/spanien/barcelona/forum/7894.aspx/spanien/barcelona/forum/7894.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2013-08-13 23:20
Vampíro Får han ens tillhöra 3 olika klubbar under samma år?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2013-08-13 23:18
Dongou & Bagnack Hm, vad konstigt. Har du en svensk version av det där spelet? För på min version heter det level 84 där är det ett annat lag, Newell's Old Boys. Hm, är det kanske ett annorlunda spel för iPhone-versionen som jag har? Jag är framme på level 122. :)
Barcelona Vampíro
2013-08-13 23:08
Demichelis verkar nu vara på väg till City efter bara några veckor i Atlético. Jävligt dålig stil kan man tycka, att lämna en klubb efter så kort tid, visserligen sägs han bli lovad mycket speltid och ett bättre kontrakt än i Atlético men det är ingen ursäkt. Vill minnas att Ayala gjorde en liknande övergång där han gick till Villarreal för att strax efteråt skriva på för Zaragoza.

Nåväl mittbackar hinner byta klubb två gånger samtidigt som Barça funderar på om man ska höja sitt bud på en omöjlig spelare. Perspektiv.
Barcelona NoGo™
2013-08-13 23:08
Första tjing på Oliver Torres är väl det enda vettiga styrelsen gjort på ett tag.
Barcelona El Soap
2013-08-13 23:03
barcastuff ?@barcastuff 1m

A first option on Atletico Madrid midfielder Oliver Torres (18) would have been included in the deal on the transfer of David Villa. [as]
Barcelona Rambla~
2013-08-13 23:01
Seriöst, nu blir jag snart förbannad. När Barça närmar sig Tottenham och frågar om Vertonghen så fnyser de bara och säger typ: Pfft, han ska ingenstans eller i så fall handlar det om fantasisummor. Då har de sen mage att återkomma någon dag senare och fråga om Bartra. Glöm det, visst lägg upp minst €25m så kan vi börja snacka. Dessutom, vad är det för jävla skitkällor de kommer med här på SF? Vad fan vet Goal om att Bartra skulle vara sugen på en flytt till Spurs? Har de pratat med honom kanske? Inga citat, bara en massa påhittat strunt. Nu får fan den här klubben ta och skärpa till sig och visa lite cojones. Uppför ju sig som en amatörklubb på marknaden.
Barcelona Dongou & Bagnack
2013-08-13 22:48
El capitano[Culee]- Faris (Barcelona) Football quiz (hittar den i AppStore)
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-08-13 22:44
Dongou & Bagnack?

Vad är det för spel du spelar?

Barcelona Zubi - I nöd och lust (fd. Dinho the artist)
2013-08-13 22:43
Det är ej min önskan och jag påstod heller inte att du tyckte han var lika bra. Jag tycker nog Barcasupportrar tenderar att vara mer enögda än Chelseasupportrar, det är i alla fall min generella uppfattning.

Tycker bara det är onödigt att vara nedvärderande mot andra vilket jag anser att du kan vara ofta.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-08-13 22:42
@Dongou & Bagnack:

Vad är det för spel du spelar?? Vill hitta spelet!
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-13 22:29
Barcelona will continue to travel to Liga away matches on the day of the game, but they will now only return the day after. #fcblive [ser]
Barcelona Zibarca ~ Hakuna maTata
2013-08-13 22:19
@La liga es blaugrana!:

För det första, vad är det att börja tjaffsa om?

För det andra, så skrev han "Alla personer som hävdar att Leo inte är värd sina guldbollar"! Riktat till dem som inte tycker han är värd dem.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2013-08-13 22:16
La Liga es blaugrana/

Suck, jag skrev ju klart och tydligt "Alla personer som hävdar att Leo inte är värd sina guldbollar...". Dvs tycker du att Leo inte är värd sina priser så är bilden riktad till dig och annars inte.
Barcelona LeoMessi
2013-08-13 22:13
Lion24 (Barcelona) Det är inget allvarligt, det är inte samma skada som han hade under slutet av säsongen. Om jag minns rätt så var den bara en liten överbelastningen, han spelar fotboll snart igen:-)
Barcelona NoGo™
2013-08-13 22:13
@Lion24:
Det är en överbelastning vänster lår och vad man har läst så ska det inte vara något allvarlig och han är förmodligen med mot Levante till helgen.
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-08-13 22:10
El Kaiser de Michoacán (Barcelona) Du skriver ju klart och tydligt "alla personer" och då är det ju riktat till oss också?
2013-08-13 22:10
El Kaiser de Michoacán (Barcelona) Du skriver ju klart och tydligt "alla personer" och då är det ju riktat till oss också?
Barcelona Lion24
2013-08-13 22:04
Åter igen, har varit borta ett tag. Men har läst igenom lite snabbt och såg att Messi ej skulle spela matchen mot Italien p.g.a skada. Kan någon rapportera? Är det allvarligt? När kom skadan?

(Orolig)
Barcelona DM1982
2013-08-13 21:33
@Rambla~:

Om jag inte minns fel så är det tredje året i rad som förbundet väljer ett riktigt dåligt ställe för sina matchar precis innan säsongen börjar. För tre år sedan var det Mexiko, förra året var det Japan och nu är det väl Ecuador. Det är fullständigt galet, som tur är så spelar de andra landslagen i alla fall i Europa. Även tur att det inte är många Barcelona-spelare som ska åka med.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-08-13 21:32
Enligt MD beslutades det på mötet att man INTE kommer forcera för att köpa en mittback i sommar. Anledningen ska vara att Puyol är tillbaka i mitten av september. Tata, du har varit klockren hittills, men vafan... Puyol fanns där även förra året då skrek vi efter en mittback fram mot våren. Att tro att han plötsligt ska bli kvitt skadorna är bara naivt. Jag vill inte se Mascherano som förstaval bredvid Pique. Det må vara OK, men inte värdigt en FC Barcelona.
2013-08-13 21:22
La Liga es blaugrana/

Jag kanske trodde att det fanns folk här inne som träffar andra människor och pratar om saker som till exempel guldbollen.

Du kanske har någon egen regel: det som sägs inne Les Rambles stannar på Les Rambles? Jeez...
2013-08-13 21:14
El Kaiser de Michoacán (Barcelona) Hur logiskt är det att du skriver ett sådant inlägg på ett Barca forum? Haha knappast så att vi är dom som hatar Messi mest eller?
Barcelona Rambla~
2013-08-13 21:11
@barca!54:

Jo jag minns att Denis Suarez mest spelades ute till vänster under U20-Vm. Fick ju byta av Deulofeu ganska så ofta.
2013-08-13 21:09
Alla personer som hävdar att Leo inte är värd sina guldbollar och att FiFA är mutade osv, titta på länken!
Barcelona Rambla~
@barca!54:

Ok, tack. Se där, låter intressant då ju.

Förresten, någon som har hört talas om eller sett något med en viss Munir i Juvenil A? Ska tydligen vara en riktigt supertalang.
Barcelona barca!54
Skillnaden mellan Denis Suarez och Giorgian De Arrascaeta är att den förstnämndas utgångsposition har det senaste året förändrats från centralt till vänster, medan Giorgian De Arrascaeta postion är centralt
Barcelona barca!54
2013-08-13 21:04
Rambla~

Han är en offensiv mittfältare(likt suarez). Under u20 vm var han Uruguays bästa spelare. EN stor anledning till varför Uruguay gick till final!
Barcelona Rambla~
2013-08-13 20:59
La Masia @Youngcules Eusebio on Rac1 confirms he's looking for three new additions to his Barca B squad: defender, midfielder and a forward. barcastuff @barcastuff Barcelona are interested in Defensor Sporting midfielder and URU under-20 international Giorgian De Arrascaeta (19) for the B-team. Någon som såg honom under U20-Vm? En playmaker?
Barcelona Golden Barca
2013-08-13 20:55
Ett tuffare presspel vill Tata ha visst det tycker jag är okey hela vägen men då måste han verkligen rotera laget hela säsongen. Vi som har koll på Tata och hans tidigare tränaräventyr vet att han fler än en gång kört stenhårt med sina lag och varit konsekvent med samma spelare under säsongen. Sedan när det varit dags dela ut pokalerna så har hans lag varit riktiga hängbjörkar som inte orkat ett jota.

Tyvärr synes det hända mycket som är riktigt trist runt vår klubb i nuläget. Jag behöver inte sitta här och räkna upp eländet.

Men det är väl själva hoppsan att det på TRE månader inte kunnat skramla in en MB eller två.

Ett inlägg i dag fokuserar på en Tata Ide med följande MB säsongen 13/14. Javier Mascherano, CarlEs Puyol, Gerard Pique, Marc Bartra och Franc Bagnack. Visst att minne kan vara dåligt men någon inom klubben borde komma i håg 0-7
Barcelona Rambla~
2013-08-13 20:54
Hehe, Zubi alltså, han upphör aldrig att förvåna en.

"La Masia ?@Youngcules
Apparently Atletico have now entered the negotiations for Denis Suarez. A three-toed sloth is faster than Zubizaretta in transfer market."

"La Masia ?@Youngcules 21h
Zubi's taking 3 weeks to complete the transfer of Denis Suarez, a signing that's been close to completion for 2 weeks. Forget about CB."
Annons: