/spanien/barcelona/forum/846.aspx/spanien/barcelona/forum/846.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona zigazaga
2017-04-18 21:10
Bayern spelarna vågar fan ingenting! För mycket respekt, spela lite, utmana, ni måste göra 2 mål!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Legend Carles Puyol
2017-04-18 21:08
Bayern har matchen men måste få in 0-1 i halvtid
Barcelona Andresito | 94:39
2017-04-18 21:06
Isco hade varit perfekt på vårt mittfält. Bör utan tvekan vara en startspelare nästa säsong, oavsett lag.
2017-04-18 21:03
0-1 räcker inte.
Barcelona Andresito | 94:39
2017-04-18 21:00
Hade jag varit Alonso så hade jag glidtacklat varannan sekund. Snubben är ju immun mot gula kort. Utnyttja det.
Barcelona A good coach is everything!
2017-04-18 20:49
Varför spela med en gammal Xabi när man har Renato på bänken. Xabi känns så efter tyvärr !
Barcelona Reymar
2017-04-18 20:39
@Cule4life:

Messi, Neymar, Pique, Busquets, Iniesta hade gått rakt in i deras elva. Din poäng?
Barcelona BARCA-més que un club
2017-04-18 20:38
Ska man hoppas på att Bayern lyckas vända och vidare .
Barcelona Cule4life
2017-04-18 20:31
Vilken start elva Bayern har. Thiago Alaba Neuer hade gått rakt in i vår elva. Lewa hade gett Suarez en bra match till och med.
Barcelona Soko
2017-04-18 20:03
Emily

Hoppas du en dag sitter i viasat studio och tystar hataren Lagerbäck :)

ps. skönt att man slipper honom imorgon då han sitter i studion ikväll.
2017-04-18 19:58
Man petar inte Robben eller Ribery. Ni kommer få äta upp era ord efter matchen. Vem fan är Costa chilla lite. Costa är bara snabb inget annat. Snabbhet funkar inte alltid.
Barcelona Reymar
2017-04-18 19:55
@El Pistolero #9:

Kanske för att han inte är den typen av tränare som föredrar tiki taka. Enda fördelen jag kan se med Valverde är att han skulle förbättra presspelet då jag tycker att hans Bilbao har bäst presspel i ligan. Nackdelarna är ju att han föredrar att spela ett 4-4-2 vilket inte hade funkat i Barca, han föredrar kantspel istället för mittfältsspel, han har ingen pondus, inget vidare taktiskt osv. Vill man gå tillbaka till trianglar i mitten så är Valverde helt fel val. Valverde känns som Luis Enrique 2.0.
Barcelona Soko
2017-04-18 19:52
Barca4life98 För mig är det mer konstigt att Costa sparas på bänken medan Ribery är från start. Katalano Tiden kommer förmodligen att visa vad som är sant.
Barcelona Katalano
2017-04-18 19:46
Soko

Bara för att hon säger det behöver det ju inte vara sant, eller hur? Sen hur säkert är det att det verkligen är "offret" som uttalat sig? En snara runt halsen låter lite överdrivet kan jag tycka. När det skrivs i svenska medier så gör det ju inte saken mer trovärdig heller kan jag tycka. Som hänt extra hela bunten. Så blir det när affärsmodellen är pengar per klick.
Barcelona Soko
2017-04-18 19:37
Är det bara jag som föredrar Atletico matchen ikväll?
Real- Bayern ska jag inte följa och bara se resultatet efter matchen. Blir det Bayern avancemang blir jag lycklig. Och jag tror på omvänd scenario ikväll. Att Real missar straff och får rött kort och att Costa Roben och Lewandowski sänker Real.
Ramos och co kommer göra allt för att gå mot Lewandowski axel och få honom ur spel så fort som möjligt.
Barcelona Barca4life98
2017-04-18 19:37
Off topic Hur kan Bayern starta med Xabi Alonso ikväll? Dom jagar mål med spelar med Vidal, Thiago och Alonso på mitten. Alonso som för övrigt knappt fyller någon funktion på planen längre...
Barcelona Soko
2017-04-18 19:29
@FCB_Messi:

Hon berättade att Ronaldo hoppade på henne bakifrån med en snara runt halsen. Hon skrek nej nej men han struntade, hon bad honom att sluta men han fortsatte. Vidare säger hon att hon aldrig varit så rädd ... Hon säger också att hon önskar att hon kunde berätta för andra hur han är som person...
Som sagt snart i svenska medier , de brukar vara sena ...
Barcelona FCB_Messi
2017-04-18 18:52
Soko Hahaha kung e du. Ringde du offret eller ?
Barcelona Soko
2017-04-18 18:44
@FCB_Messi:

Har jag någonsin hittat på något ?
Mina källor är alltid snabbare än alla andra. Så lugnt nu igen. Du kommer läsa de i svenska medier snart.
Barcelona FCB_Messi
2017-04-18 18:14
Soko När du kommer med såna påhopp så får du jätte gärna ge en källa med. Det kanske är något du själv hittar på ?
Barcelona Emily
2017-04-18 18:08
@Lion24:

Haha japp, Viasatstudion nästa ;)

Nej men det var en kul erfarenhet, även om jag svamlar en del och helt glömde vår remontada mot Milan för några år sen. Vet att det fanns intresse här för att starta en podd på vår sida för ett tag sen, men det blev aldrig nåt. Vi kanske kan dra igång nåt till nästa säsong om nån fortfarande är sugen? Tror att vi åtminstone har en i redaktionen som är på, men det vore kul med några forumrävar också. Hör av er till mig i så fall.
Barcelona Barcelonistas
2017-04-18 17:48
Benzema går runt oxh har sex med småbarn och nu Ronaldo som våldtagit en tjej. Den smutsklubben slutar aldrig att förvåna en.
Barcelona Soko
2017-04-18 17:27
Angående anklagelserna mot Ronaldo för våldtäkt, så har nu själva offer uttalat sig och bekräftar hela historien. Hon berättar i detaljer det hela. Det var mer andra ord allt sant trots att Ronaldo och hans team förnekade det bestämt och hotade tyska tidningen ...
Barcelona Lion24
2017-04-18 17:24
Emily

Har du blivit kändis nu eller?
Barcelona DM1982
2017-04-18 17:00
[QUOTE=Emily]Hej culés! Jag blev inbjuden att vara med i en podd på SvenskaFans Italiensida för att snacka upp returen mot Juventus. Är ni sugna på att höra mig och Siamak från Juveredaktionen dela med oss av våra tankar kan ni lyssna i länktipset. Visca! [/QUOTE] Självklart vill man lyssna på det. : )
Barcelona Katalano
2017-04-18 16:08
@Emily:

Oh, spännande. Ska lyssna så fort jag kommer hem från jobbet.
Barcelona Emily
2017-04-18 16:05
Hej culés!

Jag blev inbjuden att vara med i en podd på SvenskaFans Italiensida för att snacka upp returen mot Juventus. Är ni sugna på att höra mig och Siamak från Juveredaktionen dela med oss av våra tankar kan ni lyssna i länktipset.

Visca!
Barcelona Gabriel
2017-04-18 15:55
Barcadinho Lär nog följa forumet en hel del! Hoppas på en jävla massa "JAAAAAAAAAAA" när jag checkar forumet. Gracias hermano!
Barcelona Barcadinho.
2017-04-18 15:50
Jaha, det är tight. Livescore på mobilen, kan också vara spännande!
Ha en trevlig resa.
Barcelona Gabriel
2017-04-18 15:42
Barcadinho Vi är framme på flygplatsen imorgon 20:30. Så det blir svårt att hinna med. Men det ska nog lösa sig.
Annons: