/spanien/barcelona/forum/978.aspx/spanien/barcelona/forum/978.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2017-03-15 22:13
De har bjudit in City i matchen när de genast började backa tillbaka i andra halvlek. Det går inte och vara så passiva en hel halvlek, försöka spela på resultatet. Visste det skulle straffa sig till slut.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcadinho.
2017-03-15 22:12
Precis som första mötet, Monaco spelar kanon bra första halvleken o kass i andra.
Barcelona Barca4life98
2017-03-15 22:12
Monaco är så dumma, varför bjuder man in City. Hejar inte på något av lagen men så dumt av Monaco.
Barcelona Gabriel
2017-03-15 22:07
Fy fan vad Agüero har gått ned sig. Jätte dålig första touch som gör att han försvårar friläget för sig själv
Barcelona koeman92
2017-03-15 22:04
@El Pistolero #9:

Bernard Silva var faktiskt Laportas värvningslöfte. Tacka väljarna för att vi inte fick honom.
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-03-15 21:59
60 minuter och fortfarande inget avslut, dock spelar city bättre nu.
Barcelona Soko
2017-03-15 21:56
Om jag får välja motståndarna i kvarten så tar jag följande :
Leicester
Monaco
Dortmund
City
Atletico
Real
Juve
Bayern
2017-03-15 21:54
City hellre i kvarten. Monaco håller minst samma kvalité dock så hade dom varit rejäl underdog och inte haft något att förlora.
Barcelona LennyRomario
2017-03-15 21:53
@El Pistolero #9:
Ja,det verkar vara något sånt. "Not now, because I want to grow and be a protagonist every Sunday," Mundo Deportivo claim he said to Fernandez when approached earlier in 2016. "But one day I will play for Barcelona." Även om man inte kan lita på allt som står, så passar det ju rätt bra in i den bilden.
Barcelona Soko
2017-03-15 21:53
Möter ni hellre City eller Monaco i kvarten, handen på hjärtat?!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2017-03-15 21:51
Förstår inte att D. Silva är ens på planen.
Barcelona Soko
2017-03-15 21:51
@II Barça II:

Även när någon av MSN inte spelar så finns inte plats för Paco . Arda och Rafinha går förre.
Barcelona El Pistolero #9
2017-03-15 21:50
[QUOTE=LennyRomario]Vad menar du? Att Dembele ljuger i intervjun? Han säger att han bokstavligen tackade nej till Barcelona, "Jag hade redan bestämt mig för att gå till Dortmund. Barcelona var förstående" (Fritt översatt). [/QUOTE] Han kanske inte kände sig redo för den press att lira i Barça då? Eller brist på speltid som du skrev. Hur som så kommer han säkert lira hos oss en vacker dag.
Barcelona II Barça II
2017-03-15 21:48
Har svårt att se varför talangfulla ungdomar inte skulle kunna utvecklas i Barcelona. Anledningen till varför de inte vill ansluta till oss på senaste är att alla vet att MSN spelar 90 minuter, oavsett motstånd, oavsett ställning samt oavsett turnering. Vem vill gå till ett lag för att sitta på bänken.
Barcelona Nemesis 10
2017-03-15 21:47
DM1982

Haha mycket sant! Blir väldigt intressant att se vad Pep ska hitta på nu.
Gör dom en 360 eller en 180? :P
Barcelona DM1982
2017-03-15 21:43
[QUOTE=Nemesis 10]Sako Inte för att City har så många engelsmän men jag räknar inte ut dom, dock så måste dom göra en 360 i andra halvlek för City har inte ens ett skott på mål... [/QUOTE] Om de gör en 360 så står de ju på exakt samma ställe som innan. Skulle en 180 funka? ; )
Barcelona LennyRomario
@El Pistolero #9:
Vad menar du? Att Dembele ljuger i intervjun? Han säger att han bokstavligen tackade nej till Barcelona, "Jag hade redan bestämt mig för att gå till Dortmund. Barcelona var förstående" (Fritt översatt).
Balotelli: "I nearly joined Barcelona, but the club that had me at the time wanted money." [goal] Ha han och Suarez på plan samtidigt? Haha
Barcelona Nemesis 10
2017-03-15 21:42
@LennyRomario:

Inte alls förvånad, vi har en tränare som inte har en förmåga att utveckla unga spelare och föredrar att köpa färdiga spelare för flera hundra miljoner istället.
Barcelona Soko
2017-03-15 21:41
@Nemesis 10:

De låg under mot Monaco även första matchen och sen vände de. De blev totalt utspelade av Barcelona i första och sen slog de oss i andra.
Behöver inte betyda att de vänder ikväll men engelska lag ska man aldrig räkna ut innan matchen är över.
2017-03-15 21:40
Det är ett stort problem att spelare överlag inte vågar komma till Barcelona. T om atommyran tackade nej till Barcelona och han spelar fotboll i Kanada vad i helvete liksom.
Barcelona Reymar
@El Pistolero #9:

Fast nu är det så att tränaren har sista ordet och i det hör fallet var Arda en Lucho värvning. Trippeln vann honom valet inte någon Arda. Sedan har vi en tränare som ogillar små och tekniska spelare men föredrar stora och fysiska spelare.

Förresten varför sitter Yaya på bänken? Han hade ju behövts med sin rutin, styrka och pondus. Behövs en ledare på plan, dom splear ju som små pojkar.
[QUOTE=LennyRomario]Angående värv så läste jag i senaste four four two intervjuer där både Guerreiro och Dembelel berättar att de tackade nej till Barcelona och istället valde Dortmund. Talanger vågar inte gå till oss för det blir ingen speltid? [/QUOTE] Dembele är Culé o hade bud från två tyska klubbar, Bayern o Dortmund, han neka Bayerns för att möjligheten att gå till Barça inte skulle finnas, i Dortmund finns möjligheten. Tror Dembele kommer till oss i sommar.
2017-03-15 21:37
@Barca4life98:

Riktig bra. Påminner om Deco..
Barcelona LennyRomario
2017-03-15 21:37
Angående värv så läste jag i senaste four four two intervjuer där både Guerreiro och Dembelel berättar att de tackade nej till Barcelona och istället valde Dortmund.

Talanger vågar inte gå till oss för det blir ingen speltid?
2017-03-15 21:36
SÅ här långt mellan Man C - Mon

Varför har man inte sett vänsterbacken Mendy innan?
Albas ersättare om jag fick bestämma. Han påminner om Abidal med hans styrka, snabbhet, bolltouch.

Man c spelar som Barca gjorde i helgen. De blev inspirerade.

Varje gång jag ser Niva, hör hans röst blir jag spyfärdig. Varför?

Skulle inte vilja möta Mon i kvarten måste jag säga.
Riktig, riktig imponerad.

Silva- spelar sämre än Gomes.
Barcelona Rambla~
2017-03-15 21:36
Mendy då?
2017-03-15 21:34
Ser gärna Fabinho, Verratti, Ousmane Dembele och en ny mittback. Bernardo Silva bonus.
Barcelona Nemesis 10
2017-03-15 21:33
Sako

Inte för att City har så många engelsmän men jag räknar inte ut dom, dock så måste dom göra en 360 i andra halvlek för City har inte ens ett skott på mål...
Barcelona Rambla~
2017-03-15 21:31
Pep kommer ju att ändra rejält till andra halvlek. Det gäller för Monaco att vara vakna från start, annars tappar de som i förra mötet. Hoppas City åker.
Annons: