/spanien/barcelona/forum/5706.aspx/spanien/barcelona/forum/5706.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ali G
2014-06-27 23:33
Enligt Marca så har hans värde sjunkit från 80 miljoner euro till 50 miljoner euro
Barcelona Blaugrana91
2014-06-27 22:10
Suarez kommer spela i Barca, övertygad om det. Några €100M kommer det knappast bli tal om, speciellt inte med tanke på dem senaste händelserna. €50M som max.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana són els colors!
2014-06-27 22:03
Daily Mail är englands Aftonbladet, tro inte ett ord på det som kommer från den tidningen..
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-27 22:03
Liverpool are ready to sell Uruguayan forward Luis Suarez (27) to Barcelona if they get a transfer fee of 100M. [daily mail]

Haha. Den prislappen har Suarez käkat upp.
Barcelona Peshmerge - AS9
2014-06-27 22:00
Alexis sanchez: " I Barcelona lärde jag mig att spela fotboll igen. Det jag gjorde i Italien kunde jag inte göra i Spanien ".

[el pais]
Barcelona Rambla~
2014-06-27 21:59
Jag tror Suarez stannar i Liverpool. Det finns ingen klubb som idag lägger de pengarna för honom. Det skulle isf vara PSG eller Monaco. Fast de måste ju hålla inne med sitt slöseri enligt FFP. Eller så struntar de i reglerna?
Barcelona jerkasss
2014-06-27 21:57
Rambla:

Det kan man ju såklart.

Men jag tror få personer skulle förlöjliga en jamaicansk förbundskapten som lyckas övertala Bolt att hoppa längd för dem i Lag-vm.
Barcelona Barclasico
2014-06-27 21:52
Liverpool are ready to sell Uruguayan forward Luis Suarez (27) to Barcelona if they get a transfer fee of 100M. [daily mail]

HAHAHA vi höööörs....
Barcelona Rambla~
2014-06-27 21:49
@jerkasss:

Så varför inte då istället hitta redan etablerade trestegshoppare?
Barcelona jerkasss
2014-06-27 21:44
För att vi redan har bättre på de positionerna. Men ja frågan är befogad ur spelarens synvinkel. Därmed emblemsnacket
Barcelona Rambla~
2014-06-27 21:42
@jerkasss:

Frågan var snarare, varför konvertera något som fungerar fantastiskt bra som det är?
Barcelona jerkasss
2014-06-27 21:39
Rambla:

:) På samma sätt som trestegshoppare är avskrapet från misslyckade längdhoppare är HBs slatten från strandade HMs. Skulle man få en bra längdhoppare att seriöst satsa på tresteg skulle det ofta bli succe; men få vill satsa på det oglamorösa. Frågan är om barcas emblem kan motivera konverteringen :)
Barcelona Rambla~
2014-06-27 21:29
Sen när blev Juves Asamoah en vänsterback? Han är yttermittfältare i deras 3-5-2 eller ibland 4-3-3. Fast hans egentliga position är central mittfältare men där har de en sådan bredd att han får spela på kanten och han gör det bra. Först Cuadrado som HB och nu detta. Vad är det för stolpskott i Barca som scoutar och får för sig dessa ideér? Jävla pucko.
Barcelona jerkasss
2014-06-27 21:21
@Glaubrana:

Mittbackarna är oftast lite stabbigare, så han föredrar att lurpassa och hugga till mer centralt. Men han är anpassningsbar; ibland är ytterbackar rätt saftiga också. Carvajal skulle kunna vara nått kanske...
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-06-27 21:13
@LeoMessi:

Haha! Denna och Krojfs fantastiska inlägg tar nog priset som månadens bästa! Jag kan verkligen se det framför mig hur Zubi hinner smita in minuten innan dörrarna stängs
Barcelona jerkasss
2014-06-27 21:11
@Gabriel:

Haha tror du jag e helt bakom flötet eller ? menar såklart ramirez i southampton. Han skulle vara fin som DM i barca
Barcelona Glaubrana
2014-06-27 21:08
Vad har suarez för pos i Liverpool nu egentligen? Har inte alls sett mycket av han men har kollat youtube och där ser det ut som han spelar vänster? På neymars plats? Någon som följt han mer kanske kan förklara :)
Barcelona Gabriel
2014-06-27 20:34
Barcaclasico Helt onödigt att kolla på vänsterbackar. Vi har Alba som håller i många år framöver, sedan har vi Grimaldo som kommer ta över. Den platsen är säkrad.
Barcelona Napao
2014-06-27 20:30
One_LionelMessi nej den kommer inte gå in.
Barcelona Gabriel
2014-06-27 20:22
jerkasss

Jag hoppas VERKLIGEN INTE du menar Ramirez i Chelsea? Eller hur? Du kan verkligen inte mena honom. Nej, nej, nej, måste vara någon annan. Eller hur?
Barcelona Z_Z
2014-06-27 20:21
@Blaugrana91:

Skulle kunna vara så, men kan också vara att man spenderar och tar med i beräkningen CL-pengar och lägger lite extra för en sådan satsning. Man har nog kunnat öka på sponsorpengarna lite tack vare fjolårets andraplats.
Barcelona Barclasico
2014-06-27 20:20
Barcelona monitor left backs Daley Blind (Ajax 24), Kwadwo Asamoah (Juventus 25) and Miguel Layun (America 26) for the future. [md]
Barcelona Barca Barca
2014-06-27 19:50
One_LionelMessi Inlägget nedanför var till dig :)
Barcelona Barca Barca
2014-06-27 19:46
Alltid farligt att spela mot Grekerna. Känns som dom har kvar generna från Spartanska krigarna. Uträknade i dom två senaste mästerskapen men ändå går dom vidare.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-27 19:46
Liverpool ryktas vara nära ett par ganska dyra värvningar, kan det vara så att man spenderar kommande "Suarezpengar"?
Barcelona Corazon
2014-06-27 19:41
Behöver hjälp pleease...slår costa rica grekland och vilken mittfältare och anfallare köper jag till min vm elva då?

Ps youtubade suarez för skoj skull seriöst han får bita hur mycket han vill vilken spelare otrolig haha vill ha lätt.

Barcelona jerkasss
2014-06-27 19:40
Yes det finns så många olika kvaliteer, men jag förmodar att specifika egenskaper kommer vara extra viktiga i särskilda spelsystem. Som försvarare i vårt spelsystem är min tes att snabbhet är en sådan egenskap. Utan att blanda in busi just nu tycker jag dock att det är lite konstigt att vi har som störst brister i just snabbhet i våra försvarande spelare. Jag är orolig av denna anledning. För att någon ska lugna mig krävs det att man argumenterar för antitesen: att snabbhet inte alls är en extra viktig egenskap som försvarare i vårat spelsystem.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-27 19:32
Noise here in Spain that Luis Suárez's lawyer has arrived minutes ago in Barcelona. Får se om det stämmer
Dema
2014-06-27 19:27
@One_LionelMessi Nej det kommer inte gå in.
Barcelona LeoMessi
2014-06-27 19:22
jerkasss

Man kan hitta någon som är snabbare än busi men man kommer att förlora någon annan kvalité som besitter istället. Tex Ramires, han är snabbare men han har träfötter och hans positionsspel är långt ifrån lika bra som Busis. Det kvittar hur snabb man är om man står fel hela tiden, då hjälper inte ens snabbhet så mycket eftersom han har då satt sig i positions som inte hade varit nödvändig om han hade läst spelet lika bra. Busi bidrar i offensiven genom att snabbt kunna spela sig ur en situation och skicka bollen till tex iniesta.

Snabbhet är bra, men för att det ska vara till någon nytta så ska det vara en otroligt komplett DM som inte brister i någonting.
Annons: