/spanien/barcelona/forum/8775.aspx/spanien/barcelona/forum/8775.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Corazon
2013-04-03 00:07
Nu e frågan om messi hinner tillbaka till en eventuell semi, masche missar allt ändå. Nu e jag rädd för ligan också
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-04-03 00:05
FCB_Messi

Är jag en Madridista ? Jag blir fan tårögd och äcklad att du skriver så om mig. MOD, kan ni inte spärra honom ? Han kränker mig med att skriva jag är en Madridista. Usch! :(
Barcelona Riiio!!
2013-04-03 00:03
Många som är besvikna och arga efter matchen. Både för Ibras offisidemål och Messis skada. Tänkte pigga upp er lite... åker vi mot all förmodan ut så lägger vi ju verkligen fokus på att bara avgöra ligan så fortsom möjligt.
I näst sista matchen spelar vi mot Espanyol borta... mäktigt det kommer bli när Espanyols spelare bildar en fin tunnel för oss att vandra ut på.

Tänk också på det här, vi spelade utan Ibra OCH Messi mit inter i gruppspelet för något år sedan och vann med 2-0 efter att ha lirat nice fotboll. Vi klarar av detta ;)
Barcelona NoGo™
2013-04-03 00:01
@Smogen:

Ja, tyvärr

Official: Mascherano has a knee injury and is expected to be out for 6 weeks #fcblive
Barcelonistas
2013-04-03 00:01
Nu bara för att tänka lite positivt, Alves pass till Messis 0-1... satt helt tyst vid det målet och hade världens gås hud haha.
Barcelona Smogen
2013-04-03 00:00
Är det bekräftat att Masken är borta i 6 veckor? Bara att hoppas att Bartra gör en Varenne eller att Abidal gör en galen comeback!
Barcelona FCB_Messi
2013-04-02 23:59
Shanghai . Är du dum i huvudet på riktigt eller ? Vadå Messi måste spela för att vi ska ha en chans på avencemang ?? Så du tror att vi åker ut utan honom ? Snälla kan Mod spärra honom igen för han kläcker ur sig otroligt dumma och negativa saker varje varje inlägg . Jag e 99% säker på att han är madrista och försöker dölja det så gott det går .
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonistas
2013-04-02 23:59
Shanghai - jag är inte självsäker, utan jag är bara realistisk PSG kommer ha stora problem nästa vecka vi såg vad som hände med Milan PSG har ännu sämre defensiv enligt mig. det faktum att 0-0, 1-1 räcker för att avancera så är det i stort sett omöjligt för PSG att avancera.
Barcelona NoGo™
2013-04-02 23:58
@ardan:

Alla kryss över 2-2 och förlust. .
Barcelona NoGo™
2013-04-02 23:57
Man kan ju hoppas på att Landslags Pedrito spelar nästa match så är det ju garanterat mål :P
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-04-02 23:56
Testa Abidal- Bartra mot Mallorca?
Barcelona ardan
Sry men är trött i huvudet efter hemtentan men vilka resultat måste vi undvika i returen?
Coach Pep,
Man börjar bli rätt avtrubbad och likgiltig gällande domarna numera. Orkar inte ens bry mig längre, efter allt som händer speciellt i ligan. Tror inte ens folket i Katalonien bryr sig, det är liksom något man är van med efter att ha blivit nerpissade av Centralmakten sedan begynnelsen. Sådant här skit bekommer inte Barcelona, de har visat att de kan resa sig ur alla motgångar. Domarmisstag? Äsch, småpotatis. Låt hatarna ägna sig åt domarsnack så tar vi hem titlarna istället. Minns ni efter att vi åkte ut orättvist mot Inter 2010? Pep lovade redan vid ligafirandet den säsongen att vi tar hem CL nästa år istället. Nu hoppas vi bara att Real får sig en ohygglig överraskning av Galatasaray imorgon.
Barcelona LeoMessi
2013-04-02 23:55
PSG har inget att förlora medans vi har allt att förlora. Och köper vi inte in en mittback till sommaren så ska jag bojkotta matcherna tills dom har köpt in någon.
Barcelona påfågeln
2013-04-02 23:55
Masch borta i sex veckor...och det efter en grym insats idag, där man bara saknade Puyol pga Pique och inte pga Mascherano. Det är bara att hoppas att Barta växer med uppgiften för potentialen har han, annars är Busquets i backlinjen också helt okej, bara inte Song spelar där jag nöjd.
2013-04-02 23:51
@Barcelonistas:

Mannen sluta att vara så säker. Bollen är rund och 90 minuter står på spel. PSG har ändå inget att förlora så dem kommer att göra vad som helst för att göra ett mål.
Barcelonistas
2013-04-02 23:50
Kvällen är ju helt förstörd, vi har blivit rånade på segern, och Messi hur länge blir han borta?. Såg ju inte så allvarligt ut han var ju med på bänken tom.
Barcelona NoGo™
2013-04-02 23:50
Tycker ändå att Cesc inhopp var positivt. Han såg betydligt piggare ut än i dom senaste matcherna. Vi får väl se om det räcker för att starta nästa vecka. Tycker även att Alexis gjorde det bättre än på länge, han vågade utmana några gånger o gick på skott. Mer sånt! Det har vart för mycket översteg sen bakåtpass från hans sida så det var härligt att se! Blir nog lite klurigt för Tito att ta ut laget.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2013-04-02 23:48
Vem fan bryr sig om vad tjockisen tkr. Fan Messi är borta nästa vecka!
Barcelona LeoMessi
2013-04-02 23:47
För mycket av bartra*
Barcelonistas
2013-04-02 23:47
Ancelotti (coach PSG): "The penalty on Alexis wasn't one, it was a gift from the referee." #fcblive #ucl

Goodbyecolotti kommer försvinna om om en vecka, vad gubben säger bör vi inte bry oss om.
Barcelona LeoMessi
2013-04-02 23:46
Folk kräver för mig av bartra. Killen har knappt spelat den här säsongen och han slänga i cl-kvart och förväntas göra under.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-04-02 23:46
Carletto din trötta italienare. Presenten från domaren fick ditt lag, Ibras offsidemål. Sluta vara så enögd.
Barcelonistas
2013-04-02 23:44
Smogen - Zlatan befinner sig i offside position när skottet avlossas och därför bör det vinkas av för offside. Han påverkar spelet klart och tydligt, men som sagt vad ska man göra?.

Och Zlatans 1-1 mål vad i helvete? fick flashback från 2010 semifinalen när Milito nickar in offside målet..
Barcelona Riiio!!
2013-04-02 23:43
Vi har MAllorca nu men sen efter det har vi PSG, Zaragoza och Levante. Riktiga benknäckare till motstånd där säkert fler spelare kommer skadas, troligen försvarare. Helt sjukt att vi knappt har vettiga avbytare till mittbackspositionen och högerbackspositionen. Helvete va Caceres hade varit nice nu. En som kan spela som både och..
2013-04-02 23:39
@Vampíro:

Hade hellre spelat så...

- Cesc

Villa - Pedro

Cesc som trequarista. Det är där han är som bäst. Slår dem avgörande passningarna till två spelare som löper fantastiskt.
Barcelona Vampíro
2013-04-02 23:38
Dags att lägga sig nu, San Andrés frälser oss framöver!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
Ancelotti (coach PSG): "The penalty on Alexis wasn't one, it was a gift from the referee." #fcblive #ucl Seriöst, är han dum på riktigt?
Barcelona DM1982
Shanghai - SHOOT ME $12 (Barcelona Jag vill inte vara otrevlig men vad är det du inte förstår om Messis skada? Han kommer inte spela returen, det finns inte en chans.
Barcelonistas
Messi blir nog borta några veckor nu, hoppas bara han hinner bli frisk tills semifinalen. För där måste vi ha med Messi då vi kommer ställas mot antingen - Bayern-Madrid-Dortmund.
Annons: