/spanien/barcelona/forum/5432.aspx/spanien/barcelona/forum/5432.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona R85
2014-08-12 21:33
Denis suarez på lån i 2 år men barca kan ta tillbaka han efter 1 år Redan så de är lugnt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Acrobat
Har inte sett röken av varken Kroos eller James i första halvlek. Särskilt James ser helt vilsen ut. Är tämligen säker på att han kommer floppa i Real. Han gjorde ett bra VM (ett fåtal matcher), men han är inte så bra som alla vill få det till.
Barcelona Rambla~
Spelar Ancelotti detta mittfält under säsongen kommer de få stora problem. Sätter man lite press på mittfältarna och försvaret vinner man boll högt upp. Visst, hemma på Bernabeu kan det nog funka då man lär göra fler mål än motståndarna. Fast i bortamatcher och tuffare motstånd är det mittfältet lika med självmord. Ronaldo, Bale, James, Benzema och Kroos är knappast spelare som tar hemjobbet efter varje bolltapp. Modric som dm? Jo men lycka till.
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 21:32
Förresten kunde suarez träna med laget? Har för mig att jag härinne lite tidigare att ett beslut hat tagits.
Barcelona Liatzo
Både Walker-ryktet såväl som Reus-ryktet är dessvärre taget från det inte alltför tillförlitliga Twitterkontot "barcaSStuff".
Barcelona Zyzz
PeterSays: Varför skulle det inte vara en kraftig försämring??? Di Maria är BETYDLIGT bättre än överskattade James som gjorde 5 bra matcher i VM. Khedira är dessutom van vid Reals spel och en viktig spelare för dem. Säg inte att du låtit dig luras av James VM-insats........
Barcelona Emanuel B
2014-08-12 21:31
@Youngcules: Denis Suarez been better than 80M Hames in that first half. Just saying...

Instämmer. Vad tycker ni?
Barcelona DM1982
2014-08-12 21:30
[QUOTE=Emanuel B]Snyggt av Denis! Men herregud vilken pinsam insats av Carvajal denna halvlek! [/QUOTE] Jag har tittat på Reals träningsmatcher och där spelade han inte bra. Han var även jäkligt grinig, höll på med dumheter hela tiden.
Barcelona LeoMessi
Som_um Tånkte faktiskt säga att han såg ut som en medelålderskvinna med den frisyren haha
Barcelona petersays
Just nu känns det ju uselt att Suarez ska vara på lån i två år. Jag tror han är redo redan nästa sommar.
Barcelona Emanuel B
2014-08-12 21:28
Snyggt av Denis! Men herregud vilken pinsam insats av Carvajal denna halvlek!
Barcelona SoM_Un
2014-08-12 21:28
bara jag som tycker att bale ser ut som en brud med hans nya frilla? märks att CR7 är förebilden även i omklädningsrummet:D
Barcelona petersays
2014-08-12 21:27
Nä förresten. Jag måste säga att den som säger att Kroos och James är en KRAFTIG försämring jämfört med Khedira och Di Maria. Ja den kan inte mycket om fotboll utan vill bara gnälla och ha klick.
Barcelona koeman92
2014-08-12 21:27
@Ali G:

Var precis inne på Marca.. Står ingenting!?
Barcelona petersays
2014-08-12 21:26
@Zyzz:

Kroos är väl ändå mycket bättre än Khedira? Di Maria avslutade förra säsongen bra men har haft sjuka dippar också. Lite tidigt att döma ut James som ett sämre köp efter en halvlek i säsongens första tävlingsmatch kanske?

Tycker James har gjort det helt ok. Han serverade såväl Bale som Ronaldo första kvarten och det kunde varit mål. Han ligger rätt långt bak i planen med för dagen extremt bollkåta Bale och Ronaldo framför sig. Om du kollar så är James spelbar i princip i varje situation - men Bale och Ronaldo går i 9 fall av 10 själva framåt.
Barcelona Emanuel B
2014-08-12 21:26
Känns som att Madrid spelar mycket mera inlägg än vad de gjort under föregångna säsonger
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 21:24
Sevilla kommer att släppa in ett mål på en fast situation snart. Drar på sig en del frisparkar och hörnor
Barcelona Rambla~
2014-08-12 21:23
Skulle budet på Reus stämma blir det intressant och Dortmund får något att fundera på. Ska de riskera att tappa ännu en spelare till Bayern nästa sommar för struntsumman €25m, hans klausul, eller casha in nu och även få en spelare på köpet? Pedro kan vi värdera lågt, säg €20m. Då gör Dortmund en hyfsad affär. Även vi, Pedro har inte kostat oss något att värva. Nu kan visserligen Dortmund istället sälja till högstbjudande klubb ute i Europa och få mer än så. Fast det är svårare affär att få till då spelaren också ska säga sitt. Aja, Marca brukar komma med mycket ljug så jag tar inte ryktet på för stort allvar, inte ännu.
Barcelona petersays
2014-08-12 21:22
@barasfsdg:

Nä, han är riktigt svajig. Han slog bort väldigt många bollar första kvarten också.
Barcelona barasfsdg
2014-08-12 21:21
Bara jag som tycker carvajal känns väldigt ostabil defensivt?
Barcelona Zyzz
James och Kroos är en kraftig försvagning jämfört med Di Maria och Khedira enligt mig!
Barcelona petersays
@B.BOSS:

Inlägget är världsklass från Bale. Varför ska han göra mer än att lägga in den?
Barcelona LeoMessi
Brukar inte Mbia starta för Sevilla i vanliga fall? Märks att rakitic saknas på mitten då dom har svårt att hålla i bollen.
Barcelona B.BOSS
2014-08-12 21:18
De har ett lag med världsstjärnor. Och för ett mål som Stoke gör varje vecka hahaha.
Barcelona Zyzz
2014-08-12 21:17
Hahaha jävlar vilket pajasförsvar Real har!
Barcelona >The Reporter<
2014-08-12 21:16
Missing people har kallats till Cardiff. James är försvunnen.
Barcelona Rambla~
2014-08-12 21:14
Alla ska komma till Ronaldo och hylla honom när han gör mål. Lite skillnad när någon annan gör målet.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-08-12 21:13
Självklart gör Crynaldo din obligatoriska tap in mål och där dog mathen
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 21:13
Man måste säga att reals spelare kan göra inlägg. Till skillnad från våra som inte har någon precision alls.
Barcelona petersays
2014-08-12 21:09
Sevilla känns en Rakitic kort för att ha något att komma med..Madrid har för mycket kreativ kvalitet på planen för att den inte ska rinna in mål snart.

James tycker jag inlett bra

Varför har Madric och Coentrao samma hemska frisyr? Inte ens Chippen hade kommit på något så fult.
Annons: