/spanien/barcelona/forum/8216.aspx/spanien/barcelona/forum/8216.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona fiskfot
2013-06-19 21:10
Hörrni glöm inte bort att neymar är överskattad.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hank Moody
2013-06-19 21:09
Tur att vi köpte honom innan Confed
Barcelona koeman92
2013-06-19 21:08
Neymaaaaaar!!!
Barcelona FCB_Messi
Asså den starten neymar har fått denna matchen skrämmer mig . Fy helvete vad bra han är !! Neeeeeeymaaaaaaaar shoooooooowwww !!
Barcelona elbraco - CP5
igen!!!!
Barcelona Federer
2013-06-19 21:07
Golazo Neymar!
Barcelona H.Alavi - Magico!
Goooooooolazo do Neymar!
Barcelona Messidinho_10
JAAAAAAAA NEYMAEE
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
BOOM! Neymar does it again!
Barcelona Vampíro
2013-06-19 21:06
Neymar - drömmål nummer 2!
Barcelona FCBlaugrana
VOLLEYMÅL NEYMAR! SÅÅ SJUKT BRA!
Barcelona FCBlaugrana
Neymar har börjat riktigt vasst! KUL ATT SE!
Barcelona koeman92
2013-06-19 21:04
Neymar storspelar!
Barcelona barasfsdg
2013-06-19 21:03
såg nu att den sändes på svtplay
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-06-19 21:01
Jag tror inte Tito kommer vara intresserad av att signa någon ersättare för Thiago, inte med tanke på att han ryktas vilja ha en 21-mannatrupp att tillgå nästa säsong.

Valdés, Pinto
Alves, Montoya, Puyol, Pique, Ny Back, Mascherano, Alba, Adriano
Cesc, Xavi, Iniesta, Sergio, Song, S. Roberto
Sanchez, Pedro, Messi, Neymar, Tello

Där kan den potentiella truppen återfinnas.

Bartra lånas ut, dos Santos, Thiago och Villa lämnar.

Den som främst kommer fylla tomrummet efter Thiago är förmodligen Song, då Mascherano kan användas som back-up för Sergio om en ny mittback (av rätt kaliber, INTE MATHIEU eller AGGER) köps in.

Men men, mycket av sommaren återstår - nu väntar jag på ett uttalande från Thiago i egen hög person. Sen kan vi snacka framtid.
Barcelona DM1982
2013-06-19 21:01
barasfsdg (Barcelona) Det sänds på svt men inte play tror jag. Gå in på sporten så kommer du nog se en länk
Barcelona barasfsdg
2013-06-19 20:57
sänds inte brasilien på svt play?
Barcelona Vampíro
2013-06-19 20:52
Fan vad han Nannskog är irriterande. Överdriver i allt han säger.
Barcelona Barca o Mort!
2013-06-19 20:49
Barcelonistas Nu gillar jag Thiago jättemycket men om Götze bara gjort en bra säsong och Özil bara kan göra mål mot blåbärslag vad menar du att Thiago har presterat? Killen har potential som fan, men det är inte som att han har varit nyckelkuggen i barca som burit vårat lag på axlarna i flera år nu. Eller målar mot alla stora lag :P
Barcelona Golden Barca
2013-06-19 20:35
Julio Cesar, Dani Alves, Thiago Silva, David Luiz, Marcelo, Gustavo, Paulinho, Hulk, Oscar, Neymar and Fred.

En intressant startelva för Brasilien.
vifa
2013-06-19 20:35
Sergi Roberto är rätt överskattad enligt mig och borde inte vara uppflyttad, haft en väldigt dålig säsong spelmässigt i Barca B, dock så har han varit bra när han har spelat med A laget. Men han är verkligen ingen spelare som kan gå in och ta thiagos roll som inhoppare direkt ...
Barcelona Barcelonistas
2013-06-19 20:30
Petersays - blåbärs- lag ska det givetvis stå!. Brazil - Mexico? Neymar gör minst 1 mål idag.
Barcelona petersays
2013-06-19 20:21
"Götze har gjort en bra säsong i Dortmund och Özil kan bara leverera mot blå bärs lag"

Mmm...bärs!
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-19 20:14
Man mår inte bra över situationen kring Thiago alltså...
Barcelona Rambla~
2013-06-19 19:47
@Messidinho_10:

Fattar du illa? Det är försent att fixa någonting i detta skede! Hur ska du få till ännu en återköpsklausul i detta läget? Tror du att Thiago ska sätta sig ner och förhandla nu med klubben? När han kan dra när han vill utan att ens behöva ha tillstånd från Barca.
Barcelona Rambla~
2013-06-19 19:45
Det största debaclet är ju hur en storklubb som Barca lyckas med konststycket klanta till det så mycket att man riskerar att tappa en av sina största talanger för en struntsumma som €18m och man kan inte göra ett skit åt saken. Inga förhandlingar, inga krav som klubben kan göra. Ingenting, nada, niente.

Fantastiskt bra jobbat oavsett vem som bär ansvaret. Vi ser ju redan hur Rosell jobbar på så att ingen ska skylla på ledningen. Det är garanterat de som har läckt alla uppgifter till pressen (MD). I slutändan kommer skuldbördan att ligga på Thiago, att det är han som vill dra bla bla.
Barcelona Messidinho_10
2013-06-19 19:44
Barca borde se till o fixa en återköpsklausul på honom på något sätt. För vi kan förfan inte sälja en av världens största talanger för endast 150 miljoner!!!
Barcelona ElRaval
2013-06-19 19:15
Jag hoppas Ander Herrera ersätter Thiago om han nu lämnar. Vi behöver inte någon Gundogan eller Isco som fjärde centrala mittfältare. Ander Herrera är perfekt och han kommer inte ha några som helst problem att sitta på bänken. Har varit "svag" för honom sen U21 Em för ett par år sedan. Om man inte anser att Sergi Roberto bör ta den rollen d v s. Vet inte riktigt hur bra han är.
Barcelona Gabriel
2013-06-19 18:26
Jag tycker det är otroligt tråkigt att vi blir av med Thiago då jag hade räknat med honom som en nyckelspelare på vårat mittfält i framtiden, dessutom tror jag stenhårt på att han kommer att bli en av världens bästa spelare inom en relativt snar framtid. Det känns så otroligt trist och tungt att han, med största sannolikhet, kommer att lämna. Jag ser det på två sätt. Dels tycker jag att Tito kunde gett Thiago bättre med speltid. Det har funnits matcher som varit avgjorda långt innan slutsignal och man har ändå valt att behålla Thiago på bänken. Likadant med "enkla" hemma matcher, där man kunnat vila Xavi för att ge Thiago nyttig erfarenhet. Vad som är mest svårt att förstå är varför han förpassas till bänken i en avslagen CL retur hemma, likadant när ligan är avgjort. Tito föredrar att jaga ett rekord istället för att ge en lovande spelare nyttig erfarenhet - makes no sense. Sen känner jag också att Thiago kunde visat lite mer tålamod, vill han verkligen dra så finns det inte så mycket att göra och då vet jag helt ärligt inte om jag verkligen vill ha kvar han heller. Ser helst att vi har spelare i klubben som brinner för att få vara en del av denna Barça upplagan - gör inte Thiago det är det lika bra att han försvinner. Men sjukt tråkigt är det!
Fais
2013-06-19 18:26
Har ni kanske tänt på att Anledningen Thiago lämnar (om han lämnar) kan var Fabregas. Jag menar det kvittar ju hur dåligt fabregas har spelat visa matcher. Han går alltid före Thiago med Tito som tränare.

Jag håller med att om han vill gå så kan han gå men det som gör mest ont är att ledningen har varit så klantiga med hans kontrakt. Nu kan vilken vilken som helst få honom för ynka 180 miljoner. Det är bara Barca som kan åstadkomma sånt här.
Annons: