/spanien/barcelona/forum/8213.aspx/spanien/barcelona/forum/8213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_^^
2013-06-20 00:29
Lindeborg är kung, kanske inte så bra, men kung.
Barcelona Barcelonistas
2013-06-20 00:29
Kagawa
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-06-20 00:02
Sanslöst dåliga kommentatorer. Men, men man är glad att sändningen är gratis. :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2013-06-19 23:56
Nu är Staffan Lindeborg igång igen haha :P

Abati o Balotello...
Barcelona Massimo
2013-06-19 23:38
Hetfield

Hoppas också att Thiago kollar på matchen och kanske blir sugen på att spela med Neymar och väljer att stanna :) !!
Barcelona Hetfield
2013-06-19 23:34
Jag hoppas att Thiago tittar lite extra på Neymar och lär sig två saker. Ena är vad han missar och den andra är att Barcelona inte är så beroende av Thiago.

Jag förstår inte varför han skulle vilja gå till en liga där sidledspassningar anses visa på "teknik". Stanna kvar i Barcelona och briljera med laget.
Barcelona fiskfot
2013-06-19 23:32
jag tror att den här generationens brassar kommer för brasilien tillbaka till världstoppen. Många spännande namn, Neymar, Ganso, Oscar, Damiao. Sen finns även spelare som kanske inte är talanger längre men som har några kvar på toppnivån, Typ Thiago silva, Hulk och ramires
Barcelona Leo y Cesc
2013-06-19 23:30

Måste bara säga att det ser väldigt ljust ut inför säsongen när man ser över:

Alexis,Messi,Neymar,Thaigo,Iniesta och Alba.

Dessa är nog de som briljerar på världsklass nivå.
Barcelona Barcelonistas
2013-06-19 23:28
Grabbar, Messi-Iniesta-Neymar

Dessa 3 spelare samtidigt på plan herregud...
Barcelona Pep #4
2013-06-19 23:24
Vilken fotbollsorgasm jag får just nu. Jag bara ser framför mig vad han tillsammans med våra offensiva pjäser kommer hitta på.

Märkte ni att Thiago spelade lite högre upp på banan än han gjort i Barca. Tror att Thiago lite högre upp tillsammans med Neymar och Messi kommer förändra vårt spel helt. Den ända inrigiensen som fattas är lite extra disciplin likt Xavi och vi har en ny mästar era på gång.

Jag önskar fortfarande att vi får en ny tränare med lite karaktär och nya ideer som kan få igång laget på nytt. Tror inte Tito kan tillföra något som redan finns utan kommer köra på samma gamla vanliga Peps spel.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-06-19 23:24
Haha skulle man fråga en madridista på Puertan vem som förtjänade utmärkelsen som matchens lirare hade dem säkert sagt *trumvirvel* Marcelo.

Nä skämt åsido. :)

Grym Neymar är, fy fan vad kul det ska bli o se honom showa!
Barcelona Barcadinho.
2013-06-19 23:16
Han kostade 57 milj, men det är indelat på tre avbetalningar, dvs tre olika årsbudget, perfekt.
Och 10 milj är redan klara från ifjol.

Hans affär kommer inte belasta den årliga budgeten så sjukt mycket.
Barca har ofta betydligt bättre kapitel varje sommar.
Hans inköp kommer inte påverka nya affärer märkvärdigt heller, affärer i storleks ordning på 20-30 milj blir inte alls omöjliga.
Barcelona koeman92
2013-06-19 23:16
Kjalic, U MAD BRO?? ;)
Barcelona Blaugrana91
2013-06-19 23:14
Jösses vilken jävla match Neymar gjorde! Fullkomligt briljant! Vågar inte tänka på vad som kommer hända när han får spela med spelare som Messi och Iniesta!! Läängtar!! Vilken tur föresten att vi värvade honom innan CC, nu hade han säkert kostat över €65M.... Dem €57M vi betalar för honom må vara ett högt pris, men i längden kommer det visa sig vara väl spenderat. Vi hade ju redan efter bara 3 veckor dragit in nära €10M på honom i form av kommersiella intäkter. Sommarens bästa värvning utan konkurrens!
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-06-19 23:11
Barca King - (Barcelona) Skäms du inte för ditt skitsnack som framställer dig som 2013 års idiot?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-06-19 23:11
Kan Scolari få pli på laget kan dem mycket väl bli ett fruktat landslag igen. Försvaret ser stabilt ut precis som mittfältet får ut det mesta ur tränarens taktik, anfallet kan bli bättre, det är stundtals där dem visar upp registret för att sedan vara alldeles för bekväma. Jävlar vilken final det hade varit med Brasilien-Spanien eller vad säger ni?

:)
Barcelona Barcadinho.
2013-06-19 23:07
Så jäkla kul att den här artisten är i vår klubb.
Jag känner mig som ett litet barn som har fått en jäkla rolig fördelsdag present.
Han o Messi, fy fanken vad man längtar.

Neymar är så sjukt spännande - jag blir helt fast med mina ögon varje gång att han får bollen - jag tänker typ, får se vad han ska göra nu.
Det roligaste är att man inte blir besviken, han leverera konst då o då.

Brasilien väl ? Kommer nog ha det tufft mot Italien. Om GDS lyckades röra och hota som han gjorde - vad kommer Balo göra?
Barcelona Andreas-
Herregud alltså. Finner inga ord, vilken jävla spelare Neymar är. Får vi en manita i nästa el Clasico? Eller blir siffrorna större?
Barcelona Leo y Cesc

I.Kaljic

Hur mår du nu? HAHAHAHAH
Barcelona NoGo™
2013-06-19 23:06
Hehe Luiz spelade klart matchen med en bruten näsa, Puyi mentalitet!
Barcelona Bästelona
2013-06-19 23:05
@Barcelonistas:

Nu vet jag inte om du är ironisk eller seriös men, han filmar, ja. Men ibland är det för att skydda sig själv.
Barcelona Barcelonistas
2013-06-19 23:04
Bästelona - menar du att Neymar filmar nu? Neymar har aldrig filmat det är bara sånt BS snack från idioter.
Barcelona La Armada Blaugrana
2013-06-19 23:00
57 miljoner är kattskit för en så bra spelare. Hans värde har fördubblats sen Barsa värvade honom.
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-06-19 22:59
Fyfan vilken match av neymar, han har imponerar hittills
Barcelona Rambla~
2013-06-19 22:58
Barca King - Men lägg ner va!
Barcelona Bästelona
2013-06-19 22:58
Grymt av neymar!!! En sak dock, det här med att han "filmar" stör mig. Inte för att han inte gör de men en vettig människa måste fan kunna se att han rätt så ofta skyddar sig genom att lägga sig innan något händer. Det för att han har varit i dom situationerna och blivit nedsparkad så han vet vad som kan komma. Men visst lägger han sig ibland.
Barcelona Rambla~
2013-06-19 22:57
fiskfot Skulle någon tvivla på flopp eller överskattad är det bara att fråga den där allsmäktige i det andra forumet för han har facit.
Barcelona Hetfield
2013-06-19 22:57
Jag vägrar erkänna Neymar som en klasslirare förrän han gör mål mot Stoke. Helst en regnig höstkväll. Skämtåsido, vilken lirare. Lite ojämn och faller bort ibland, men hans potential är helt makalös.
Barcelona Barca King -
2013-06-19 22:56
Neymar är bajs! Han är inte värd 57 miljoner! Rosell din idiot du måste avgå! Men när Laporta gör köpet då är jag nöjd och glad! Vi glömmer Zlatan affären! Skäms ni inte nu när ni firar Neymar era jävla rosell hatare som såga värvningen helt och hållet!!!!!!!!!
Barcelona FCB_Messi
2013-06-19 22:54
Hade 80kr på resultat 2-0 haha.. Vann 500 :P.. Tack neymaaaaar !!!
Annons: