/spanien/barcelona/forum/5664.aspx/spanien/barcelona/forum/5664.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2014-07-07 19:44
[QUOTE=Rambla~]Tröjan var ju fake. Var fanns tex reklamen och ligaloggan på ärmarna. [/QUOTE] Där ser man, nåja falskt alarm. Sorry, men jag såg bara en bild på tröjan bakifrån och då såg det äkta ut.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ADAMA&HALILOVIC
2014-07-07 19:41
FC Barcelona Välkommen till klubben där man har de bästa offensiva spelarna och de sämsta defensiva spelarna, där man anställer sportchef för att denna är duktigt på det han gör, utan för han är bästa polarn med presidenten. Där man säljer den bästa spelaren efter Messi föra säsongen och stället behåller den iskalla spanjoren vid namn pedro som har varit lika kall som en isberg de senaste tre säsongen, för att denna är spanjor och kom från egna leden. Namnet FC BARCELONA kan locka vilken mittback som helst i världen men med en sportchef som Zubi kommer den inte locka Pontus Jönsson (som spelar i Malmö)
Barcelona Alvés - Por Que?
2014-07-07 19:36
Today FCB dismissed equipment manager Txema Corbella, who has been with the club for more than 30 years. Since 1982. Länktips så kanske ni känner igen honom. Respektlöst utav denna ledning. kommer ihåg hans tal när vi vann trippeln.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-07 19:32
B.BOSS Håller med dig helt och hållet. Majoriteten här inne hatar att Suarez kommer, speciellt på Alexis bekostnad men jag ser det inte på det sättet utan för första gången på länge känns det som att ledningen gör det som är bäst för klubben och inte bara tänker på vad spelare vill,känner eller tycker. I offensiven behöver vi en 9a och nu får vi eventuellt in världens bästa på den positionen. Man kan inte vara världens bästa lag med endast yttrar i offensiven och ingen striker. Säg mig vilket försvar som ska orka hålla koll på Messi och Neymar i 90 min när dom har en Suarez som ständigt löper och stressar. Alla gånger vi har vunnit CL har vi haft en striker i laget som har producerat mål, det måste säga nåt. Jag tror att många här inne kommer ha andra åsikter om honom nästa år, Suarez är inte lycklig i Liverpool och jag tror att han kommer ha lättare att behärska sig på planen när han vet att han lever sin verkliga dröm och spelar i en av världens största klubbar i världens bästa liga, han vet förmodligen också att efter sin avstängning måste han jobba dubbelt så hårt för att få fansens förtroende på Camp Nou. Jag tvivlar inte ett dugg på Suarez kapacitet då han arbetar väldigt hårt och har en riktigt vinnarskalle vilket vi behöver. Visst gör det ont att Sanchez lämnar men det skulle göra mer ont att se en sånt talang sittandes på våran bänk nästa säsong... Jag är beredd att ge Suarez EN chans att inte ställa till med problem i Barca, bränner han den så kommer jag be han att dra åt ...
Barcelona Rambla~
2014-07-07 19:09
Precis. Dessutom så har väl mig veterligen tröjor aldrig börjat säljas innan spelaren har presenterats? Ja förutom vid specialfall som tex Neymar där presentationen skedde ganska så långt efter att det blivit officiellt? Förresten, var är våra mittbackar? Jag börjar bli otålig. Det är bara 4 lag kvar i Vm och någon där lär knappast ändå inte vara aktuell. Daga att leverera nu Zubi.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-07 19:09
Today FCB dismissed equipment manager Txema Corbella, who has been with the club for more than 30 years. Since 1982.
Barcelona Nodlehs
2014-07-07 19:01
Klart det är fejk. Tror ni på riktigt att klubben börjar sälja tröjor innan affären är klar? Är ni 5 år eller?

Tröjor säljs när affären är klar och bekräftad på fcbarcelona.cat
Barcelona AndreD
2014-07-07 19:00
RIP
Barcelona Rambla~
2014-07-07 18:59
Tröjan var ju fake. Var fanns tex reklamen och ligaloggan på ärmarna.
Barcelona Blaugrana91
2014-07-07 18:55
Det verkar som det var butiken vid CN som hade börjat sälja, kanske var falskt. Såg dock inte ut så....
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-07-07 18:44
@Bentley King:

Du hittar säkert några falska tröjor utanför Camp nou :)

Nä men skämt åt sidan ha lite tålamid hehe
Barcelona B.BOSS
2014-07-07 18:41
Suarez kommer bli klar för eller senare. Säg vad man vill men vi behöver Suarez. Han är lång, stark, snabb, teknisk, bra i djupled och allt en anfallare behöver i Barca. Vi har varit för korta och tunna där framme. Det är på Alexis bekostnad och det sårar mig. Du kan inte vara sentimental i fotboll och se dig över Axeln. Titta över horisonten och gå vidare.
Barcelona -SAMI-
2014-07-07 18:41
Suarez är inte klar för Barca tills det står på hemsidan

@Bentley King:

Barcelona Bentley King
2014-07-07 18:32
Haha jag sprang ner till Nikes officiella store här på la Rambla och där fanns inga Suarez tröjor :(
Barcelona Blaugrana91
2014-07-07 18:23
[QUOTE=Nodlehs]Bilder finns på twitter? Dolly Partons twitter eller kanske Michael Jackson som spökar lite? Jissus, lär dig skriva en vettig källa med LÄNK. Ska det vara så JÄVLA SVÅRT? [/QUOTE] Ursäkta men du har absolut ingen anledning att vara spydig... Jag skriver från mobilen så inte så lätt att länka. Men gå in på twitter och sök på Luis Suarez Barcelona så hittar du.
Barcelona Nodlehs
2014-07-07 18:18
@Blaugrana91:

Bilder finns på twitter? Dolly Partons twitter eller kanske Michael Jackson som spökar lite? Jissus, lär dig skriva en vettig källa med LÄNK. Ska det vara så JÄVLA SVÅRT?
Barcelona neymar JR
2014-07-07 18:18
Suarez nr 9 Hej då Sanchez :( Aja fan gnäller jag över, nu har vi en riktig striker. Som garanterar 20+ mål
Barcelona The Octopus of Badia
2014-07-07 18:17
Blaugrana91

De bilderna är från affärer i Madrid, och inte i Camp Nou.
Barcelona Blaugrana91
2014-07-07 18:17
Han har 9 som tröjnummer, alltså lämnar Sanchez.
Barcelona Blaugrana91
2014-07-07 18:14
Suarez är klar för Barcelona, klubben har redan börjat sälja tröjor med Luis Suarez i officiella butiken. Bilder finns på twitter.
Barcelona Mido
2014-07-07 18:12
RIP di Stefano
Barcelona FCB :)
2014-07-07 18:10
Jag personligen tycker det är riktigt gött att vi får in en till anfallare av absolut toppklass. Har saknat det sedan ett par år. Vi behöver flera som inger respekt hos motståndarna. Luis suarez är världsklass. Tror det blir kanonbra, även om priset kan diskuteras såklart.
Barcelona LeoMessi
2014-07-07 18:09
RIP di Stefano! B.BOSS I Bayern så har han styrelsens fulla stöd och dom är villiga att ge honom dom spelarna han anser behövs. I Barcelona så har ledningen sina egna spelare som dom vill ha i Barcelona. Kvittar om han behövs eller inte.
Barcelona B-Guden
2014-07-07 17:58
@DM1982:

Nej han bet ju honom inte
Barcelona DM1982
2014-07-07 17:55
According to Globo Esporte, FIFA will not punish Zuniga for injuring Neymar. Någon som är förvånad?
Barcelona Legendinho
2014-07-07 17:49
RIP Alfredo!
Barcelona el Flaco
2014-07-07 17:48
Ser fram emo att få läsa en krönika om Di Stéfano de kommande dagarna. Går inte att blunda för den betydelsen han har haft inom den spanska fotbollen. Hans övergång till Real Madrid, hur problematisk och kontroversiell den än må ha varit, ändrade den spanska fotbollskartan för evigt. En av de största spelarna genom tiderna.
Barcelona Neymessi
2014-07-07 17:45
RIP di Stefano
Barcelona Napao
2014-07-07 17:40
RIP Alfredo di Stefano.
Daparo
2014-07-07 17:35
Tråkiga nyheter... Vila i frid, Alfredo di Stefano.
Annons: