva! Hur kul vore det om matchrapporterna efter en clasico vore på pricken likadana egentligen?
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-26 14:49
zick9

Valdes
Montoya Puyol Pique Alba
Song Busquets
Cesc
Tello Messi Alexis
Barcelona LeoMessi
2012-08-26 14:46
EL Corazon - King of Barcelona Madrids reds är dom mest omogna och enögda i hela svenskafans. I stort sett alla deras matchrapporter genomsyras det av subjektivitet. Kaljic ska vi inte ens snacka om. Han måste ha blivit fistad i röven som liten.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-26 14:42
zick9

Det där mittfältet vore faktiskt intressant att testa någon gång. Fysiskt, men ändå känsliga fötter på alla tre! Busquets tar huvudansvaret för defensiven, medans Song och Fabregas tar plats precis framför. Båda gillar att smyga med upp i anfallen och att slå den avgörande passningen. Samtidigt är de duktiga bollvinnare och bra i hemjobben. Kan bli en riktigt intressant trio om de synkar varandra väl.

Inte för att den lär spela tillsammans alla tre särskilt ofta, men det är aldrig fel att testa.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-08-26 14:04
Fyfan vad patetiskt det blir när Real red sätter Valdes på assistligan
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-08-26 14:01
Iniestas vingård "Iniesta" kommer den här säsongen att sponsra Albacete!
Barcelona zick9
2012-08-26 13:42
Bara jag som hoppas på Song från start ikväll? Iniesta och Xavi behöver vila inför klassikern.

Valdés

Alves - Puyol - Piqué - Alba

Song - Busquets - Fabregas

Alexis - Messi - Villa
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-08-26 12:48
@Barcelona10Messi:

Förstår dock inte riktigt varför de är glada. Jag menar, de håller på Real Madrid. Spelarna som spelade igår kommer inte spela i Real Madrids A-lag, snarare i Getafes.

På tal om Getafe så hoppas jag de kan sno poäng från sin storebror ikväll. Kommer aldrig glömma Uches mål för några år sedan. Skrattar högt varje gång jag ser klippet :).
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-08-26 12:48
Tydligen är vi här på SF inte ensamma om att kritisera Eusebio. PÅ SPORTS webbfråga, "Tycker du att Eusebio är en bra tränare för Barça B?", har 87% av de 1754 som röstat än så länge svarat "Nej".
Annons: