/spanien/barcelona/forum/632.aspx/spanien/barcelona/forum/632.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Amo.38
2017-06-12 02:37
Reymar Är det sant? För ynka 15m? Vilket kap det hade varit..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Reymar
2017-06-12 02:04
@Soko:

Kostar han så mycket så tycker jag helt ärligt att vi ska strunta i honom. Redan förra sommaren kunde vi värvat honom för ynka 15M att då gå och betala 90M efter bara ett år är vansinnigt.
FCB- Culé master
2017-06-12 01:05
@Soko:
Vi behöver ingen Di Maria. Nu tänker dem som vill ha han som Bartomeu och gänget, bara en skrytvärvning det där som inte behövs. För mig är det nästan som en Gomes/ Paco värvning. Gör det inte bättre att han spelat för rivalen och betett sig väldigt fult mot våra supportrar.
Barcelona Ribohn Fan
2017-06-12 00:29
Deschamps är tydligen inte heller så imponerad! Eller kan det vara så att Franrike har dem 3 bästa mittbackarna i världen och dem slog Sverige.
Barcelona Soko
2017-06-11 23:11
- Enligt Barcelonabaserade Sport ska Barcelona vara intresserade av att lägga ett bud på Mahrez som tros kosta runt 400 miljoner kronor att köpa loss. - Enligt franska L’Equipe har Veratti lämnat in en ansökan till nye sportchefen Antero Henrique om att få lämna klubben i sommar.
Barcelona Soko
2017-06-11 22:49
Dortmund har fastställt priset för Dembele. 90 miljoner euro !
Blir svårt för Umtiti att ha kompisen i Barcelona.
Barcelona El Pistolero #9
2017-06-11 22:47
a good coach is everything. Har inte väntat på något, bara sökte på ditt nick o hitta det. Du får kritisera, men dom som varit otroligt negativa på forumet har i slutändan visat sig vara troll. Angående Umtiti så har han presterat så bra att han denna säsong måste ses som en av dom bättre mittbackarna i världen. Förstår inte hur du inte imponerats haha.
Barcelona Lionel12
2017-06-11 22:29
Varför tar en spelare som Ramos en frispar från 24 meter?! Vad sägs om Pedro, Iniesta och Isco?
Barcelona Andresito
2017-06-11 22:21
@Gabriel:

@MarcoVerratti1 är hans Twitter enligt officiella Facebooksidan. Twittersidan är dock inte verifierad så jag antar att han inte är aktiv och det kan vara någon annan än han själv som följt Juventus.
Samtidigt som det går rykten om att han vill lämna så spekuleras det i att han vill ha ett nytt kontrakt. Detta kan vara ett sätt att sätta press på PSG. På Instagram där han är aktiv följer han inte något annat lag än PSG.

Messi följer både City och Chelsea på Instagram, förmodligen på grund av hans polare som spelar där. Det kan vara likadant för Verratti - med andra ord inget att oroa sig över.
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-06-11 22:13
Intressant...
Barcelona Cule4life
2017-06-11 22:06
Juve nobbar Chelseas bud på 50 milj euro för vänsterbacken Alex Sandro.

Juve verkar ha fetare plånbok än vad många trodde.
Barcelona Soko
2017-06-11 21:48
FCB

Barcelona vet tydligen var de tänkt att spela Di Maria. Arda ut Di Maria in.
Ju tidigare PSG gör klart med James från Real desto snabbare hamnar Di Maria hos .
Barcelona Gabriel
2017-06-11 21:43
Är det någon som har koll på ifall Verratti har en Twitter eller om det är någon slags av fanpage om honom? Om det är hans riktiga Twitter så började han nyligen följa Juventus, dåliga nyheter för oss för om inte det är en indikation så vet jag inte vad som är. Framför allt när han enbart följer PSG pch Juventus.
FCB- Culé master
2017-06-11 21:25
@Soko:
Vad ska Di Maria tillföra oss? det är en Xavi ersättare vi söker och Verratti är den spelaren. Di Maria är ingen Tiki taka spelare vi vill ha och Di Maria passar inte in där. Tar hellre än lite äldre och slöare Iniesta än Di Maria som inte ens är nära han och inte passar vårt spel plus väldigt ojämn i långa perioder, hehe. Verratti - Busquets - Iniesta är ändå optimala just nu det tror jag de flesta håller med om här inne tills vi hittar en ersättare till Don Andres. Verratti plus en en ung bra mittfältare som accepterar bänk vore optimalt.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2017-06-11 20:56
Har en polare som menade på att Dybala hade funkat perfekt i Iniestas roll, visst fan är han ute och cyklar haha... Men sen är han ju icke Barca supporter så... Men det var lite skrattretande fan.
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-06-11 20:26
Svårt att ha ett bra mittfältsspel med bara mittfältare haha, jisses vilka namn på mittfältet. Men totalt obalanserat lite som oss med Tata.
Barcelona Ribohn Fan
2017-06-11 20:21
Konstig uttagning bara mittfältare och ett träben på topp!
Barcelona A good coach is everything!
2017-06-11 20:10
S.Eto Ska va ärlig så visste jag inte mycket om Veratti innan han lira i PSG. Vad jag förstod så var det mycket Verattis förtjänst att Pescara kom upp till Serie A. Men hur som helst så gör vi inte längre gör såna köp! Vår ledning har inte det i sig !
2017-06-11 19:59
El Pistolero #9 Hahah du har vänta på att ge mig svar på tal märket jag. Hur gammal är inte det inlägget 5 veckor ? Och ja jag tycker Umtiti hypas galet mycket. Tycker inte han har gjort det mer än ok faktist. Känns inte som han har det där lilla extra! Men där kan jag ha fel men lugna med hypandet. Låt killen bevisa !!!
Barcelona Soko
2017-06-11 19:58
@Barcelonistas:

Om vi värvar Di Maria då? Han ryktas till oss lika mycket som Veratti. Undrar bara om Di Maria är tänkt att spela på Iniestas plats?

Veratti - Busquets - Di Maria
Messi - Suarez - Neymar
2017-06-11 19:55
El Pistolero #9 Förstår inte vad din grej är, jag har all rätt att få skriva av mig. Att vara ett fan är inte bara att acceptera skit. För det är precis det denna ledning är SKIT ! Klart som fan man klagar när vi gör skit affärer efter skit affärer. Jag är jävligt glad över att Veratti ryktas till oss. Men jag kan helvete heller inte tycka att det är ok att det har sköts som det har sköts. Varför vänta man i över 3 år på att köpa han? Xavi sluta för 3 år sen, Veratti är inne på sin 5e säsong! Denna ledning väntar tills det skiter sig och då panik köper man för 100 mille. Sen om du tycker att jag har fel argumentera kring ämnet istället för att leta efter något positivt att läsa. För denna säsong har vart låångt ifrån positiv !!!
Barcelona S.Eto'o
2017-06-11 19:52
Njaaaa kan inte säga att psg scouta veratti när hela världen såg att han var en talang. Han spelade i serie B när han blev uttagen i Italiens preliminära EM trupp fast blev borttagen ur truppen 28 maj 2012 dvs innan hans flytt till psg.
2017-06-11 19:47
@A good coach is everything!:

Wth..
2017-06-11 19:44
[QUOTE=A good coach is everything!]Hahaha denna ledning när det var det sist vis lyckades scouta en spelare och göra denna till en stjärna! När köp lag som PSG lyckas scouta Veratti. Veratti kunde ha kommit till oss för två år sen för 60 mille men då tyckte ledningen att det var för mycket. Men en två år äldre Veratti för 100 mille det är tydligen ok :/ [/QUOTE] Jag skakar på huvudet. Du klagar varje dag här. Nedvärderar våra spelare, ledning etc varje dag med sjukt dryga kommentarer. Verratti ryktas starkt till oss, något vi ska vara glada över men du lyckas hitta något att klaga på även här...
2017-06-11 19:39
Hahaha denna ledning när det var det sist vis lyckades scouta en spelare och göra denna till en stjärna! När köp lag som PSG lyckas scouta Veratti. Veratti kunde ha kommit till oss för två år sen för 60 mille men då tyckte ledningen att det var för mycket. Men en två år äldre Veratti för 100 mille det är tydligen ok :/
Barcelona The Lionel King
2017-06-11 19:21
@Barcelonistas:

Tar du vägen om Malmö så hänger jag på!
Barcelona yeezus
2017-06-11 19:10
Hoppas fan vi sveper Verratti nu! Han hade höjt vår mittfält avsevärt mycket
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-06-11 18:27
Känns som att om vi ska ha en chans med Verratti och för att det inte ska bli så utdraget så lär ledningen gå all in direkt och försöka få affären klar så fort som möjligt annars står vi där sista veckan utan någon crackmittfältare och får nöja oss med Gomes ännu en säsong..
Barcelona Nemesis 10
2017-06-11 17:45
Det känns som att Verratti kommer lämna PSG i sommar men till vilken klubb är jag osäker på. Jag tror det är 50/50 mellan Barcelona och Juventus men andra klubbar som City och United kommer nog vilja blanda sig i, även Real kommer vilja försöka förstöra affären för oss. Problemet med en sån här affär är att det kan ta hela sommaren och då riskerar man att missa andra spelare under tiden, vi alla minns ju Thiago Silva storyn som höll på i år. Jag tror att vi har chansen att värva Verratti som hade varit en dröm, men det kommer bli väldigt svårt och dyrt för den delen.
Barcelona BARCA-més que un club
2017-06-11 17:29
Vem tror ni Veratti helt ärligt väljer spela för Barcelona eller Juventus klart han väljer Barcelona enkelt, innerst inne vet han själv det är världens bästa lag när dom vill vara det och ingen kan stoppa oss . Det är med oss han kan vinna dom största titlarna och spela med legender.
Annons: