/spanien/barcelona/forum/6065.aspx/spanien/barcelona/forum/6065.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2014-05-10 23:51
När det kommer till Cristian Tello så hoppas jag verkligen att han stannar inom klubben. Låna ut honom till ett mittenlag i La Liga där han får spela VARJE vecka så kommer han att fortsätta växa. Det är klart som fan han är dålig och under isen när han gör hattrick i CdR och sen är bänkad i tre månader. Låt honom inte välja klubb själv bara för dessa spanska kids har nån slags förkärlek till PL. Han kommer aldrig ta plats där direkt och jag vill inte se honom ruttna på en bänk i Stoke eller West Ham. Jag har alltid trott på Tello, han har definitivt spetskvaliteter med sin snabbhet och sitt skott, släpp inte grabben så enkelt. Nått år på lån kan absolut vara till nytta.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2014-05-10 23:43
Juventus har inga pengar, de har levt på grymma fynd de senaste åren. Spelare som Vidal, Tévez, Pogba, Pirlo och Llorente har kostat runt €20M tillsammans, vilket är helt sjukt. De kommer aldrig ha råd med Alexis så be de bara att dra åt helvete. Det är ingen jävla välgörenhet, antingen betalar klubbarna priset som är €30M+ annars kan de bara glömma det. Pay up or shut up!
Barcelona Rambla~
2014-05-10 23:30
@Neymar11:

Läste att klubben inte lyssnar på bud under 30m. Det är bara att hoppas att de står på sig. Det vore dessutom vansinne att sälja honom innan Vm då värdet kan höjas rejält om han har ett bra mästerskap.

Jag tror inte någon spelare tillåts lämna innan Lucho först får snacka med dom. Ja, om det nu är LE som blir den nya tränaren.
Barcelona Barclasico
2014-05-10 23:26
Ter Stegen : “I have a new team and I'm learning Spanish.”

Ter Stegen :“Barça is one of the best teams in the world, they're very special.”

Ter Stegen : "I have signed a contract with another club, but I won't yet say which club. I'll announce it in the coming weeks."

Neymar11
2014-05-10 23:16
Rambla~ Man får huvudvärk varje dag utav dessa rykten, tyvärr så kommer vi skämma ut oss med Sanchez och sälja honom för kaffepengar
Barcelona Rambla~
2014-05-10 23:14
Juventus är beredda att betala 16m-18m för Alexis. Seriöst, det ska inte ens förhandlas med dessa italienska klubbar. Så jävla snåla när de vill värva och sen hutlösa summor när de själva ska sälja.

Milan verkar vara intresserade av Tello. Föga förvånande att det är ett lån de hade tänkt sig med en köpoption. Tänk er själva, Zubi snackar med Galliani. Det slutar väl med att Barca betala Milan för att de lånar Tello. :P
Barcelona zick9
2014-05-10 21:59
@viccc:

Jag är vän med Isaac Cuenca! :)
Det är inte fejk eftersom han har bilder från tiden då han inte var känd.
Barcelona zick9
2014-05-10 21:58
dubbelpost
Barcelona AndreD
2014-05-10 21:58
@FCBlaugrana:

Det är fyra matcher kvar.
viccc
2014-05-10 21:55
Vad är det för uppställning av Eusbio? jävla skämt att bänka D.Suarez, Adama mm
Barcelona LeoMessi
2014-05-10 21:54
Mido (Barcelona) Jag ser gärna Vidal hos oss men i mina ögon så är han inte värd 30 + sanchez.
Barcelona LeoMessi
2014-05-10 21:46
*hjärta* Titos mod #Omval: ja tack! (Barcelona) Det finns ingen spelare i hela serie som är värd 30 + sanchez/masch. Jag ser också väldigt gärna att dom är kvar. Då vill jag se masch på mittfältet.
Barcelona Mido
2014-05-10 21:42
Vida kanske
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-05-10 21:40
LeoMessi

Om du syftar på mitt tidigare inlägg så hade jag Mascherano och Alexis i tankarna på spelare som ryktas bort (och som jag gärna vill ha kvar)
Barcelona Neymar N11
2014-05-10 21:36
*hjärta* Titos mod #Omval: ja tack! (Barcelona) När man har världens bästa sportchef så kan allt hända :)
Barcelona LeoMessi
2014-05-10 21:34
*hjärta* Titos mod #Omval: ja tack! (Barcelona) Vilka tror du ryktet handlar om? I övrigt så tycker jag inte att cuadrado ska användas som högerback och därav är summan extremt hög för en spelare som ska agera högerback när han inte är det. Sen hoppas jag inte det är 30 mille + Alexis i någon deal.
2014-05-10 21:28
@Neymar N11:
[marca]

Barcelona sports director, Andoni Zubizareta, is rumored to already have signed the Italian clubs a check for 30M € each. Total fee will land on 60M + hidden clauses. [zubi things]
Barcelona Barcelonistas
2014-05-10 21:05
Neymar11 - who gives a shit, att sitta och gråta över höga priser kommer man ingen vart med.
Barcelona Neymar N11
2014-05-10 21:04
Fiorentina and Udinese, who share his rights, ask 30M for Fiorentina's Juan Cuadrado (25), whom Barcelona see as Alves' successor. [marca] 30M för Cuadradå är han värd så mycket svar NEJ.
Barcelona Gio Style
2014-05-10 21:00
Några pratade om Giggs sista hemmamatch här om dagen.

Idag gör en av dem största spelande legenerna sin sista hemmamatch.
Jag pratar givetvis om Javier Zanetti.
Fullblodsproffs som alltid varit otroligt jämn och verkar vara en underbar person vid sidan av planen.

19 år i Inter har det blivit, respekt!
Barcelona LeoMessi
2014-05-10 20:58
*hjärta* Titos mod #Omval: ja tack! (Barcelona) Håller med dig, det blir sexigare att veta att dom hade kunnat spela i la liga om det gick haha:P
2014-05-10 20:52
@LeoMessi:

Men vinst ikväll hade suttit fint, 3a i segundan! inte dåligt för ett B-lag! ;)
Barcelona LeoMessi
2014-05-10 20:43
B-laget ligger under med 1-0 nu. Märks att dom känner sig otroligt bekväma nu när dom har säkrat kontraktet. Motståndarna imponerar knappas, känns som att det är match ungdomarna kan vinna om dom vill.
Barcelona Deulofeu
2014-05-10 20:33
Jag vill ha Castilla långt ned i skiten!

El mini classico kan jag gärna skippa...
Barcelona DM1982
2014-05-10 20:32
@FCBlaugrana:

Även om det självklart skulle vara kul om Castilla åker ur segundan så är det även rätt kul med dessa mini-clasicon som spelas. Det blir lite win-win över det hela.
Barcelona FCBlaugrana
2014-05-10 20:14
Ny ter Stegen video. REKOMMENDERAS STARKT! Endast räddningar från årets säsong.

Magi.
viccc
2014-05-10 20:12
dd
Barcelona Losculés
2014-05-10 20:04
Någon som kan länka till Barcelona B matchen?
Barcelona Deulofeu
2014-05-10 19:54
Härligt att Girona gör mål i 6 poängsmatchen!

S.Roberto har verkligen inte visat något alls han har fått rejält med inhopp och någon gång kanske man ska visa något Montoya som är högerback har iallafall skrapat ihop två assist tror jag.

S.Roberto vad har han gjort fixat 11 frisparkar?

Utlåning på han är hans enda chans Rafinha ska spela massor nästa år!
Barcelona Deulofeu
2014-05-10 19:51
För att svara på frågan längre ned på tråden så gillar jag inte hur vi ryktas med mindre bra spelare samtidigt som Real aldrig gör det.

Spelare jag vill förknippas med när det gäller backar är svårt finns inte många

men varje gång jag läser ett rykte om Laporte blir jag glad,Benatia trots sin orutin, Hummels har mycket men en del brister också.

När det gäller Bojan kontra Montoya så kan jag säga ni vet jag är ju "forumets Wenger" Tror att han var 15 och startade en u-17 match på bänken och smällde in tre baljor för Spanien.

Bojan har gjort mest mål någonsin i våra ungdomslag och var det klart största talangen när han slog igenom 10 ligamål i sin första säsong som 17 var smått fantastisk.

Han var inte bra på något men inte heller dålig på något svårt att lyckas utan någon spetskompetens.

Jag tyckte alltid han var bra på att läsa spelet men hade vid tidig ålder ångestproblem och hans familj ville inte han skulle spela i a-landslaget för tidigt.

Därefter gick det utför riktigt brant han har ju knappast gjort en bra match sedan dess? Tycker han var den bästa spelaren i matcherna när vi mötte Ajax han har blivit lite starkare i kroppen men herregud gör man inte ens 5 mål i Holland kan man inte ens bli en truppspelare?

Montoya har ännu inte fått chansen och en spelare som han är jag beredd att ha lite mer tålamod med tack vare att han varit hos oss sedan innan han fyllde 10 år och ständigt varit trogen.

Det går inte att prestera utan förtroende Alves spelar ju jämt svårt att göra något bra då? Men jag har likt alla här inne blivit rejält frustrerad på de gångerna han väl fått chansen då han slarvat rejält med bla sista passen.

Men hallå hur många inlägg slår inte Alves bort per match?

Alves är dock utan tvekan vår bästa högerback någonsin och Montoya är i början av sin karriär.

Tufft för Montoya och Ter Stegen att ersätta de två bästa på sin position någonsin i vår klubb.

Hoppas Enrique hjälper dem på traven!
Annons: