/spanien/barcelona/forum/531.aspx/spanien/barcelona/forum/531.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Iniesta.70
2018-04-02 21:01
LennyRomario

Du har fått ett PM...!!
Barcelona S.Eto'o
2018-04-02 19:44
Gula korten försvinner efter kvartsfinalen Är avgjorda, men drar Roberto på sig en gul kort i retur matchen kommer han att missa första semifinal matchen. Regel gjordes för att spelare inte ska missa finalen pga för många gula kort. Hände samma ska med khedira förra året. Han fick sitt tredje gula kort mot oss i camp nou och blev avstängs första semi final mötet mot Monaco.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Davids3
2018-04-02 18:49
@ 8 || #5 sergiobusquets:

Hm, tänkte jag inte på. Då ska han inte plocka något gult så han kan spela returen också!
Barcelona 8 || #5 sergiobusquets
2018-04-02 18:28
Davids3 Varför när dom gula korten försvinner efter kvartsfinalerna?
Barcelona Davids3
2018-04-02 18:26
Det gäller för Roberto att plocka på sig ett gult nu mot Roma, så missar han returen.
Barcelona Davids3
2018-04-02 16:56
(Viva Barca) Arthur's last 3 games:

Avenida: 101 passes, 97% pass accuracy
Avenida: 91 passes, 98% pass accuracy
GE Brasil: 112 passes, 93% pass accuracy

Inte illa!
Barcelona Henke 2004
2018-04-02 16:01
Du fick en chans och så fortsätter du. Spärr /Mod
Barcelona Beast Puyol
2018-04-02 14:44
Nelson Umtiti Roberto kommer 100% starta mot Roma. Men hemma mot Leganes kommer Semedo starta. Valverde kommer köra på säkra kort. Semedo snabbhet hade behövts men Roberto är mer erfaren och känns mer lämplig mot Roma. Nästa år lär Semedo få mer speltid tror jag. Semedo o Dembele har haft det tufft men nästa år kommer bägge göra succé tror jag.
Barcelona Nelson Umtiti
2018-04-02 14:18
Hur stor chans är det att Semedo får spela på onsdag tror ni?
Tycker det är dags att Semedo spelas in nu för man ser att Roberto har för mycket problem på sin kant mot lag som kan kontra. Jag gillar Roberto starkt men är så less på att se han spela som högerback när vi har en riktig högerback som har presterat, Roberto ska spela på mittfältet för guds skull.

Om Valverde kommer envisas med Roberto som högerback istället för Semedo så kan jag se hur det kan komma att kosta oss i fortsättningen.
Barcelona Andresito
2018-04-02 13:33
Riqui Puig tränar med A-laget idag, kul!
Barcelona the cameroonians
2018-04-02 12:27
Länkade igår till U16-lagets final i MIC som de tyvärr förlorade på straffar mot ärkerivalen Espanyol. Nämnde då Robert Navarro som den största talangen och idag skriver Sport om att Manchester City är ute efter honom. Navarro fyller 16 om 10 dagar och innan dess får inte Barça skriva proffskontrakt med honom - så just nu är han gratis. Han väntar således på att Barcelonas sportledning ska ta kontakt och erbjuda honom en framtid innan han tar ställning till övriga klubbars intresse.
Barcelona Henke 2004
2018-04-02 10:08
Höj nivån annars blir du inte långvarig. /Mod
Barcelona Barcadinho.
2018-04-02 09:09
@Iniesta.70:

Jo vi missade. Alltid kul att läsa dina inlägg.
Barcelona Iniesta.70
2018-04-01 19:44
Jaha, jag skulle rätta några stavfel och snygga till lite annat dravel när hela inlägget raderades. Men, nää, ni missade inget. Lär väl få chansen att såga B-gänget vid nästa tillfälle de lirar....
Barcelona IlTriplete
2018-04-01 18:55
Chelsea halkar efter i racet om fjärdeplatsen och verkar missa CL! Bye bye Chelsea!
Barcelona Ribohn Fan
2018-04-01 18:35
Och jag skriver shiiiiiiiiiit vad bra Pique har varit den här säsongen. För mig har han varit den bästa och viktigaste spelaren efter Messi. I går var han den som räddade oss från ett stort nederlag!
Barcelona Cule4life
2018-04-01 17:48
Erikssen shiiiit va bra han är ! Barca spelare rakt igenom.
Barcelona Duda
2018-04-01 17:02
Vronskij

Jag kan inte tala för hela USA men Kalifornien är definitivt rätt plats att vara på om man nu gillar fotboll. Mycket mer fotbollsintresserade än vad man tror, och väldigt många känner redan till Zlatan, även folk som har noll koll på fotboll. Snacket har ju gått om att han ska till Galaxy redan innan hans övergång till Man U, vilket såklart skapade mer intresse. Dock håller jag MLS på samma nivå som typ allsvenskan, kanske snäppet bättre. Sist jag va och kollade på Galaxy live, så såg Gio Dos Santos ut som han vore Ronaldinho på plan!
Barcelona A good coach is everything!
2018-04-01 15:35
Hoppas gårdagens tillställning fick laget och framförallt VV att vakna för det va riktigt jävla dåligt spel från min 1 till 86. Sen kan jag även tycka att domaren faktist favoritiserade oss i många situationer. Man blir mörkrädd när man ser att vi faktist nu inte har någon lagdel som man är riktigt nöjd med utom anfallet där Messi finns. Men utan Messi så är man riktigt svag där också, Suarez gör ingen nöjd med sitt spel. VV måste få spelare som Coutinho att komma tillbaks till form om vi ska kunna vila Messi fler gånger framöver. Dembele är för ung och ska inte ha något lass över sig ännu..
Barcelona Cule4life
2018-04-01 14:48
Chock igår när man satte på livescore i 90 min. Stängde av vid min 82. Tappade tron för första gången i år i en remontada. Fick ångra mig djupt. Starkt av gubbarna. Fifa viruset satt och lurade.
2018-04-01 14:30
Det gick inte alla vägen för B-laget idag. Förlust med 1-3 och det är sjätte matchen i rad utan seger. Enda ljuset i tunneln är att både Cordoba och Leonesa förlorade igår vilket gör att gapet till strecket ff är intakt. Ingen positiv upplevelse i Sevilla för Barcelona dem här helgen va? Nästa vecka är det hemmamatch mot just Leonesa och då måste det bli seger eftersom schemat är betydligt svårare efter det.
Barcelona Xavi #6
2018-04-01 14:22
Snarare löjligt svagt att ens bli överkörda av detta Sevilla. Hade dom tagit vara på sina chanser så hade det kunnat sluta med fyra eller fem mål insläppta. Samma Sevilla som släppte in fem mål mot Real, fem mål mot Atletico fem mål mot Eibar och sex mål mot Betis..

Hoppas bara vi inte är lika dåliga när vi möts i Cupfinalen.
Barcelona 8 || #5 sergiobusquets
2018-04-01 12:27
Det är löjligt starkt att komma tillbaka igår från 0-2 mot Sevilla, men uselt att ens sätta oss i den situationen. Med 5 minuter till så hade vi garanterat vunnit matchen. 8 matcher kvar i ligan....
Barcelona Vronskij
2018-04-01 12:09
@Andreas FCB:
Som att en landhockeyspelare skulle erövra Sverige. Ingen bryr sig om fotboll i USA. Gemene amerikan kommer aldrig lära känna Zlatan.
2018-04-01 12:09
Har ni inget bättre för er så spana gärna in Barças U16-lag som spelar final i MIC mot Espanyol. I Barça lirar bland annat megatalangen Robert Navarro som spås en lysande framtid. Han har nummer 10 på ryggen och ackompanjeras av Pablo Moreno som har ett av de bästa målsnitten i akademin.
Barcelona Krabban94
2018-04-01 11:37
@yeezus:

Haha :D
Barcelona yeezus
2018-04-01 11:32
@Krabban94:

Haha, aprilskämtet var made up helt av mig :D inget rapporterat ;)
Barcelona Krabban94
2018-04-01 11:28
@yeezus:

Det är väl 1:a april idag, iaf här i Norden så driver man ju lite den dagen.

I Spanien är det väl en annan dag, men skulle nog ta nyheten med en nypa salt tills klubben säger något mer officiellt.
2018-04-01 11:28
Visserligen är det 1:a april, men vissa saker skämtar man inte om...
2018-04-01 11:24
Lunchmöte idag på bortaplan för B-laget mot Sevillas motsvarighet som innehar den mindre imponerande sistaplatsen i tabellen. Gerard Lopez envisas med att starta med den stabbige Martínez i mittförsvaret istället för den yngre och mer bollspelande Cuenca. Samma sak på mittfältet där mittbacken Hongla går in istället för trollkarlen Riqui Puig. Med andra ord är det Aleña som får dra det tunga lasset. Som vanligt. Ortolà Palencia, Costas, Martínez, Cucurella Aleñá, Hongla, Rivera C. Perez, Abel Ruiz, Nahuel Bänken: Varo, Cuenca, Miranda, Ballou, Puig, Cardona och Vitinho Avspark 12.00
Annons: