/spanien/barcelona/forum/9143.aspx/spanien/barcelona/forum/9143.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fais
2013-01-20 05:12
zick9

Ramos och Pepe animale bruka slakta och härja i La liga men de har mött deras överman. De två fisarna bruka ge sig på Stackars lilla Messi.

hehehe, Diego Costa får min röst.
Han är bäst.
Barcelona Dinho the artist
2013-01-20 04:07
alla ni som kommenterat om vilka som ska ut, vilka som ska in, huruvida busi platsar eller ej- vad begär ni egentligen?
Nämn någon spelare som skulle göra det busi gör bättre. Det finns ingen. Och sen när har Barca varit en klubb som shoppar spelare som om de vore lösgodis? Och när i h e l a friden började barcasupportrar överge samtliga poster efter en, EN förlust?

Okej allt gick inte hela vägen denna gång men kan man förvänta sig att killarna ska vara monster hela tiden? Fortfarande människor.
Barcelona B-Guden
2013-01-20 02:12
När man börjar prata om att bänka busquet vet man att man pratar med nån som inte kan fotboll, för både Del bosque pep och Tito ser busquet som världens mest unika spelare, om del busque fick välja skulle han vilja åter föddas som Busquet det har han själv sagt.

Busquet är given och kommer vara det för sin karriär ut, tack och lov att du inte är barcas tränare säger jag bara

Jo han petade visst Yaya, det var just därför Yaya lämna för han inte fick spela och vara första valet... dåligt minne ?
Bara så du vet är Busquet lika given som Messi i elvan för han är världens smartaste spelare, inte för han är katalan som du försöker få det till...
Barcelona zick9
2013-01-20 01:33
Diego Costa for president!
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-01-20 01:30
@YYEA:

han petade aldrig yaya, han fick chansen för han e katalan.. minns själv när man sålde yaya och fick reda på att busi skulle bli ersättaren så skapades det ett herrans liv här inne, hummels är bättre defensivt än pique neymar är bättre än alla yttrar, reus tar pedro o sachez alla dagar i veckan, men helst skulle jag köra deulofeu för att den killen har potential till att bli en världstjärna
Barcelona YYEA
2013-01-20 01:25
RonaldinhoGaucho

Köra Masken istället för Busi? Petar man ut Yaya och är given i både klubb- och landslag säger sitt.

Hummels, Neymar och Reus.. vad ska man säga egentligen.

''Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks''
Godnatt mina älskade vänner.
2013-01-20 01:10
@Bästelona:

vafan har fifa med det här o göra?
Barcelona Bästelona
2013-01-20 01:06
RonaldinhoGaucho!

Troll...... Du vet att FIFA är ett spel När jag spelar FIFA så bänkar jag alltid Serigo, men IRL så är han spelare nummer 2 i laguppställningen efter Messi. Så sluta snacka bull och trolla rundor.
2013-01-20 00:37
@Fais:

han är stabil, han må vara seg men han har bra defensiv, eller så avlar man bara fram en japp stam !! monster !! nee men någon bättre än Pique iallfall, har blivit för mkt waka waka för honom senaste tiden, han kan inte ens prestera längre
Fais
2013-01-20 00:33
RonaldinhoGaucho!

Nej, då behöver du inte babla om Yaya. Låt han va kvar i City och försöka ta sig vidare från Cl gruppen nästa år.

Jag håller med dig att vi inte har väldens bästa mittbackar precis. Det en av de stora faktor vi förlorade ligan och CL föra säsongen. Ledningen/tito satsade på Song stället för Thiago Silva som är värd var enda öre.

Om du vill ha bättre mittback varför vill du ha en skölpadda som Hummels??

2013-01-20 00:16
@Fais:

pique är inte så bra, som det nämndes innan, han lever på sin första säsong, eller ska jag säga efter att shakira kom in i bilden så blev allt knas med honom.. vad gör pedro som är bättre än sanchez? dom springer bara men till vilken nytta, ingen gör mål och ingen vågar utmana, pedro gjorde ett mål idag men han har varit under isen under 2 säsonger nu, yaya spelar i city... behöver jag säga något mer? deras truppvärde ligger på 20miljarder men ändå kan dom inte komma upp från CL gruppen
Fais
2013-01-20 00:13
RonaldinhoGaucho!

Deulofeu håller jag med om. Jag tycker att han ska matchas in sakta eftersom Alexis presterar inte men Pedro gör det.

Hummels är väll lite för långsam för barcas bästa. Jag menar vi har ju redan Pique, Maskenen och kära gamla Puyol. Villa du att alla ska springa ifrån dem??

Säg mig vad har Yaya vunnit sen han stack från Barca om han är så bra??
2013-01-20 00:08
@Culé hasta la muerte:

sa aldrig att det skulle ske under 1 säsong.. hämta neymar till sommaren, kör deulofeu redan nu, kör masken iställe för busken, DONE! reus kan vänta, ifall deulofeu visar att han e klar för laliga spel så behövs nt reus ens.. hummels fixar vi nästa sommar och vi säljer sanchez så har vi cashen till hummels
Barcelona Culé hasta la muerte
2013-01-20 00:06
RonaldinhoGaucho!

Hur hade du tänkt finansiera alla dom värvningarna?
Du vet väl att Barca försöker sanera sina skulder istället för att bygga på dom.

@RonaldinhoGaucho!:

Makes sense.
2013-01-20 00:01
@Sang Blaugrana:

nope? va det något som va overkligt?
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-20 00:00
RonaldinhoGaucho
För mycket football manager? Fifa?
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-19 23:58
2013-01-19 23:57
@Fais:

jag skulle inte ens sålt yaya från första början. jag hade sålt pedro och köpt in Reus, eller så skulle jag låta deulofeu starta och sen byta in pedro, bara för att låta deulofeu bygga upp sig så han blommar ut, istället för pique så hade jag kört med hummels.. sen neymar til vänster om messi
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-19 23:57
Bort med mittfältsgeniet busquets? Allow me to laugh...
Barcelona true_barca_fan
2013-01-19 23:56
Visst förtjänade vi minst 1p men det är ändå bra för laget att verkligen inse och ta detta på allvar. Det är fortfarande 18 matcher av ligan kvar... Dags att gå vidare, längtar till Malaga matchen. Tack Mod för spärr på Visca el Pep.

Visca el barcaaaaa
Fais
2013-01-19 23:53
RonaldinhoGaucho!

Jag menar om du hade chansen att sälja/köpa spelare. Vilken skulle du ta in för att bygga upp laget ?? enligt dig??
Barcelona Mido
2013-01-19 23:52
Asså håller ni på fortfarande å tjafsa om förlusten?? Har ni glömt förra säsongen hur illa vi var, ni måste vara tacksama och t.o.m pussa spelarnas fötter att vi spelar magiskt efter en hemsk säsong. I ligan kan vi ta igen men det är värre i cuper, fokusera på malaga matchen istället och diskutera respektfullt tack
Postat via SvenskaFans-appen
2013-01-19 23:47
@Fais:

mannen jag snackar om Barca nu inte landslaget, vem ska dom annars köra med i landslaget, oscar de marcos? dom kör ju redan med alonso, men när dom kör med 2 defensiva så hoppar busken in för de finns inget annat val
Barcelona Culé hasta la muerte
2013-01-19 23:47
Visca el Pep

Grattis!
Gjorde du 2 extra konton bara för att kunna hålla med dig själv?
Barcelona socccerfan1
2013-01-19 23:46
Mod.

här är många nya som skriver, känns som att det är blancos som kommer hit och fular sig, skriver ut med han och ut med han o den och dem.. kan inte tänka mig att någon vettig cule skulle vilja ha ut busq tex..

Måste även säga att det är pinsamt att Mod måste ingripa.. vi har förlorat 1 av 20. komigen grabbar.. hur ska ni leva när det går sämre ?

Godnatt. VISCA!
2013-01-19 23:44
@Rambla~ el chico dorado:

cook fjantig som inte kan föra en diskution för att vissa barcafans inte tkr som dig, jag är van vid barcelona som rijkaard byggde upp, där valde man spelare för att dom va bäst på sin position, inte för att dom va katalaner, hade jag fått välja hade busquetes och pique varit bänknötare, pedro hade jag sålt
Mod
2013-01-19 23:43
God kväll allihop!
Det var mycket liv i forumet ikväll, dock inte i ett positivt avseende. Det är ju synd att laget förlorar och så, men oavsett om det finns folk som säger allmänt dumma, omotiverade saker om spelare eller klubb så är det bara att ignorera. Det kommer att övervakas betydligt mer nästa gång det blir en förlust, med tuffare åtgärder. Forumet är inte en klagomur eller en sandlåda, tänk på det.

Om ni nu har något kontroversiellt att säga om en viss spelare så får ni hålla en god och saklig ton, och motivera era åsikter på detta sätt. Annars är risken stor att ni åker ut.

Vi tar Málaga på torsdag! Bona nit!
Fais
2013-01-19 23:43
RonaldinhoGaucho!

Ja, Han spelar i landslaget för att han är katalan.

Jag vill skratta, vem ska vi ha stället för Busquets??

Nej ärligt.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-01-19 23:42
ragnarök Precis och inte någon gång klarar han av dom på ett ärligt sätt utan måste slltid foula och spela fult. Av någon jävla anledning klarar han ändå av att hålla sig kvar på plan och inte bli utvisad. Kommer speciellt ihåg mötena i CL.
Postat via SvenskaFans-appen
Fais
2013-01-19 23:40
Visca el Pep

Hehehe du är rolig. Hur orkar du??

Ingen pengar för öl idag???

Annons: