/spanien/barcelona/forum/7026.aspx/spanien/barcelona/forum/7026.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona fraiXCII
2014-01-16 23:14
Han är ju inte frisk!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2014-01-16 23:13
Leooooooooo
Barcelona barasfsdg
Ojojoj!
Barcelona Bàckis
Haha, han e makalös. Fan va jag älskar att han är tillbaka.
Barcelona Neymar N11
PURE MAGIC.
Barcelona Krabban94
Tap in... ;)
Barcelona Leo y Cesc
HAHAHAHAH
Barcelona Andreas - Kirsch
HAHAHAH, HAN ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!!!!!
Barcelona Barcelonistas
VEM SA TAP INS? hahhahah Ronaldo who?
Barcelona Júnior.
2014-01-16 23:12
Vilken legend!
Barcelona ElRaval
2014-01-16 23:11
Jag tror att den här matchbilden är planerad av Tata. Han passar på att träna in en böljande spelbild inför matcher i Champions League. Jag har knappt sett en enda sidledspassning i andra halvlek eller någon aktion som tyder på att vi vill äga bollinnehavet ordentligt. Det känns verkligen som en träningsmatch.
Barcelona fraiXCII
Haha, Song köper korv för en stund!
Barcelona Liatzo
Jag måste bara säga att jag fullständigt älskar Marc Barta! Han gör återigen en fantastisk match. Tar inga förhastade beslut, snabb, resolut i närkamperna och han vågar ge sig ut på offensiva utflykter - han har alla egenskaper som en modern mittback bör ha i dagens fotboll. Jag skulle gärna vilja se honom från start mot Manchester City i åttondelen!
Barcelona Andresito
Cesc är så otroligt mycket mer effektiv på mitten..
Barcelona Barcelonistas
Neymar hinner nog bli frisk til City matchen som tur e, men frågan är om han är redo då?
Barcelona enkos
2014-01-16 23:10
gräsmattan är katastrofal
Barcelona Barcelonistas
2014-01-16 23:08
If his injury is confirmed tomorrow, Neymar would be out for at least 3 to 4 weeks
Barcelona Nemesis 10
La Messias Måste hålla med dig, jag har själv precis börjat skriva här igen efter några månaders frånvaro men jag börjar undra om det var värt att bli medlem igen för allt man läser här nu förtiden handlar om Ronaldo eller Real men mest Ronaldo. Att folk kan lyckas få in Ronaldos namn i varje diskussion är ofattbart, till och med när vi får en skada på en spelare så nämns Ronaldo på nått sätt vilket är löjligt. Besattheten av honom här på forumet har gått över gränsen vilket är väldigt tråkigt. Hoppas på det bästa för Neymar!
Barcelona Krabban94
official: Neymar has sprained his right ankle. skrev Barcastuff

Vilket antagligen betyder att med god tur är han borta max en vecka, men i värsta fall skulle jag gissa på två månader... Såg ju däremot mycket dåligt ut men får hoppas på det bästa! Sprained är väl stukad har jag för mig...
Barcelona LeoMessi
2014-01-16 23:06
Haha bollen var typ en meter övande huvud på Alves där!
Barcelona Neymessi
2014-01-16 23:06
Andreas
Håller med! Det målet var riktigt snyggt. Messis första mål för året var ett tap-in dock, men inte dagens.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-16 23:05
Messi tap ins? Haha Messi är definitionen av solomål, slå upp ordet solomål i en ordbok så kommer ni se en bild på Messi.

Ronaldo? Där har ni the king of tap ins..
Barcelona Acrobat
Jag tror att vi får räkna med att Neymar är borta i minst en månad. City-matchen kan vi nog glömma att han är med i. Då ar han som bäst precis kommit tillbaka.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
La Messias: Om du syftar på mig så var det ingen ursäkt. Det var ett förtydligande för icke-läskunniga som, precis som du, verkar tolka det som att jag önskar att Ronaldo ska skada sig. Frågan är vem som är pajasen här....
Barcelona Rambla~
2014-01-16 23:04
Tello har noll självförtroende vilket utmynnar i dålig touch och ständiga felbeslut. Så blir det när man inte får spela på länge. Aja, fortsätt jobba på så lossnar det förr eller senare.
Barcelona Andreas - Kirsch
2014-01-16 23:00
Ni som får Messis mål till en tap-in? Hur tänker ni? En tap-in är något som min mormor hade gjort mål på om hon varit i livet. Där man bara behöver sätta en enkel bredsida och styra in bollen. Messi tar den i luften och hittar en yta trängd av ett antal spelare. Skulle nog säga att det där är ganska svårt och knappast något jag skulle klara av.
Barcelona La Messias
2014-01-16 22:57
Det är helt otroligt hur vissa härinne är besatta av en viss spelare från ett annat lag, trots att VI har match och leder med 0-1 i halvlek och fått en av VÅRA spelare skadade så nämner vissa personer en viss portugis.

Hur kan ni vara så besatta av den spelaren jag förstår inte, sen att i princip önska en skada på honom är bara så lågt och att sen försöka ursäkta sig gör dig bara till åtlöje, pajas !

Hoppas Neymar är tillbaka i form innan City matchen då han verkligen kommer behövas, han drar på sig bevakning och kan bryta mönster.

Skönt med Messi mål, han har inte tappat stinget inom det området vilket är viktigt, spelmässigt ser han helt okej ut men när det vankas större matcher kommer han behöva steppa upp ett par nivåer.

Hoppas på mål av Tello i andra....
Barcelona LeoMessi
2014-01-16 22:55
Spanska domare måste vara dom snålaste när det kommer till tilläggstid!
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-16 22:54
Det vilar en förbannelse över Messi och Neymar. De kommer aldrig spela tillsammans av alla som har ögat de. Vad som ororar mig mest är att det här är samma lag som förlorade mot Bayern med 7-0 och jag hoppas inte att det sitter i ryggmärgen någonstans på de. Med Neymar såg vi så oerhört starka ut.
Barcelona Júnior.
2014-01-16 22:52
Vill inte låta arrogant men jag tror inte att våra chanser minskar mot City om Neymar inte hinner bli bra innan matchen. Vi har Pedro i storform.

Det viktiga är att Neymar måste få den tid han behöver för att återhämta sig och jag hoppas man inte försöker påskynda något så det blir värre.
Annons: