/spanien/barcelona/forum/548.aspx/spanien/barcelona/forum/548.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2017-07-13 12:58
Semedo,Veratti,Coutinho. Så mycket plåga som Barto gett oss så är vi fans värda dom tre.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Pistolero 9
2017-07-13 12:57
messimal19

Jag tror vi fokuserar mer på försvaret än Veratti just nu. Har för mig att vi bara väntar på att PSG ska knäckas och om inte så blir de Paulinho.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-13 12:55
Semedo är riktigt bra. Men vi behöver fortfarande en mittfältare också.
Barcelona Koeman!!
2017-07-13 12:54
Köp Cedric!
Barcelona messimal19
2017-07-13 12:51
Något nytt om Veratti?
Barcelona Andresito
2017-07-13 12:43
Sidibé är ganska överskattad. Semedo är ett bättre alternativ.
Barcelona Ribohn Fan
2017-07-13 12:26
Men ett enklare alternativ är att köpa en högerforward finns fler högkvalificerade sådana än högerbackar. Det kan lösa högerkant problemet.
Barcelona Corazon
2017-07-13 12:21
Nu verkar pådom vara G med Semedo men visst hade det varit bättre med Sidibe, varför ser man först hans namn nu han är väl start man i Frankrike
Barcelona Corazon
2017-07-13 12:12
@Pep - El Míster:

Kunde inte sagt det bättre har aldrig förstått dom som ser honom som vår höger back
Barcelona Pep - El Míster
2017-07-13 11:51
Jag tror inte en sekund på Vidal. Visst, man kan beundra hans inställning och stundtals så gjorde han bra insatser förra året innan skada men han är inte alls Barca-material enligt mig. Back-up möjligtvis tills Palencia är redo för A-laget men att ha Vidal som högerback hade varit en enorm säkerhetsrisk bakåt - han är totalt usel i försvarsspelet och oerhört klen i närkampsspelet.

Ni som vill ut och dominera i Europa igen - tror ni verkligen vi gör det med Vidal på högerabackspositionen? Våran högerkant är väldigt viktig och när inte den fungerar så får vi problem och lägger över alldeles för mycket spel på Neymars kant och blir oerhört lättlästa.

Jag gillar Vidal och det är många som gör här inne men jag tror många stirrar sig blinda på hans fina stunder innan skadan och romantiserar hans kvalitéer därefter.

Jag är glad att klubben verkar satsa på en "ny" Dani Alves. Det känns mycket mer "Barca" med en exotisk portugisisk spelare som kan bjuda på det lilla extra.
Barcelona Rambla~
2017-07-13 11:34
Grande Xavi! I början vart jag lite sned på honom för att han gick till Qatar men nu kan jag förlåta honom enbart för de kommentarerna om canteranos som lämnar. Klubben borde från nu göra det klart för varje ungdom som vill lämna för PL eller var de nu väljer att gå, alltså spelare man vill behålla. Visst, vi kommer inte bråka om ni tvunget måste iväg, fast vi vill ha skäligt med betalt och framför allt ska ni vara på det klara med en viktig sak, ni kommer inte att få återvända, åtminstone inte via en dyr transfer för klubben. Inför detta som en regel för hela La Masia. Vad tycks?
Barcelona Soko
2017-07-13 11:29
Sedan Roma fått en ny sportchef vill laget sälja sönder sitt rutinerade lag för att satsa på okända spelare. Nu är även Nainggolan till salu. Ska vi slå till ? Ett paketpris kanske för Mainolas och Nainggolan? Dzeko är också på väg bort till Everton..
Barcelona Ribohn Fan
2017-07-13 11:19
Vidal har spelat 1,5 säsongen nu och har fått chanser. Han gjorde en kanske två bra matcher innan skada. Förra säsongen var högerkanten, både offensivt och defensivt en katastrof. Problemet är bara det att det inte finns några bra högerbackar ute i världen. Så allt blir väl en chansning. Prio för mig är. 1. En snabb Abidal mittback 2. En högerforward typ Dembele 3. Högerinnermitt typ Coutinho 4. Högerback ?
Barcelona el Flaco
2017-07-13 11:18
Sportchefen Robert Fernández och direktören Javier Bordas ha tagit ett flyg till Portugal och väntas vara framme vid 12.15 för att förhandla om Semedo.
Barcelona Vampíro
2017-07-13 11:06
Vad gör Arda kvar i klubben? Useless värvning från första början.
Barcelona DM1982
2017-07-13 10:52
Xavi: "I haven't seen Hector Bellerin play, but I'll tell you something, it's difficult for me to accept signing a player we already had." Xavi: Pique and Cesc Fabregas? "Yes, it can work out or not. But I would not sign players who leave." Xavi: "Why are they leaving at 16 or 17? It's baffling to be. I don't understand it." Xavi: "You were here, you wanted to leave, then you don't come back." Xavi: "Barcelona needs to nurture itself on homegrown players. They can't leave like this." Gillar hur han tänker. @barcanewsforum
Barcelona A good coach is everything!
2017-07-13 10:51
Rambla ~ Jag litar på Vidal förstår inte grejen med att köpa en spelare och inte ge han en ärlig chans !! Vidal jag allt som behövs föe att lyckas hos oss han e snabb faktist väldigt teknisk och bra spelförståelse och kan göra mål! Ge han en chans helvete !!
Barcelona Rambla~
2017-07-13 10:14
Buenos dias! Sitter med en café con leche på en terass och blickar ut över bukten i San Sebastian. Vilken underbar stad, helt fanatiskt vacker. Så det förhandlas om Semedo? Ett bättre val än Bellerin antar jag. Lite orolig över att priset lär skena iväg, 30m som de budar är tveksamt om Benfica accepterar, speciellt när de propsar på 50m. De är inte precis kända för att vika sig i förhandlingar tvärtemot vår kära ledning. De lär också vara medvetna om hur desperata Barca börjar bli. Blir inte förvånad om summan överstiger vad Alves en gång kostade. Hade det inte varit bättre att köra vidare med Vidal och Palencia som backup? Roberto finns ju där också att täcka upp i någon enstaka match.
Barcelona II Barça II
2017-07-13 07:24
Även om det känns mörkt när det kommer till transferfönstret, så har i alla fall jag stort förtroende i Valverde. Jag tror att han kommer att kunna få ut mer från vår nuvarande trupp, än vad Lucho gjorde. Valverde är en bättre taktiker, han kommer förhoppningsvis inte, att rotera laget på det sättet Lucho gjorde. Ett sätt som gav bort ligan till Real. Jag tror att vårt nuvarande lag är tillräckligt bra för att vinna ligan och cupen. Däremot behöver vi förstärka mittfältet om vi ska vara med och hota ute i Europa. Ska vi förstärka ska vi hämta in världsklass, Veratti, Coutinho osv, hämtar vi inte in absolut världsklass så kan vi lika gärna satsa på våra egna så som Samper och Alena.
Barcelona FCB-1899
2017-07-13 02:03
Mycket kvar tills transferfönsret stänger. förstår inte varför alla stressar upp tidiga värvningar. Kom ihåg att samma lag vann trippeln för 2 säsonger sen. Andas grabbar.
Barcelona Soko
2017-07-13 01:05
@Diar Shekha:

Alla de har samma tränare som de har haft ifjol medan Barca fått en ny som började sin första dag på jobbet . Det hade varit respektlöst mot Valverde att värva innan hans tillrräde. Så nu börjar allvaret !
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-07-13 00:27
Semedo kommer bli vår första värvning...
Barcelona Treyh
2017-07-12 23:59
Kul att legenden Douglas är tillbaka. Senast när han lirade hos oss så vann vi treble. Dags igen? =)
Barcelona Treyh
2017-07-12 23:28
Hej jag heter Barto och jag vill presentera våra tre nya "crackvärvningar"

1. Messis kontraktsförlängning

2. Paul-"made in china"-inho

3. Deulofeu. Jag värva honom eftersom han har "barca-dna", inte för hans talang. Han hittar juh våra "korridorer". Det väger tungt.

Barcelona Funeral Canticle
2017-07-12 23:22
@Diar Shekha:

Nästan så jag hoppats på att Messi avvaktat med ett nytt kontrakt bara för att sätta press på denna inkompetenta ledning, men hans kärlek för klubben är för stark för det
Barcelona Reymar
2017-07-12 23:21
Dom som försvarar en värvning av Paulinho är ju dom största hycklarna. Kritiserar ledningen för köp av spelare som Gomes,Arda m.m men ger tummen upp för en värvning av en avdankad brasse som lirar i Kina(!) för ca 40M. Sen skriver vissa att han är en spelartyp som vi inte har i truppen min fråga till dom vilka egenskaper har han som Rakitic eller Roberto inte har?

Angående "crack" värvningen så kan jag lova er att det inte blir Verratti. Det blir med all säkerhet Paulinho eller en ny högerback Semedo/Bellerin. Bartomeu sade ju att han skulle hämta en världsklass tränare..
Barcelona Iniesta.70
2017-07-12 23:21
Barcelona A good coach is everything!
2017-07-12 22:57
Diar Shekha Sen har vi dem som tycker allt är lugnt, och att man förstår en eventuell Paulinho värvning. Jag undrar huuuur kan man ens förvara det vi gör hur ? Valverde verkar vara en pussy utan cajones hittills. Precis det styrselen leta efter !
Barcelona Diar Shekha
2017-07-12 21:58
Bayern M värvar James. Real Madrid är på väg att värva 2 nya stora framtidslöften. Man City har värvat Bernardo Silva & Ederson,2 nya startspelare.Juve har värvat Douglas Costa. Man United har värvat Viktor Lindelöf och Lukaku. Till och med Arsenal har värvat en stor spelare vid namn Lacazette. Detta är några av Europas största största klubbar. Man behöver inte vara Albert Einstein och förstå ekvationen här. Det är bara Barcelona som inte tar in nytt blod och värvar in en stor spelare eller unga spelare med stor potential. Liksom en Paulinho från Kina, liksom hur fan hitta man ens honom när det finns så många bra spelare i ligorna i Europa. Vad är det för Scouter vi har egentligen? Jag får fortfarande inte in den värvningen i mitt huvud om jag ska vara ärlig, det går bara inte och det känns som man precis vaknat från en mardröm. Det tog hela 4 år tills vi hitta en ersättare åt Puyol. Det har gått 2 säsonger nu sen Xavi lämna oss och vi har fortfarande inte hittat en ersättare till honom. Det går rykten om att Iniesta kanske gör sin sista säsong och en redan skadebenägen Iniesta, även där behövs en ersättare. Dani Alves's måste också ha en ersättare. Alltså detta är ju bara sjuk, man får fan huvudvärk bara av att tänka på saken. Men sen är det inte så konstigt egentligen när man värvar spelare som turan, Mathieu,Vermaelen och nu Paulinho. Kortsiktiga lösningar it is. Jag tror på fullaste allvar att vi inte hade tävlat om en pokal om vi inte hade Messi. Vi hade blivit som Arsenal eller Sevilla, Prenumerera på CL.platser dvs. Med så mycket pengar och med historiens bästa spelare i laget och ändå kan du inte locka hit bra spelare. Det måste fan vara en stor bedrift asså, för en vanlig människa får gåshud bara av att höra Messi's namn.
Barcelona BARCA-més que un club
2017-07-12 21:51
Crack värvningen blir säkert nån Mathieu liknande typ Hahaha, hans kusin eller Bror från en annan morsa.
Annons: