/spanien/barcelona/forum/826.aspx/spanien/barcelona/forum/826.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2017-04-08 21:34
Helt jävla irritation, så himla besviken.
På alla.
Barcelona Soko
2017-04-08 21:33
Nu kommer vi att springa ihjäl oss i andra och jaga jaga . Det sista man behövde inför Juve.
Fuerza
Säg vad man vill om Mathieu men vi förlorar matchen tack vare LALLARNA Denis Suarez och Andre Gomes. De kan för i helvete inte passa rätt, stå rätt, dribbla, vinna dueller, hålla boll ..... helvete vad arg jag blir på dessa förlorare!
Barcelona Rambla~
Han vilar alltså både Iniesta och lRakitic i en svår bortamatch. För att? Speciellt när båda har gjort bra ifrån sig på sistone. Varför detta hattande med formationer i var och varannan match? Hört talas om kontinuitet?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zigazaga
2017-04-08 21:32
Tragiskt att se detta..
Barcelona Nemesis 10
Jag vet inte vad jag ska säga längre. Lucho gör det igen för 45e gången, att göra samma sak om och om igen och förvänta sig något annat är bara ren idioti på högsta nivå. Är så jävla trött att jag bara vill att han ska dra och ta med sig sina älsklingar Gomes och Marlboro. Faaaaan
Barcelona L10
Hela den här säsongen har vi tappat poäng pga att han roterar dåligt, är så arg nu det är sjukt!
Barcelona Gabriel
Trött som fan på Lucho. Han och hans jävla rotationer när vi bara måste vinna. Han lär sig fan aldrig, som att försöka lära en gammal hund att sitta. Finns ingen som helst logik bakom hans roterande. Vi är i April och han har roterar hela säsongen för att spelarna ska vara fräscha till just den här perioden av säsongen. Vad gör han? Hal fortsätter rotera. När fan ska vi yta startelvan och spela in den då? Aldrig, han tror att man ska spela startelvan bara i el Clasico och i Champions League. Seriöst helt pantad tränare. Vi kör våran med en förlamad förare. Ska bli skönt att bli av med honom. Med en annan tränare hade vi aldrig gett bort ligan så här. Till alla Real Madrid fans, grattis. Ni ska bara fett glada att våran tränare är korkad.
Barcelona Soko
LE har gjort mig förbannad och arg så många gånger att jag tål inte att se hans ansikte .
Barcelona Legend Carles Puyol
Real behöver inte jobba för att vinna ligan utan vi ger dem titeln snabbare än dem själva väntar på.
Barcelona Z_Z
2017-04-08 21:31
@gozo1:

När man spelar Mathieu så behövs det inte ens ett läge. Förr eller senare bjuder han på något.

Så jo, att spela honom är rakt igenom fel.

Att spela Gomes är även det fel då och i synnerhet när han spelar honom tillsammans med Busquets och Suarez. Visst om han spelades på Busquets plats och vi hade typ Rakitic och Iniesta med honom. Men i detta fall så tillför han ingenting alls.
Barcelona JakWah
Kan någon bara kasta Lucho från klubben nu? Hjärndött att göra samma misstag så långa gånger under samma säsong!!!!!!! Hur fan kan man inte ta chansen när Real har tappat poäng så många gånger!?!? Neee... om de inte vänder detta i andra halvlek så blir jag mer förbannad än jag redan är.
Barcelona yeezus
Det är så jävla synd hur vi skjuter oss själva gång på gång. Vi förtjänar helt enkelt inte ligan i år efter såna här tapp
Barcelona socccerfan1
Grabbar.. inte tränarens fel.. vi har ingen bänk som funkar.. tyvärr.. roterar vi ser det ut såhär för att spelarna inte duger kvalitetsmässigt .. tyvärr
Barcelona DM1982
2017-04-08 21:30
[QUOTE=Umtiti]Wow, om DM1982 skriver "efterblivna" då vet man att Lucho har verkligen pissed some people off...lol. [/QUOTE] Han lyckades tyvärr göra det efter nästan 3 år. Hans laguttagningar saknar vett och sans. Vi hade större chans att vinna ligan än CL, det är bara att prioritera rätt. CL är alltid bonus, ligan är allt. Iniesta borde hellre ha spelat idag än mot Juventus. Allra helst båda då en professionell spelare ska kunna det. Är han halvtidsproffs?
Barcelona L10
2017-04-08 21:30
Varje jävla gång vi har chansen att komma ikapp så gör den här H******* tränare ändringar! Lägg in alla sen på hemmaplan kan du starta med äckel spelare så som denis å gomes! Jag är så jävla trött på de här att ja spyr
Barcelona LeoMessi
2017-04-08 21:29
Glad att jag slutade kolla på barcas matcher sen jag började jobba morgon för jag hade inte klarat det. Hade legat vaken hela natten och varit förbannad. Alltid samma efterblivna taktik och uppställning. "Shit våra rivaler som ligger före tappade poäng! Perfekt tillfälle att spela som ett gäng idioter och släppa in mål på precis allt".
Barcelona LeoMessi
Glad att jag slutade kolla på barcas matcher sen jag började jobba morgon för jag hade inte klarat det. Hade legat vaken hela natten och varit förbannad. Alltid samma efterblivna taktik och uppställning. "Shit våra rivaler som ligger före tappade poäng! Perfekt tillfälle att spela som ett gäng idioter och släppa in mål på precis allt".
Barcelona gozo1
Jag tycker ärligt talat inte att L.E gör något fel det är bra att han använder sig av hela truppen och tycker att Barca har gjort ett bra match. Menar Malaga har haft ett läge.
Barcelona BARCA-més que un club
Fak ligan rätt kört bjuder in Real igen att denna tränaren aldrig lär sig
Dinger
2017-04-08 21:28
Gött att slippa denna tränare, han har roterat säsongen året ut, vilken jävla ärthjärna!!!!
Barcelona L10
2017-04-08 21:28
Väldens sämsta tränare.
Barcelona JakWah
2017-04-08 21:26
Det är SJUKT att idioten Lucho väljer att rotera fler spelare när Pique och Rakitic är avstängda... han ber om poängtapp...
Barcelona BARCA-més que un club
Hur i helvete tänker denna jävla ärthjärna till tränar alltså ja blir så argggg
Barcelona Soko
Barcas försvar måste vara väldens mest naiva man sett. Motståndarna har knappt 10% boll på vår planhalva men ändå lyckats göra mål efter mål på ingeting.
Umtiti
@DM1982:

Wow, om DM1982 skriver "efterblivna" då vet man att Lucho har verkligen pissed some people off...lol.
Barcelona II Barça II
Va fan gör Ter Stegen vid målet?
Dinger
2017-04-08 21:25
Dessa rotationer har fuckat hela vår säsong, jävla LE, tröga fanskap...sätt en permanent elva för i helvete, så jävla trött på den här skiten....slänger bort i ligan
Barcelona DM1982
2017-04-08 21:23
Oh, se på fan. Iniesta är uppe och värmer upp. Precis samma efterblivna saker som Lucho alltid gör. Och han som skulle vilas.
Barcelona Soko
2017-04-08 21:23
Så klart domaren missar solklar straff för Barca .
Annons: