/spanien/barcelona/forum/733.aspx/spanien/barcelona/forum/733.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Iniesta70.
2017-05-12 19:39
Alltså Ruiz....snacka om att få det svåra att se enkelt ut. Mästarklass på assisten till Gomes(som va iskall). Men vafan! Jag är mäkta imponerad!
Barcelona Deulofeu
2017-05-12 19:23

El Pistolero #9

Mboula förhandlar med West Ham Kan ju bli en ny Mbappe...typ ehh kanske

Cucus kontrakt går ut om typ 30 dagar...ny Puyol eh kanske inte

Alena ryktas det tom om att Zizou själv vill ha i laget...
Barcelona Deulofeu
2017-05-12 19:20
Ha i åtanke Vinicius gjorde idag sin första a-lags träning han har ungefär lika många u-17 landskamper och mål som Ruiz som är center och 185 cm lång hur mycket kan han vara värd tro? Redan debuterat i b-laget...

Vi har så många spelare som ser riktigt bra ut runt 17-18 så det är sanslöst nu måste vi bara hitta en tränare som vågar.Cucu,Alena,Mboula,Ruiz,Gomes,Busquets bara för att nämna några...

Barcelona El Pistolero #9
2017-05-12 19:14
Ju mer talanger från Barça som imponerar på en, desto mer blir jag deppig för att vi kommer aldrig använda dom, utan sälja iväg till PL för att få cash...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Deulofeu
2017-05-12 19:00
3-1 vår egen Gomes nr 10! Hans 3.e mål i turneringen! assist Ruiz!
Barcelona Iniesta70.
2017-05-12 18:59
Fy faan va bra han är Ruiz! Jävla guldklimp!
Barcelona El Pistolero #9
2017-05-12 18:42
[QUOTE=DM1982]Spanien kontrollerar matchen och leder rättvist. Återväxten är god för de spanska landslagen. [/QUOTE] De klart den är, så länge Barça finns ;)
Barcelona DM1982
2017-05-12 18:40
Spanien kontrollerar matchen och leder rättvist. Återväxten är god för de spanska landslagen.
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-05-12 18:22
Pivoten i Spanien är han med från Barcelona? Den Mohammed ser ju ganska intressant med.
Barcelona Deulofeu
2017-05-12 18:19
Ruiz 2-1 på straff historia!
2017-05-12 18:18
Ruuuuiz 2-1
2017-05-12 18:14
Ruiz är ju både snabb och teknisk för att vara så stor.
Barcelona the cameroonians
2017-05-12 18:08
GOOOOL! Högerbacken Mateu, målfarlig som få!
Barcelona Deulofeu
2017-05-12 18:07
1-1 Morey! 2 mål och en assist av vår högerback under turneringen!
Barcelona DM1982
2017-05-12 17:54
1-0 Frankrike, kändes som lite billigt mål.
Barcelona Deulofeu
2017-05-12 17:53
the cameroonians

Ruiz är ju storstjärna i laget vår egen Ibra...(185cm)

Gör han mål ikväll tangerar han rekordet i u-17 em slutspelsmål att han dessutom startar matchen innebär det att han i em sammanhang gjort flest matcher i europa!

En storstjärna tro? Bra ålder för att ev bli ersättare till Suarez dessutom har han ju fysiken.

Att halva laget som the cameroonians är inne på är ju ett rejält styrkebesked.

In med Oscar Garcia nu och så börjar vi jobba med en äkta Cruyff tränare och hittar åter guldkornen och vågar satsa på dem i la masia.

Kryddat med en och annan Suarez och Neymar såklart.

Fan Frankrike tog ledningen...Då blev Gouiri historisk istället 8 mål i slutspelet.Alla dedssa i år till skillnad från Ruiz som var med redan förra året!

Vamos pojkar1
Barcelona the cameroonians
2017-05-12 16:59
Startelvan för Spanien med fem Barçaspelare*; 1. Fernández(GK) 2. Mateu Morey* 3. Miranda* 4. Guillamón 5. Chust 6. Blanco 7. Torres 8. Moha 9. Ruiz(C)* 10. Sergio Gómez* 16. Orellana* Avspark 17.45. Visas på Eurosport 1.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-05-12 16:55
Vår förre justitieminister tillika Barcelona-hataren Thomas Bodström är ny ordförande för FIFAs överklagningsnämnd. Allt går emot FC Barcelona.
Barcelona Davids3
2017-05-12 16:47
@Ribohn Fan:

Lugn, det är fotbollspelare som diskuteras inte diktaturer. Man tar inte denna jämförelse.
Barcelona Soko
2017-05-12 16:33
Spelar inte Barcas finalen mot Alaves på Calderon ?
Barcelona Amo.38
2017-05-12 16:26
Zibarca Raketic är så begränsad hans mål i all ära men i spelet bedrövligt. Vad bidrar han med som inte Sergio Roberto kan med? Möjligtvis förutom skottet? Kroos är VM och EM medaljör och radat upp titlar med sina klubblag. Vem fan är Raketic? Killen vågar knappt slå en boll på djupet utan alltid sidleds och bakåt, våran klart slöaste spelare.
Barcelona Barclasico
2017-05-12 16:21
Neymar told Unzue that if he became the coach, he would leave Barça. [mundo deportivo]
Barcelona Ribohn Fan
2017-05-12 16:14
Intressant debatt att jämföra Kroos och Rakitic, det är som att jämföra pest och kolera.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2017-05-12 15:58
@amo.38 Årets skämt måste ändå va när du påstår att Rakitic "saknar kyla och teknik i pressade situationer"!? Du kanske missa senaste El Clasico? Vi vann, 3-2 och Rakitic va väldigt kylig och teknisk i en pressad situation. Han smeker in den i bortre krysset med vänster dojan efter att ha lurat skjortan av *trumvirvel* Kroos.
2017-05-12 15:45
[QUOTE=Amo.38]årets skämt att Raketic är bättre än Kroos alltså hur tänker ni? Förstår att han spelar för våra värsta Rivaler men han är ljusår bättre än Raketic. Om ni har tid kolla på matcherna från VM 2014 där Tyskland spelar. Han bossar hela mittfältet och enligt mig en av de stora orsakerna till varför Tyskland gått så bra. Han har ett passningsspel och vision som Raketic helt saknar. Raketic sliter men han saknar kyla och teknik i pressade situationer. Raketic kan aldrig styra ett mittfält likt Kroos. [/QUOTE] Inte bättre, lika bra. Fast på skilda saker.
2017-05-12 15:42
[QUOTE=El Pistolero #9]Kroos är bättre än Rakitic på allt. Helt otroligt hur du kan säga att dom håller samma klass. Visst vi ogillar RM men nån måtta får det vara. [/QUOTE] "Ogillar" inte Real, ger mig inget att göra det. Vad som är otroligt är hur vissa Barca fans har förmågan att trycka ner sina egna spelare men höja Reals. Frågar man Real fans så är varenda en av deras spelare bättre än våra. Alla deras spelare är bäst i världen på sin position. Men de har inte med saken att göra. Som jag skrev tidigare, dem har olika svagheter och styrkor. Med det sagt så menar jag inte att Kroos hade gjort ett sämre jobb hos oss, tvärtom, han hade varit ännu bättre hos oss än i Real. Han passar bättre in i den fotbollen som vi (Cruyffista) vill spela, medans rakitic passar bättre in i den som Lucho vill ha. Ta Kante som ex, Kroos är som vi alla vet mkt bättre än Kante i den tekniska delen och även i passningsspelet, men Kroos kan ju inte göra det Kante gör. Lika viktiga och avgörande spelare för sitt lag men med helt skilda styrkor. Jag försöker bedöma helheten.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-05-12 14:46
Real Madrid kommer inte vinna en enda titel, medan Barca kommer vinna dubbeln. Och detta under den mest turbulenta säsongen på mången god dag.
Real Madrid [Barca]
2017-05-12 14:35
Hahaha, en kille från Puertan blev bannad för att han kritiserade Ronaldo. lol
Barcelona Kröjjff
2017-05-12 13:57
Jag vill ta tillfället i akt att berömma min gamle "trätobroder" Barcelonistas, som har höjt sin lägstanivå högst avsevärt. Att titta på Terminator i repris till och med kunde fungera utvecklande, kommer som en rejäl överraskning för min egen del. Så finns dessa filmer på Netflix? För vem vet, kanske också jag kan lära mig konstarten att fatta mig kort och koncist utan verbala "krusiduller". Hur som helst: Hasta la vista baby!
Barcelona Amo.38
2017-05-12 13:36
Vi behöver få in en tränare som förstår innebörden av ett fungerande mittfält. Amatörerna Lucho och Bartomeu borde ha altare tillägnade till Messi hemma, utan honom hade vi varit tillbaka i dom mörka tiderna.
Annons: