/spanien/barcelona/forum/584.aspx/spanien/barcelona/forum/584.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MessiyoyO 10
2017-08-12 12:15
Koeman Absolut, en fantastisk spelare i sina bästa stunder. De som kan fotboll vet också att en spelare som Ronaldinho också var oersättlig. Eller? Vi fick Messi. Resten är historia. Det jag menar är att i princip alla spelare går att ersätta, undantag Messi och även Ronaldo om man ser till hans statistik. Du menar att Coutinho är oersättlig? Kom igen. Förstår att det ser ut att vara så när allt är så färskt, likt Barca och Neymar. Med pengarna Liverpool hade fått vid en försäljning så hade man kunnat hitta en ersättare även om det hade kunnat ta tid. Missförstå mig inte, gillar Coutinho och det hade varit grymt att se honom i Barca. Dock vill jag att man betalar det han är värd och det är inte 1.5 miljarder.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Little Magician
2017-08-12 12:13
@MessiyoyO 10:

"värvar man bara en ny eller två". Ni har ju själva sett hur svårt det är när klubbar vet om era Neymarpengar. Det kommer vara samma sak för Liverpool + det faktum att det är en engelsk klubb. Vet inte om några här inne såg Arsenalmatchen igår men Viasat hade en exklusiv intervju med Wenger i uppsnacket och han sa att såfort en engelsk klubb är intresserad av en spelare slänger säljande klubb på 50% extra på priset direkt.
Barcelona Koeman!!
2017-08-12 12:05
@MessiyoyO 10:

Vem ska dem ersätta Coutinho med? Coutinho är oersättlig i Liverpool enligt mig. Han är en av få unika spelare i världen. Nu kommer stormen att han är ojämn osv, men dem som kan fotboll kan se storheten i en sån spelare.
Barcelona MessiyoyO 10
2017-08-12 11:55
Koeman Varför skulle dem inte kunna vara en storklubb för? Dem får ju faktiskt mer än 1 miljard (!). Tror du inte att det går att ersätta Coutinho med dem pengarna? Ska inte vi räknas som storklubb för att Neymar har lämnat? Vi har ändå fått tillräckligt med pengar för att kanske bli ett ännu bättre lag om pengarna spenderas med lite hjärna inblandat. Bollen är ändå rund, säljer man en spelare för sådana summor så värvar man bara en ny...om inte två hehe
Barcelona Soko
2017-08-12 11:35
Barcelona will return with an improved €140m bid after Borussia Dortmund reject first offer for Dembele.

Tydligen är ledningen desperata och gör PSG sällskap med att förstöra marknaden genom att betala galna summor. Vi är med andra ord lika som PSG. Ingen kan sedan förneka något annat.
Barcelona Soko
2017-08-12 11:25
Por Que.

Dagens marknad ligger inte på 150 miljoner euro ! Men arroganta klubbar utnyttjat nu Neymars affär och utgår efter det trots att Neymars affär var ingen transfer !
Barca ska under inga omständigheter betala mera en euro över 100 miljoner då vi skulle bli hatade och anklagade för att vi har förstört marknaden. Vi ska inte vara det laget helt enkelt.
Barcelona Koeman!!
2017-08-12 11:16
@MessiTheLivingLegend:

Förstår vad du menar, men säljer Liverpool Coutinho så betyder det att dem aldrig kommer att räknas som en storklubb igen och kommer inte vara i närheten av att vinna ligan
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-08-12 11:11
Men tanke på dagens marknad så förstår jag Liverpool att dom vill ha så mycket pengar som möjligt med tanke på att spelare som Dembele och Mbappe som är oprövade talanger går för mer pengar. Coutinho är ändå prövad i några säsonger nu. Kan tänka mig 1.2-1.3miljarder + bonusar
Barcelona Soko
2017-08-12 11:03
Liverpool will let Philippe Coutinho join Barcelona for €150million

Som jag hävdat hela tiden bluffar Liverpool hela tiden om att inte vilja sälja Coutinho. De vill bara mjölka ut Barca på så mycket pengar som möjlmöjligt eftersom de vet att Barca är sugna på honom.
Barcelona Little Magician
2017-08-12 10:40
@JakWah:
Njae. Hade en transfer request kommit den 10 juli och inte dagen innan Premier League drar igång för Liverpool hade det såklart varit andra bullar. Klopp har ju själv sagt att han inte vill ha spelare som inte vill vara där i sitt lag men också att saker och ting handlar om timing. Att skicka in en transfer request dagen innan man spelar första ligamatchen är inte vad jag kallar bra timing. Att släppa Coutinho utan att ha ersättare klar vore ren idioti. Dessutom har ju Barcelonas bud varit en ganska bra bit under Liverpools värdering av honom hittills.
Barcelona Cúles
2017-08-12 10:40
Är vi ens nära en värvning av Seri? Någon som vet?

Det har ju talats betydligt mer om kungen Paulinho.
Barcelona Barcadinho.
2017-08-12 10:20
Jag är inte så sugen på att komma tillbaka till att vi fullständigt är beroende av Messi. Det har alitid varit så men det har gått hyfsat när han var borta tack vare Neymar o co. Vi är återigen på väg att bli extrem beroende. Messi är inte lika ung äldrelängre, han kan absolut tagga till max på stora matcher men frågan är om han orkar på mindre drabbningar. De är lika vikitga, de ger samma vinst poäng.
Ja, vi får se hur det blir.
Barcelona Barcadinho.
2017-08-12 10:16
S. Eto'o.

På tal om att "skärpa till scouting verksamhet" !
Ett kanon bra exempel. Hämta grabben bara, jag är så himla nyfiken.
Barcelona Lion24
2017-08-12 10:08
LeoMessi

Du har PM!

Emily

Vad tycker du om 150M för Dembélé/Coutinho? Värt det?

Junior

Överdriv inte nu, dom har blivit stora.
Barcelona JakWah
2017-08-12 09:57
Liverpool kommer bara att skada sig själva som klubb om man tvingar kvar Coutinho nu när hela världen vet att han vill lämna. Vilka spelare vill gå till en klubb där känslan är att man befinner sig i en diktatur?
Barcelona MessiTheLivingLegend
2017-08-12 09:22
@Cule4life:

Hade inte känts så bra om vi hade en spelare som drömmer om att spela i en annan klubb men tvingar han kvar i klubben.

Hur svårt kan de va? Man får ordentligt betalt också.

Om Neymar kan lämna Barca så ska inte mittenlaget Liverpool tvinga kvar någon.
Barcelona Cule4life
2017-08-12 09:07
Vad väntar Barca på? Att säljs? Att han förlänger kontraktet och får utköps klausul på 100? Köp snubben bara.
Barcelona S.Eto'o
2017-08-12 07:30
Xavi: "When I was told that a Nice player was nicknamed the African Xavi, I followed him very closely." [Eurosport] Xavi: "I watched matches & ton of videos. I didn’t know him & I was spellbound. I’m not used to seeing such talent in midfield." [Eurosport] Xavi: "Short passing, long passing, tactical intelligence, distance shooting, personality, organizing play...madre mia!" [Eurosport] När xavi gör mer jobb än ledningen..... kan tänka mig hur lycklig lottad seri är när hans största idol går ut med sådan statement!!
Barcelona S.Eto'o
2017-08-12 06:17
Hahah har ni sett bilderna på Lucho och ardas semester? Man kan fan tro Lucho är spelaren och Arda är tränaren med tanke på deras kropps fysik. Arda måste bara bort
Barcelona socccerfan1
2017-08-12 03:40
Dembele måste vi få in. Lita på mig. Kör 100 för Dembele plus bonusar som bvb får nästa år. Och ge 130-150 för cou. I spelare och pengar eller bara pengar och bonusar och seri!!!! Får vi dessa 3 kommer jag tacka Neymar för att åsnan stack !
Barcelona Gabriel
2017-08-12 02:02
Loco Lucho och Basoli

Tack hermanos, får avinstallera helt enkelt.

Vill också passa på att be forumet om ursäkt och tacka för tålamodet, vet att jag lovade både motargument till Nesto gällande Dembélé och även ett inlägg om Mbappé - har helt enkelt inte riktigt hunnit med det idag, samtidigt som Coutinho varit ett hett ämne och då har det inte riktigt känts som det varit tillfälle för det.

Ska se om jag kan hinna med det imorgon.

Bona nit hermanos. Glöm inte att vi alla håller på världens vackraste lag (även om ledningen förstör mycket, men vi kommer tillbaka från den skiten också så småningom) och att det viktigaste alltid oavsett vad är gemenskap tillsammans. Vi delar något unikt och vackert i våran kärlek för den här klubben, så försök att alltid minnas det och bemöta varandra med respekt.

Visca el Barça!
Barcelona Basoli
2017-08-12 01:08
Gabriel Hade samma problem, försvann direkt när jag avinstallera
Barcelona Loco Lucho
2017-08-12 00:36
Gabriel Om du har android så kan du ju testa att rensa cache-minnet och sånt innan du väljer att ominstallera, brukar oftast vara någon bugg där som löses vid rensning.
Barcelona Gabriel
2017-08-12 00:33
Loco Lucho

Tack för svaret, får nog testa det. Jobbigt bara att behöva spara om alla lags forum men men...
Barcelona Loco Lucho
2017-08-12 00:32
Gabriel Använder endast appen och det funkar perfekt (Iphone), kanske hjälper att ominstallera.
Barcelona Gabriel
2017-08-12 00:27
En fråga till mods och alla andra här inne: Är det bara jag som inte kommer in på Barça forumet via mobilen? Alla andra lags forum fungerar, det är bara detta som inte funkar.

Har inte testat att avinstallera appen och installera om den - ville veta om det bara var jag som hade det problemet innan jag testar att installera om den.
Barcelona Barcadinho.
2017-08-12 00:07
Iniesta70 är en neo filosof. Han skriver en text, en svår text, måste läsas flera gånger och det leder ofta till flera tolkningar. Som en modern Nietzsche. Underbart !

Blaugrana són els colors! - Du får också gilla för detta faktiskt var för avancerad text med metaforer från en annan värld.

Annars, billigt kommer tyvärr inte hjälpa oss o komma tillbaka på vinst vågen kortsiktigt. Visst kan man ha tur.

Långsiktigt, satsa på Alena o nya talanger o skärp till scoutings verksamhet överlag. Finns många godisbitar i världen, det är bara att upptäcka dem m h a bra känsla o kunskap.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2017-08-12 00:00
Apropå drömelvlor så är det alltid kul att leka med tanken nedan är min (Har långtråkigt).

_________________Courtois_____________
______Piqué_______Umtiti______Alaba___
________________Busquets______________
______Modric____Verratti_____Thiago_____
___Messi_____Lewandowski______Neymar__
Barcelona Cule4life
2017-08-11 23:59
"Coutinho känner sig kränkt av Klopp och Liverpool".
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2017-08-11 23:42
Om ledningen trots allt går för Dembele för ca 100milj euro så skippa Williams och kör på Lemar, Dembele, och Seri.
Annons: