/spanien/barcelona/forum/9892.aspx/spanien/barcelona/forum/9892.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Corazon
2012-08-31 21:11
ok jag skämtar inte ta budgeten två år fram hahah

varför har den här sidan blivit så seg när man uppdaterar eller är det bara för mig det är segt
Barcelona Barcadinho.
2012-08-31 21:08
@Rambla~:

Haha - det var kul...:-)
Barcelona Henrik Larsson 7
2012-08-31 21:07
Falcao är fan magisk..får det att se så jäkla enkelt ut. Riktiga "fifa-mål" båda två! ;) Båda med vänstern också!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcadinho.
Falcao är en blandning av Forlan (målsinnet) Och Aguero (teknik o rörelsemönster) . En grym kombination alltså !
Barcelona Rambla~
Ser ni hur kall han är? Placerar in bollen så kyligt på en lång jävla Cech. Lite oroande för Atleti att matchen slutar innan midnatt. Risken finns att den jävla ryssen får ett ryck och budar på Falcao och tar med honom i planet till London. Det skulle fan inte alls förvåna mig det minsta.
Barcelona Essienesque
2012-08-31 21:06
Så jävla skönt att se Atletico köra över Chelsea!
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2012-08-31 21:04
David Villa-klass på det där målet, Radamel!
Barcelona oxfilé
2012-08-31 20:56
Världens bästa striker, överlägset är Falcao. Fy fan vad bra han är.
Barcelona Corazon
2012-08-31 20:55
va sägs om nästa års å näst nästa års budget på Falcao nu dom sista timmarna zubi åker dit med det personliga kontraktet haha

Skämt å sido det va riktigt sexigt mål han e riktigt het nu falcao och kul att patetico ser lite vassare ut i år
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-08-31 20:55
Falcao, vilken spelare!
Barcelona Éluc
2012-08-31 20:53
Falcao är i mitt tycke världens bästa striker. Herregud vilken komplett forward. Han är egentligen inte speciellt lång heller för att vara en sådan vass huvudspelare.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-08-31 20:53
1.70-ligan

Tycker JDS är bättre som pivote faktiskt. Han känns på något sätt för seg eller vad man ska säga för en position högre upp. Eller jag vet inte. Han kanske kan spela på Xavis position också. Poängen är att om man bestämmer sig för att spela Cesc som anfallare så finns det plats för JDS. Xavi, Iniesta och Sergio kommer vara den ordinarie trion naturligtvis. Men Xavi kommer knappast spela 38 ligamatcher, snarare 28. Iniesta vet vi får sina skador per säsong. Och jag är inte så förtjust i Cesc på mitten, speciellt inte på Xavis plats. Om han ska spela på mitten måste han ha just Xavi eller möjligen Thiago brevid sig.

Hur som helst så blir jag inte ledsen om JDS lånas ut. Tycker det är en duktig spelare som förtjänar att starta i La Liga. Men blir han kvar tycker jag vi ska försöka ge han en del speltid.
Barcelona Rambla~
2012-08-31 20:52
Haha, så jävla retfullt och vackert han lurar både målvakt och försvarare. Vilken spelare.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-31 20:52
Oriol Romeu nära Malaga. Hade vart nåt!
Barcelona Rambla~
2012-08-31 20:49
Helvete då, det ska vara straff där.
Barcelona Rambla~
2012-08-31 20:39
Kom igen nu Atleti, slå nu äckellaget som inte kunde bli något när de var ett vanligt lag precis som alla andra. Chelsea, har de ens 100 fans på plats? Ser tomt ut på läktarna.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-31 20:33
@L.A.M Nr 10:

Ingen dum idé, jag vill gärna se Song högre upp i banan också emellanåt. Bara, som du också är inne på, han gör före JDS i viktigare matcher som pivote. En annan idé är ju att spela Jonathan lite högre upp, typ i Xavis roll?

Gaah, jag kan inte låta bli att tycka att han känns överflödig. Ser hellre att Song och Busquets får mer speltid egentligen.. möjligen kan han få lite av Fabregas speltid på mitten, som får mer speltid i anfallet i gengäld. Även där känns Jonathan överflödig :P
Barcelona xoro international
2012-08-31 20:18
Josep Guardiola (Barcelona) Fuck neymar en llorente nu skulle sitta fint
Barcelona joninho_90
2012-08-31 20:14
@Bästelona:

Den håller på att laddas upp nu, men jag ska iväg nu så håll utkik så får du svar när jag är hemma igen runt 23-00 :)
Barcelona Josep Guardiola
2012-08-31 19:46
@xoro international:

Jo det sägs nämligen att Neymar är klar :)
Barcelona Bästelona
2012-08-31 19:32
Joninho_90 , lägg gärna upp cl finalen från 2006 :)
Barcelona xoro international
2012-08-31 19:21
Ska Barca inte köpa nån idag
Barcelona joninho_90
2012-08-31 19:00
Förresten jag har även en hel del gamla minnesvärda hela matcher. Då är det många matcher mot Real samt många storvinster mot bl.a. Atletico, Bayern, Lyon osv. Har även CL-finalen 2006 med Henrik Strömblad och Glenn Hysén och vinsten mot Milan i CL när Dinho gör sitt magiska mål på slutet med samma kommentatorer. Så hojta till så kan jag nog ladda upp :)
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-08-31 18:44
Har letat o letat efter Messis prestation i onsdags men hittar icke. Någon som har hittat nåt?
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-08-31 17:54
Kom på en sak. Jag har trott att Tito verkar vilja köra Cesc mycket på mitten, vilket han mestadels gjort såhär i början av säsongen, och med Song som backup till Sergio fast som också kan spela längre upp. Om nu JDS blir kvar, vad skulle ni tycka om mexikanen som backup till Sergio istället, och så spelar man Song på de två andra mittfältsplatserna. Dvs som Keita spelade åren 08-11, förutom sista säsongen då han spelade mestadels pivote. Sen använder man alltså Cesc i anfallet, där jag anser han vara bra mycket bättre än i Xavis roll, där vi ofta får problem när vi startar på det sättet.
På det här sättet blir Song mer än renodlad ersättare till Keita, han kan spela på alla mittfältspositioner men det är framförallt spelartypen som blir viktig. Cesc får spela som falsk nia där han gjorde det otroligt bra i höstas. Sen får JDS avlasta Busquets lite då och då. Är det någon riktig stormatch som Busquets är skadad eller avstängd i kan man ju såklart också spela Song där.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-08-31 17:44
Siempre Barca

Inget som det ser ut just nu. Hoppas verkligen vi kan låna ut/sälja båda två innan midnatt. Fontàs har fyra spelare före sig, och i tuffa matcher säkerligen några till. JDS får antingen konkurrera med både Busquets och Song eller Xavi, Iniesta, Cesc och Thiago. Blir otroligt tufft. Bättre att lånas ut då.
Barcelona Siempre Barça
2012-08-31 17:39
Vad händer med fontas och dos Santos??
Barcelona Barcadinho.
2012-08-31 17:27
Bra klubb för Afe, men det är förmodligen början av slutet på hans tid i klubben. Det är ytterst sällan att utlånade spelare från Barca kommer tillbaka i truppen.
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-08-31 17:26
måste vara glädje dödaren. togummi tuggaren bendtner.
Barcelona Barcadinho.
2012-08-31 17:25
Bra klubb för Afe, men det är förmodligen början av slutet på hans tid i klubben. Det är ytterst sällan att utlånade spelare från Barca kommer tillbaka i truppen.
Annons: