/spanien/barcelona/forum/945.aspx/spanien/barcelona/forum/945.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NJ111
2017-03-09 20:00
@Mangi10:

Messi är fortfarande världens bästa spelare, han kan inte dribbla och utmana som förr men han har nu andra kvalitéer. Vi har blivit så bortskämda med Messi att även när han ligger bakom 4 mål igår så är vi inte nöjda. 38 matcher 39 mål 9 assist och flest skapade chanser i världen denna säsong. Ja, vad ska man säga han är fortfarande överlägset bäst. Glöm inte heller att Messi drar på sig väldigt stor markering som öppnar upp extra för andra tex Neymar
Barcelona Meneysuarez91011
2017-03-09 19:59
Officellt med Rakitic. Är det taktiskt för att få mer för honom vid eventuell försäljning eller ska han vara kvar hos oss tro?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mangi10
2017-03-09 19:54
Ville inte döda glädjen här inne. Men vill höra hur folket här inne tänker kring laget. Messi är som jag ser det på väg ner, han har inte längre samma explositivet som tidigare och han dominerar inte matcherna i samma utsträckning. Tycker han är alldeles för orörlig och erbjuder inte längre samma alternativ till laget. Saknar då han brukade skära sin från högerkanten, gå på genombrott eller vägga sig till ett farligt avslut för antingen sig själv eller en lagkamrat. Jag ser helt klart Neymar som vår giftigaste anfallsspelare just nu. Vårat mittfält lämnar mycket att önska. Faktumet att man valde att förlänga med Rakitic, man har Gomes på ett längre kontrakt och sist men inte minst är Iniesta förmodligen sett sina bästa dagar är oroväckande. Mycket tankar här..
Barcelona Smogen
2017-03-09 19:48
Har fullmatchesandshows.com slutat lägga upp matcher? Ser bara higlights där.
Någon som har ett tips på ersättningssida? Hade uppskattats!
Barcelona Barcelonistas
2017-03-09 19:44
Veratti måste bara komma hit!
Barcelona Barcelonistas
2017-03-09 19:42
Verratti: "Barca qualify deservedly. It was difficult to play, to make passes. They pressed too much. In 2nd half, we got to play better." Verratti (PSG): "We must find the strength. We are all sad. We lost 6-1, it's not because of the referee. We are primarily responsible." Verratti: "This is a game I will never forget. I hope it will serve as a lesson to everyone" #fcblive [l'equipe]
Barcelona Coach Pep - "En sorg för fotbollen"
2017-03-09 19:41
@neymar JR || Cillessen #1:

"En sorg för fotbollen"
Barcelona Nemesis 10
2017-03-09 19:39
Kollar repris på matchen och jag tror fan jag aldrig har sett Camp Nou koka som den gjorde igår, jag hade ju skitit i brallan som PSG spelare med den lilla erfarenhet dom har att komma till Camp Nou med nästan 100 000 galna fans som tror på en mirakel kväll.
Matchen igår hade så sjukt mycket psykologi i sig och när det kommer till mentalitet så ligger vi mil före PSG.

Jag undrar hur en liknande kväll kan bli i den nya arenan som också kommer utökas med några tusen? Fyfan...
Camp Nou står inte för super högt tryck vanligtvis men när det kommer till dessa kvällar så slår det fan allt.

En sista grej, Veratti måste väl va lite sugen att komma över till oss efter en sådan kväll? Hoppas verkligen på honom, jag menar "If you can´t beat them then join them" ;)

Fan vad jag älskar denna klubb!
Barcelona JakWah
2017-03-09 19:37
Såhär såg det ut hemma hos mig igår... Edit: Såg att videon redan var länkad av en annan! Härliga bilder oavsett!
Barcelona Davids3
2017-03-09 19:32
PSG completed just 4 passes between the 85th minute and full-time, 3 of those were from kick-off after conceding Barcelona goals.
Barcelona messileo
2017-03-09 19:23
Jag kanske är ute och cyklar just nu men jag har inte läst någonstans att PSG-spelarna klagat på domaren. Riktigt stort av dem!
Fuerza
2017-03-09 19:04
Någon som känner igen sig? :D
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-03-09 19:00
Escobar Tackar.
Barcelona Escobar
2017-03-09 18:59
Tots amb l'equip
Barcelona Escobar
2017-03-09 18:59
Tots amb l'equip
2017-03-09 18:45
Escobar kan du texten på katalanska?
Barcelona Escobar
2017-03-09 18:43
Banderollen betydde "alla för laget"
Barcelona Escobar
2017-03-09 18:42
CL biljetter släpps alltid först till medlemmar, första dagen till icke-säsongskortsinnehavare, andra dagen till alla medlemmar och sista dagen till allmänheten. Då är de oftast slut. Jag funderar dock på att köpa ett gäng och sälja vidare, jag kommer inte ta några sjuka överpriser men kommer självklart sälja i vinstsyfte. Jag har även 20% rabatt per biljett så säg att jag köper biljett som till ordinarie pris kostar 1800, jag får den för 1440, säljer vidare för dubbla 3000kr. Ca 70% påslag på ordinarie pris. Jag ber om ursäkt ifall jag gör ett övertramp här. Ni som är intresserade kan PM:a
2017-03-09 18:41
"Mottot" igår från banderollen någon som har koll på vad det stod. Är riktig sugen på att tatuera in det.
Barcelona El_Jefe
2017-03-09 18:04
För övrigt jävligt orutinerat av PSG att spela i helvitt - de borde redan där förstått hur det skulle sluta ;)
Barcelona Carles5
2017-03-09 17:57
[QUOTE=JUSSI BJÖRLING]När är lottningen till kvartsfinalerna? [/QUOTE] Nästa fredag efter att resterande CL- matcher spelats och även EL- matcherna
Barcelona El_Jefe
2017-03-09 17:57
Bjuder på lite gåshud från diverse kommentatorer :)
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-03-09 17:45
När är lottningen till kvartsfinalerna?
Barcelona Reymar
2017-03-09 17:40
@Barcadinho.:

Gör det inte! Det står även för Sergio Ramos...
Barcelona Barcadinho.
2017-03-09 17:39
Har en stor lust att tatuera initialerna S.R
Undrar vad frugan kommer tycka om det. ..
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Barclasico
2017-03-09 17:21
Pique (taking a jibe at Ramos): "It will be a hard night for those who wanted us to lose, but the sun will return tomorrow" Pique: "who hire nurses in hospitals within 9 months because today there is going to be much love '" Man måste bara älska han!
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-03-09 17:18
@Forzzzza:

Det var inte fusk. Lagerbäck är en sopa. Man såg hur Suarez hakade fast i Marquinhos ben. Visst han faller lätt, men Marquinhos stoppar honom regelvidrigt oavsett.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2017-03-09 17:18
[QUOTE=Forzzzza]Säga vad man vill men det är fan ingen höjdare att vinna på fusk:( [/QUOTE] Haha jag njuter som bara den att vi vann. Jag njuter ännu mer när det sticker i ögonen på så många :-) för att vi vann rättvist
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-03-09 17:17
haha, jag har bara kollat på det där sista målet om och om igen idag. Det går inte att beskriva! Otroligt mål! Vilken känsla! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona Forzzzza
2017-03-09 17:15
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Säga vad man vill men det är fan ingen höjdare att vinna på fusk:(
Annons: