/spanien/barcelona/forum/828.aspx/spanien/barcelona/forum/828.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2017-04-11 20:31
Reymar Visst kan vi det men kan du ärligt påstå att lag som Juve, Bayern eller Atlético kommer vara så givmildas om PSG var på Camp Nou? Jag tycker som sagt att vi är för dåliga och då i de bakre leden samtidigt som mitt förtroende för Lucho har i stort sett försvunnit helt. Han är för dålig taktiskt eller kalla det vad du vill. Hans fingertoppskänsla kanske jag ska säga istället. Konstiga uppställningar i varje bortamatch i ligan typ.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Treyh
2017-04-11 20:29
Jag fick rysningar av Bojans tal. Bra där Bojan!
Barcelona JUSSI BJÖRLING
@Reymar:

Vi kan också vinna ligan. En förlust för Real (El Clasico exkluderat) och vi leder.
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
Största problemet är att dom släpper nyheten precis innan vår match för att jävlas.
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-04-11 20:28
Största problemet är att dom släpper nyheten precis innan vår match för att jävlas.
Barcelona Rambla~
2017-04-11 20:26
Vad i helvete, fick Neymar 3 matcher? Vilket jävla beställningsjobb utfört av aset Manzano. Räcker det inte att de redan leder ligan och lär vinna? Måste det korrupta förbundet hjälpa dem ännu mer och så jävla tydligt dessutom? Vill kräkas över Spanien och korruptionen inom fotbollen där.
Barcelona JakWah
2017-04-11 20:24
Bojan säger sanningen i Viasatstudion... han har svårt att se att en hånfull klappning leder till tre matchers avstängning. Det säger ju bara hur uppenbart köpta domarna är.
Barcelona Reymar
2017-04-11 20:24
@Rambla~:

Säsongen dog? Du vet väl att vi fortfarande kan vinna CL.
Barcelona Andresito | 94:39
2017-04-11 20:23
@the cameroonians:

Det sägs att det var någon form av fyrverkeri.
Otroligt tråkigt, men ändå tur att det inte var något värre.
Barcelona the cameroonians
2017-04-11 20:20
Marc Batra's mum says he's in hospital with an injured arm but otherwise alright after the explosion in Dortmund. (COPE)
Barcelona the cameroonians
2017-04-11 20:19
Pischeck bekräftar att något exploderade när de var ombord på bussen och att Bartra fick skärsår av glassplitter. Galen värld om det nu var en bomb.
Barcelona JakWah
2017-04-11 20:18
Skulle inte förvåna mig om båda matcherna ställs in...
2017-04-11 20:18
@Robért:

Cuadrado till höger, Dybala centralt och Mandzukic till vänster.
Barcelona Rambla~
2017-04-11 20:17
Kan någon förklara varför Mathieu startar istället för Alba? Vänsterback dessutom eller blir det 3 där bak? Det känns ju så där på förhand med honom i startelvan. Aja, jag har ändå inga större förväntningar. Säsongen dog lite i lördags efter förlusten mot Malaga, åtminstone för mig. Ett bra resultat i kväll blir en bonus.
Barcelona DM1982
2017-04-11 20:14
[QUOTE=Barcelonistas]Terrordåd? [/QUOTE] Det är väl det första man tänker på men det återstår att se.
Barcelona DM1982
2017-04-11 20:11
BILD report that Dortmund v Monaco is suspended. Det var som fan. Undrar när den matchen ska spelas.
Barcelona Barcelonistas
2017-04-11 20:11
Nu finns även nyheten på Aftonbladet.
Barcelona Barcelonistas
2017-04-11 20:07
Terrordåd?
Barcelona yeezus
2017-04-11 20:04
Bartra sägs ha förts till sjukhus efter explosion! Wtf. Obekräftade uppgifter dock
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona wallmannen
2017-04-11 20:03
Bartra tydligen till sjukhus efter explosion vid Dortmunds buss! Fuck.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Robért
Brukar inte Mandzukic spela på högerkanten nu för tiden? Utgår från att det är därför Mathieu spelar och inte Alba. Alba hade inte vunnit en enda höjdduell där..
Barcelona DM1982
OFFICIAL: Borussia Dortmund and police confirm there was an explosion involving their team bus and one person was injured. https://t.co/mJZl7pD9Zz Lite osäkra informationer än så länge men tydligen ska Bartra vara skadad.
Länktips: t.co/mJZl7pD9Zz
Barcelona Reymar
2017-04-11 20:01
@shalit:

Med Mathieu på plan så kommer vi säkerligen släppa in mål och han kommer tabba sig, fattar inte varför han startar, jösses! Mathieu mot Cuadrado och Alves som överlappar kan bli åka av.
Dinger
2017-04-11 19:57
Kan vara bra iofs med tanke på höjden
Dinger
2017-04-11 19:51
Mathieu startar Hahahaha !?!?
Barcelona L.A.M Nr 10
2017-04-11 19:50
När jag tänker efter kanske det blir 4-3-3 trots allt med Mathieu som VB och Roberto som HB. Vi får helt enkelt se när matchen drar igång. Pjanic startar i Juventus. Hade själv trott på Marchisio. Första tanken är att det känns rätt offensivt balanserat. Det är bara Khedira som förutom backlinjen är defensivt lagd. Där kan vi nog hota. Messi och Iniesta ska gemensamt ta tillvara på de ytorna medan Suarez uppehåller mittbackarna.
Barcelona Treyh
2017-04-11 19:43
Ni som tror att Neymar skulle blir påverkad negativ av kvällens beslut får tänka om.

En kille som stiger fram i stopptid och ta straffen mot PSG som innebär en chans för avancemang eller att laget åker ut. En kille som lägger över bollen till sin "sämre fot" vid matchens sista sekunder för att slå in ett inlägg som innebär avancemang eller uttåg.

Varken Neymar, eller Messi och Ronaldo heller för den delen,, är inte som oss vanliga svenssons när det kommer till psyke.
2017-04-11 19:40
Inb4 forumet fylls av hat mot Mathieu. Jag själv vill rikta mitt "hat" mot 3-4-3. Tycker vi har helt fel spelare för att ha den som huvudformation, den ska vara sista utvägen. Idag hade 4-3-3 passat perfekt med Alba som vänsterback och Mascherano på Busquets position. Blir tufft ikväll. Jävligt tufft.
Barcelona FCB_Messi
2017-04-11 19:36
Jag är både nöjd och missnöjd med att mathieu spelar . Nöjd för att han kan ge oss det lilla extra på fasta situationer. Vi alla vet hur fasta situationer + Champions league går hand i hand . Missnöjd för att jag inte tål hans misstag. Det fåår bara inte ske ! Slå ihop era handflator och titta uppåt och säg som mig "snälla Messi, fixa segern till oss".
Barcelona L.A.M Nr 10
2017-04-11 19:33
Jag gillar inte att Mathieu startar då jag inte litar ett dugg på honom. Om han steppar upp är det däremot en solid elva. Mittfältet känns starkt med Masken som bör fixa det defensiva jobbet, Rakitic som jag förväntar mig mer av men ändå ska starta samt Iniesta och Messi. Osäker på hur det blir defensivt, vem som går ner och bildar fyrbackslinjen. Brukar vara Roberto men då ska han ner ifrån sin mer offensiva position.
Annons: