/spanien/barcelona/forum/9158.aspx/spanien/barcelona/forum/9158.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koeman92
2013-01-20 22:47
Barcelonistas

Hur är han den svaga länken? Han talar ju bara sanningen. Snarare är det du som är det som tar ut en vinst så tidigt som om vårt lag är ett självstyrande piano. Sådana som Gabriel gillar jag skarpt, riktiga vinnarskallar som håller fötterna på jorden. Helt rätt inställning amigo! It ain't over 'till it's over!
Barcelona ElTriplete
2013-01-20 22:44
Co-sign Gabriel.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2013-01-20 22:44
Barcelonistas

Seriously u crack me up! Haha.

Ska säga dig en sak. Som culé är det mer "vanligt" att vara lite mer försiktig av sig, att aldrig ta ut något i förskott, och att vänta med att fira. Det är rätt så synonymt med barcelonitis. Det du sysslar med, övermod, hybris och respektlöshet är mer något man ser hos madridistas.

Du beter dig långt ifrån det som är "ramen" eller "mallen" för hur en culé ska bete sig. Nu anser inte jag, personligen, att det bör finnas en ram eller mall angående hur man ska bete sig som culé - men det finns andra som anser det, framför allt nere i Katalonien. Dem hade absolut inte tyckt att du betedde dig som en culé.

Något att tänka på. Haha, men fan. Puss på dig ändå!
Barcelonistas
2013-01-20 22:39
Gabriel - som supporter gäller det att vara stark och sluta blunda för verkligheten. Du tillhör den svaga skaran av supportrar där du ska skapa oro och rädsla bland dom starka. Du är den svaga länken bland Cules finns många som du.
Barcelonistas
2013-01-20 22:34
Men jag ska hålla min heder och respekt, Real Madrid spelade fantastiskt bra ikväll det ska dom ha cred för.

Acrobat - det är " bara" 15 poäng haha :).
Barcelona Gabriel
2013-01-20 22:33
Barcelonistas

Tillhör jag den svaga delen? Haha, där ser man. Alltid lär man sig något nytt om sig själv! :D
Barcelona Acrobat
2013-01-20 22:26
Känslan som infinner sig när Real-fansen inser att man, trots kvällens storseger, är hela 15 poäng bakom Barcelona! ;)
Barcelonistas
2013-01-20 22:24
Papillon - komma ner på jorden? Nej det är snarare du som ska sluta blunda för sanningen.

Di Maria? En spelare som bara presterar när laget är bra. Var är han när laget behöver honom som mest? Även cyklop ansiktet Özil är ett skämt, gör sina första match i ligan där han är bra kan man vara mer ojämn? Så sjukt överskattad, hur man ens kan jämföra en spelare som Iniesta som åstadkommit så mycket genom åren och som levererar år in och år ut förtår jag verkligen inte.

Real? Världens bästa klubblag? Håller dom top 3 för närvarande men på våran nivå är dom inte. Benzema? från att var en stor talang för att bli sjukt dålig.

Nej faaan orkar inte mer hahaha.
Barcelona DM1982
2013-01-20 22:22
Real är starka ikväll, inget snack om det, men det går inte att komma ifrån att Valencia är ur balans och har varit det ett tag. Det är inte deras säsong om man säger så och de får vara glada om de lyckas fixa en CL-plats vilket känns väldigt tveksamt.

För vår del så ska det bli intressant att se hur laget agerar nästkommande match, kanske speciellt så mot Osasuna hemma. Om laget visar lojhet när de möter det svagaste laget så finns det anledning till viss oro men jag tror inte det.

Falcao gick av i matchen mot Levante med vad som såg ut att vara en muskelskada, blir han borta kommer det drabba dem hårt.

BARCA-més que un club
2013-01-20 22:18
@R10 Gaúcho:

ATT du orkar bry dig va det skrivs där inne ,

och pssss.... det är inte första gången man hör det från dom heller just saying !!!!
Barcelona Baronen
2013-01-20 22:15
R10 Gaúcho

Visst, det är billigt. Men leder man med 5-0 i halvtid borta mot Valencia är det nog svårt att hålla tillbaka med superlativ.
Barcelona Barca King -
2013-01-20 22:14
Äntligen funka deras kontringar! Efter ett halv år..
Barcelonistas
2013-01-20 22:14
Gabriel - du tillhör den svaga delen där du är rädd för inget, jag däremot vet vad jag snackar om. Ligan är klar, laget bör fokusera på CDR och Cl nu.
Barcelona papillon
2013-01-20 22:12
Barcelonistas

Du har inte tänkt på att kommer ner till jorden?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona påfågeln
2013-01-20 22:12
Synd på Valencia. När de måste byta ut värdelösa Gago så är killen de måste sätta in värdelösa Barragan... Med Albelda på defensivt mittfält kunde det sett annorlunda ut. God natt nu i varje fall, det här gör ingen glad.
Barcelona R10 Gaúcho
2013-01-20 22:11
Jag vet helt seriöst inte vad som är mest komiskt, Fotbollskanalen eller "puertan".

Inne på puertan lyfter man laget upp till skyarna efter en bra match/halvlek! Visst de har varit väldigt effektiva denna match men nu sägs det inne på puertan att:
- De är bäst i världen
- Özil är bättre än Iniesta
- Ronaldo bäst i världen
- Khedira är den bästa defensiva mittfältaren.
- Di Maria är "gudomlig"

För några veckor sedan såg det ut på följande vis:

- Varför är vi så dåliga?
- Jag förstår inte hur Özil kan få en startplats!
- Ronaldo hur f*n kan du missa alla j*vla lägen hela tiden?!
- Khedira är det största träbenet någonsin.
- Bryt Di Marias kontrakt och sälj han så fort som möjligt!

Det är komiskt hur ett par fans kan vända kappan efter vinden ständigt! Vänta några omgångar till så kommer man börja klaga på varje spelare igen, börja vilja byta ut spelare och köpa in nya på dessa positioner.
Barcelona Gabriel
2013-01-20 22:10
Barcelonistas

Jag gillar inte att jinxa en ligavinst innan den är vunnen. Finns inget du kan säga för att övertyga mig om att det man ska ta ut en seger i förskott.
Barcelona Baronen
2013-01-20 22:09
Jag ser inte matchen. Vad är det som händer?!
Barcelona Walee
2013-01-20 22:08
Vi gav Real energi med förlusten igår. De är säkert ..
Barcelona Stoichkov~
2013-01-20 22:03
Mecum:
Det är klart att man tittar på Real Madrids matcher. Betyder väl inte att de är ett hot nu men Real Madrid är ju ändå den största rivalen. Eller hur?
Barcelonistas
2013-01-20 22:02
3-6 - 2-6 är väll några resultat som Real Madrid har haft på Mestalla senaste säsongerna?. Bara för att Real har haft och har problem den här säsongen så betyder det fortfarande inte att man kan köra hur man vill mot dom. Valencia har uppenbarligen inte fattat detta, man trodde man kunde gå ut och dominera och köra över Real.

Lider med Valencia fansen en kväll som denna.
Barcelona Naknooo
2013-01-20 22:01
@Stoichkov~:

Tror dock Shi mer menade när det hände mot just Valencia senast då dem räknas som ett utav de "stora" lagen i Spanien, annars händer det relativt ofta emot dem mindre lagen.
Barcelona Mecum
2013-01-20 22:01
Roligt att det verkar vara fler som följer real matchen än den athletico spelade, fast athletico ligger 2:a :p
Barcelona Stoichkov~
2013-01-20 21:56
@Shi:

Det är en riktig överkörning. Men vi har sett flera sådana matcher i La Liga. Inget ovanligt!
Barcelonistas
2013-01-20 21:54
Gabriel - du som följt Barca ett tag borde vara medveten om hur bra detta laget är. Man har ett försprång på 15 poäng ner till Real Madrid och 9 före Atletico?!. Barca tappar inte detta det krävs att Messi-Iniesta-Xavi går sönder och är borta flera månader.

Hade det varit Barcelona under Frank så hade jag inte tagit ut något så här tidigt. Men nu snackar vi om Titos Barcelona världens bästa klubblag, matchen igår trots att vi förlorar så är vi fortfarande dominanta. Finns flera andra faktorer som jag kan ta upp men orkar inte just nu.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
Fy fan. Så kommer Valencia göra en jättematch emot oss om ett par veckor - vänta bara ska ni se! Detta var ju precis vad real behövde. En storseger och vittring på oss. Har en sån obehaglig känsla av att vi kommer tappa. Kanske inte allt men väldigt mycket... Varför i helvete vann vi inte igår?!
Barcelona Shi
Ligan må vara över men även som culé måste man kunna se det vackra i denna utskäpning? 5-0 första halvlek borta mot Valencia, vet någon när något liknande hände sist?
Barcelona Stoichkov~
2013-01-20 21:52
Valencia har totalt fallit ihop idag. Total kollaps är det vi tittar på- ett par misstag och så tappar man matchen helt och hållet. Real Madrid utnyttjar det och sedan spelar brilliant fotboll.
Nu byter jag kanal och tittar på franska ligan.
Barcelona Acrobat
2013-01-20 21:51
Man får väl unna de stackarna en storvinst för en gångs skull!
Barcelona Occi
2013-01-20 21:51
Ser inte matchen men kan tänka mig vad real gör med dem nu. Adil Rami är den sämsta professionella spelaren som jag någonsin sett, gissar vilt på att hans tabbar ligger bakom ett par av reals mål.
Annons: