/spanien/barcelona/forum/7624.aspx/spanien/barcelona/forum/7624.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-13 19:10
Zigazaga Har du Dreambox och satellit? Då behöver du ett av dessa två programkort för att få Al Jazeera Sport. Det ena kostar 1595:- och det andra 2195:-. Du får själv läsa vad som skiljer korten åt.
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-13 19:08
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Skärp dig! Kallas fotboll, inte balett.. Händer i alla lag gubben!!
2013-09-13 19:08
Zigazaga De har alla 10 Jazeera Sport-kanaler och de har HD-kanalerna. När du köper den boxen, får du med dig en kod som du knappar in. Det gäller i ett år. Efter det får du betala ca 1200 kr för ytterligare ett års abonnemang. Självklart blir boxen din. Det enda du hyr är de "stängda" kanalerna som kräver en kod för att öppnas upp.
Barcelona zigazaga
2013-09-13 19:05
Rambla

Tack för informationen. Jag har en dreambox nu som fungerar mycket bra men det är just Al Jazeera som jag vill åt. Ska ringa de imorgon och fråga ifall man får boxen eller om hyr man den? Hur man betalar in för en förnyelse av abbonnemanget. Och om det finns Al Jazeera Sport HD med i utbudet. Har de det, så ska jag fan ta och beställa en sån jäkel. Min farsa får ta dreamboxen:P
Barcelona Culee
2013-09-13 19:01
@Deulofeu:

10 största talangerna alla åldrar, får vara födda senast 93. Dvs La Masias största talanger. Tack på för hand ;)!
2013-09-13 18:50
Andres "El Ilusionista" Iniesta

Jag skrev ett inlägg 13.29 om just detta. Här är inlägget ännu en gång.

Ni som var intresserade av Al Jazeera Sport. Här är den bästa boxen inklusive 1 års abonnemang för alla kanaler. Detta är för er som ej har parabol-antenn. Det enda som krävs är en internetuppkoppling (hyfsat snabb) och en HDMI-kabel till tvn. Kanaler man får in är bl.a Al Jazeera Sport 1-10.

Personligen funderar jag starkt på att åka och köpa en sådan i morgon. Då säger jag upp Viasat och CMore på ComHem vilket innebär att jag sparar in ca 800kr/mån. Köper jag boxen har jag sparat in det på 3 månader. :)

Obs! Butikerna finns i Malmö och Göteborg.
Barcelona YYEA
2013-09-13 18:21
Vår nästa match mot Sevilla så har motståndarlaget kämpat ganska lite hittills den här säsongen, Tata bör se på det som en möjlighet för vissa rotationer. De har fortfarande möjligheten att hota, men det är inte mycket av en hög risk och vi bör således ge en chans till ungdomarna med tanke på att det är CL nästa vecka. Jag skulle vilja se Montoya, Roberto, och kanske Tello från start. Med tanke på hur mycket Pique och Masch har spelat, kanske Bartra förtjänar en chans också.
Barcelona Andres "El Ilusionista" Iniesta
2013-09-13 18:05
Lite OT, men kan nån berätta hur jag ska fixa IP-TV med alla al jazeera kanaler PLUS Al jazeera HD-kanalerna?

Alternativt vilken box/abonnemang ska man ha för att ha kanalaer som visar alla de stora ligornas matcher?

TACK
Barcelona Himne del Barcelona
2013-09-13 17:58
Dinho the artist

Okej, får dra ner till Camp Nou imorgon och fixa biljetter till den matchen också då´. Tack för ditt svar.
Barcelona Dinho the artist
2013-09-13 17:57
Himne del Barcelona
Det tror jag absolut! Vad tar den nu igen, 10-13? något sådant tror jag.
Barcelona Himne del Barcelona
2013-09-13 17:44
En fråga som någon som vet gärna får besvara.

Jag är nere i Barcelona och ska på Sevilla-matchen imorgon. Såg att Barcelona B ska spela mot Real Madrid Castilla på söndag.

Jag har faktiskt aldrig sett en match med b-laget på plats och undrar om det är någon som vet om Miniestadi kan bli fullt i en sådan här "mini-El Clásico"?

Mvh Henrik (Red.)
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-09-13 17:38
koeman92 Hände samma sak med mig, jag köpte en ny, MAG 250 heter den. Jävligt liten och nu har jag Al Jazeera 1-10 PLUS 6 HD kanaler. Det är HD kvalité och du måste ha en HDmi kabel. Grym grafik. Skicka PM:a om du undrar något mer.
Barcelona 1899
2013-09-13 17:02
koeman92 (Barcelona) www.liveonsat.com Om du kollar på listan för morgondagens match mot Sevilla så ser du kanalerna som sänder matchen - kanske finns det någon annan kanal som du har som sänder matcherna och därmed behöver du kanske inte ens byta digitalbox (klicka på Daily TV snett upp till vänster - välj dag och glöm inte att ändra tiden snett upp till höger till GMT + 2)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ElRaval
2013-09-13 17:00
"Barcelonas mittfältare Andres Iniesta har enligt rapporter, nekat första kontraktsförslaget som har erbjudit från klubben." Edit: Förlåt, såg nu att det hade tagits upp ett par sidor bak.
Barcelona A.Gaudi
2013-09-13 16:46
Puyol börjar bli så pass mkt av en lyxlirare att Martino bör överväga att bara spela honom i stormatcher. Låter Martino han starta fem ligamatcher i rad så ser vi inte till honom på 2 månader.
Barcelona koeman92
2013-09-13 16:39
OT

Jag brukar kolla på Barças matcher på dream box men nu har Al Jazeera sports 5-10 försvunnit och den brukar ofta lagga när jag kollar på fotboll. Nu hade jag tänkt mig skaffa mig en ny box, någon som har några rekommendationer och vet hur man skaffar sig den boxen? PM:a gärna om ni tycker det här är för OT.

Tack på förhand!
Barcelona Bàckis
2013-09-13 16:38
Carles Puyol åter i träning med laget. Fan den bästa nyheten sen vi värvade Neymar! Generalen är tillbaka!
Barcelona Bàckis
2013-09-13 16:25
carlos_18 Satt på 416 en gång, lite högre än dig alltså. Helt ok, man ser ju bra överallt men dock kan man komma lite för långt ifrån spelet och ljudet från planen. Suttit bakom målet en annan gång, alltså nära planen. Det var klart bättre!
Barcelona carlos_18
2013-09-13 16:17
Ska ner och kolla på Barcelona - Espanyol i november!
Någon som varit på camp nou och suttit i på eller i närheten av sektion 313? hur är det i så fall?
Barcelona B-Guden
2013-09-13 15:47
Se vad rosell gör med vår klubb....
Bara roligt ju att ha ett lag som ser upp till oss, så ska han hålla på som han gör, dra åt helvete rosell, och hoppas innerligt att han verkligen får all skit han förtjänar när han tid är över
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
2013-09-13 15:40
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
2013-09-13 15:40
Der Afro

Jag vet inte hur det ligger till nuförtiden, men förr brukade svenska penyan samlas på Cheers. Var där några gånger och det brukade vara 10-15 pers. Annars har jag inte hörttalas om några speciella cule tillhåll i Gbg, men jag är också intresserad då jag sagt upp alla sportkanaler och behöver söka mig ut för att se matcherna.
Barcelona Messi4ever
2013-09-13 15:34
@*hjärta* Valdes flint:

Då kan vi ta det första steget med tanke på att Barcas förstaställ och till viss del klubbmärket är hämtat ifrån FC Basel...

Att FC Barcelona ens driver processen får gemene Cules att skämmas...
Barcelona Der Afro
2013-09-13 15:27
Rambla~ - Zubi, vete ya!: Tack för tipset, men sidan listar (väl?) bara sportbarer. Jag vill gärna veta var Barcelonas fans brukar samlas för att titta.

Om det nu ens finns en Göteborgs-bar med extra mycket Barcelona-fans?
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-13 15:25
@Messi4ever:

Jag håller med. Vad är det som plötsligt är så fel med det? Vill inte komma med fler konspirationer eller anti-teorier men får ju en att undra. Laporta var ju utbildad advokat och ansåg att det inte var ett bekymmer.
Barcelona Messi4ever
2013-09-13 15:24
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Länken fungerade inte...

Hoppas att vi krossar Sevilla för att få lite arbetsro inför CL nästa vecka.
Barcelona Messi4ever
2013-09-13 15:18
Så detta blev ett problem 88 år efter grundandet av klubben? Det finns för fan ett Everton uppkallat efter Everton FC i chile också, och ett lag uppkallat efter Arsenal i Argentina. Varför kan inte FC Barcelona låta dom behålla sitt märke för? Dom döpte sig trots allt i vår ära...
Barcelona Dinho the artist
2013-09-13 15:02
Rambla
Ah, jag är med på banan! Läste bara att ni snackade om boxar. Jo jag vet vad iptv är, jobbar med sådant indirekt.

Barca Barca
Precis, därför jag skrev slingorna.
2013-09-13 14:55
@Der Afro:

Enklast att kolla här. Där har du de flesta barerna med.
Barcelona LeoMessi
2013-09-13 14:54
Der Afro (Barcelona) Hade faktiskt varit intressant att veta:-) Då slipper jag kolla på ställen där man är 3 Barcafans mot 40 fans från 15 olika lag som har kommit dit bara för att snacka skit om Barca:P
Annons: