/spanien/barcelona/forum/894.aspx/spanien/barcelona/forum/894.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2017-04-08 22:28
[QUOTE=Umtiti]Luchos konstiga laguttagningar har kostat oss ligan. Vi förlorar matchen också p.g.a. Neymars korkade röda kort (vilket var korrekt). Vi spelar under förväntan. Dock är denna domare inkompetent. Han är rent ut sagt uselt. Har sett honom döma andra matcher och är inte alls imponerad. Att han får döma El Clasico är för mig väldigt märkligt.... [/QUOTE] Han är ruskigt dålig, han borde hålla till i division 4 och neråt. I slutet av dagen så hade han mer fel åt Malaga-hållet, de hade ett mål till. Utvisningen var korrekt även om första gula var löjligt. Ligger man på gult så spelar man inte som Neymar gjorde.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
Så när en domare medvetet dömer bort oss får det inte nämnas bara för att laget spelar dåligt? Okej, jag fattar. Dåligt spel, dålig form = domaren kan göra hur många fel som helt Det är okej att dissa spelare som suger men domarna är untouchable då när de suger.
Fuerza
Vi är inte värdiga Messi. Spelarna kan rada sig upp och suga av honom.
Barcelona Bollinnehavet
2017-04-08 22:27
Det är inte många vad jag har sett som skyller på domaren. Men bara för att vi är värdelösa med en värdelös tränare som tar ut en värdelös Mathieu tillsammans med en värdelös Gomes så behöver inte domaren också vara värdelös. Visst att dom hade sitt 2-0 felaktigt bortdömt. Men två fel blir inte ett rätt. Och kolla på alla 50/50 dueller, ja dom går till Malaga. Kolla Neymar (korrekt utvisad) men jämför med Camacho (är han ens varnad än?). Vi kommer med all säkerhet se denna domaren på Twitter efter matchen med en ny presentpåse från Real Madrid.
Barcelona Soko
180 minuter på raken att inte göra mål mot Malaga.
Barcelona M Shadows
Den här matchen förlorade vi innan avspark, L.E såg till det. Helt oförståeligt att han startar med både Denis och Gomes, två spelare som inte har imponerat alls denna säsong. Lägg därtill en Busquets som inte har nått den nivån vi är vana vid. Mittfältet har verkligen varit den svaga länken denna säsong.

Ter Stegen tycker jag är en bra målvakt som verkligen har potential att växa ut till en världsmålvakt. Han borde ha agerat mycket bättre vid målet. Men vi måste ha tålamod med honom, precis som vi hade med Valdes.

Vi sätter heller inte våra chanser. Suarez fick ett gyllene läge som han brukar sätta. I ett annat läge så väljer han att hoppa över bollen istället för att dra till med vänstern. Neymar kändes ur balans hela matchen och även om första gula kortet var aningen hårt så är det fruktansvärt dumt att stå och knyta skorna framför bollen. Vi hade tyckt att det var spelförstörelse om det varit tvärtom, det är fakta.

Och slutligen domarna, de har varit katastrofala åt båda hållen. Malaga ska leda med 2-0 dessutom. Pinsamma domare. Och den här ska döma El Clasico...
Barcelona Yellow cake
2017-04-08 22:26
Borde inte Luis Enrique få Deja Vu-känslor på bänken.. Han ba: "de här känner jag igen..den där nya långa, mörka killen på mitten.."
Barcelona JakWah
Sedan när skall domaren blåsa av spelet för att en spelare har kramp? Det här är anledningen till att man njuter varje gång Barca vinner när man filmar till sig straffar och dylikt. 99% av fallen blir vi bortdömda.
Barcelona Amo.38
Pedro, Delo,Adama,Sandro,Munir är alla mer talangfulla spelare än dagens skämt till bänk
Umtiti
2017-04-08 22:25
@halamadrid3:

Fel forum.
Barcelona halamadrid3
@Bästelona y M3ssi y BernaLeo:

står det i reglerna att man inte får heta så?
Barcelona El Pistolero #9
[QUOTE=Bästelona y M3ssi y BernaLeo]Ja du heter ju bara halamadrid... [/QUOTE] Han har ju rätt.
Barcelona Rambla~
Gabriel vadå har de utsett Manzano,som domare i el Clásico? Hur fan är det möjligt med hans track record denna säsong?
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-04-08 22:24
Idag växer en ny stjärn mittfältare i Barca fram. Roberto är ju för fan magisk på mittfältet!!!!!
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
Ja du heter ju bara halamadrid...
Barcelona II Barça II
Vi har haft två skott på mål, domaren är det sista vi ska diskutera ikväll...
Umtiti
@DM1982:

Luchos konstiga laguttagningar har kostat oss ligan. Vi förlorar matchen också p.g.a. Neymars korkade röda kort (vilket var korrekt). Vi spelar under förväntan. Dock är denna domare inkompetent. Han är rent ut sagt uselt. Har sett honom döma andra matcher och är inte alls imponerad. Att han får döma El Clasico är för mig väldigt märkligt....
Barcelona halamadrid3
2017-04-08 22:23
hoppas jag inte blir portad härinne för jag ser inte att jag skrivit något dumt.....
Skylla på domaren är det sista vi ska göra. Vi spelar fotboll idag som Granada o förtjänar noll. End Off.
Barcelona Amo.38
Pizzabagaren Suarez är så jävla dålig idag.
Barcelona Blaugrana91
Vi ska inte behöva förlita oss på straffar för att vinna matcher... Hade spelarna visat upp samma aggressivitet i spelet som i varje diskussion med domaren så hade den här matchen varit vunnen...
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
Domaren är lika dålig när det gäller bägge lagen.
Barcelona Soko
2017-04-08 22:22
passa runt runt runt. Inget plan b.
Barcelona Katalano
@DM1982:
Ja, ska du lira med Mathiu kanske du ska spela med ett någorlunda standard mittfält, inte rotera på alla platser samtidigt, vilket är vad Lucho gjort i de matcher vi förlorat. Han har spelat Mathiu, Denis, Gomes och Paco samtidigt i stort sett. Rotera 1-2 spelare i taget för att få lite kontinuitet och underlätta för de som kommer in också. Som det varit dessa matcher så har det varit helt kaos.
Barcelona halamadrid3
men snälla lägg ner nu det är ju dagisnivå härinne......malaga gjorde mål men domaren blåste för HELT felaktig offside. Var han barcafan då och sen nu när ni vill ha straff så är han realfan. lägg ner väx upp istället för att gråta
Barcelona DM1982
Sila inte mygg nu, Malaga har blivit mer rånade än Barça.
Barcelona Barca_88
Jag visste det här skulle hända när man sa vem som skulle döma. Varenda gång denna domare får våra matcher så gör han ett bedrövligt jobb.
2017-04-08 22:21
Sluta skyll på domaren. Vi är bedrövliga.
Barcelona jefecito
Sicken real färgad kommentator i viasat
Barcelona Amo.38
Eller hur borde stått 2-0 egentligen .... Katastrofal insats av spelarna
Annons: