/spanien/barcelona/forum/6885.aspx/spanien/barcelona/forum/6885.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-27 01:26
Jag har kollat på både Barcas och Man.Citys matcher innan dem ska mötas. Ser mer lovande ut för Barca. Barcas Matcher... FEBRUARY FC Barcelona - Valencia League - Round 22 Sat 02/ 1/2014 16:00 Start purchasing match FC Barcelona - Valencia Sevilla - FC Barcelona League - Round 23 Sun 02/ 9/2014 21:00 FC Barcelona - Rayo Vallecano League - Round 24 Sat 02/15/2014 20:00 Start purchasing match FC Barcelona - Rayo Vallecano Manchester City - FC Barcelona Champions League - 1/8 1st leg Tue 02/18/2014 20:45 Real Sociedad - FC Barcelona League - Round 25 Sun 02/23/2014 21:00 MARCH FC Barcelona - Almería League - Round 26 Sun 03/ 2/2014 Start purchasing match FC Barcelona - Almería Valladolid - FC Barcelona League - Round 27 Sun 03/ 9/2014 FC Barcelona - Manchester City Champions League - 1/8 2nd leg Wed 03/12/2014 20:45 Start purchasing match FC Barcelona - Manchester City FC Barcelona - Osasuna League - Round 28 Sun 03/16/2014 Start purchasing match FC Barcelona - Osasuna Real Madrid - FC Barcelona League - Round 29 Sun 03/23/2014 FC Barcelona - Celta de Vigo League - Round 30 Wed 03/26/2014 Start purchasing match FC Barcelona - Celta de Vigo Espanyol - FC Barcelona League - Round 31 Sun 03/30/2014 Man.Citys matcher innan dem möter Barca. Tuffa matcher har så det är bra för Barca. February 3 Feb, 20:00 Manchester City Vs Chelsea Premier League 8 Feb, 15:00 Norwich City Vs Manchester City Premier League 12 Feb, 19:45 Manchester City vs Sunderland Premier League 14 Feb, Manchester City Vs Chelsea FA Cup 18 Feb, 19:45 Manchester City Vs FC Barcelona Champions League 22 Feb, 15:00 Manchester City Vs Stoke City Premier League March 2 Mar, 14:00 Manchester City Vs Sunderland League Cup Final 8 Mar, 15:00 Manchester City Vs Aston Villa Premier League 12 Mar, 20:45 FC Barcelona Vs Manchester City Champions League 15 Mar, 15:00 Hull City Vs Manchester City Premier League 22 Mar, 15:00 Manchester City Vs Fulham Premier League 29 Mar, 15:00 Arsenal Vs Manchester City Med detta så vill jag ha sagt att Barca borde klara av att skicka ut Man.City pga av lite lättare matcher för Barcas del. Barca stora problem är Real Madrid i Mars men City har ju mkt svårare schema. Sevilla borta för Barca är inte lätt uppgift så bäst att vi tar fram den bästa formen så vi inte tappar mark. Matchen mot City lär bli grymt underhållande Men allt kan hända. Så vi får inte underskatta City!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Messooo
2014-01-27 01:25
Highlights
Länktips: goo.gl/XSz7uE
Barcelona ElTriplete
2014-01-27 00:46
Fyfan vad viktig månad februari kommer att vara för vårt kära lag. Förutsatt att vi inte släpper in 4 mål hemma mot Levante och Sociedad klarar sig mot Racing ser spelschemat framöver ut såhär: Levante hemma - ligan Valencia hemma - ligan Sociedad hemma - cupen Sevilla borta - ligan Sociedad borta - cupen Rayo hemma - ligan City borta - CL Sociedad borta - ligan Med andra ord: - Sociedad x3 (bland annat borta 2 gånger där vi inte vunnit på hur länge som helst) - City bortaplan (där de gör 4 mål i snitt varje match) - Sevilla borta (alltid tufft mot dem) - Valencia nästa helg Om vi klarar av februari galant så ser det väldigt bra ut för oss!
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-27 00:42
Ronaldinho y Neymar är en tydlig troll från trollistan att han inte spärras är en mirakel.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-27 00:40
Alves är en spelare jag alltid vill ha kopplad till vår vackra klubb. @barcastuff: Alves: "What happened with Neymar is a lack of respect. Madrid have done made transfers and never showed one contract..." #fcblive" barcastuff: Alves: "If the Liga title has to be decided in the last game of the season, against Atletico, no problem. I'd sign for that..." #fcblive"
Barcelona Barcelonistas
2014-01-27 00:33
Älskar Alves uttalande, bra att han sätter ditt fjollorna på plats! FCBLAUGRANA - haha så klockrent!
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-27 00:29
Rekommenderar starkt att kolla på denna länk. Den kan ge er ett gott skratt haha!

Top of the league.
Barcelona Neymessi
2014-01-27 00:26
Ronaldinho y Neymar
Tycker synd om Real Madrid som har en supporter som du :(
Du hatar Barcelona mer än vad du älskar dom.

Logga in på Puertan istället och diskutera Modrics passningar eller Ronaldos cykelsparkar så mår du kanske lite bättre.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-27 00:22
@Ronaldinho y Neymar:

Okej lilla gubben, du blev medlem här för en vecka sedan.

Detta är väl det du har åstadkommit hittills på SF:

"Pinsam Alves är som börjar attackera Real Madrid. Vad fan har dom med saken att göra ens?

Aja man är van vid att vår ledning och spelare snackar skit om andra lag så fort dom får chansen medans Real håller käften.

Kom igen vi är större än så.. Bara förlorare skyller ifrån sig."

"760 miljoner kronor kostade han (minst). "

"Vi la 1 miljard för Neymar (säker på det)"

"Det är inte Perez jobb att se till att Real vinner titlar, han ska få dom att må bra ekonomiskt vilket han lyckats med. Tränaren får det han frågar om hos Perez och det är hans jobb att vinna titlar. "

"Snarare du som är ett troll som klassar alla som inte runkar till Barcelona för troll. Bättre än så måste du vara.

Out"

Haha detta på en vecka. Bra jobbat ändå. Äkta Cule som älskar Barcelona! Du försvarar vår klubb och tycker om vårt mer än Real Madrid? Eller är det så? Ni andra kan ju döma själva.
Coach Pep,
2014-01-27 00:15
Haha, i en match där vi krossar Malaga och samtliga spelar bra så är stämningen här inne fortfarande bitter. Det är intressant att många "culés" börjat vända sig emot Xavi och Iniesta trots att vi leder ligan och spelar champagne-fotboll, gör mest mål och släpper in minst. Man undrar vad det är för krav vissa har, men själv tror jag det helt enkelt är alldeles för många här inne som inte vet vad Barcelona står för och håller på fel klubb. Inte länge sedan samma personer ville sälja Pedro. Man undrar nästan om ni är lika falska i verkligheten.

Gå till en katalan på Camp Nou och säg att ni vill ha bort Xavi från elvan så får ni den örfil ni förtjänar.
Barcelona Ronaldinho y Neymar
2014-01-27 00:15
Så otroligt löjligt gjort utav Alves

"men dom gör ju också så" "men det var inte bara jag" påminner mig om en barnunge och inte en spelare från Barcelona.

Och vadå respekt? Ska han kräva respekt från andra när ens egna president inte vet vad respekt är.

Nej otroligt lågt. Som många utav hans korkade uttalanden.
2014-01-27 00:11
FC

Snarare du som är ett troll som klassar alla som inte runkar till Barcelona för troll. Bättre än så måste du vara.

Out
Barcelona Bentley King
2014-01-27 00:10
Ronaldinho y Neymar (Barcelona) Nej nej du är ju inget troll
2014-01-27 00:10
FC

Snarare du som är pinsam som tycker det är rätt gjort. Nej jag lämnar inte, har du riktiga argument så använd dom. Så länge jag sköter reglerna så är jag kvar.

Alves beter sig som en barnslig unge som skyller på andra när man själv gjort fel. Uscchh jag skäms.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-27 00:07
@Ronaldinho y Neymar:

Alla vet att du är ett troll. Lämna forumet bara.
Barcelona Lion24
2014-01-27 00:07
Ibland så vill jag skjuta mig själv när jag ser Alexis spela. Jag har aldrig sett en sån "dum" spelare spela för ett så stort lag.
2014-01-27 00:06
Pinsam Alves är som börjar attackera Real Madrid. Vad fan har dom med saken att göra ens?

Aja man är van vid att vår ledning och spelare snackar skit om andra lag så fort dom får chansen medans Real håller käften.

Kom igen vi är större än så.. Bara förlorare skyller ifrån sig.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-26 23:58
Alves: "What happened with Neymar is a lack of respect. Madrid have done made transfers and never showed one contract..."

BOOOOOOOOOM! Alves släpper bomben.
Barcelona Andreas-
2014-01-26 23:45
@Zamboza:

Jag säger inte att Xavi ska ta våra frisparkar, det tycker jag inte heller att han ska göra. Tycker bara det är lite efterblivet att halva forumet ska kritisera honom när han faktiskt slår en bra frispark. Man får att det att framstå som att bollen hamnade uppe vid korvkiosken när den i själva verket var väldigt nära att borra in sig i krysset.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-01-26 23:43
Ta era fighter över PM eller träffas vid rutan klockan 12 som de gör i "Ondskan".

Ingen hatar ingen här. Tror att Andreas bara är lite besviken på Xavis prestationer. Tyvärr har vi inga bättre alternativ. Dessutom var inte Cesc något bättre än Xavi denna kväll. Cesc har jag större krav på. En annan som fick mig att äta upp skon denna kväll var Sanchez. Men sådant är livet. Nu blickar vi framåt och inväntar på att Ramos 7:e gula kort denna säsong blir upphävt.

Regler i La Liga:

Real Madrid - 8 gula kort (minimum) = avstängning
Resterande lag - 5 gula kort = avstängning

Xabi Alonso - 17 regelöverträdelser = ett snack med domaren
Resterande spelare - 3 regelöverträdelser = varning + två gula kort

Bona nit!
Barcelona Neymar N11
2014-01-26 23:38
@barcastuff: Xavi: "I was touched by the club's tribute for my 700 games. Reaching 1000? You never know, but main thing is that I'm having a good time." A true legend Xavi hernandez
Barcelona Pep.G ° TAATATTATATTATATATA
2014-01-26 23:33
Andreas

Soci hit och dit. Lek inte allan ballan. Både min storebror och morbror år socis. Jag är det inte. Inte fan spelar det någon roll. Kom igen nu, sluta tigga örfilar.
Ronaldinho the original
Kevin Sanchez (Barcelona) 1.Busi 2.Valdes 3.Fabregas 4.Neymar 5.Pedro
Barcelona Brex
Vilka spelare anser ni har varit topp 3 hittills i barca denna säsong?

1. ?
2. ?
3. ?
Barcelona Barcelonistas
2014-01-26 23:30
Andreas - det som är störande med dig är hur du hela tiden kommer in hit och skryter om dina resor eller hur mycket pengar du har vunnit på spel. Sen snälla kom ner från hästen nu, du är inte mer supporter än Rambla eller någon annan här på forumet. Du är säkert en sådan arbetslös hipster som lever på farsans pengar!
Barcelona Kevin Sanchez
2014-01-26 23:29
Barcelona DANI ALVES
2014-01-26 23:28
Jodå han kanske börjar bli till åren xavi, men de han gjort för klubben är inte sån spelare som direkt växer på träd! Men jag förstår dig, han borde inte spela när han presterar dåligt. Tror tata låter han spela främst för att han heter xavi och har den status han har, inte så bra men å andra sidan så bänkar man inte en legend varje match. Men förstår din poäng

Aa du de har inte jag något o göra med men kändes som du drog alla över en kant när du säger "soffsupporter", själv har man aldrig haft möjligheten och åka o kolla på världens finaste lag, men ja blir inte mindre supporter för det :)
Barcelona Andresito
2014-01-26 23:26
@DANI ALVES:

Aldrig att namn går före prestation...

Xavi är fortfarande samma spelare som för 3-4 år sen, med en liten (stor) skillnad, han slår inte avgörande passningar. Han är fortfarande en av de som löper mest per match, fortfarande den som styr spelet, men han är helt besatt av att endast slå hundraprocentiga passningar.

Hade Tata fått honom till att slå djupledsbollarna så hade så många problem varit lösta.
Barcelona ElTriplete
2014-01-26 23:25
Andreas - Kirsch Vad är problemet med dig? Fattar inte varför du alltid ska komma så arrogant och ball i forumet. Trycka ner andra och massa skit. Stick till Puertan och bli polare med deras diktator-moddar som Kaljic och Ibric.
Barcelona Andreas - Kirsch
2014-01-26 23:23
@DANI ALVES:
Bästa laget ska spela och Xavi platsar inte enligt mig. Givetvis får du tycka precis tvärtom. Nej, alla har inte möjligheten men Rambla är så vitt jag vet inte ens Soci trots att han "stått bakom" klubben i många år. Lojalitet? Pff. Mycket inlägg och lite liv? Vem vet? Gillar man klubben och har gjort under så många år tycker jag det är en självklarhet att man är Soci. Något annat är ju nästan direkt löjligt, speciellt eftersom vi medlemmar har en del att säga till om. Antar att våra åsikter går isär och det är väl helt ok.
Annons: