/spanien/barcelona/forum/6143.aspx/spanien/barcelona/forum/6143.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 20:13
Andresito (Barcelona) Haha vilken idiot! Ett bra exempel på att man ska tänka sig för innan man pratar, speciellt vid såna känsliga tillfällen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andresito
2014-04-28 20:11
Haha lugnt, kommentatorn trodde att Adria hade en boll i famnen när det faktiskt var en urna som innehåller hans far. Varför skulle han gå med en fotboll till en ceremoni liksom?
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 20:09
Andresito (Barcelona) Förlåt att jag är riktigt trög nu, men vad var det idiotiska? Är alldeles för trött i skallen, men sa han att han gick med en fotboll istället för en urna? Eller att fotbollen ska föreställa urnan? Sry för en extremt dum fråga.
Barcelona Andresito
2014-04-28 20:03
Vilken idiot i Barca TV.

"Titos son Adriá går med en fotboll för att visa pappans kärlek till fotbollen"
"Det är urnan med Titos aska.."
Barcelona NoGo™
2014-04-28 19:49
Besides most Liga teams, representatives of Man City, Benfica and Fiorentina will attend the memorial service for Vilanova today. [sport]

Man kan se på ceremonin här.
Barcelona Barcelonistas
2014-04-28 19:16
Former Bayern Munich coach Jupp Heynckes has travelled to Barcelona to attend the memorial service for Vilanova this evening.
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 19:07
Mr.fuckup (Barcelona) Eusubio:)
Barcelona Mr.fuckup
2014-04-28 19:05
Vem anser ni bör lämna nu om rues kommer till Barca??
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-04-28 18:59
Jag längtar efter nästa säsong och det är inte på grund av att vi förlorar ligan utan det som vi har förlorat är mycket mer än så och tyngre än så. Vi förlorade en stor man, Tito! Som delade alla Cules drömmar om att uppfylla sin dröm i FC Barcelona. Han delade mångas drömmar och uppfyllde den. Grande Tito! Tito, Messis påstådda pengatvätt, Neymars kontrakt och transfer förbjudet var allt för mycket samt vår uppenbara svaga länk i backlinjen och mittfältet. Madrid median var helt klart efter att skada oss och få oss att falla och som de lyckades. Vi måste skydda oss bättre. Det finns nackdelar och fördelar med att en socio kan orsaka så mycket skada. Jag hade stämt honom utan tvekan. Ser hoppfull fram till nästa säsong! Visca Tito y Visca Barca!
2014-04-28 18:50
"@barcastuff: Picture: Italian prime minister Renzi and ITA coach Prandelli support Dani Alves http://t.co/O2ioIyAfBF [via @la_stampa]"
2014-04-28 18:49
På tal om inställning så är Vida sjuk. Han kämpar som en pitbull för laget och gör många mål. Han hade behövts i detta Barca eller Pogba. Jupp, vilken människa och vilken medkänsla han har som person. Tror inte att han hade tackat nej till att träna Barca. Min lista på tränare är De Boer, Jupp och Luis Enrique.
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 18:49
DM1982 (Barcelona) Haha han måste ångra sig rejält nu! Tycker att det straffet var ganska lagomt. Fattar inte varför supportrar ska tex göra apljud mot mörka spelare när deras lag oftast har minst en mörk spelare i laget. Nu ska man ju inte göra det över huvud taget men jag antar att dom hyllar sina egna spelare även om dom är svarta.
Barcelona DM1982
2014-04-28 18:33
Villarreal identified fan who threw banana at Alves, withdrew membership for life. Could also be punished by anti-violence commission. [as] Hårda bud.
Barcelona Canaletes
2014-04-28 18:26
Skön revolution Alves startat. Flera nu som lägger upp bananrelaterade bilder :p
Barcelona NoGo™
2014-04-28 18:24
@DM1982

Mm ja de är mycket möjligt tyvärr..
Barcelona DM1982
2014-04-28 18:13
NoGo™ (Barcelona) Om det ändå vore så väl att de kunde släppa det här, det lär inte hända. Madrid-baserade tidningar har lyckats med sitt syfte, att misstänkliggöra Barcelona och Neymars kontrakt. Det kommer knappast basuneras ut att allt var ok, de kommer låta det försvinna ut i evigheten.
Barcelona NoGo™
2014-04-28 18:00
BREAKING NEWS - The Spanish Football Federation have announced that they have found nothing irregular in Neymar's contract, and end case.

Då kan folk släppa det nu då!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-04-28 17:30
Allsvenskan (sverige) borde lära sig av alves-incidenten. Att ge klubbar skyhöga böter för något en idiot slängt in är fel. Härlig respons från alla spelare runt om i världen!
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 17:16
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^ (Barcelona) Dom enda i Barcelona som inte är rädda för att trycka till motståndaren är Alves, masken och Alba. Man önskar att man hade lite fler spelare som inte är rädda för att gå in hårt. Inte för att skada motståndaren men för att kriga om bollen.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-04-28 17:07
Rasister och rasister. Jag är medveten om att det finns ruttna, äckliga, okunniga, och efterblivna fans/människor i alla lag och och alla folkslag. Jag ser fortfarande framför mig när Villareal målvakten kom springande och hoppade med båda dobbarna mot Alexis, när Alexis hoppade undan så anklagar de honom för att filma. I samma sekvens kommer en mittback och trampar på Alexis. De spelade hur äckligt som helst mot hela laget. Det som stör mig ännu mer är att när våra spelare blir tacklade som trasdockor runt planen och det finns det ingen som svarar med samma medel från vår sida. Om vi bara hade Marques eller Deco i laget. Man kan inte påstå att vi har många lejon i laget precis. Våra spelare måste skaffa sig lite "cojones". Det gör ont i själen se visa matcher. Man vill nästan gå in i Tv's och gå loss med basbollträ mot motståndarlaget.. våra spelare blir behandlade alltid som små ......
Barcelona Leo y Cesc
2014-04-28 16:44
Fcb Messi Va inte respektlös när du själv precis gjorde bort dig ordentligt.
Barcelona Canaletes
2014-04-28 16:43
Vad hände med den här jippomatchen vi var tvungna att spela runt mars i Qatar eller vart det nu var?
Barcelona Ali G
2014-04-28 16:36
FCB_MESSI Nej men jag syftar på det han skrev alltså att personen som kastade bananen var mätt Och att det inte var rasistiskt Inte på fullaste allvar tror du på det elr?!
Barcelona Sir Alexis
2014-04-28 16:12
@AndreD:

Hoppas vi slipper krigsbrottslingarna som sponsor för gått efter kontraktet
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 15:58
FCB_Messi (Barcelona) Tror att han menade att det var efterblivet eftersom det stod att någon mätt villarrealsupporter hade slängt in banan.
Barcelona LeoMessi
2014-04-28 15:58
FCB_Messi (Barcelona) Tror att han menade att det var efterblivet eftersom det stod att någon mätt villarrealsupporter hade slängt in banan.
Barcelona FCB_Messi
2014-04-28 15:54
Ali g Det är nog du som är lite efterbliven . Det du precis skrev stämmer . En supporter kastade in en banan som Alves tog upp från marken och åt upp. Det står nästan överallt och det finns videoklipp på det här o där.
Barcelona FCB_Messi
2014-04-28 15:52
Hur i helvete kan proenca (portugis) få döma matchen imorgon när halva real består av portugiser ?? Allt är verkligen upplagt för real det här året .
Barcelona Ali G
2014-04-28 15:48
"I minut 75 händer en märklig sak. Barcelona får hörna, och hörntagaren Alves hittar en banan på marken som någon mätt Villarrealsupporter förmodligen kastat in". Hahaha Bland de dummaste jag läst fyfan vad efterbliven från villareal Red
Neymar11
2014-04-28 15:41
Kul att dom i Bayern längtar efter Thiago, när dom i början ansåg att han var för dålig för att kunna ta plats på deras mittfält!
Annons: