/spanien/barcelona/forum/5279.aspx/spanien/barcelona/forum/5279.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Migueli
2014-08-28 17:51
Är det någon som har stream till lottningen?
Barcelona Neymar11
2014-08-28 17:50
Vilken tränare kickade ut Arsenal förra året? :)
Postat via SvenskaFans-appen
Visca el Barça i Visca Catalunya
2014-08-28 17:41
@Vampíro:

Fortfarande bättre än vad Tata Martino, Brendan Rodgers och José Mourinho lyckades med under förra säsongen...
Visca el Barça i Visca Catalunya
2014-08-28 17:37
@Bentley King:

Precis som Göteborg inte hade någon chans att vinna sin grupp, som innehöll Man U och Barcelona?
Eller precis som att gäng heltidsarbetande amatörer från Malmö inte hade en chans att nå Europacup-final 1979?
Eller precis som vi inte hade en chans att vända mot Prag?
Eller precis som att Malmö FF definitivt inte hade en chans mot Salzburg?

Vi är för guds skull Malmö FF.
The sky is the limit!

Som sagt, håller tummarna att Barca och Malmö FF inte stöter på varandra...
Barcelona Vampíro
2014-08-28 17:37
Ett klassiskt CL-lag som aldrig ens vunnit turneringen? Oj måste missat nått, visste inte att de delade ut medaljer för att snubbla igenom de enklaste grupperna för att åka ut med huvudet före i åttondelen varje år. Men men lura er själva att 4:e platsen är en titel.
Tiki-Taka
2014-08-28 17:36
Kan Douglas spela som offensiv ytter? Då kan han alternativt även vara en ersättare för deulofeu samt att man flyttar upp Munir sakta men säkert.
Barcelona Vampíro
2014-08-28 17:34
Guardiola är en av historiens främsta tränare redan nu. Han har satt sin stämpel på världsfotbollen som ingen annan gjort i modern tid. Till skillnad från tjuven Wenger som går runt och smugglar till sig andra lags ungdomsspelare. Ändå har han bara vunnit en liten cuptitel på 10 år. Som sagt en expert på att misslyckas, passar bra i loserklubben nr. 1 Arsenal.
Barcelona Arsenal
2014-08-28 17:34
Sedan ni som inte ville ha Arsenal i CL , heh vi e ett klassiskt CL lag och inget CL utan oss. 17 raka CL säsonger tillskillnad från vissa som missat ett o annat år i början av 2000 talet.
Barcelona Arsenal
2014-08-28 17:31
Säg till mig hur han skapade ett klass lag av akademien? var inte iniesta ,Xavi,messi och alla andra etablerade när han km? Endast Busken och Pedro som han flyttade på. Skulle vilja kolla på de värvningar han gjort genom åren och vad notan landat på. Han fick ta över efter en Rajkaard som hade bra lag men mätta var de. Sedan köpte han en o annan världsspelare. Men folk e trångsynta. Bara för att han inte e mou e det ok att inte klanka ner. Han e envis och det kmr kosta honom. Vi såg mot Real och Bundesliga e inte så svår att vinna när man tar allt som rör sig där och försvagar de fattiga. Lite som Robin Hood fast tvärtom här. Trötsammt med ert rövslickeri
Barcelona Neymar11
2014-08-28 17:28
Leomessi Ignorera honom Pep är mannen som hade balls att kicka ut självaste Ronaldinho och deco. Ersatte dom med pedro&sergio och vann trippeln! När världen hyllade Yaya hittade han en okänd smal Sergio som gör jobbet 5 ggr bättre och med finess.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-08-28 17:27
@Andresito:

Hans morsa tog över kontot vettu
Barcelona Vampíro
2014-08-28 17:26
[QUOTE=Arsenal]Vad är likheterna mellan Pep och Mourinho? Både får de pekar på!. De hade kompletta lag innan de ansluter. Så kmr folk och säger Pep hit och dit. Sanningen e att han e lika arrogant och feg som Mourinho. [/QUOTE] Han är en vinnare, han kan bygga ett av historiens bästa lag med en klubbs egna akademi. Wenger å andra sidan är en expert på att misslyckas.
Barcelona LeoMessi
2014-08-28 17:22
@Arsenal:

På tal om vad? Feg är han inte, han envisas med exakt samma spelmodell även om han blir totalt krossad.
Barcelona Andresito
2014-08-28 17:18
@God is a five letter word - Messi:

Dog han bokstavligt talat av skratt? Varför ska man följa honom om han inte lever längre?
Barcelona Arsenal
2014-08-28 17:18
Vad är likheterna mellan Pep och Mourinho? Både får de pekar på!. De hade kompletta lag innan de ansluter. Så kmr folk och säger Pep hit och dit. Sanningen e att han e lika arrogant och feg som Mourinho.
Barcelona Andresito
2014-08-28 17:17
Hade velat ha Dortmund/PSG/City, Galatasaray och Malmö. Ser gärna åtminstone ett topplag i gruppen med oss så att man inte behöver vänta till kvarten för extra spännande matcher. Galatasaray för trycket på Türk Telekom, och Malmö för att ha nära att åka och kolla.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-08-28 17:16
För er som inte följer Brazilstats på twitter rekommenderar jag det starkt! Följer och skriver om exakt varje Braziliano i världen. Han bokstavligt talat dog av skratt när han rapporterade om att denne Douglas ryktades till/var klar för oss, enligt han så är han helt horribel. Vi får se hur det utvecklas men det bådar inget gott för han har stenkoll.
Barcelona Neymar11
2014-08-28 17:12
Oj Barcelona, psg, Liverpool, Roma *
Barcelona Neymar11
2014-08-28 17:10
Drömgrupp: Barcelona, Dortmund, Liverpool, Malmö Mardrömsgrupp: Barcelona, man c, Liverpool, Roma Eh bara vi skippar dom ryska/ukrainska lagen så är jag nöjd, dock så vill jag verkligen ha Dortmund! Fotbollsfest hade det varit
Barcelona AndreD
2014-08-28 17:06
Drömgrupp:

Barca
Basel
Liverpool
Malmö

Vår kusin (Basel), mitt andralag (Pool) och min stads lag (Malmö). Kan inte bli bättre vamoooos.

Migueli

17.45 säkert en halvtimmes snack så kanske 18.15
Barcelona Migueli
2014-08-28 16:58
När är lottningen?
Barcelona Zyzz
2014-08-28 16:55
@Messidinho_10:
Det roligaste vore väl ändå att få Malmö? Min önskegrupp är: * Barca * Basel * Sporting * Malmö
Barcelona socccerfan1
2014-08-28 16:49
Lättast Motstånd är bäst. Trust me.. Real hade världens enklaste tills slutet av förra cl.. O det spelar ingen roll nu.. De vann ingen snackar om skit gruppen de spelade i
Barcelona Cule4life
2014-08-28 16:40
Tycker Barca bör hosta upp 50 Mille och köpa en crack, vi måsste säkra oss ett tag framöver
Barcelona Vampíro
2014-08-28 16:39
Dags för lottning snart. Många som vill ha svåraste gruppen, fuck that säger jag. Tänk på att många är nya i laget, anfallet är oerhört tunt och Suárez missar många matcher. Vill inte gå igenom skärselden direkt på hösten med de förutsättningarna. Min önskegrupp: Barça Basel Leverkusen Roma Lagom svår med en del intressanta matchbilder, speciellt på bortaplan. Barça blir såklart favoriter men det känns hyfsat öppet bakom. Mardrömsgrupp? Dortmund, Liverpool och kanske Roma. Nej tack.
Tiki-Taka
2014-08-28 16:30
Ännu mer besviken blir man när man nu har lånat ut deulofeu, han hade behövts! Men har för mig att Douglas kan spela som en offensiv ytter!? Eller har jag fel!?
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-08-28 16:28
Seriöst gubbar, ingen som vet vart man kommer kunna köpa biljetter till MFFs gruppspelsmatcher? Ingen som var å kolla på FCK-Barca här inne? Vart köpte ni era biljetter då?
Barcelona Messidinho_10
2014-08-28 16:26
Hoppas på en rolig och tuff grupp. Vill inte ha lätta motståndare!!! Ge mig: Barca PSG Liverpool Roma
Barcelona B.BOSS
2014-08-28 16:21
Vi alla är oroliga efter värvningar men va inte. När Sergi Roberto exploderar den här säsongen. Är vår oro om Reus i det förgångna och klubbar ute i Europa kommer vara skräckslagna i vetskap om att den nya Messi/Ronaldinho spelar för oss, utan att betala en krona. Keep calm and trust Lord Robert.
Barcelona Riiio!!
2014-08-28 16:14
Barclasico

På fredag
Annons: