/spanien/barcelona/forum/607.aspx/spanien/barcelona/forum/607.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Davids3
2017-06-18 19:30
Fan det här känns som det kan gå hela vägen!
Det skulle för mig kännas större och viktigare att Barca B tar sig upp, än cupen vi tog hem.
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2017-06-18 19:29
Marlon orsakar straff.. som räddas
Postat via SvenskaFans-appen
2017-06-18 19:26
Barca b gjorde precis mål, 3-1 ledning nu!
Barcelona DM1982
2017-06-18 19:25
[QUOTE=Soko]Dani Alves är i ordkrig med Maradona. Han har till Esporte Interativo sagt att Messi är långt förre Maradona. Att han skulle skämmas på vilket sätt Maradona vann VM , tack vare Guds hand. Att Maradona är en fuskare och ingen förebild för barn. Alves frågar sig också hur många guldbollar har Maradona?! [/QUOTE] Maradona kunde inte vinna Guldboll då den var reserverad för europeiska spelare på hans tid. Lite svårt att vinna då.
2017-06-18 19:25
3-1!
Barcelona Soko
2017-06-18 19:19
Dani Alves är i ordkrig med Maradona. Han har till Esporte Interativo sagt att Messi är långt förre Maradona. Att han skulle skämmas på vilket sätt Maradona vann VM , tack vare Guds hand. Att Maradona är en fuskare och ingen förebild för barn. Alves frågar sig också hur många guldbollar har Maradona?!
Barcelona Rambla~
2017-06-18 19:15
Amo.38 Jag blir gärna motbevisad när det gäller den saken. Determinism bara och krypa till korset samt lyfta på hatten. Starkt att vända på 3m. Fast jag väntar med att ta ut något i förskott, vis av erfarenheten ligger jag lite lågt tills vidare. :)
Barcelona Davids3
2017-06-18 19:09
Jadå!!! Rött till racing.
Barcelona Amo.38
2017-06-18 18:53
Cardona med 2 mål innan halvtid! B-laget har vänt ett 1-0 underläge. Man kanske har det som krävs trots allt :)
Barcelona Corazon
2017-06-18 18:52
@little_master:

Tänkte precis beklaga mig över André Gomes. Kunde inte sagt det bättre, jag fattar ingenting med den värvningen.
Barcelona Amo.38
2017-06-18 18:46
little_master Han går in bland dom sämsta värvningarna någonsin, han är raka motsatsen till en "typisk" Barcelona spelare.
Barcelona little_master
2017-06-18 18:39
Hahah helt otroligt hur vi har blivit blåsta på 50 miljoner € för Andre Gomes. Vad var det som fick våran ledning att värva honom? Kan någon säga mig vad exakt han är bra på för jag ser ingen som helst spetsegenskap hos honom. Slö och ovän med boll och ser allmänt ointresserad ut.
Barcelona Pep - El Míster
2017-06-18 18:27
Står Verratti där men den tidningen så kan han inte annat än endast vilja spela för oss.

Jag menar, så jävla dum är han väl inte att han låter sig fotograferas med en tidningen om han verkligen inte vill hit. Vad skulle han vinna på det?

Nu vinner han ju förmodligen en övergång till världens vackraste klubb där han får spela med Messi och ta över Xavis roll. Win win situation.

Barcelona Rambla~
2017-06-18 18:20
1-0 i baken efter 14m. Det lär bli en jobbig kväll för Barca B. Har de what it takes? Jag tvivlar.
Barcelona MrKnowledge
2017-06-18 18:14
Gomes kommer aldrig bli något i Barcelona. Slö och gömmer sig ofta i uppspelet
Barcelona Bollinnehavet
2017-06-18 18:13
@Dûssel:

Nä men så är det ju med allt. Hade Ronaldo bränt av 3-2 målet på matchens sista spark och hållit upp sin tröja framför publiken på Camp Nou så hade ju inte det varit lika nice här inne som när Messi gjorde det.
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-06-18 18:12
Hade absolut inte haft något emot ifall Messi hade sagt från och hotat att lämna pga att han inte tycker att ledning gör allt för sportslig framgång. Tvivlar på att det handlar om pengar för veratti.
Barcelona El Pistolero #9
2017-06-18 18:10
[QUOTE=Pep - El Míster]Någon som kan få tag på bilden? [/QUOTE] Här bro. Ej falsk!
Barcelona Dûssel
2017-06-18 18:05
@Cule4life:

Det är ju inte snyggt egentligen Att hota sådär. Säger mycket om en spelare som inte respekterar kontraktet ha själv valt att skriva under.
Tänk när han vill lämna Barcelona, skulle ni tycka det vore lika bra då?..
Barcelona Rambla~
2017-06-18 17:26
Det gäller att komma ihåg en sak, det är inte Nasser personligen som äger PSG. Han är bara tillsatt att styra klubben. Möjligt att han har vissa släktband med ägarfamiljen och det är nog därför han så ofta försöker brösta upp sig inför omvärlden för att imponera på de som tar de slutgiltiga besluten. Han gör sig mest till åtlöje kan jag tycka.
Barcelona Davids3
2017-06-18 17:18
Barca B avspark 18.00!
Barcelona Andresito
2017-06-18 17:14
[QUOTE=Barcelonistas]Rambla - Perez och Madrid lider av ett stort mindervärdeskomplex gentemot Barcelona. Precis innan årets Cl final skulle spelas gick Florentino Perez ut och sa följande. " If Madrid wins the UCl the trophy will be placed in Barcelona trophy cabinet because our is full of them" Meanwhile Barcelona 92 titlar Real Madrid 86 titlar Perez sitter alltså och tänker på Barca när Real ska lira Cl final... [/QUOTE] Källa Troll Football eller? Har mycket svårt att tro att Perez sagt det där.
Barcelona Blaugrana91
2017-06-18 17:04
Nej bilden med MD var inte falsk.
Barcelona Bollinnehavet
2017-06-18 17:04
Ååh din sabotör ;)

Jag har läst både och angående bilden på Verratti och MD så jag väljer att vara naiv nog att tro att den är äkta. Det känns bättre så. Sen det där med middagen som aldrig ägde rum bedrövat mig faktiskt. Jag såg något väldigt fint i att Messi satt och agerade sportchef över en fin stek och pratade trianglar och tikitaka på vårt mittfält. Aldrig får man vara så romantisk som man innerst inne vill haha.
Barcelona Pep - El Míster
2017-06-18 16:56
Någon som kan få tag på bilden?
Barcelona Junta Dimision
2017-06-18 16:54
Andre Gomes från start för Portugal mot Mexico i Confederations Cup.
Barcelona Meneysuarez91011
2017-06-18 16:43
Bilden var inte fake.
Barcelona Barcelonistas
2017-06-18 16:42
the Cameronians - det var la en person som höll tidningen samtidigt som Veratti stod bredvid honom? Photoshoped som det snackas om skulle då vara att man klippt bort mannen så det ser ut som att Veratti själv håller tidningen.
Barcelona the cameroonians
2017-06-18 16:36
bollinnehavet Jag vill inte ta bort glädjen från dig, men känner att jag "behöver"rätta dig på två punkter; 1. Bilden på Verratti med MD i handen var Photoshopad. 2. Verratti käkade aldrig middag med Messi, däremot var de på samma restaurang - men inte samma dag. Men det du har helt rätt i är att PSGs president är förolämpad och frågan är hur hans stolthet kommer påverka affären.
Barcelona Barcelonistas
2017-06-18 16:33
Rambla - Perez och Madrid lider av ett stort mindervärdeskomplex gentemot Barcelona. Precis innan årets Cl final skulle spelas gick Florentino Perez ut och sa följande. " If Madrid wins the UCl the trophy will be placed in Barcelona trophy cabinet because our is full of them" Meanwhile Barcelona 92 titlar Real Madrid 86 titlar Perez sitter alltså och tänker på Barca när Real ska lira Cl final...
Annons: