/spanien/barcelona/forum/617.aspx/spanien/barcelona/forum/617.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Deulofeu
2017-06-18 10:12
Soko

Vore ju en våt dröm om så blev fallet då köper han loss alla sina favo spelare från oss alltså allt skräp...

När ska Valverde börja agera undrar jag hur kan det ske med Mboula är så j....a förbannad vi har ingen högerytter och släpper den bästa vi haft på bra länge som kunde gå in i a-laget som supersub killen är 183 cm och snabb bra dribbler vad mer begär man av en ytter?

All potential i världen har han och dominerat alla lag han spelat i.

Om vi köper Dembele eller tar hem Deulofeu hade han varit perfekt sista 20... så besviken och nu kanske samma sak med Alena också...
Barcelona Soko
2017-06-18 08:30
Det går rykten att en viss Enrique är på väg att ta över Chelsea .. Tänk om vi hade kunnat byta honom mot Conte innan det blev klart med Valverde :)
Barcelona Ribohn Fan
2017-06-18 00:48
Jag ser helst på bra fotboll!
Barcelona Iniesta.70
2017-06-17 23:44
Sure, jag har sett Rammstein, Slipnot, Metallica och Korn live. Ja, jag har även sett Marilyn Manson och 50 Cent välta Globen.
Stones och Oasis fick mig att sjunga både högt och falskt.
Mötley Crue fick mig att shoota Kamikaze o Guns 'n Roses presenterade Mr Jack Daniels för mig.

Jag menar, vem har inte fyllt en petflaska längst fram vid kravallstaketet under BonJovi eller Nickelback?
Cypress Hill fick mig att "gunga"... Marvin Gay fick "dom" att stanna över natten....

Men oavsett högljudda rockers eller platinum säljande rockstars så headbangade jag som mest till Robertos förarbete under senaste klassikern.

Så är det ladies and gentleman. Jag behöver en Roberto eller Puyol. Jag måste ha en Xavi eller Pedro.
Vem ska man annars "heja" på?

Ja, hellre än ostämd Alena än en felstämd Coutinho.

Så hellre en La Masia på vinyl än en remastrad cover av Mendes eller Raiola.

Boa Hancock
2017-06-17 22:47
@Rambla~:
Det var dock långtifrån enda twitter-inlägget som Ceballos skrev. Hittade en engelsk översättning på tweets som Ceballos skrev utöver bomben på Camp Nou. Mundo Deportivo har tagit screenshots och gjort en artikel om det hela, du hittar allra längst ned. "With Franco this would have never happened" "@piqué @cesc you are shameless to show your faces with the catalan flag, get out of the country catalans!" "Disgusting bunch the catalans, go all die already" "I would definitely fuck that (Sara) Carbonero; fuck Iker, he probably has a dick smaller than a coin that son of a bitch" "In my neighborhood there was no need to score 3 goals to take the ball, you just needed to be a gispy" "Why do 14 year old girls suddenly all have such big brest ? Is it from all the breath holding while sucking (dicks)" http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20160501/401491397780/dani-ceballos-publico-mensajes-contra-el-barca-y-contra-catalunya-en-2012.html
Barcelona Rambla~
2017-06-17 22:28
Det var ju han som ville släppa en bomb på Camp Nou via ett twitterinlägg. Störd person som tycks avsky katalaner.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Soko
2017-06-17 22:27
Ja Messi behandlades som skurk medan Ronaldo tycker man synd om och gör honom till offer. Hyckleri.
Barcelona Andresito
2017-06-17 22:25
Ceballos kommer in och dominerar hela mittfältet. Hade gärna sett mer av honom under turneringen. Gillar dock inte hans attityd av det han visat upp i Betis, det är lite Jordi Alba över hans personlighet.
Barcelona Rambla~
2017-06-17 22:23
En viss skillnad på Ronaldos PR-maskineri jämfört med Messis eller hur? Dessutom så har Ronaldo hela Spaniens tunga elit bakom dig, namn som Perez, Tebas mfl.
Barcelona Neymar N11
2017-06-17 22:20
Har märkt en sak sen Ronaldo blev åtalad för skattebrott så började även nyheterna komma om hans flytt från real. Det känns som man vill flytta fokus på något annat, den som ligger bakom detta idé har verkligen lyckats bra hittils.

Messi blev behandlat som en kriminell och det snackades allt möjligt men nu handlar det om real spelare så det är inte lika viktigt. Lets see va händer framöver.

Barcelona Rambla~
2017-06-17 22:18
Deulofeu Tror du fortfarande att din namne kommer bli turneringens stora stjärna? Du lär nog få tänka om där, redan nu ser man vem som troligen är den stora stjärnan. :)
Barcelona Soko
2017-06-17 22:04
Munir inte ens på bänken. Supertalangen som var så lovande att han fick debutera i A landslaget ...
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-06-17 21:41
Japp för att målvakten cykelsparkade den i eget mål????
Barcelona Rambla~
2017-06-17 21:35
Ju mer man ser av Asensio desto mer irriterad blir man över hur den värvningen slarvades bort av Zubi och Barca. Han var ju klar och skulle bara skriva på när Zubi fick för sig att inte vilja betala hela övergångssumman direkt vilket Mallorca krävde utan insisterade på att vilja dela upp betalningen. Snacka om felbeslut alltså.
Barcelona Soko
2017-06-17 21:33
@neymar JR || Cillessen #1:

Det var målvaktstavla av rang.
Däremot Asensios mål var ännu klass.
Barcelona basaric - "el guaje"
2017-06-17 21:16
Det behövs en hel del förbättringar och förstärkningar i truppen. Men det jag önskar mest är att Valverde, tillsammans med hela organisationen FC Barcelona, återigen satsar på La Masia.

När man blickar tillbaka och tänker på hur tränarna och ledningen arbetat med ungdomsakademin sedan Guardiola och Tito lämnade så blir man både förbannad och frustrerad.

2017-06-17 21:00
Jisseees vilket skott
2017-06-17 20:56
Påtal om saul så är jag förvånad över hur lite det ryktas om honom till Barcelona. Kliver fram i stormatcherna, målfarlig och besitter det mesta en mittfältare ska ha. Hellre han än typ coutinho....
2017-06-17 20:54
Saul med sina jävla mål
2017-06-17 20:53
Ja! Man ser ju det direkt i hans spelsätt.
Barcelona Rambla~
2017-06-17 20:50
Babunski, lagkaptenen i Makedonien, är väl vår tidigare ungdomsspelare från La Masia? Spelade väl även någon säsong i Barca B om jag inte minns fel.
Barcelona Soko
2017-06-17 20:36
@Ribohn Fan:

Denis är en kopia av Fabregas. Ser ointresserad ut på plan att man vill dra honom i örat.
Barcelona Ribohn Fan
2017-06-17 20:28
Denis är tvungen att övertyga, annars blir det bänken här med.
Barcelona Ribohn Fan
2017-06-17 20:27
Om det var Segunda A, så hade jag stannat, men Segunda B Nej!
Tror det blir svårt att vinna imorgon.
Barcelona Soko
2017-06-17 19:57
Bellerin har lovar att betala 50 pund för varje minut han spelar i Euro u21 pengar som ska gå till fattiga offer till katastrof branden i London här dagen.. Fint gest men samtidigt sätter han press på tränaren...
Barcelona El Pistolero #9
2017-06-17 19:56
[QUOTE=Ribohn Fan]Money talks? jag tror inte grabben tänker ett dugg på pengar. Han vill utvecklas och spela senior fotboll. Stannar han i Barca får han tyvärr göra det i Segunda B. Det är för låg nivå för en sådan talang. Franrike betydligt sämre liga än La Liga, en bra start för honom. Va inte så jävla bitter! Tänk på grabbens bästa istället. [/QUOTE] Självklart att money talks, hans agent känner lukten av para också. Hade jag varit Mboula så hade jag stannat minst en säsong B-laget för att sen bege mig iväg. Jag är inte bitter, hade själv lämnat, dock inte som nyss fylld 18 åring till Frankrikes bästa lag.
Barcelona Soko
2017-06-17 19:53
Legenden Stoitjkov säger att det är ingen tvekan vem som är världens bästa spelare. Att Ronaldo kommer aldrig att vara på Messis nivå. Han tillägger att Messi jämförs med Pelé och Maradona medan Ronaldo försöker man jämföra med Messi.
2017-06-17 19:53
[QUOTE=the cameroonians]Ikväll går Spanien in i U21-EM mot Makedonien och startar med följande elva; Kepa Bellerin, Mere, Vallejo, Gaya Saul, Llorente, DENIS Deulofeu, Sandro, Asensio Avspark 20.45 Matchen visas på Eurosport 2. [/QUOTE] Vilket jävla lag det är. Hoppas att Denis kan övertyga i detta mästerskap, som jag håller bra mycket högre än Andre Gomes vad gäller talang.
2017-06-17 19:51
[QUOTE=Nemesis 10]Jag håller med om att spelare försvann under Laportas tid men när han var president så var la masia mycket mer involverat och man gav fler ungdomar chansen att bevisa sig i A laget. [/QUOTE] Mycket skuld där står till Luis Enrique, en klon av Mourinho. Klubben har tagit enormt med stryk med honom vid rodret.
Barcelona the cameroonians
2017-06-17 19:50
Ikväll går Spanien in i U21-EM mot Makedonien och startar med följande elva; Kepa Bellerin, Mere, Vallejo, Gaya Saul, Llorente, DENIS Deulofeu, Sandro, Asensio Avspark 20.45 Matchen visas på Eurosport 2.
Annons: