/spanien/barcelona/forum/6307.aspx/spanien/barcelona/forum/6307.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-04-16 23:32
Om man nu ser på det positiva måste vi nå botten innan något händer och vi är nog där nu. Renoveringen knackar på dörren det är dags nu!
Barcelona Sentuary
Jävla äckellag ni kunde åtminstone ge Puyol ett värdigt avslut era svin
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona messiooooxavii
@el Flaco:

Fy fan, jag mår illa av fans som du. Du är kännetecknar allt vad plast fans är..

Så mycket har Messi givit klubben och du önskar honom ett misslykande i VM.
Glöm inte att dagens Barcelona och dess spelare har 10x mer titlar än vad real har... Tack vare till stor del Messi.... P

Plastfans asså
SoN_Un
2014-04-16 23:31
kan inte dom bara filma messi? jag vill se hans ansikte den FITT DIVA han har blivit
Barcelona Sentuary
Nu lyfter de bucklan är du glad Messi?
Barcelona Davids3
Jag är rädd Iniesta överväger att lämna, helst seriöst!
Stora förändringar måste ske i laget snarast!!!!!!
Barcelona AndreD
2014-04-16 23:30
Valdes hade räddat båda målen.
Neymar11
2014-04-16 23:30
Människor ta det lugnt är ni så patetiska att ni inte kan ta en titellös säsong? För fan slappna av lite, ut och jogga eller ngt, dra till gymmet och bli av med aggressionerna Det vi kan hoppas på att klubben slänger ut skiten. Ledningen, vissa spelare och börjar om på ny kula. Det kommer ta tid och vi kommer behöva ha tålamod och stötta dom som sliter för laget. Njut av klubben i medgång men älska klubben i motgång! Visca Barca
Barcelona Zyzz
2014-04-16 23:29
Reals chans till trippeln är inte stor. I ligan måste de hämta in 4 poäng och i CL har de Bayern i två matcher.
Barcelona Rambla~
För helvete ungar, lär er och ta en förlust. Det är lika bra ni tränar på det för det lär bli mer av den varan om inte drastiska förändringar sker.

Så ja Messi, nu kan du ta semester och invänta Vm. Vi klarar resten av säsongen utan dig.
Barcelona Acrobat
Det kunde lika gärna slutat med Barcavinst, men det är kanske lika bra att det blev förlust. Jag vet inte hur många förluster som krävs för att någonting ska hända i klubben, men det här måste väl onekligen vara en bit på vägen? Tre raka förluster. Det är sjukt att backlinjen aldrig lär sig att rensa undan bollar. Hur många chanser bjöd man på ikväll? Ett tiotal? Pinto är kass. Säkert ett hjärta av guld, men kass.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
@RonaldinhoGaucho!:

Ni bidrar lika lite båda två, alla är sura och besvikna vad hjälper det att förolämpa varandra?

Bara att acceptera att Real kämpar och sliter som ett lag och det gör inte vi, dem är inte så bra egentligen men dem kämpar och därför vinner dem.

Lägg ner nu och gå vidare
Barcelona Sentuary
2014-04-16 23:28
Seriöst vad fan va de för jävla cirkusmatch jag precis såg? Var det mitt lag jag såg skämma ut sig såhär? Fyfan så jävla dåligt, detta är inte Barcelona
Barcelona Barcelonistas
Jag hade knappast firat över den här titeln säsongen tog slut när vi förlorade mot Granada på bortaplan. Just nu känner man sig nog lite mer känslodöd man vill bara att den här säsongen ska ta slut.
Barcelona Krojf
Långt mycket sämre än FC Barcelona, är alla pinsamt pubertala medgångssupportrar. Skäms.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Real tar troligtvis ligan också..Tror inte atletico tar fullpott..Medans real har ett enkelt spelschema.
Barcelona Gonzalez_Barca
Grabbar, till imorgon sätt på er Barcelona tröjan, gå till jobbet eller skolan eller arbetsförmedlingen med den. Visa stolthet för laget ni älskar, något våra spelare inte har gjort den här säsongen. Är det någon som ska göra det så är det vi supportrar!
Barcelona DM1982
Så Barcelona förlorar tre matcher i rad....när hände det senast?
Barcelona Culé hasta la muerte
Fan är det för jävla kappvändare som håller till här?

Kalla spelare för skällsord för att säsongen inte går vår väg. Alla har rätt och vara besvikna men vädra er besvikelse på ett vettigare sätt än att kalla spelare för skällsord.

Jag tycker inte ni ska spärra forumet utan snarare rensa bort dessa typer, gör ert jobb mods.
Barcelona barasfsdg
Det värsta är att real har chans till trippeln nu.....
Barcelona FCB_Messi
2014-04-16 23:27
När Madrid anfaller går dom för ett mål ! Pang på tutar och kör bara !! Ni vi anfaller så håller vi bollen inom laget . Vi ska göra 500 långsamma passningar i sidled innan det kommer ett inlägg från Alves som pepe nickar undan . Om och om igen .
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-04-16 23:27
@Occi:

sug av mig bre, iställe för o skriva på bosniska ta de på svenska, selina ardokh o yimmet yimmokh bronet kahba, fittbarn vi kan få in 4-5 bra spelare iställe för messi som skiter i laget, han spelar när han har lust, fuck är de för spelare, finns spelare på bänken som kan döda för hans plats
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-04-16 23:26
Skiter i hur dåligt Real spelade och helt ärligt kunde jag inte bry mig mindre om deras match mot Bayern eller resterande matcher denna säsong. Vi har nu förlorat vår enda chans till titel denna säsong mot just rivalen....

Vi är inte tillräckligt bra i år, det är bara erkänna. Det finns heller ingen nästa säsong att se fram emot speciellt då vi förmodligen inte kan värva. Klubbens mörkaste säsong på väldigt länge.
Ronaldinho the original
Vah?? Bara jag som såg när Xavi inte hälsade på Bartomeblabla
Barcelona Heisenberg
Man kan fråga sig varför Barcas anfall tar 3 minuter och det händer ingenting, andra lag har anfall i 8sek och man är livrädd varje gång. För övrigt borde Pinto tagit båda målen.

Kul att tappa alla titlar på en vecka.....
Barcelona Barca-nist
Det är inte enstaka spelares fel, Det är alltid "chefens" fel när det går dåligt!

är det nån som inte sköter sig då är det upp till "chefen" att få de att sköta sig. punkt slut!!!
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Alves är värdelös framåt å värdelös bakåt,,,Ingen slump att det trillar in mål från den kanten....
Barcelona el Flaco
Det värsta är att det kommer bli samma skit nästa säsong. Ledningen kommer inte göra några ändringar och även om de inte hade kunnat pga transferförbudet hade de åtminstone kunnat utlysa presidentval, men det lär de nog inte göra. Vicepresidenten Cardoner sa innan finalen att oavsett vad som händer kommer det inte hållas nyval till sommaren så det ser tyvärr ut som vi får stå ut med detta skit ytterligare en säsong till.

Sen måste jag säga att jag är oerhört besviken på Messi och det beror inte bara för hans insats idag. Tycker att ända sedan Pep lämnade har hans nivå sjunkit och det är väldigt många små saker som börjar växa nu till en enda stor hög. Det kan inte få lov att fortsätta så här. Stämmer det att han skiter i hur det går för laget och hellre vill spara sig till VM? Tidigare ville jag alltid se honom vinna turneringen för att runda av sin karriär med den finaste trofén. Nu känner jag inte längre detsamma.
Barcelona Smogen
Sang Blaugrana

Hade jag varit mod hade du åkt på en livstidsavstängning där. Tänk på vad du skriver.. jösses
Barcelona Canaletes
Grattis Real Madrid. Värda titeln som kunde avgjort flera gånger innan.
Detta Barca är slut. Ingen hjärta längre och halva laget bestående av divor.

Så irriterande att det gör ont.
Annons: