/spanien/barcelona/forum/8879.aspx/spanien/barcelona/forum/8879.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca o Mort!
2013-03-05 21:05
Hur kan han missa det där? Otroligt, det där skulle inte hänt mot oss..
Barcelona Federer
2013-03-05 21:05
Fan då. Borde varit 1-0
Barcelona R10 Gaúcho
2013-03-05 21:04
Hahaha satan va nära det var!
Barcelona THIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)
2013-03-05 21:02
Vilka har varit det bättre laget?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona R10 Gaúcho
2013-03-05 21:02
Herregud va snabb Welbeck är!!!

Har en väldigt bra stream som inte krånglar för de som inte hittar någon (Länk!)
Barcelona Vampíro - Ànims Tito
2013-03-05 20:59
Madre mia vilket inlägg av Giggs, synd att RVP inte fick träff.
2013-03-05 20:53
Någon som har en stream som inte krånglar?
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-05 20:45
Det ska bli intressant att se om svinet Arbeloa kommer undan med sitt fuskande även i CL? Det är inte spanska domare nu.
Barcelona I.Cuenca
2013-03-05 20:41
Ölen smakar,,, UNITED
2013-03-05 20:40
Någon som kan skicka stream till matchen mellan United och Real?
2013-03-05 20:39
Nostalgi och sånna känslor i all ära men fattar inte hur en 39 årig Ryan Giggs kan få starta i en sån här match, känns inte som han har tempot kvar i kroppen. Har inte följt United det sista men även Nani känns som en wildcard.
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-03-05 20:37
Rambla Håller med.. Blir sur
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-03-05 20:35
Rooney på bänken, vafan har Sir Alex tullat på flaskan innan match? Idiot, vad ska en 40-årig Giggs göra i hans ställe?
Barcelona Siempre Barça
2013-03-05 20:32
Vamos vamos Man United!!!!!!!!!!
Barcelona The Reporter
2013-03-05 20:17
Kolla in Dortmunds uppvärmning. Tränaren Klopp är med ute och tittar på. Det där grabbar, det sprider energi och motivation.
2013-03-05 20:10
Oops Englands storstjärna Wayne Rooney bänkad i Uniteds viktigaste match.
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-03-05 19:39
Har någon maräng någonsin fått stående ovationer på Camp Nou? Förutom när Drenthe missade friläge då.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-03-05 19:21
HAHAH ey grabbar jag måste bara dela med mig av vad en kille vid nick Tomas Roncero skrev i puertan! han skrev att han känner på sig att united kommer FEGA och köra KONTRINGAR ... låter det spelet inte rätt likt ett annat lag? hmmm...
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-03-05 19:20
HAHAH ey grabbar jag måste bara dela med mig av vad en kille vid nick Tomas Roncero skrev i puertan! han skrev att han känner på sig att united kommer FEGA och köra KONTRINGAR ... låter det spelet inte rätt likt ett annat lag? hmmm...
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2013-03-05 18:36
Men varför ska man ta långskott om spelarna har en mur framför sig? :P Det blir svårt. Gäller bara att vara effektiva. Vi kunde ha vunnit mot Chelsea stort men vi missade för många målchanser. Rulla boll, rulla boll sedan BAAM. Vi behöver inte stressa. Mittfältarna blir bajsnödiga så fort de har bollen(förutom Don Andrés). Hade jag varit tränare hade jag startat såhär. Valdes Adriano-Pique-Mascherano-Puyol Xavi/Cesc-Busquets-Andrés Messi - Alexis/ Villa - Alba Alves kladdar för mycket på bollen. Sjukt hur mycket han har tappat. Anledningen till att jag vill ha Mascherano och Puyol på plan samtidigt är för att de krigar jävligt mycket. Busquets och Andrés givna som alltid. Alba får vara VY, jävligt snabb och har bra inlägg. Pique får gärna följa med när vi anfaller samtidigt som Sergio spelar en aning defensivt. Mycket kvar till matchen, fan vad man längtar. Och sist; Cmooooon Red Devils!
Barcelona Dill - Busquets!!
2013-03-05 17:57
Intressanta startelvor, känns dock lite för riskartat om ni frågar mig(iofs så är jag allmänt rätt konservativ) med pique som anfallare etc. I säsongens viktigaste match. Tänk om de skiter sig totalt?

Det enda jag vill se är vår vanliga uppställning, MÖJLIGTVIS 3-4-3, men framförallt VÅRT SPEL. Vart är den fantastiska bollpressen med 6 sekundersregeln? Kvicka passningsspelet? Iniesta/Messi som gör sin gubbe följt av ett instick som resulterar i ett typiskt barcamål? Jag har inte sett nåt av de här de senaste matcherna. Om grabbarna går in med grym inställning och fullt förtroende för barcas spel så kan vi göra remontada

Till sist, våga skjuta utifrån om de ställer upp bussen för helvete.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-03-05 16:33
The Reporter Yes, han var med i bägge förlusterna där.
Barcelona DM1982
2013-03-05 16:16
Barcelona will tonight keep a close eye on Man United goalkeeper David de Gea (22), who is one of the options to replace Victor Valdes. [md]

Har ManU på något sätt hintat om att de Gea inte är deras förstaval och något som de kommer satsa på för lång tid? Han har spelat riktigt bra på senare tid, det skulle, vara väldigt underligt om de släppte honom nu.

Jag har i alla fall inte läst något om att ManU har några planer på att inte satsa på de Gea.
Barcelona Barca Barca
2013-03-05 15:38
@malique:

Milan var bättre på den tiden än vad dom var nu, vi är bättre nu än vad deportivo var på den tiden. Allt hänger på spelarnas inställning, mod och vilja.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-03-05 14:52
I.Cuenca: Jag håller med! Skadeglädjen hoppas vi på ikväll! Om United vinner så ska jag dra ett Ronjas vårskrik på balkongen så att det hörs ända till Mourinho på old trafford!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-03-05 14:51
@MQUC:

Ja, det är min seriösa startelva.

Anser att Adriano bör gå före Alba utifrån att brassen är bättre defensivt och att Tello är bättre offensivt när det gäller att dribbla sin motståndare.
På andra sidan finns ju en annan ytterback, och även om Alba gjort några mål under säsongen framhåller jag Tello som en bättre målskytt.

I en fyrbackslinje hade däremot Alba varit given då han är grym på överlappningar.

Det här gäller en specifik match med ett specifikt utgångsläge, då gäller det att titta på vilka egenskaper som kommer att krävas, snarare än vilka spelare som i grunden är de bästa.

Jag utelämnar också Xavi, Pedro och Puyol som jag anser fungerar bättre i matcher av annan karaktär, men inte när man jagar mål från minut 1.
2013-03-05 14:10
Ifall han hade tränat Barcelona menar jag haha! Får skylla på min förkylning för det misstaget
Barca King - (Barcelona) Haha snacka om hur mycket Mou hade hyllat Messi ifall han hade tränat Madrid.
Barca King - (Barcelona) Haha snacka om hur mycket Mou hade hyllat Messi ifall han hade tränat Madrid.
Barcelona I.Cuenca
2013-03-05 13:35
Idag är det skadeglädje som gäller. Framåt United
Annons: