/spanien/barcelona/forum/8215.aspx/spanien/barcelona/forum/8215.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-06-03 14:21
SoN_Un (Barcelona) Varr laddar du ner matcherna? :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2013-06-03 14:19
Det här ryktet med David Luiz på EMD känns ju inte jätteseriöst med tanke på at ursprungskällan är Daily Star vilket inte direkt är Englands mest pålitliga tidning.
SoN_Un
2013-06-03 14:17
koeman92

jag är också orolig ang thiago, men men man kan bara hoppas att han stannar. valdes däremot tror jag är såld. sandro vill nog casha in lite. men jag tror itne att valdes försäljning prioteras. dom vill nog hitta en lämplig målis. gör dom itne det så kommer valle stanna haha.
Barcelona koeman92
2013-06-03 14:11
SoN_Un

Calma grabben... Både Alexis och klubben har sagt att han kommer att stanna. Lägg därtill att han dessutom nyligen köpte sig en lyxlägenhet inte så långt ifrån Camp Nou. Det som orar mig just nu är Thiago.

Förövrigt, nu när Valdés har bestämt sig för att stanna ett år till... Kommer man fortfarande att köpa en ny målvalt denna sommar eller har man skjutit upp det till nästa sommar?
SoN_Un
2013-06-03 14:06
laddat ner matchen mot malaga senast. ville studera alexis lite. plus spara abis sista match för oss. alexis säger jag bara. jag ber morgon o natt att han stannar. jag tror att han kommer göra stor skillnad till nästa säsong. han ser så bekväm ut o långt ifrån valpig. killen vill verkligen stanna o jag tycker att han förtjänar det. han har lärt sig att man måste prestera o han gör. neymar messi alexis kommer att förstöra alla backlinje vi möter. lägg där till iniesta bakom dom. neymar o messi ganska stilla stående. så alexis kommer kunna löpa fritt.
SNÄLLA STANNA!!!
Barcelona Gabriel
2013-06-03 13:49
Jävlar vad efter man känner sig. Hade ingen aning att Neymar använder sig av "JR" bredvid sitt namn på tröjan. Så har han väl det inte i det brasilianska landslaget?
Barcelona Barca o Mort!
2013-06-03 13:32
Tack att du skapar en ljus sida av måndagar, uppskattas!
Barcelona Taher (Barça-Red)
2013-06-03 13:28
Säsongens sista "Måndag hela veckan" ligger nu uppe. Den tar upp lite säsongen i helhet, Abis farväl samt neymars anslutning till laget.

Tack till er alla som har läst och följt serien och kommentera eller skicka in gärna era synpunkter.

Ha det bra alla och Visca Neymar!!
SoN_Un
2013-06-03 13:27
13:02 - Neymar has landed at El Prat Airport.The Brazilian is now on his way to the Camp Nou
Barcelona Rambla~
2013-06-03 13:23
@SoN_Un:

Jag är också väldigt tveksam till en värvning av honom. Fast det kan likväl bli succé också. Det är en chansning. Precis som Neymar också är en chansning. Ibland måste man ta risker.
Barcelona Rambla~
2013-06-03 13:21
Vem fan vill ha en halvfet och halvt avdankad Reina? Jag skiter fullständigt om Ter Stegen så gör 5 sådana tabbar som den senast. Han går före ändå.

Alla målvakter gör misstag och speciellt unga sådana. Det är inget att hänga upp sig på. Det skulle gå att fylla en hel klippbok med Valdes alla tavlor. Trots det är han en av Barcas bästa målvakter genom historien.
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-06-03 13:00
Ter Stegen har nu släppt in 12 mål på de senaste 3 matcherna för Tyskland, och då har motståndet varit bl.a. Schweiz och USA. Känns som styrelsen kan köra Reina nu istället...
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-06-03 12:57
Nogo Tack för svar.
Barcelona NoGo™
2013-06-03 12:54
@Gabriel Nej du är inte ensam om det! Har sett rätt mycket av Luiz för att bilda mig en uppfattning om han och kan ju säga jag inte imponerad direkt. Okej han är rätt snabb och bra på huvudet men ja tycker att han kan uppträda fruktansvärt nonchalant och ibland undrar man om det är en senior spelare men tittar på eller en Junior... Nej jag är också väldigt tveksam till en värvning av Luiz. han har dock gjort det mycket bra som defensiv mittfältare men där behöver vi inte spelare . Gary Neville: "Looks like he's being controlled by a ten year old in the crowd on a playstation" Det stämmer rätt bra1
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-06-03 12:52
1.70-ligan/

Läste också det men det återstår att se om det blir så. Rosell & Co har blivit experter på att duka undan svåra och komplicerade frågor på sistone.
2013-06-03 12:51
Gabriel/

Jag ställer mig också tveksam till om huruvida hans taktiska kunnande är bra nog för att lira i Barça. Skulle inte säga att han är dålig, men han är inte den jag personligen hade velat se köpas in.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-03 12:51
El flaco Enligt MD ska summan offentliggöras idag. Väntar med spänning
SoN_Un
2013-06-03 12:50
tror inte det spelar någon stor roll vad neymar kostar haha. snacka om att king sandro vet o redan planerat hur han ska suga ut varenda euro som går att casha in genom neymar. kolla ba på presentationen. tror mig grabbs sandro vet vart han ska spendera jag är lugn. har han kostat 1 miljard då är jag säker på att vi får tillbaka dom haha. minns ni att vi i 2 års tid klagat på att sandro är snål. neymar är en tung investering...ha is i magen grabbs haha

visca barca!!!
Barcelona Gabriel
2013-06-03 12:49
Är jag den enda här inne som inte anser att David Luiz är rätt för oss?
2013-06-03 12:46
Jag bryr mig inte särskilt mycket om presentation, utan det jag ser fram emot är att få reda på hur mycket klubben har betalat för Neymar. Finner det väldigt märkligt att summan har mörkats när själva värvningen har varit så täckande i medierna. Känns som att alla har sin egen version om hur pass mycket vi kommer vara tvungna att betala.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-06-03 12:44
David Luiz alltså.. Hoppas mer och mer på det!
Barcelona NoGo™
2013-06-03 12:38
@Ronaldinho10yElfenomeno9 Står på officiella hemsidan att presentationen på Camp Nou är ca 18:15, men nu blev ju planet försenat och allt sköts upp typ 1 timme så räkna med ändringen i schemat. *Schemat i länktips. Räkna med förseningar!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-06-03 12:38
Barcelona Occi
2013-06-03 12:34
Luiz får gärna komma. Bra kvalité på honom. Brazilona ;)
Barcelona Occi
2013-06-03 12:34
Luiz får gärna komma. Bra kvalité på honom. Brazilona ;)
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-06-03 12:31
Vilken tid är presentationen för Neymar?
Barcelona zigazaga
2013-06-03 12:25
Det förbereds på Camp Nou, Neymar kommer få en maffig presentation med en liten scen där han ska showa och hålla tal. Förväntas bli publikrekord.
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-06-03 12:05
Om David Luiz är klar, så blir det oerhört kul med samba. Brasilianska kolonin tar över omklädningsrummet.
Barcelona DM1982
2013-06-03 12:00
.
Barcelona DM1982
2013-06-03 12:00
.
Annons: