/spanien/barcelona/forum/665.aspx/spanien/barcelona/forum/665.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-05-27 23:01
kul match.
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2017-05-27 23:00
Hönsgård nu...
Barcelona Rambla~
2017-05-27 22:55
Snälla förnedra den där Llorente några gånger.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcadinho.
2017-05-27 22:53
Det är som jaga lek när Messi har bollen. Alla springer bara efter honom.
Barcelona yeezus
2017-05-27 22:51
Helt ärligt borde vi försöka hitta en ersättare till Alba, saknar stabiliteten vi hade när Abidal styrde vänsterflanken...
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-05-27 22:49
Rakitic bör säljas.
Barcelona Rambla~
2017-05-27 22:47
Det där aset blir ju aldrig varnad. Stämplade Iniesta och Umtiti med ett i första halvlek och får fortsätta på samma vis nu.
2017-05-27 22:47
@Funeral Canticle :

Håller med dig i allt och jag vet att Rakitic gjort rätt mycket mål. Men i själva spelet och att kontrollera mittfältet tycker jag han inte håller någonstans. Jag ser hellre en spelare som Coutinho tex som kan göra sin spelare, slå genomskärare, och gör några mål, kontrollera ett mittfält i Barca än en spelare som göra några mål, ibland betydelse fulla som mot Real och ibland mål vid 3-0 men som istället gör att vi tappar hela spelet som Barca ska vara bäst på.
Barcelona Funeral Canticle
2017-05-27 22:38
@Andres Iniesta Lujan:

Råka ge tummen upp när jag ville åt din Quote haha.
Jag delar inte riktigt samma uppfattning, att mittfältet inte fungerat har varit våran nedgång, försvaret har blivit blottat enormt pga den icke existerande mittfältet som varit vår hjärta.

Busq har väl gjort det bästa han kunnat.
Iniesta är inte den han varit skadad ofta når sällan storformen, kontrollerar inte mittfältet som han tidigare gjort vid enstaka matcher,
Rakitic den enda som levererat poäng som CM då raffe och arda gjort sina poäng högre upp i neymars lr någon av trions frånvaro och detta för mig är för dåligt.
Gomes har inte alls kommit in i spelet men han kämpar.
Roberto spelar på fel pos han hade behövts på mittfältet med sin frenetiska energi men spelas som hb.

Men men alla tycker vi olika i guess
Barcelona gozo1
2017-05-27 22:36
Måste bara säga de här det roliga med Madrid fansen är att för några år sen så sa dom att Messi är inget utan spelare som xavi o iniesta och idag så är det Messi Barca är inget utan Messi herregud asså. Kom ihåg de här alla Madrid fans som försöker ljuga för er själva Barca kommer alltid ha spelare som har det där extra spelare som Messi innan de fanns Ronaldinho innan han så va de Rivaldo innan de så va Ronaldo Hagi romario o innan de så va de maradona . Och efter alla dom här va så säkra på att de kommer någon annan så sluta snacka skit om att Barca är inget utan Messi el Messi är skit utan xavi o iniesta
2017-05-27 22:30
@Funeral Canticle :

Varit såhär stora delar av säsongen och en stor anledning till att vi blivit utspelade stora delar av matcher mot "skräp" lag och att det här varit en av Barcas sämsta säsonger på 15 år. Ser inte att det blit bättre med samma elva nästa säsong heller.
Barcelona Funeral Canticle
2017-05-27 22:27
@Andres Iniesta Lujan:

Så att dem är något sömniga idag gör dem till mindre bra spelare generellt alltså?
Intressant :)
Barcelona Barcadinho.
2017-05-27 22:26
Ljud o bildkvalitet är kassa idag tyvärr. HD Eurosport men det är dåligt gjort.
Sonen påminner mig dock hur det måste vara på 90-talet, visst han har rätt.
Messi är rolig att se på tom på svart o vit.
2017-05-27 22:23
Är du på riktig eller en komiker? [/QUOTE]

Kan hitta en länk till dig på deras första halvlek i matchen och så kollar vi vad dem "uträttat". Tror både jag och du hade kunnat göra det lika bra i Barcelona i en match där bollinnehavet är 75-25. Pique har gett Alaves ett av deras bästa längen i första och krossat några bollar till inkast. Rakitic jaa, vet inte vad han har gjort, ett skott och några sidledspassningar.
Barcelona DM1982
2017-05-27 22:23
[QUOTE=yeezus]Nu ska vi inte överdriva... jag menar Messi är bra, men han är inte Benzema [/QUOTE] Precis, vem förutom Benzema kan dribbla bort två spelare på kortlinjen?
Barcelona Soko
2017-05-27 22:22
Jag kommer inte att sakna Barcelona ett dugg under sommaren.. Men jag kommer att sakna Messi varje dag.
Barcelona DM1982
2017-05-27 22:22
[QUOTE=Bollinnehavet]Den är sånt som den assisten som gör honom till världens bästa spelare (genom tiderna). Men den assisten syns inte i livescore. [/QUOTE] Inte hans fantastiska passningar till lagspelare som missar öppna lägen heller. Messi är enligt mig världens bästa spelare, finns ingen i närheten.
Barcelona FCB-1899
2017-05-27 22:21
Genom tidernas bästa Messi. Det finns inte och har inte funnits någon som ens kommer nära honom. Har inga ord, killen är inte mänsklig...
Barcelona Barcadinho.
2017-05-27 22:21
Fotbollen kommer dö när Messi kommer lägga av med fotboll :-)
Barcelona yeezus
2017-05-27 22:20
@DM1982:

Nu ska vi inte överdriva... jag menar Messi är bra, men han är inte Benzema
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
Messi herregud! Överlägset bäst.
Barcelona JakWah
Messi är universums överlägset bästa spelare! Ring mig när Ronaldo gör i närheten lika fantastiska prestationer... Tystnaden som uppstår när kidsen på Puertan pratar om offside-mål... Ronaldo är väl den spelare i Europa med flest offsidemål någonsin på en och samma säsong? Och ändå är han inte i närheten av att göra lika många mål som Messi...
Barcelona Zaviolah *Catalunyan Freedom*
Felaktiga straffar och offside mål senaste matcherna. Bryr mig inte en titel är en titel!
Barcelona Maykii
2017-05-27 22:19
Jag vet inte riktigt va man ska säga, han gör det hela tiden, helt sjukt
Barcelona Bollinnehavet
Den är sånt som den assisten som gör honom till världens bästa spelare (genom tiderna). Men den assisten syns inte i livescore.
Barcelona Davids3
Haha man pallar inte ens försöka beskriva det längre, bara att titta o njuta.
Barcelona FCB-1899
Sug på den alaves hahaha. Vissa glömmer att de spelar final i cl pga domaren och offside mål. vunnit ligan tack var det domarna. Visca Barca den finaste av allt och alla!!! Neymenjoooo
Barcelona DM1982
Messi. Tänk om han kunde dribbla lika bra som Benzema bara, då skulle han vara grym.
Barcelona yeezus
Gött. Bara att utmana deras vänsterflank som är vidöppen :)
Barcelona BARCA-més que un club
Om inte Messi vinner guldbollen så har fotbollen dött , vilken passning till Paco och vilken dribbling innan av Messi Phiiiiii
Annons: